- Katılım
- 6 Mart 2024
- Mesajlar
- 15.231
- Emoji Skoru
- 33.102
- Puanlar
- 528
- Konu Sahibi teacherlife
- #81
Eşiniz hep sizi kaybetmemek için yalan mı söyler her konuda ?
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Bu dediğini sen yapmış olsan “gözümde eskisi gibi temiz değilsin ben yapamayacağım” derdi. İşte bir taraf kaybetmemek adına her şeyi açık açık anlatırken bir taraf hem yalan söylüyor hem de en ufak şeyi saklasan sana kötü kadın muamelesi yapıyor. Erkeklerin bu ikiyüzlü tavrı midemi bulandırıyor.kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Yani adam ayrılık sürecinde birini bulmuş. Sen de bulmuşsun. Bu senin için bir problemse adamla neden barıştın ? Hani madem barıştın neden bu kadar dert ettin ? Sen irdeliyorsun adam üstünü kapatıyor. Kendine dert arıyorsun bence. Yoksa baştan kabul etmezdin biter giderdi.kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Bende başlığı görünce adam içeri girdi çıktı eskortlar falan havada uçuşuyor kara para vs akliyor olay var sandimmdi .Değilmiş şükürYani adam ayrılık sürecinde birini bulmuş. Sen de bulmuşsun. Bu senin için bir problemse adamla neden barıştın ? Hani madem barıştın neden bu kadar dert ettin ? Sen irdeliyorsun adam üstünü kapatıyor. Kendine dert arıyorsun bence. Yoksa baştan kabul etmezdin biter giderdi.
kızlar benim takıldığım eşimin geçmişte yaptıkları değil dediğiniz gibi bende hayatıma birini almaya teşebbüs ettim sorun barıştıktan sonra bana yalan söylemesi. ben geçmişte neden bunu yaptı şunu yaptı diye sorgulamıyorum. sadece merak ettiğim neden yalan söyledi saklama gereği duydu, evet takıntılıyım sebebide bu sanırım sordukça sorarım diyedir. yavaş yavaş törpülüyorum bu takıntılığımı inşallah bi an önce aşarım. teşekkür ederim cevaplarınız icin…kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
.. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik.
.. benim takıldığım eşimin geçmişte yaptıkları değil dediğiniz gibi bende hayatıma birini almaya teşebbüs ettim sorun barıştıktan sonra bana yalan söylemesi. ben geçmişte neden bunu yaptı şunu yaptı diye sorgulamıyorum. sadece merak ettiğim neden yalan söyledi saklama gereği duydu, …
kısa sürmüştü demişti ama ben instagramdan takipleştiklerini gördüm o zaman sordum hani tanışmıyolardı ben eşin olarak takipleşmiyoeum senin arkadaşının karısıyla da o nasıl takipleşiyor dediğimde ortaya çıktı.
bende eşime yalanını ortaya çıkarmak icin böyle bir cümle kurmuştum. teşekkür ederim yorumlarınız icin
Takintilisin diye, bu küçük mevzuyu büyütüp huzurunuzu kaçıracaksın diye saklamış ve adam haklıymış iştekızlar benim takıldığım eşimin geçmişte yaptıkları değil dediğiniz gibi bende hayatıma birini almaya teşebbüs ettim sorun barıştıktan sonra bana yalan söylemesi. ben geçmişte neden bunu yaptı şunu yaptı diye sorgulamıyorum. sadece merak ettiğim neden yalan söyledi saklama gereği duydu, evet takıntılıyım sebebide bu sanırım sordukça sorarım diyedir. yavaş yavaş törpülüyorum bu takıntılığımı inşallah bi an önce aşarım. teşekkür ederim cevaplarınız icin…
Size neden dürüst olmadığı açık değil mi? Siz kafanızda kuran, geçmişi eşeleyen bir insansınız. Daha fazla sorun olacağını, hazmedemeyeceğinizi düşünüp anlatmıyor. Ayrıca anlatmak zorunda da değil. Bunun yalan söylemekle, dürüst olmamakla alakası yok. Evli olmak insanların birseyleri kendine saklama hakkına engel değildir. Çok çok yanlış düşünüyorsunuz yanlış davranıyorsunuz.kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Kadın gayet normal, makul bir insanmış. Eşinizin eski sevgilisiyle tanışıp arkadaş olmuş. Sonra da eşiniz ayrıldı diye o kadınla bağını koparmamış. Neyine bu kadar şaşırıyorsunuz?inanır mısın hala takipleşiyolar
Siz neden ondan ayrilip baska bir iliski yaşadığınızı anlattınız. Durust olmak icin mi iliski de toksiklik sevdiginiz icin mi. Bir uye vardi kocadi surekli sizin gibi geçmişini kadinin kurcalıyordu. Onu bulup okuyun bence. Durust falan degilsiniz ilişkiyi canli tutmak icin tartışma cikarmaya alışmışsınız anladim ben. Size yapsa aynısını ve siz burda konu açsanız hepimiz ayrıl diye baskı yapardık muhtemelen. Cocugunuzla ilgilenin ve psikolojik destek alın. Yazik size de ailenize deevde sürekli bir kaos varmış gibi anlaşılmış sanırım ama evde sürekli kaos ortamımız yok. benim kafamda dönüp dolaşıyor bu düşünceler düşünüp düşünüp en son aşamada dile getirdiğimde tartışıyoruz. ben bu düşüncelerden nasıl kurtulabilirim diye yazmıştım aslında buraya geçmişi bırakmam gerektiğinin bende farkındayım. teşekkür ederim cevaplarınız için…
Gercekten cok icten soruyorum sen eşinden hiç birsey saklamiyormusun? Yani senin anlattıklarına inanmak zorunda mi oda biz de. Belki sen eski sevgilinle cok daha ileri gittin belki cocuk aldırdın belki onu da başkası ile aldattın bizi nasıl ikna edeceksin. Senin sözüne guvenmek zorundamiyiz sen inanmiyorsun mesela ddiikliyorsun esin de dididklesin mi. Belki de didiklerken biri sana iftira atacak ve kotu şeyler soyleyecek yani seneryo yazarsan daha fenalari da gelir. Yapma bence önüne cocuguna eşine ver dikkatini. Eskiyle uğraşmaikimizde görüştük zaten konu kişiler değil ki. benden saklanılanlar. yani sadece kızla ilgili sakladığı şeyler olmadı
Adamın hatası ne?adamın yaptığı evet hata ama