• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

eşim ve geçmişi

kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Bu dediğini sen yapmış olsan “gözümde eskisi gibi temiz değilsin ben yapamayacağım” derdi. İşte bir taraf kaybetmemek adına her şeyi açık açık anlatırken bir taraf hem yalan söylüyor hem de en ufak şeyi saklasan sana kötü kadın muamelesi yapıyor. Erkeklerin bu ikiyüzlü tavrı midemi bulandırıyor.
 
Böyle böyle başını yersiniz bu evliliğin .Yani açıklamada bir yere kadar yapılır teminatta bir yere kadar verilir suratta bir yere kadar çekilir .Siz soguyorsunuzda o boş mu duracak o da soğuyacak .Etkiye tepki .O gün gelince yazarsınız .Ayrıca ayrildiginiz dönemde eşi değilsiniz sevgilisi değilsiniz nerden belliydi barisacaginiz sizi mi bekleseydi .Keşke barismasaydiniz madem ben geçmişi takmam takani böyle kurcalayani sevmem .Evlenmissiniz çocuk olmuş aramız iyi diyorsunuz daha ne
 
kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Yani adam ayrılık sürecinde birini bulmuş. Sen de bulmuşsun. Bu senin için bir problemse adamla neden barıştın ? Hani madem barıştın neden bu kadar dert ettin ? Sen irdeliyorsun adam üstünü kapatıyor. Kendine dert arıyorsun bence. Yoksa baştan kabul etmezdin biter giderdi.
 
Yani adam ayrılık sürecinde birini bulmuş. Sen de bulmuşsun. Bu senin için bir problemse adamla neden barıştın ? Hani madem barıştın neden bu kadar dert ettin ? Sen irdeliyorsun adam üstünü kapatıyor. Kendine dert arıyorsun bence. Yoksa baştan kabul etmezdin biter giderdi.
Bende başlığı görünce adam içeri girdi çıktı eskortlar falan havada uçuşuyor kara para vs akliyor olay var sandimmdi .Değilmiş şükür
 
Bana biraz kendi yaptıklarınızın vicdan azabini cekiyormussunuz gibi geldi.
 
Eşinizin hayatında olmadığınız dönemin her adımını neden bilmek istiyorsunuz? Yani sizden ayrıyken gittiği yerler görüştüğü kişiler çok mu önemli ? Bana anlamsız geldi oraya gitmiş de söylememiş. Tuvalete gittim duş aldım seni özledim gibi her dakikasını hatırlayıp nasıl anlatacak ki? Sürekli deşiyorsunuz bi de. Bence aradığınız bir şey var o geçmişte.
 
kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
kızlar benim takıldığım eşimin geçmişte yaptıkları değil dediğiniz gibi bende hayatıma birini almaya teşebbüs ettim sorun barıştıktan sonra bana yalan söylemesi. ben geçmişte neden bunu yaptı şunu yaptı diye sorgulamıyorum. sadece merak ettiğim neden yalan söyledi saklama gereği duydu, evet takıntılıyım sebebide bu sanırım sordukça sorarım diyedir. yavaş yavaş törpülüyorum bu takıntılığımı inşallah bi an önce aşarım. teşekkür ederim cevaplarınız icin…
 
.. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik.

.. benim takıldığım eşimin geçmişte yaptıkları değil dediğiniz gibi bende hayatıma birini almaya teşebbüs ettim sorun barıştıktan sonra bana yalan söylemesi. ben geçmişte neden bunu yaptı şunu yaptı diye sorgulamıyorum. sadece merak ettiğim neden yalan söyledi saklama gereği duydu,

Sorunuzun cevabı eşinizde değil sizde bence, ayrıldığınızda ikinizde hayatınıza birilerini almışsınız, barışınca siz anlatmışsınız eşiniz saklamış, eşinizin o dönem sizden ayrıyken ilişki yaşayıp bunu saklamasını, size yalan söylemesini ve inkar etmesini unutmamışsınız aslında, dediğiniz gibi sineye çekip evlenmeyi seçmişsiniz.

Bu yüzden de eşinize güvenmiyor, onun arkadaşlarıyla bir araya geldiğinizde de acaba başka neleri sakladı diye şüpheye düşüp ortaya bir yem atıyorsunuz👇

kısa sürmüştü demişti ama ben instagramdan takipleştiklerini gördüm o zaman sordum hani tanışmıyolardı ben eşin olarak takipleşmiyoeum senin arkadaşının karısıyla da o nasıl takipleşiyor dediğimde ortaya çıktı.
bende eşime yalanını ortaya çıkarmak icin böyle bir cümle kurmuştum. teşekkür ederim yorumlarınız icin

Eskiler dökülünce de güvensizliğiniz derinleşiyor, eşinizin ailesiyle olan görüşmelerini sormanız, işyerinde neler yaptığını anlatmasını istemeniz de vaktiyle gözünüzün içine baka baka inkar etmesinden kaynaklı bana göre, o ailesiyle konuşmalarını işyerinde günlük yaşananları anlatmadıkça sakladığı daha başka şeyler var da söylemiyor mu diye düşünüyorsunuz.

Aranızda sevgi olabilir ama evliliğiniz baştan güvenden eksik inşa edilmiş, bunu nasıl çözersiniz bilemem ama eşiniz ne söylese ikna olamazsınız zira hayatıma kimseyi almadım yalanını söylediğini unutmayacaksınız.

Artık evlenmişsiniz bebeğiniz de var, keşke güven duymadığınız yalan söyleyen adamla evlenmeseydiniz demek için geç🤷‍♀️

Uzman desteği, çift terapisinin faydası olabilir belki.
 
kızlar benim takıldığım eşimin geçmişte yaptıkları değil dediğiniz gibi bende hayatıma birini almaya teşebbüs ettim sorun barıştıktan sonra bana yalan söylemesi. ben geçmişte neden bunu yaptı şunu yaptı diye sorgulamıyorum. sadece merak ettiğim neden yalan söyledi saklama gereği duydu, evet takıntılıyım sebebide bu sanırım sordukça sorarım diyedir. yavaş yavaş törpülüyorum bu takıntılığımı inşallah bi an önce aşarım. teşekkür ederim cevaplarınız icin…
Takintilisin diye, bu küçük mevzuyu büyütüp huzurunuzu kaçıracaksın diye saklamış ve adam haklıymış işte 😅 Hep beraber şahit oluyoruz. Valla ben bu tarz konularda yalan söylenmesi yerine asıl herseyin açık açık anlatılmasına kızıyorum. Eşime de hiç sormadım kimle ne haltlar yedin diye. O da bana sormaz. Öncesinden banane, benimkinden de ona ne.. Ne geçecek elimize öğrenince. Sadece sinir olmana yarıyo işte. Hakikaten ergen ergen tavırlar. Koskoca kadınsın, anne olmuşsun. Azıcık olgunlaş be gülüm. Ne yapsın adam, oldu olacak sana şurasını öptüm burasini kokladım diye anlatsın tüm ayrıntıları. Dürüstlük istiyosunya 😅
 
kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Size neden dürüst olmadığı açık değil mi? Siz kafanızda kuran, geçmişi eşeleyen bir insansınız. Daha fazla sorun olacağını, hazmedemeyeceğinizi düşünüp anlatmıyor. Ayrıca anlatmak zorunda da değil. Bunun yalan söylemekle, dürüst olmamakla alakası yok. Evli olmak insanların birseyleri kendine saklama hakkına engel değildir. Çok çok yanlış düşünüyorsunuz yanlış davranıyorsunuz.
 
inanır mısın hala takipleşiyolar
Kadın gayet normal, makul bir insanmış. Eşinizin eski sevgilisiyle tanışıp arkadaş olmuş. Sonra da eşiniz ayrıldı diye o kadınla bağını koparmamış. Neyine bu kadar şaşırıyorsunuz?
 
Ben sizi haklı buldum saçma sapan yalan söylemiş yalanları ortaya çıkmış. Insanin güveni azalır başka ne konuda yalan söylüyor diye. Soruna sebep olan onun dürüst davranmaması ama siz takıntılı konumuna düşmüşsünüz
 
evde sürekli bir kaos varmış gibi anlaşılmış sanırım ama evde sürekli kaos ortamımız yok. benim kafamda dönüp dolaşıyor bu düşünceler düşünüp düşünüp en son aşamada dile getirdiğimde tartışıyoruz. ben bu düşüncelerden nasıl kurtulabilirim diye yazmıştım aslında buraya geçmişi bırakmam gerektiğinin bende farkındayım. teşekkür ederim cevaplarınız için…
Siz neden ondan ayrilip baska bir iliski yaşadığınızı anlattınız. Durust olmak icin mi iliski de toksiklik sevdiginiz icin mi. Bir uye vardi kocadi surekli sizin gibi geçmişini kadinin kurcalıyordu. Onu bulup okuyun bence. Durust falan degilsiniz ilişkiyi canli tutmak icin tartışma cikarmaya alışmışsınız anladim ben. Size yapsa aynısını ve siz burda konu açsanız hepimiz ayrıl diye baskı yapardık muhtemelen. Cocugunuzla ilgilenin ve psikolojik destek alın. Yazik size de ailenize de
 
ikimizde görüştük zaten konu kişiler değil ki. benden saklanılanlar. yani sadece kızla ilgili sakladığı şeyler olmadı
Gercekten cok icten soruyorum sen eşinden hiç birsey saklamiyormusun? Yani senin anlattıklarına inanmak zorunda mi oda biz de. Belki sen eski sevgilinle cok daha ileri gittin belki cocuk aldırdın belki onu da başkası ile aldattın bizi nasıl ikna edeceksin. Senin sözüne guvenmek zorundamiyiz sen inanmiyorsun mesela ddiikliyorsun esin de dididklesin mi. Belki de didiklerken biri sana iftira atacak ve kotu şeyler soyleyecek yani seneryo yazarsan daha fenalari da gelir. Yapma bence önüne cocuguna eşine ver dikkatini. Eskiyle uğraşma
 
Şimdi burda geçmişi sorgulayan erkek kişisi olsa toplu beddua seansı düzenler ikametini mağaraya taşıyın bu adamın diye cimere falan yazardık. ÇÜNKÜ DOĞRUSU BU.

Evlensen de, çocuğun da olsa adamın geçmişini kurcalama hakkınız yok. Bunu yapmanız ona da bu izni vermeniz anlamına gelir. Ben olsam ben de sizin geçmişinizi kurcalarım ve her ayrıntıya BUNU BANA NİYE SÖYLEMEMİŞTİN şeklinde kaos çıkarırım empati kurmanız için.

Biraz iyi tarafından falan bakın. Ben realist bir insanım. Ayrılmışsınız, ikiniz de daha iyisini bulamayıp birbirinizin kıymetini anlamışsınız ve barışıp evlenmişsiniz. Bence harika bir tecrübe. Bu süreç olmasa belki hamilelikte eşiniz 'daha iyisi' arayışına çıkardı. Evlilik öncesi bu soru işaretleri tamamen giderilmiş işte, dışarda bi bok yok diyip dönmüşsünüz. Biraz da gerçeklere odaklanın.

Adam saklamak zorunda değildi. Açık açık söyleseydi de gık diyemezdiniz çünkü sizinle ilişkisi yokmuş o sırada. Max ayrılabilirdiniz fazla dramatik bir insansanız, onu da hala yapabilirsiniz zaten. Eski ilişkinin DETAYLICA anlatılması bana göre resmen fanteziye girer. Saçma sapan beklentilerinizi realize edin, takıntınız da geçecektir.
 
Back
X