• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Asker Eşleri

rxuxyanaz

KOCALARI AZDIRMA BAKANI:)
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Nisan 2007
Mesajlar
4.864
Emoji Skoru
15
Puanlar
158
Yaş
43
Yer
Diyarbakır
kızlar asker eşleri ile açılan bütün topikler silinio lüffen konuşmalarımıza daha dikkat edelim yeniden konu açıyorum umarım silinmez hadi asker eşleri paylaşımları bekliyorum:içelim:
 
günaydın arkadaşlar nasılsınız neden kimse topige paylaşım yazmıyor yine kapanır diemi
 
Selam sizede günaydın hayırdır topicler niye silindi acaba bende yeni üye oldum sataşma var herhalde konuyu ben bilmiyorum inşallah önemli değildir.Umarım bundan sonra böyle tatsız şeyler olmaz,bizler çok değerli bir meslek grubunu temsil eden eşleriz.herkes birbirine daha saygılı olursa sorun yaşanmaz.Herkese selam ve sevgiler sunuyoruma.s.
 
bende asker eşiyim .............................................................
 
Selam sizede günaydın hayırdır topicler niye silindi acaba bende yeni üye oldum sataşma var herhalde konuyu ben bilmiyorum inşallah önemli değildir.Umarım bundan sonra böyle tatsız şeyler olmaz,bizler çok değerli bir meslek grubunu temsil eden eşleriz.herkes birbirine daha saygılı olursa sorun yaşanmaz.Herkese selam ve sevgiler sunuyoruma.s.

hg aramıza paylaşımlarını bekjliyoruz
 
valla bende asker eşiyim ama geçen topiğe hiç yazamıyordum o kadar karışıktıki ben artık takip edemez oldumuştum ve uğramıyordum bile.inş bunda daha seviyeli saygılı sohbetlerimiz ve güzel paylaşımlarımız olur..hadi hayırlısı....
 
Eşim Başçavuş Iki çocuk Annesiyim ASLINDA BEN ASKER EŞLERİ İÇİN ÜYE OLMUŞTUM AMA GÖREMEDİM İNŞALLAH GÜZEL SOHPETLER ETME İMKANI BULURUZ
 
Eşim Başçavuş Iki çocuk Annesiyim ASLINDA BEN ASKER EŞLERİ İÇİN ÜYE OLMUŞTUM AMA GÖREMEDİM İNŞALLAH GÜZEL SOHPETLER ETME İMKANI BULURUZ

nerde görev yapıosunuz canım biz amasyadayız dogu taini bekliyoruz
 
kızlar güzel paylaşımlarla güzel bi topik olsun bekliyorum
 
günayydınlar herkeseElini verene Gözünü değdirene Sözünü diyene Diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene Günaydın
 
tünaydın herkese kimse yokmu burdaaaaaaaaaa
 
o ya çok sakin kimse ok burda bu günnnnnnnnnnn
 
merhaba arkadaşlar nasılsınz bakalım gün nasıl geçioooo
 
iyi akşamlar şekerler nasılsınız bakalım ben yogunum ya kardeşim ve arkadaşı buradlar ve 1 hafta kalacaklar pek giremiorum onlarl zaman geçiioum ama öslüom sizi ugramadan da yapamıom herkse iyi geceler tatlı rüyalar canlarım öpüldünüz...
 
ii eğlenceler rüyanazcıım ne güzel gez toz bakalım
 
saol cnm bnde napiim işte sıcaklarla boğuşuyoruuum
 
Back
X