- Katılım
- 20 Eylül 2024
- Mesajlar
- 473
- Emoji Skoru
- 526
- Puanlar
- 23
- Konu Sahibi teacherlife
- #61
Ateşe körükle gitmeyin meselaHanımefendi kadın takmış işte kafayı ben ne yapayım ya
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Ateşe körükle gitmeyin meselaHanımefendi kadın takmış işte kafayı ben ne yapayım ya
Siz o 15 gün görüştüğünüz kişiden hoşlansaydınız siz de aynı şekilde ilerletecektiniz. “Murat beş ay ayrı kalalım sonra barışırız” demediyseniz adam istediğini yaparikimizde görüştük zaten konu kişiler değil ki. benden saklanılanlar. yani sadece kızla ilgili sakladığı şeyler olmadı
Ben bireysel fikrimi yazıyorumAteşe körükle gitmeyin mesela
Şimdi ayrıyız ama mutlaka barışırız, etrafta güzel kızlar var ama bakmayayım mı diyecekBarıştıklarına göre? İhtimal sizce yok muymuş![]()
6 ay sonra barışmışlar ya ikisi de birbirini yoklamıştır eminim o süredeŞimdi ayrıyız ama mutlaka barışırız, etrafta güzel kızlar var ama bakmayayım mı diyecekbaştan söylemesi gerekirdi orda haksız tabii
Siz üstüne başkasıyla sevişebildiğiniz adama döner misiniz ?Ben bireysel fikrimi yazıyorum
Sizinle ilişki anlayışımız farklı olabilir
Ben üstüne başkasıyla sevişebildiğim adama dönmem
Üstüme biriyle sevişenle de evlenmem
Tam olarak ne duymak istiyorsunuz ? Ne anlatmasını bekliyorsunuz ?ben öyle detayları merak etmiyorum sormuyorum . sadece bana yalan söylemesinin nedenlerini istiyorum.
Sanmıyorum. Senaryo yazmayın konu sahibi öyle bir şey dememiş6 ay sonra barışmışlar ya ikisi de birbirini yoklamıştır eminim o sürede![]()
Burası mutsuz kadınları teselli edip yuvana sahip çık deme platformu mu bunu mu bekliyorsunuz?Siz üstüne başkasıyla sevişebildiğiniz adama döner misiniz ?
Üstünüze biriyle sevişenle de evler misiniz ? diye sorsaydı öyle yazardınız evet.
Bence sizi asıl rahatsız eden şey eşinizin size şeffaf davranmamış olması, bu yüzden güveniniz sarsılmış "ya daha başka gizli şeyler varsa, ya yine gizli şeyler yapıyorsa, yapabilirse" ihtimalleri zihninizi kemirip duruyor.unuttuğumu sanıp unutamamışım işte. bazen diyorum seni seven bir kocan tatlış bir bebeğiniz var salla gitsin napcan geçmişi ama bi tarafımda neden öyle yaptı neden neden diyip duruyor :’)
Yav ne desin adam artık evlenmissiniz, eve getirdim çatır çatır seyaptik diye mi anlatsın? Söylese niye soyluyosun unutamadin mi diyeceksin. İkiniz de ayrılınca hemen başka kollara kosmussunuz şimdi sanki kendin yapmamıssin gibi darlama adami. Terapiye falan git yoksa adam gerçekten gider o zaman da çok pişman olursun. Anlatıp ne diyecek adam sana bitmiş gitmiş işte. Yalan söylese suç söylemese suç. Evlenmeseydiniz mademyok o kızla alakalı değil mesela bi yere gitmiş kendi arkadaşlarıyla ve arkadaşlarının eşiyle onu bile saklamış benden bunu niye saklıyosun yani. ya da o kızı kimseyle tanıştırmadım dedi evime çağırdığım insanlarla dörtlü date yapmışlar. evimize misafir çağırıcaz diyelim ki bir çift eşime arkadaşının eşi nasıl biri diye sorduğumda tanımıyorum iyi birine benziyo diyo ama oysaki önceden bi yerlerde oturulup konuşulmuş oluyo bunun gibi
Şaşırtıcı şekilde muhteşem bir öneride bulunmuşsunuz. Geçmiş değil kiiiii demeden önce mi yazdınız sonra mı ?Burası mutsuz kadınları teselli edip yuvana sahip çık deme platformu mu bunu mu bekliyorsunuz?
Terapi al dedim en sağlıklı tavsiye bu olur şu aşamada.
Ama sizi sevdiğinden eminsiniz...kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Ayrıyken ikinizde yemişsiniz bir haltlar adam detay vermek istememiş sen dökülmüşsün ki bu senin sorunun adamın değil,o herşeyi kafasında sıfırlamış ve seninle evlenmiş,sen ise didikleyip duruyorsun madem senin için çok önemliydi evlenmeseydin.....kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Soğuk yaparsan soğutursun. Geçmiş gerçekten geçmişte kalıyor. Eski kız arkadaşının bulunduğu bir düğüne bile gittim ben. Arkadaşlarıyla da görüştürmüş, aynı ortamlar da olmuş. Hatta bende ayrı zamanlarımda başka kız arkadaşı olduğunu öğrendim güldük eğlendik geçti. Çocuğun var artık. Ergenler gibi geçmişte kalırsan atlatamazsın. Dürüst olmaması konusuna da artık öğrenmişsin zaten. Sürdürme derim.kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Bak bsşka üye de yazmış bence adam senin takıntılı olduğunu bildiği için yalan söylemiş olabilir. Bu gidişle 2. Boşanma da gelir sizden bence önce şu takıntılılık olayını aşmayı deneyinben öyle detayları merak etmiyorum sormuyorum . sadece bana yalan söylemesinin nedenlerini istiyorum.