aşkını itiraf ettikten sonra sessizliğe gömüldü. ne yapmalıyım?

BenIpek

en sevdiğim....
Pro Üye
21 Aralık 2009
33.522
18.102
bundan 2 -3 ay kadar önce hayatıma biri girdi. 6-7 ay kadar önce çok uzun soluklu, toksik, aldatıldğım, ayrıl barış bol travmalı ilişkim bitmişti. ayrılıktan sonra ilk kez onun kadar düzgün biriyle tanışmıştım ve bu sefer herşey güzel olacak diye düşünüordum. flört ediyorduk ama ilişkinin adı daha konmamıştı. benim biraz daha tanımaya ve zamana ihtiyacım vardı oda buna anlayış göstermişti. bu süreç içinde bana çok ilgili, daima mesaj atan, konuşmak, buluşmak isteyen biriydi. 2 ay kadar konuştuk ettik son zamanlarda benim hayatımda ailevi, iş vs derken bir sürü problem olmaya başladı. ona bunları yansıtmak istemesem de az çok hissedip anlıyordu. bunların etkisiyle sanırım ben ondan uzaklaştım, kendimi geri çektim. zaman zaman ona başka biriyle birlikte olsan daha mutlu olurdun gibisinden şeyler söylüyordum. o da ben seninle mutluyum diyordu. bana hep netti hiç taktik maktik yapmadı. davranışları, duyguları beni ister nitelikteydi.

neyse bir gün gayet güzel konuştuğu bir sabah ben kısa cevaplar verince bana tavır aldı, ilgisiz olduğumu, ona karşı bişey hissetmediğimi düşündüğünü ve bu nedenle aramızda bişey olacağına inanmadığını, umudunun bittiğini söyledi. ben bu mesajı alınca gerçekten yıkıldım ona cvp yazmadım elim varmadı bişey yazmaya çünkü hayatımda herşey ters giderken onunda böyle yapması çok koydu bana. hiç beklemiordum kızlar gerçekten. yıkıldım. bu kişi daha öncede benim uzak davranmam sebebiyle bana rest çekmişti ama akşamına barışmıştık. ikinci kez rest çekmişti resmen ve günlerce yazmadıda. ben günlerimi arkadaşlarımın falan desteğiyle geçirir oldum moralim bozuktu genelde. birkaç gün işe gidemedim ama onla hiç iletişime geçmedim. bir hafta sonra bana geri döndü ve özür diledi. mesajda kendini yanlış anlattığını, öyle demek istemediğini söyledi ve kırdığı için özür diledi. aslında mesajda yazdıkları haksız şeyler değildi kim olsa ilgi görmediği yerde durmak istemez. ama o hata yaptığını söyleyip af diledi. bende ona o mesajdan sonra bu defteri kapadığımı, kimseyi istemediğimi zaten kötü olduğumu, psikolojik destek alacağımı söyledim ve onu suçladım. sen öyle yazdın bende soğudum dedim. hevesim heycanım bitti dedim. 2 kez ayağıma geldi aramızı düzeltmek için, kaç kez aradı açmadım, geldiğinde görüşmedim hiç bir araya gelmedim, karşılıklı konuşmadım bile. bu süre içinde devamlı yazıp kendini anlattı cevap vermedim pek. en son aşkını, duygularını itiraf edip yine af diledi, aramız düzelsin istedi, uzun bi ses kaydı attı wp'tan ve bunu tlf'da konuşamıyoruz yüz yüze gelemiyoruz diye böyle söylemek zorundayım dedi. beni sevdiğini, kalbinin bana ait olduğunu, sonuç ne olursa olsun sevdiğini, sevgisine sahip çıkıcağını söyleyip benle ilgili hayallerini anlattı gece saat 2 falandı. ben kaydı dinledim ama ona cvp yazmadım.

aradan günler geçti ama ondan hiç ses çıkmadı. ben bu esnada wp'tan bi durum paylaştım işte vazgeçtiysem asla dönmem gibisinden imalı bi söz. gördü ama bişey yazmadı. insta'da ekliyiz birbirimizde hala daha. velhasıl resmen 1 ay oldu aşkını ilan ettiği ses kaydını atalı ama başka hiçbişey yazmadı. aramadı, sormadı. tekrar kapıma gelmedi. hiç iletişime geçmedik. paylaşımlarımı beğeniyor hikayelerime bakıyo bende aynı şekilde onunkileri beğenip hikayesine bakıorum. hayatında biri var gibi durmuyor. wpda akşamları sık sık çevrimiçi felan olmuyor mesela. ben dün gece salakça bişey yaptım sanki hayatımda yeni biri var gibi story attım. imalı bi sözdü sanki birine gönderme gibi ama ona değil yani zeki biri çünkü anlar. ve gördü hikayemi. şimdi tekrar geleceği varsada gelmez.

gerçekten sevse yazmaya, aramaya devam etmez miydi? psikolojimi yeni yeni toparlamaya başladım geçmiş travmalarımı bi kenara atmaya ve hayata yeniden başlamaya karar verdim. onun kadarda anlayışlı, sevgi dolu birine rastlamadım bugüne kadar. bugüne kadar aşkta çok hata yaptım ailem bile bana aşk yüzünden tavır aldı zamanında. hata yapma lüksüm yok. bana gelmesini istiyorum ama benden adım bekliyorsa hayatta adım atamam. öte yandan yeniden barışsak bile ya yine beni bırakırsa diye korkuyorum. aşık olup terk edilmekten korkuyorum. kızlar sorun şuki bu adam bana geri döner mi gelir mi sizce ? napmam lazım sizce ?
" zaman zaman ona başka biriyle birlikte olsan daha mutlu olurdun gibisinden şeyler söylüyordum." şu blöfü yapmayın Allahınız aşkına ya. Gerçek olunca feryat figan...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1564 gün geçti.

kara_buz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2021
18
-59
31
Adamda biraz akıl varsa sizinle bir daha muhatap olmaz. Evlat olsa sevilmez denilen cinstensiniz.
benim aşktan yana yüzüm hiç gülmedi. hep kandım hep aynı hataları aynı salaklıkları yaptım. kendimi çok kaptıran biriyim. artık akıllanmam lazımdı. belkide kendimi korumaya almak istedim. işinde gücünde biriydi. ben maddi anlamda çok yıprandım çok kullanıldım bugüne kadar. babamla aramı yeni yeni düzeltmeye başladım. bilmiyorum o hayatımdayken onunla görüşürken hiç pürüz çıkmaz gibi geliyordu. yanlış davrandım elimden kaçırdığımı düşünüyorum. kimseye eyvallahı olmayan biriydi. beni hep motive eder desteklerdi. eski sevgilim için çok fedakarlık yaptım ben. okuttum resmen onu! ben okuttum ben iş güç sahibi yaptım. ben önayak oldum. sonra beni aldattı. sanırım bende ilişki korkusu var. burdaki herkes onu haklı buldu. o kendini affettirmek için yalvar yakar olmadı ama ısrarla bana kendini anlattı. şimdi düşünüyorum ortada yalan yok aldatma yok. umudum kalmadı dedi ve gitti günlerce yazmadı. aklına gelmedim. sanırım şimdide aklına gelmiyorum.
 

Margaret Hale

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
21 Kasım 2017
8.542
34.406
benim aşktan yana yüzüm hiç gülmedi. hep kandım hep aynı hataları aynı salaklıkları yaptım. kendimi çok kaptıran biriyim. artık akıllanmam lazımdı. belkide kendimi korumaya almak istedim. işinde gücünde biriydi. ben maddi anlamda çok yıprandım çok kullanıldım bugüne kadar. babamla aramı yeni yeni düzeltmeye başladım. bilmiyorum o hayatımdayken onunla görüşürken hiç pürüz çıkmaz gibi geliyordu. yanlış davrandım elimden kaçırdığımı düşünüyorum. kimseye eyvallahı olmayan biriydi. beni hep motive eder desteklerdi. eski sevgilim için çok fedakarlık yaptım ben. okuttum resmen onu! ben okuttum ben iş güç sahibi yaptım. ben önayak oldum. sonra beni aldattı. sanırım bende ilişki korkusu var. burdaki herkes onu haklı buldu. o kendini affettirmek için yalvar yakar olmadı ama ısrarla bana kendini anlattı. şimdi düşünüyorum ortada yalan yok aldatma yok. umudum kalmadı dedi ve gitti günlerce yazmadı. aklına gelmedim. sanırım şimdide aklına gelmiyorum.
İnşallah gelmiyorsunuzdur. Sizin ne yaşadığınızdan ona ne? Madem öyle travmalarınızı çözüp, psikolojik destek alıp normal bir birey gibi düşünmeye başladıktan sonra alın birini hayatınıza. Kimseye böyle ergenlikler yaşatmaya hakkınız yok.
 

Seytanolabilirim

Cok guclu bir kadin
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Mart 2019
1.571
2.149
35
bundan 2 -3 ay kadar önce hayatıma biri girdi. 6-7 ay kadar önce çok uzun soluklu, toksik, aldatıldğım, ayrıl barış bol travmalı ilişkim bitmişti. ayrılıktan sonra ilk kez onun kadar düzgün biriyle tanışmıştım ve bu sefer herşey güzel olacak diye düşünüordum. flört ediyorduk ama ilişkinin adı daha konmamıştı. benim biraz daha tanımaya ve zamana ihtiyacım vardı oda buna anlayış göstermişti. bu süreç içinde bana çok ilgili, daima mesaj atan, konuşmak, buluşmak isteyen biriydi. 2 ay kadar konuştuk ettik son zamanlarda benim hayatımda ailevi, iş vs derken bir sürü problem olmaya başladı. ona bunları yansıtmak istemesem de az çok hissedip anlıyordu. bunların etkisiyle sanırım ben ondan uzaklaştım, kendimi geri çektim. zaman zaman ona başka biriyle birlikte olsan daha mutlu olurdun gibisinden şeyler söylüyordum. o da ben seninle mutluyum diyordu. bana hep netti hiç taktik maktik yapmadı. davranışları, duyguları beni ister nitelikteydi.

neyse bir gün gayet güzel konuştuğu bir sabah ben kısa cevaplar verince bana tavır aldı, ilgisiz olduğumu, ona karşı bişey hissetmediğimi düşündüğünü ve bu nedenle aramızda bişey olacağına inanmadığını, umudunun bittiğini söyledi. ben bu mesajı alınca gerçekten yıkıldım ona cvp yazmadım elim varmadı bişey yazmaya çünkü hayatımda herşey ters giderken onunda böyle yapması çok koydu bana. hiç beklemiordum kızlar gerçekten. yıkıldım. bu kişi daha öncede benim uzak davranmam sebebiyle bana rest çekmişti ama akşamına barışmıştık. ikinci kez rest çekmişti resmen ve günlerce yazmadıda. ben günlerimi arkadaşlarımın falan desteğiyle geçirir oldum moralim bozuktu genelde. birkaç gün işe gidemedim ama onla hiç iletişime geçmedim. bir hafta sonra bana geri döndü ve özür diledi. mesajda kendini yanlış anlattığını, öyle demek istemediğini söyledi ve kırdığı için özür diledi. aslında mesajda yazdıkları haksız şeyler değildi kim olsa ilgi görmediği yerde durmak istemez. ama o hata yaptığını söyleyip af diledi. bende ona o mesajdan sonra bu defteri kapadığımı, kimseyi istemediğimi zaten kötü olduğumu, psikolojik destek alacağımı söyledim ve onu suçladım. sen öyle yazdın bende soğudum dedim. hevesim heycanım bitti dedim. 2 kez ayağıma geldi aramızı düzeltmek için, kaç kez aradı açmadım, geldiğinde görüşmedim hiç bir araya gelmedim, karşılıklı konuşmadım bile. bu süre içinde devamlı yazıp kendini anlattı cevap vermedim pek. en son aşkını, duygularını itiraf edip yine af diledi, aramız düzelsin istedi, uzun bi ses kaydı attı wp'tan ve bunu tlf'da konuşamıyoruz yüz yüze gelemiyoruz diye böyle söylemek zorundayım dedi. beni sevdiğini, kalbinin bana ait olduğunu, sonuç ne olursa olsun sevdiğini, sevgisine sahip çıkıcağını söyleyip benle ilgili hayallerini anlattı gece saat 2 falandı. ben kaydı dinledim ama ona cvp yazmadım.

aradan günler geçti ama ondan hiç ses çıkmadı. ben bu esnada wp'tan bi durum paylaştım işte vazgeçtiysem asla dönmem gibisinden imalı bi söz. gördü ama bişey yazmadı. insta'da ekliyiz birbirimizde hala daha. velhasıl resmen 1 ay oldu aşkını ilan ettiği ses kaydını atalı ama başka hiçbişey yazmadı. aramadı, sormadı. tekrar kapıma gelmedi. hiç iletişime geçmedik. paylaşımlarımı beğeniyor hikayelerime bakıyo bende aynı şekilde onunkileri beğenip hikayesine bakıorum. hayatında biri var gibi durmuyor. wpda akşamları sık sık çevrimiçi felan olmuyor mesela. ben dün gece salakça bişey yaptım sanki hayatımda yeni biri var gibi story attım. imalı bi sözdü sanki birine gönderme gibi ama ona değil yani zeki biri çünkü anlar. ve gördü hikayemi. şimdi tekrar geleceği varsada gelmez.

gerçekten sevse yazmaya, aramaya devam etmez miydi? psikolojimi yeni yeni toparlamaya başladım geçmiş travmalarımı bi kenara atmaya ve hayata yeniden başlamaya karar verdim. onun kadarda anlayışlı, sevgi dolu birine rastlamadım bugüne kadar. bugüne kadar aşkta çok hata yaptım ailem bile bana aşk yüzünden tavır aldı zamanında. hata yapma lüksüm yok. bana gelmesini istiyorum ama benden adım bekliyorsa hayatta adım atamam. öte yandan yeniden barışsak bile ya yine beni bırakırsa diye korkuyorum. aşık olup terk edilmekten korkuyorum. kızlar sorun şuki bu adam bana geri döner mi gelir mi sizce ? napmam lazım sizce ?
Adam senin gibi ergenle mi ugrasicak, ilk ilişkinin hıncını bu adamdan almışsın. Benim içim şişti, adam iyi bile dayanmış
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 45 Kg. ile 61 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 156 cm. Başlangıç Kilom :65 Kg. Şimdiki Kilom :65 Kg.

simeyra

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2020
1.008
1.543
Yapacagın tek sey sıfırlamak olayı. Yanı onu arayıp benım hep aklım sendeydı senı ıstıyordum ama cok basımda belalar vardı senı de bunun ıcıne suruklemeyecek kadar cok sevıyordum bıze ınancım vardı hep sana kıyamıyordum deyıp magduru oynamak. O yuzden hep uzak durdum senden demek. Turk fılmı senaryosu gıbı. Ama sız bu psıkolojıdeyken ınanın tekrar adama cektırırsınız adama da yazık degıl mı ne kadar duzgun davranmıs. Bence bu senaryoyu ıyı bır psıkolojık tedavı alıp uygulayın ıkı uc ay terapı görun öncelıkle duzelın sonra yapın. Valla yazık cocuga
 

kara_buz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2021
18
-59
31
Yapacagın tek sey sıfırlamak olayı. Yanı onu arayıp benım hep aklım sendeydı senı ıstıyordum ama cok basımda belalar vardı senı de bunun ıcıne suruklemeyecek kadar cok sevıyordum bıze ınancım vardı hep sana kıyamıyordum deyıp magduru oynamak. O yuzden hep uzak durdum senden demek. Turk fılmı senaryosu gıbı. Ama sız bu psıkolojıdeyken ınanın tekrar adama cektırırsınız adama da yazık degıl mı ne kadar duzgun davranmıs. Bence bu senaryoyu ıyı bır psıkolojık tedavı alıp uygulayın ıkı uc ay terapı görun öncelıkle duzelın sonra yapın. Valla yazık cocuga
tekrar istermi ki beni bir ay oldu iletişim de koptu iyice hiç yazmıyor
 

rosseyy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2019
1.196
1.509
benim aşktan yana yüzüm hiç gülmedi. hep kandım hep aynı hataları aynı salaklıkları yaptım. kendimi çok kaptıran biriyim. artık akıllanmam lazımdı. belkide kendimi korumaya almak istedim. işinde gücünde biriydi. ben maddi anlamda çok yıprandım çok kullanıldım bugüne kadar. babamla aramı yeni yeni düzeltmeye başladım. bilmiyorum o hayatımdayken onunla görüşürken hiç pürüz çıkmaz gibi geliyordu. yanlış davrandım elimden kaçırdığımı düşünüyorum. kimseye eyvallahı olmayan biriydi. beni hep motive eder desteklerdi. eski sevgilim için çok fedakarlık yaptım ben. okuttum resmen onu! ben okuttum ben iş güç sahibi yaptım. ben önayak oldum. sonra beni aldattı. sanırım bende ilişki korkusu var. burdaki herkes onu haklı buldu. o kendini affettirmek için yalvar yakar olmadı ama ısrarla bana kendini anlattı. şimdi düşünüyorum ortada yalan yok aldatma yok. umudum kalmadı dedi ve gitti günlerce yazmadı. aklına gelmedim. sanırım şimdide aklına gelmiyorum.
aklına gelmediğini sanmıyorum. sadece bir ay olmuş. kendini çekmeyi denemiş. senden ses çıkmayınca tahminimce yine yazar diye düşünüyorum.
sen de ona karşı bu kadar buz gibi durabiliyorsan vardır bir sebebi diye düşünüyorum.
 

rosseyy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2019
1.196
1.509
Yapacagın tek sey sıfırlamak olayı. Yanı onu arayıp benım hep aklım sendeydı senı ıstıyordum ama cok basımda belalar vardı senı de bunun ıcıne suruklemeyecek kadar cok sevıyordum bıze ınancım vardı hep sana kıyamıyordum deyıp magduru oynamak. O yuzden hep uzak durdum senden demek. Turk fılmı senaryosu gıbı. Ama sız bu psıkolojıdeyken ınanın tekrar adama cektırırsınız adama da yazık degıl mı ne kadar duzgun davranmıs. Bence bu senaryoyu ıyı bır psıkolojık tedavı alıp uygulayın ıkı uc ay terapı görun öncelıkle duzelın sonra yapın. Valla yazık cocuga

ben buna katılmıyorum. eğer bu şekilde davranırsan kesinlikle bi tarafı kalkar. bence yine aynı tavrını sürdür. sana yazar diye düşünüyorum. en azından sen adım atacaksan bile birşey bahane ederek at. ve sanki onun için değil de sırf mecburen ulaşmış gibi davran
 

gsxr600

ALTIN ELBİSELİ ADAM
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2018
3.082
5.879
Arayan o açmayan siz
Mesaj yazan o görüldü atıp cevap yazmayan siz
Ayağınıza kadar gelen o görüşmeyen siz
Ve halen daha karşı taraftan bir adım bekleyen yine siz….?
Sizin bu kişiyle olma,barışma gibi bir niyetiniz yok kaldı ki ben onu sevdiğinizi bile düşünmüyorum çünkü buradan bakınca bu ilişkide gerçek duygulara ve sevgiye sahip bir karşı taraf ve mevcut sorunlarını ve geçmiş travmalarını bahane edip ilgi görmeyi ve peşinden koşulmasını seven birini görüyorum zaten “bir daha böylesini bulamam” tarzı bir şey de geçiyor yanılmıyorsam yukarda. Düzelmesini isteseydiniz görüldü atıp karşı tarafı cevapsız bırakmak yerine siz de bir adım atardınız sorun varsa konuşulur çözülürdü değil mi? Daha fazla umut verip oyalamayın, hepimizin hayatta türlü türlü sorunları var, birçoğumuzun geçmişte travmaları kötü ilişkileri oldu ama bunların bedelini karşımıza çıkan suçsuz insanlara ödetemeyiz.
 

kara_buz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2021
18
-59
31
aklına gelmediğini sanmıyorum. sadece bir ay olmuş. kendini çekmeyi denemiş. senden ses çıkmayınca tahminimce yine yazar diye düşünüyorum.
sen de ona karşı bu kadar buz gibi durabiliyorsan vardır bir sebebi diye düşünüyorum.
benim sevgim ve benim duygularım hakkında kafasında beni yargılıyor. benim yerime karar alıyor mesela bu konuda. sen beni sevmiyorsun, benle ilgilenmiyorsun, bana karşı hislerin yok düşüncesi yaratıyor beyninde ve buna inanıp buna göre hareket ediyor. daha öncede buluşalım diye konuştuğumuz akşam saat geç oldu yorgundum işten geç çıkmıştım, sonra görüşelim dedim diye delirdi, sen beni istemiyorsuna bağladı. tartıştık, ertesi gün izin günümü arkadaşımla geçireceğim diye bozuldu ve bana zaman ayırmayanla işim olmaz zaten bana karşı hissin de yok dedi. akşamına geri adım attı barıştık. düşündüğün gibi değil dedim. bu son olayda da son zamanlarda iyi değildim, tamam yanımda olmak istedi yukarda allah var ama ailevi sorunlar felan derken ben baya ilgisiz kaldım. sohbet etmeye çalışıyordu pek oralı olmuyodum felan. ilgisizlikle suçladı ve gitti. gitti dediğim veda etme şeklinde değilde bize inancını kaybetmiş benim ilgisiz davranışlarım yüzünden, eskisi gibi değilmişim felan öyle yani. . aradan 7-8 gün geçti özür diledi geldi. soğuk soğukta olsa konuştum sonra konu açıldı bi yerden, arkadaşım beni biriyle tanıştırmıştı aramızı yapmak istemiş bunu ona söyledim. ben şuan kimseyi istemiyorum senin o inancım kalmadı msjından sonra seninle de sadece arkadaş olmak istiyorum sen yarın öbür gün gene gidersin eminim dedim. ikna etmek istedi buluşmak istedi oralı olmadım. sevgisini itiraf ettiğinde de çok inanmadım açıkçası beni gerçekten sevmiş olabilceğine. haksızmıyım ?
 

rosseyy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2019
1.196
1.509
benim sevgim ve benim duygularım hakkında kafasında beni yargılıyor. benim yerime karar alıyor mesela bu konuda. sen beni sevmiyorsun, benle ilgilenmiyorsun, bana karşı hislerin yok düşüncesi yaratıyor beyninde ve buna inanıp buna göre hareket ediyor. daha öncede buluşalım diye konuştuğumuz akşam saat geç oldu yorgundum işten geç çıkmıştım, sonra görüşelim dedim diye delirdi, sen beni istemiyorsuna bağladı. tartıştık, ertesi gün izin günümü arkadaşımla geçireceğim diye bozuldu ve bana zaman ayırmayanla işim olmaz zaten bana karşı hissin de yok dedi. akşamına geri adım attı barıştık. düşündüğün gibi değil dedim. bu son olayda da son zamanlarda iyi değildim, tamam yanımda olmak istedi yukarda allah var ama ailevi sorunlar felan derken ben baya ilgisiz kaldım. sohbet etmeye çalışıyordu pek oralı olmuyodum felan. ilgisizlikle suçladı ve gitti. gitti dediğim veda etme şeklinde değilde bize inancını kaybetmiş benim ilgisiz davranışlarım yüzünden, eskisi gibi değilmişim felan öyle yani. . aradan 7-8 gün geçti özür diledi geldi. soğuk soğukta olsa konuştum sonra konu açıldı bi yerden, arkadaşım beni biriyle tanıştırmıştı aramızı yapmak istemiş bunu ona söyledim. ben şuan kimseyi istemiyorum senin o inancım kalmadı msjından sonra seninle de sadece arkadaş olmak istiyorum sen yarın öbür gün gene gidersin eminim dedim. ikna etmek istedi buluşmak istedi oralı olmadım. sevgisini itiraf ettiğinde de çok inanmadım açıkçası beni gerçekten sevmiş olabilceğine. haksızmıyım ?
yani inan ben de ilişkiler konusunda çok sorun yaşamış ve birçok ilişki denemiş bir insan olarak çok net ve objectif olarak yazacağım.
öncelikle adam sana görüşelim dediğinde o akşam evet yorgun olabilirsin ama ertesi gün arkadaşına vakit ayırmışsın? burda gerçekten onunla görüşmek istemedin mi yoksa sırf kendini çekmek için mi yaptın? çünkü ben de o kişinin yerine olsam alınırdım. diğer konularda da aynı şekilde hep kendini çekmişsin ama asıl merak ettiğim sen bu geri çekmeleri adamla ilgili kafana birşeyler takıldı diye mi yaptın, içinde yeteri kadar sevgi olmadığı için mi yoksa taktik mi? mutlaka bir sebebi olmalı.
bunun dışında sen bir ay yazmadı diye unuttuğunu düşünüyorsun. bence öyle değil. sadece başka bir yol deniyor. ama sen kendini bu kadar çekebilirken şimdi bir ay yazmaması niye sana dokunuyor? onun ilgisi sanırım seni besleyen şeydi. şimdi o ilgisini çekince sende bir korku başladı. ama şu var ki, insanlar telepati yolu ile bile anlaşabiliyor. yani senin bu içindeki korkunu hissedebilir ve o yüzden bir ay değil bu süre iki aya bile çıkabilir. tabiki hepsi bir ihtimal. yarın da yazabilir. sen eski duruşuna devam edersen yakında yazar orası kesin.
ama eğer ilgisinin devam etmesini istiyorsan önceden olduğu gibi istikrarlı davran derim ama en azından döndüğünde o kadar itme ve biraz sıcak davran
 

little bird

❤️‍🔥
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2011
1.948
2.070
bundan 2 -3 ay kadar önce hayatıma biri girdi. 6-7 ay kadar önce çok uzun soluklu, toksik, aldatıldğım, ayrıl barış bol travmalı ilişkim bitmişti. ayrılıktan sonra ilk kez onun kadar düzgün biriyle tanışmıştım ve bu sefer herşey güzel olacak diye düşünüordum. flört ediyorduk ama ilişkinin adı daha konmamıştı. benim biraz daha tanımaya ve zamana ihtiyacım vardı oda buna anlayış göstermişti. bu süreç içinde bana çok ilgili, daima mesaj atan, konuşmak, buluşmak isteyen biriydi. 2 ay kadar konuştuk ettik son zamanlarda benim hayatımda ailevi, iş vs derken bir sürü problem olmaya başladı. ona bunları yansıtmak istemesem de az çok hissedip anlıyordu. bunların etkisiyle sanırım ben ondan uzaklaştım, kendimi geri çektim. zaman zaman ona başka biriyle birlikte olsan daha mutlu olurdun gibisinden şeyler söylüyordum. o da ben seninle mutluyum diyordu. bana hep netti hiç taktik maktik yapmadı. davranışları, duyguları beni ister nitelikteydi.

neyse bir gün gayet güzel konuştuğu bir sabah ben kısa cevaplar verince bana tavır aldı, ilgisiz olduğumu, ona karşı bişey hissetmediğimi düşündüğünü ve bu nedenle aramızda bişey olacağına inanmadığını, umudunun bittiğini söyledi. ben bu mesajı alınca gerçekten yıkıldım ona cvp yazmadım elim varmadı bişey yazmaya çünkü hayatımda herşey ters giderken onunda böyle yapması çok koydu bana. hiç beklemiordum kızlar gerçekten. yıkıldım. bu kişi daha öncede benim uzak davranmam sebebiyle bana rest çekmişti ama akşamına barışmıştık. ikinci kez rest çekmişti resmen ve günlerce yazmadıda. ben günlerimi arkadaşlarımın falan desteğiyle geçirir oldum moralim bozuktu genelde. birkaç gün işe gidemedim ama onla hiç iletişime geçmedim. bir hafta sonra bana geri döndü ve özür diledi. mesajda kendini yanlış anlattığını, öyle demek istemediğini söyledi ve kırdığı için özür diledi. aslında mesajda yazdıkları haksız şeyler değildi kim olsa ilgi görmediği yerde durmak istemez. ama o hata yaptığını söyleyip af diledi. bende ona o mesajdan sonra bu defteri kapadığımı, kimseyi istemediğimi zaten kötü olduğumu, psikolojik destek alacağımı söyledim ve onu suçladım. sen öyle yazdın bende soğudum dedim. hevesim heycanım bitti dedim. 2 kez ayağıma geldi aramızı düzeltmek için, kaç kez aradı açmadım, geldiğinde görüşmedim hiç bir araya gelmedim, karşılıklı konuşmadım bile. bu süre içinde devamlı yazıp kendini anlattı cevap vermedim pek. en son aşkını, duygularını itiraf edip yine af diledi, aramız düzelsin istedi, uzun bi ses kaydı attı wp'tan ve bunu tlf'da konuşamıyoruz yüz yüze gelemiyoruz diye böyle söylemek zorundayım dedi. beni sevdiğini, kalbinin bana ait olduğunu, sonuç ne olursa olsun sevdiğini, sevgisine sahip çıkıcağını söyleyip benle ilgili hayallerini anlattı gece saat 2 falandı. ben kaydı dinledim ama ona cvp yazmadım.

aradan günler geçti ama ondan hiç ses çıkmadı. ben bu esnada wp'tan bi durum paylaştım işte vazgeçtiysem asla dönmem gibisinden imalı bi söz. gördü ama bişey yazmadı. insta'da ekliyiz birbirimizde hala daha. velhasıl resmen 1 ay oldu aşkını ilan ettiği ses kaydını atalı ama başka hiçbişey yazmadı. aramadı, sormadı. tekrar kapıma gelmedi. hiç iletişime geçmedik. paylaşımlarımı beğeniyor hikayelerime bakıyo bende aynı şekilde onunkileri beğenip hikayesine bakıorum. hayatında biri var gibi durmuyor. wpda akşamları sık sık çevrimiçi felan olmuyor mesela. ben dün gece salakça bişey yaptım sanki hayatımda yeni biri var gibi story attım. imalı bi sözdü sanki birine gönderme gibi ama ona değil yani zeki biri çünkü anlar. ve gördü hikayemi. şimdi tekrar geleceği varsada gelmez.

gerçekten sevse yazmaya, aramaya devam etmez miydi? psikolojimi yeni yeni toparlamaya başladım geçmiş travmalarımı bi kenara atmaya ve hayata yeniden başlamaya karar verdim. onun kadarda anlayışlı, sevgi dolu birine rastlamadım bugüne kadar. bugüne kadar aşkta çok hata yaptım ailem bile bana aşk yüzünden tavır aldı zamanında. hata yapma lüksüm yok. bana gelmesini istiyorum ama benden adım bekliyorsa hayatta adım atamam. öte yandan yeniden barışsak bile ya yine beni bırakırsa diye korkuyorum. aşık olup terk edilmekten korkuyorum. kızlar sorun şuki bu adam bana geri döner mi gelir mi sizce ? napmam lazım sizce ?
adama yapılabilicek tüm eziyetleri yapmışsınız ancak anladığım kadarıyla bunlar eziyet etmek için değil, bunun altında kendinizle alakalı bir problem var. ya hiç sevilmeyeceğinize inanıyor ve ona kötü davranmanıza rağmen yanında olmasını bekleyerek sevgisinden emin olmaya çalışıyorsunuz ya da baskın bir terk edilme korkusundan dolayı siz onu bırakıyorsunuz gibi hissettim. bana göre hata olan şeyleri de sıralıyorum:

1) her ne sebep varsa da ona soğuk olmanız. ben de zor günler geçiriyorum ama acısını kimseden çıkarmıyorum. tüm derdimi çilemi sevgilime anlatıyorum o da yanımda oluyor. onu boğduğumu düşünüp anlatmıyordum başta, sonra ben bunun için de varım, tabi ki anlatacaksın vs diyerek rahatlattı ki anlattığınız profilde yanınızda olacak destek olacak birine benziyor. sizin tavrınızsa onu sürekli değersiz hissettiriyor. sağlıklı bir birey buna zaten ne kadar sevse de tahammül edemez. onu yalnız, değersiz hissettiriyorsunuz ki şahsen o olsam hayatınızda başka birileri olduğunu ve onu takmadığınızı düşünürüm.

2) başka biriyle olursan daha mutlu olursun lafı. giderse takmayacağınızı düşündürür. zaten isterse bırakıp gider ya da belli eder ekstra niye ayrılalım iması? belki de altında başka bir şey arayacak.

3) hem soğuk davranmışsınız e o da gitmiş ama yine de gelmiş adam yine de siz hala soğuk yapıyorsunuz sevdiğiniz halde. o halde amaç ne? neden hislerinizi dürüstçe ifade etmiyorsunuz ona? neden sürekli oyunlar yapıyorsunuz? yoksa dürüst olursanız sevmekten vazgeçer diye mi korkuyorsunuz? neden asla siz adım atmazsınız?

ben adam olsam açıkçası ne kadar sevsem de çok toksik olduğunuzu ve hayatınızda başkaları olduğunu, onu önemsemediğinizi düşünerek adım atsanız da gelmezdim.

napabilirim diyorsanız; ona yazın konuşmak istediğinizi ve içinizdeki her şeyi ne düşündüğünüzü ne hissettiğinizi korkularınızı açıkça ifade edin, ama bunu onu suçlamadan yapın yoksa anlamı yok.
 

rosseyy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2019
1.196
1.509
adama yapılabilicek tüm eziyetleri yapmışsınız ancak anladığım kadarıyla bunlar eziyet etmek için değil, bunun altında kendinizle alakalı bir problem var. ya hiç sevilmeyeceğinize inanıyor ve ona kötü davranmanıza rağmen yanında olmasını bekleyerek sevgisinden emin olmaya çalışıyorsunuz ya da baskın bir terk edilme korkusundan dolayı siz onu bırakıyorsunuz gibi hissettim. bana göre hata olan şeyleri de sıralıyorum:

1) her ne sebep varsa da ona soğuk olmanız. ben de zor günler geçiriyorum ama acısını kimseden çıkarmıyorum. tüm derdimi çilemi sevgilime anlatıyorum o da yanımda oluyor. onu boğduğumu düşünüp anlatmıyordum başta, sonra ben bunun için de varım, tabi ki anlatacaksın vs diyerek rahatlattı ki anlattığınız profilde yanınızda olacak destek olacak birine benziyor. sizin tavrınızsa onu sürekli değersiz hissettiriyor. sağlıklı bir birey buna zaten ne kadar sevse de tahammül edemez. onu yalnız, değersiz hissettiriyorsunuz ki şahsen o olsam hayatınızda başka birileri olduğunu ve onu takmadığınızı düşünürüm.

2) başka biriyle olursan daha mutlu olursun lafı. giderse takmayacağınızı düşündürür. zaten isterse bırakıp gider ya da belli eder ekstra niye ayrılalım iması? belki de altında başka bir şey arayacak.

3) hem soğuk davranmışsınız e o da gitmiş ama yine de gelmiş adam yine de siz hala soğuk yapıyorsunuz sevdiğiniz halde. o halde amaç ne? neden hislerinizi dürüstçe ifade etmiyorsunuz ona? neden sürekli oyunlar yapıyorsunuz? yoksa dürüst olursanız sevmekten vazgeçer diye mi korkuyorsunuz? neden asla siz adım atmazsınız?

ben adam olsam açıkçası ne kadar sevsem de çok toksik olduğunuzu ve hayatınızda başkaları olduğunu, onu önemsemediğinizi düşünerek adım atsanız da gelmezdim.

[ICODE][U][COLOR=rgb(184, 49, 47)]napabilirim diyorsanız; ona yazın konuşmak istediğinizi ve içinizdeki her şeyi ne düşündüğünüzü ne hissettiğinizi korkularınızı açıkça ifade edin, ama bunu onu suçlamadan yapın yoksa anlamı yok.[/COLOR][/ICODE][/U]
çok güzel yazmışsınız ancak şu kırmızı işaretlediğim kısımda yanılıyor olabilir misiniz? yani adam her ne kadar çok çaba sarfedip sevgisini belli etmişse de şimdi konu sahibi eğer bu şekilde ona dönerse insanoğlu maalesef ego taşıyor ya o yüzden bu adam ya bak kıymetimi anladı diyerek moda girip bu sefer kendini çekebilir.
yani bunu en nihayetinde hepimiz yaşıyoruz. bende mesela örneğin dönsün diye çok istediğim erkek arkadaşlarım oldu evet döndüler ama dönünce inan içimdeki ego hep, bu kadar süründürdü yüz verme, şimdi o sürünsün vs şeklinde bir üste geçme eğiliminde bulundu. o yüzden bilemiyorum. bu ikili ilişkiler bazen de iyi niyetten çok da anlamıyor. yoksa neden kaçan kovalanır diye söz hala var.