• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bana biraz kızkardeş tavsiyesi

patentx

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Kasım 2025
Mesajlar
17
Emoji Skoru
12
Puanlar
3
Yaş
30
Eşimden yaşca büyüğüm, (ben 34,o 29)
İyi kalpli,çalışkan,anlayışlı tatlı biri
Ben de çocuksu ve yaşını göstermeyen biriyim
Aynı yaşıt sanıyorlar ya da onu büyük.
Evlilik fikrini aklımdan sildiğim bir dönemde beni ikna etti, her şeyine varım diyerek. (Yaşlanınca ben bakarım sana bile dedi)
Kısa sürede evlendik

koşulsuz kabul görmek istediğini hissediyorum ancak bu mümkün olamıyor
Elbetteki onu destekliyor çoğu düşüncesinde yanında olduğumu hissettirmeye çalışıyorum ama bazen aşırı bilmiş hallerine de sinir olduğum için zıt fikirler söyleyebiliyorum, tespitlerinin yerinde olmadığını ifade ediyorum.
Entelektüel yapımız, çoğu boş vakit aktivitelerimiz, izlediğimiz programlar farklı, ortak noktamız yok mu elbette bulmaya ona eşlik etmeye gayret ediyorum, hayat bilgisi gibi eski dizileri izlemek onu mutlu ediyor mesela faaliyetleri boş geliyor, sosyal medya, telefon, tv karşısında uzanmak gibi

Çok takılma diyorum kendime annesi değilsin, adam rahat etsin, senin yanında huzur bulsun. Ama bazen kafam götürmüyor gerçekten
Erkek dediğin öncü lider öğretici hayran kalınan olmalıymış gibi kalıplar var kafamda.
Benim de çocuksu, hoş görüye ihtiyaç duyan davranışlarım var.
Onu eleştirdiğim noktalar oluyor, telefonla konuşurken, bunu neden söyledin, gibi. Önceden tembihleğim, ev hijyenine ilişkin uyarılarım, gezdiğimiz yerlere dair tecrübelerim
Uyurken çok fazla tırnak şıklatıyordu mesela
Bunu yapmamasını rica ettim. Uyanmama sebep oluyor çünkü.
5 aylık evliyiz, sabırlıydı genel olarak ilk 2 ayda benim tavırlarım daha fevriydi bunlara sesini çıkarmadı kırıldığını hissetmeye başladığımda kendime çeki düzen vermeye, görmemeye, susmaya, sabretmeye, onu kırmamaya dikkat ediyorum son 3 aydır.
Eleştiriye hiç gelemiyor, hemen karalar bağlıyor, özür dilesem bile konuyu kapatmıyor, kini geçmiyor.
Fikrimi sunduğumda "hep senin dediğin oluyor" diyip konuyu kesiyor.
Olgun, sabırlı, beni hoş gören tavırları bitti, sevgisini düşüncesini hissedemiyorum, rahatsız olacağım ne varsa hepsini yapıyor, uyurken uyanmam için özel çaba sarf ediyor adeta.
Zalim, acımasız, laflarıyla cezalandıran birine dönüştü ben çabaladıkça.
Hatalarım oluyor birbirimizi hoş görelim 1 sene dayanalım, kişilik çatışması bunlar her evliliğin başında olur diyorum, dinlemiyor ve boşanmaktan bahsediyor rahatlıkla, ne olacaksa olsun diyor
Oysa ki bebek sahibi olmayı aile olmayı ikimiz de istemiştik.
Bu durum beni kırıyor, aynı yatağa bile girmekte zorlanıyorum hep eski annelerimizin nelere katlandıklarını düşünüyorum adım atmaya ikna ediyorum kendimi, sarılıyorum ama reddediliyorum. Geçici midir, öfkesi kırgınlığı zamanla geçer eski haline döner mi?
Ne yapmalıyım sevgili hanımlar, törpülemem gereken çok yanım var
Tecrübeniz vardır mutlaka
5 aylık yuvam çiçeklensin istiyorum

Sevgiler
 
Üzüldüm sizin için

Böyle evlilikler şimdi kurtarılsa bile birkaç yıl sonra tekrar çatırdamaya başlıyor. Birbirinize tahammülünüz kalmamış. Karşı tarafta kaybetme korkusu yok.

Bitecekse çocuk olmadan bitmesi daha mantıklı.
 
Mutlu bir evlilik tesis etmek istiyorum
Tekrar sevgisini kazanmak tavırlarımla
Siz neler yapıyorsunuz mesela tahmmül noktasında, bir kadın ne yapmalıdır?
 
Anlattığınız kadarıyla sizin törpülemeniz gereken yanlarınız olduğunu düşünmüyorum. Nedense eşiniz çok tuhaf geldi bana. Bir yandan da ortak zevkleriniz olmadığından dolayı böyle hissediyor olabilirsiniz karşılıklı olarak. İki taraf da kendi doğrularını benimsemiş ve birbirine savaş açıyor gibi. Bilemedim ve adını da koyamadım ama huzursuz edici bir şeyler var.
 
Eşimden yaşca büyüğüm, (ben 34,o 29)
İyi kalpli,çalışkan,anlayışlı tatlı biri
Ben de çocuksu ve yaşını göstermeyen biriyim
Aynı yaşıt sanıyorlar ya da onu büyük.
Evlilik fikrini aklımdan sildiğim bir dönemde beni ikna etti, her şeyine varım diyerek. (Yaşlanınca ben bakarım sana bile dedi)
Kısa sürede evlendik

koşulsuz kabul görmek istediğini hissediyorum ancak bu mümkün olamıyor
Elbetteki onu destekliyor çoğu düşüncesinde yanında olduğumu hissettirmeye çalışıyorum ama bazen aşırı bilmiş hallerine de sinir olduğum için zıt fikirler söyleyebiliyorum, tespitlerinin yerinde olmadığını ifade ediyorum.
Entelektüel yapımız, çoğu boş vakit aktivitelerimiz, izlediğimiz programlar farklı, ortak noktamız yok mu elbette bulmaya ona eşlik etmeye gayret ediyorum, hayat bilgisi gibi eski dizileri izlemek onu mutlu ediyor mesela faaliyetleri boş geliyor, sosyal medya, telefon, tv karşısında uzanmak gibi

Çok takılma diyorum kendime annesi değilsin, adam rahat etsin, senin yanında huzur bulsun. Ama bazen kafam götürmüyor gerçekten
Erkek dediğin öncü lider öğretici hayran kalınan olmalıymış gibi kalıplar var kafamda.
Benim de çocuksu, hoş görüye ihtiyaç duyan davranışlarım var.
Onu eleştirdiğim noktalar oluyor, telefonla konuşurken, bunu neden söyledin, gibi. Önceden tembihleğim, ev hijyenine ilişkin uyarılarım, gezdiğimiz yerlere dair tecrübelerim
Uyurken çok fazla tırnak şıklatıyordu mesela
Bunu yapmamasını rica ettim. Uyanmama sebep oluyor çünkü.
5 aylık evliyiz, sabırlıydı genel olarak ilk 2 ayda benim tavırlarım daha fevriydi bunlara sesini çıkarmadı kırıldığını hissetmeye başladığımda kendime çeki düzen vermeye, görmemeye, susmaya, sabretmeye, onu kırmamaya dikkat ediyorum son 3 aydır.
Eleştiriye hiç gelemiyor, hemen karalar bağlıyor, özür dilesem bile konuyu kapatmıyor, kini geçmiyor.
Fikrimi sunduğumda "hep senin dediğin oluyor" diyip konuyu kesiyor.
Olgun, sabırlı, beni hoş gören tavırları bitti, sevgisini düşüncesini hissedemiyorum, rahatsız olacağım ne varsa hepsini yapıyor, uyurken uyanmam için özel çaba sarf ediyor adeta.
Zalim, acımasız, laflarıyla cezalandıran birine dönüştü ben çabaladıkça.
Hatalarım oluyor birbirimizi hoş görelim 1 sene dayanalım, kişilik çatışması bunlar her evliliğin başında olur diyorum, dinlemiyor ve boşanmaktan bahsediyor rahatlıkla, ne olacaksa olsun diyor
Oysa ki bebek sahibi olmayı aile olmayı ikimiz de istemiştik.
Bu durum beni kırıyor, aynı yatağa bile girmekte zorlanıyorum hep eski annelerimizin nelere katlandıklarını düşünüyorum adım atmaya ikna ediyorum kendimi, sarılıyorum ama reddediliyorum. Geçici midir, öfkesi kırgınlığı zamanla geçer eski haline döner mi?
Ne yapmalıyım sevgili hanımlar, törpülemem gereken çok yanım var
Tecrübeniz vardır mutlaka
5 aylık yuvam çiçeklensin istiyorum

Sevgiler
Merhaba sanki bu mesajı ben yazmış gibi hissediyorum çünkü bende 34 eşim 28 haftaya 29 olacak bizim evliliğimizin 2 yılı evliliğin ilk yılı zehir gibi geçti sürekli kavgalar eşimin sürekli benimle küsmesi küsmeyi günlerce uzatması beni o kadar yorduki he bu arada 4 yıl geçen evlilik öncesi dönemde bana sinirini göstermemişti evlendikten sonra ni anda değişti evlilik iyice sarpa sarınca eşimi hem kendi ailesine hemde kendi anne babama şikayet etmek zorunda kaldım çünkü gördüğüm psikolojik şiddetin haddi hesabı yoktu eşim bana sürekli kapı orda eşyalarını al git diyorurdu ben eşimle bi konuşma yaptım dedim benimle bir daha bu şekilde konuşursan herşeyimi alır giderim dedim o günden bu yana şiddetli kavga olmuyor ama malesef küsme huyu var evde yokmuş gibi davranıyor yemek yemiyor cidden anlamıyorum bıktım yaka silktim mesela bugün benim paramla alınmış arabamı o kullanıyor bana öğretir misin dedim yok ben beceriksizmişim yok çarparmışım diye diye kavga çıkardı yine küstü gitti eminim bu küslük de bi hafta sürecek evliliğin ikinci yılı nasıl mı geçti benim sürekli herşeyi alttan almamla hakaretlerini yutmamla
 
Eşimden yaşca büyüğüm, (ben 34,o 29)
İyi kalpli,çalışkan,anlayışlı tatlı biri
Ben de çocuksu ve yaşını göstermeyen biriyim
Aynı yaşıt sanıyorlar ya da onu büyük.
Evlilik fikrini aklımdan sildiğim bir dönemde beni ikna etti, her şeyine varım diyerek. (Yaşlanınca ben bakarım sana bile dedi)
Kısa sürede evlendik

koşulsuz kabul görmek istediğini hissediyorum ancak bu mümkün olamıyor
Elbetteki onu destekliyor çoğu düşüncesinde yanında olduğumu hissettirmeye çalışıyorum ama bazen aşırı bilmiş hallerine de sinir olduğum için zıt fikirler söyleyebiliyorum, tespitlerinin yerinde olmadığını ifade ediyorum.
Entelektüel yapımız, çoğu boş vakit aktivitelerimiz, izlediğimiz programlar farklı, ortak noktamız yok mu elbette bulmaya ona eşlik etmeye gayret ediyorum, hayat bilgisi gibi eski dizileri izlemek onu mutlu ediyor mesela faaliyetleri boş geliyor, sosyal medya, telefon, tv karşısında uzanmak gibi

Çok takılma diyorum kendime annesi değilsin, adam rahat etsin, senin yanında huzur bulsun. Ama bazen kafam götürmüyor gerçekten
Erkek dediğin öncü lider öğretici hayran kalınan olmalıymış gibi kalıplar var kafamda.
Benim de çocuksu, hoş görüye ihtiyaç duyan davranışlarım var.
Onu eleştirdiğim noktalar oluyor, telefonla konuşurken, bunu neden söyledin, gibi. Önceden tembihleğim, ev hijyenine ilişkin uyarılarım, gezdiğimiz yerlere dair tecrübelerim
Uyurken çok fazla tırnak şıklatıyordu mesela
Bunu yapmamasını rica ettim. Uyanmama sebep oluyor çünkü.
5 aylık evliyiz, sabırlıydı genel olarak ilk 2 ayda benim tavırlarım daha fevriydi bunlara sesini çıkarmadı kırıldığını hissetmeye başladığımda kendime çeki düzen vermeye, görmemeye, susmaya, sabretmeye, onu kırmamaya dikkat ediyorum son 3 aydır.
Eleştiriye hiç gelemiyor, hemen karalar bağlıyor, özür dilesem bile konuyu kapatmıyor, kini geçmiyor.
Fikrimi sunduğumda "hep senin dediğin oluyor" diyip konuyu kesiyor.
Olgun, sabırlı, beni hoş gören tavırları bitti, sevgisini düşüncesini hissedemiyorum, rahatsız olacağım ne varsa hepsini yapıyor, uyurken uyanmam için özel çaba sarf ediyor adeta.
Zalim, acımasız, laflarıyla cezalandıran birine dönüştü ben çabaladıkça.
Hatalarım oluyor birbirimizi hoş görelim 1 sene dayanalım, kişilik çatışması bunlar her evliliğin başında olur diyorum, dinlemiyor ve boşanmaktan bahsediyor rahatlıkla, ne olacaksa olsun diyor
Oysa ki bebek sahibi olmayı aile olmayı ikimiz de istemiştik.
Bu durum beni kırıyor, aynı yatağa bile girmekte zorlanıyorum hep eski annelerimizin nelere katlandıklarını düşünüyorum adım atmaya ikna ediyorum kendimi, sarılıyorum ama reddediliyorum. Geçici midir, öfkesi kırgınlığı zamanla geçer eski haline döner mi?
Ne yapmalıyım sevgili hanımlar, törpülemem gereken çok yanım var
Tecrübeniz vardır mutlaka
5 aylık yuvam çiçeklensin istiyorum

Sevgiler
Sizin ilişkinin başında yaptığınızı şimdi o size yapıyor, baskın öncü lider koca istiyordunuz o da bu şekilde baskın olmaya çalışıyor yani kısaca bu canavarı siz yarattiniz.
 
Mutlu bir evlilik tesis etmek istiyorum
Tekrar sevgisini kazanmak tavırlarımla
Siz neler yapıyorsunuz mesela tahmmül noktasında, bir kadın ne yapmalıdır?
Adam çocuk gibi geldi bana ya bomboş vakit harcayan bir tipe benziyor. Aynı evde bulunma şansınız olmadı mı hiç? Sana bakarım ne ayrıca sanki arada 15 yaş var çok saçmalamış.

Adamın her şeyi sana batar olmuş asıl senin kendi sevgini tesis etmen lazım gibi duruyor. Beraber neler yapıyorsunuz?

Hakaret vs ediyor bosanalim diyorsa boşuna zaman harcama erken tukenmissiniz. Eskiden boşanma yoktu kadınlar katlanirdi bin tane de hastalık gecirirlerdi. Sabırlı olalım ama saygısız insana değil...
 
Eşimden yaşca büyüğüm, (ben 34,o 29)
İyi kalpli,çalışkan,anlayışlı tatlı biri
Ben de çocuksu ve yaşını göstermeyen biriyim
Aynı yaşıt sanıyorlar ya da onu büyük.
Evlilik fikrini aklımdan sildiğim bir dönemde beni ikna etti, her şeyine varım diyerek. (Yaşlanınca ben bakarım sana bile dedi)
Kısa sürede evlendik

koşulsuz kabul görmek istediğini hissediyorum ancak bu mümkün olamıyor
Elbetteki onu destekliyor çoğu düşüncesinde yanında olduğumu hissettirmeye çalışıyorum ama bazen aşırı bilmiş hallerine de sinir olduğum için zıt fikirler söyleyebiliyorum, tespitlerinin yerinde olmadığını ifade ediyorum.
Entelektüel yapımız, çoğu boş vakit aktivitelerimiz, izlediğimiz programlar farklı, ortak noktamız yok mu elbette bulmaya ona eşlik etmeye gayret ediyorum, hayat bilgisi gibi eski dizileri izlemek onu mutlu ediyor mesela faaliyetleri boş geliyor, sosyal medya, telefon, tv karşısında uzanmak gibi

Çok takılma diyorum kendime annesi değilsin, adam rahat etsin, senin yanında huzur bulsun. Ama bazen kafam götürmüyor gerçekten
Erkek dediğin öncü lider öğretici hayran kalınan olmalıymış gibi kalıplar var kafamda.
Benim de çocuksu, hoş görüye ihtiyaç duyan davranışlarım var.
Onu eleştirdiğim noktalar oluyor, telefonla konuşurken, bunu neden söyledin, gibi. Önceden tembihleğim, ev hijyenine ilişkin uyarılarım, gezdiğimiz yerlere dair tecrübelerim
Uyurken çok fazla tırnak şıklatıyordu mesela
Bunu yapmamasını rica ettim. Uyanmama sebep oluyor çünkü.
5 aylık evliyiz, sabırlıydı genel olarak ilk 2 ayda benim tavırlarım daha fevriydi bunlara sesini çıkarmadı kırıldığını hissetmeye başladığımda kendime çeki düzen vermeye, görmemeye, susmaya, sabretmeye, onu kırmamaya dikkat ediyorum son 3 aydır.
Eleştiriye hiç gelemiyor, hemen karalar bağlıyor, özür dilesem bile konuyu kapatmıyor, kini geçmiyor.
Fikrimi sunduğumda "hep senin dediğin oluyor" diyip konuyu kesiyor.
Olgun, sabırlı, beni hoş gören tavırları bitti, sevgisini düşüncesini hissedemiyorum, rahatsız olacağım ne varsa hepsini yapıyor, uyurken uyanmam için özel çaba sarf ediyor adeta.
Zalim, acımasız, laflarıyla cezalandıran birine dönüştü ben çabaladıkça.
Hatalarım oluyor birbirimizi hoş görelim 1 sene dayanalım, kişilik çatışması bunlar her evliliğin başında olur diyorum, dinlemiyor ve boşanmaktan bahsediyor rahatlıkla, ne olacaksa olsun diyor
Oysa ki bebek sahibi olmayı aile olmayı ikimiz de istemiştik.
Bu durum beni kırıyor, aynı yatağa bile girmekte zorlanıyorum hep eski annelerimizin nelere katlandıklarını düşünüyorum adım atmaya ikna ediyorum kendimi, sarılıyorum ama reddediliyorum. Geçici midir, öfkesi kırgınlığı zamanla geçer eski haline döner mi?
Ne yapmalıyım sevgili hanımlar, törpülemem gereken çok yanım var
Tecrübeniz vardır mutlaka
5 aylık yuvam çiçeklensin istiyorum

Sevgiler
Beş yaşı yirmi yaş var gibi yazmışsınız..adam da öyle davranmış. Kaybetme korkusu yok, rahatlıkla boşanmaktan bahsetmiş. Siz de hassassiniz sanırım ek olarak. Oturun konuşun, olmayacaksa da ayrilirsiniz hayatın sonu değil. Böyle peşinden koşup duracak bakınız yok. Abim böyle yengem ondan üç yaş büyük. İkisi de salak gerçi de abim daha salaktir. Sürekli yengeme yaşlı falan der. Yengem de bisanmafi çocukları oldu vs vs. Her yıl düzenli bosaniyoruz lafları döner ama bosanmazlar. Ama aşırı b.ktan bir evlilikleri var, cidden bisansalar biri de çıkıp boşanmayı demez yani.
Abimin hadi konfor alanı işine geliyor da yengem niye bu evliliğe devam ettiriyor hiçbir fikrim yok. Bazen olmayanı da zorlamamak gerek cidden . Belki de evlilik değil de boşanma çiçek actiracak size.

Ama problemleri iz çok büyük değil. Başta bir terapiste gidip eteginizdeki taşları dökün bakalım
 
Eşimden yaşca büyüğüm, (ben 34,o 29)
İyi kalpli,çalışkan,anlayışlı tatlı biri
Ben de çocuksu ve yaşını göstermeyen biriyim
Aynı yaşıt sanıyorlar ya da onu büyük.
Evlilik fikrini aklımdan sildiğim bir dönemde beni ikna etti, her şeyine varım diyerek. (Yaşlanınca ben bakarım sana bile dedi)
Kısa sürede evlendik

koşulsuz kabul görmek istediğini hissediyorum ancak bu mümkün olamıyor
Elbetteki onu destekliyor çoğu düşüncesinde yanında olduğumu hissettirmeye çalışıyorum ama bazen aşırı bilmiş hallerine de sinir olduğum için zıt fikirler söyleyebiliyorum, tespitlerinin yerinde olmadığını ifade ediyorum.
Entelektüel yapımız, çoğu boş vakit aktivitelerimiz, izlediğimiz programlar farklı, ortak noktamız yok mu elbette bulmaya ona eşlik etmeye gayret ediyorum, hayat bilgisi gibi eski dizileri izlemek onu mutlu ediyor mesela faaliyetleri boş geliyor, sosyal medya, telefon, tv karşısında uzanmak gibi

Çok takılma diyorum kendime annesi değilsin, adam rahat etsin, senin yanında huzur bulsun. Ama bazen kafam götürmüyor gerçekten
Erkek dediğin öncü lider öğretici hayran kalınan olmalıymış gibi kalıplar var kafamda.
Benim de çocuksu, hoş görüye ihtiyaç duyan davranışlarım var.
Onu eleştirdiğim noktalar oluyor, telefonla konuşurken, bunu neden söyledin, gibi. Önceden tembihleğim, ev hijyenine ilişkin uyarılarım, gezdiğimiz yerlere dair tecrübelerim
Uyurken çok fazla tırnak şıklatıyordu mesela
Bunu yapmamasını rica ettim. Uyanmama sebep oluyor çünkü.
5 aylık evliyiz, sabırlıydı genel olarak ilk 2 ayda benim tavırlarım daha fevriydi bunlara sesini çıkarmadı kırıldığını hissetmeye başladığımda kendime çeki düzen vermeye, görmemeye, susmaya, sabretmeye, onu kırmamaya dikkat ediyorum son 3 aydır.
Eleştiriye hiç gelemiyor, hemen karalar bağlıyor, özür dilesem bile konuyu kapatmıyor, kini geçmiyor.
Fikrimi sunduğumda "hep senin dediğin oluyor" diyip konuyu kesiyor.
Olgun, sabırlı, beni hoş gören tavırları bitti, sevgisini düşüncesini hissedemiyorum, rahatsız olacağım ne varsa hepsini yapıyor, uyurken uyanmam için özel çaba sarf ediyor adeta.
Zalim, acımasız, laflarıyla cezalandıran birine dönüştü ben çabaladıkça.
Hatalarım oluyor birbirimizi hoş görelim 1 sene dayanalım, kişilik çatışması bunlar her evliliğin başında olur diyorum, dinlemiyor ve boşanmaktan bahsediyor rahatlıkla, ne olacaksa olsun diyor
Oysa ki bebek sahibi olmayı aile olmayı ikimiz de istemiştik.
Bu durum beni kırıyor, aynı yatağa bile girmekte zorlanıyorum hep eski annelerimizin nelere katlandıklarını düşünüyorum adım atmaya ikna ediyorum kendimi, sarılıyorum ama reddediliyorum. Geçici midir, öfkesi kırgınlığı zamanla geçer eski haline döner mi?
Ne yapmalıyım sevgili hanımlar, törpülemem gereken çok yanım var
Tecrübeniz vardır mutlaka
5 aylık yuvam çiçeklensin istiyorum

Sevgiler
Erkek boşanmak istiyorsa boşanılması taraftayım. Çoğu kadın, kocası istemediği için, can korkusuyla boşanamıyor. Kocaları boşanalım dese güle oynaya boşanırlar.
Konunuza gelince, yaştan ziyade hayata bakış açınız farklı gibi görünüyor. Buna benzer bir evliliğin 5. yılındayım. Düzelen bir şey yok size söyleyeyim.
 
Merhaba sanki bu mesajı ben yazmış gibi hissediyorum çünkü bende 34 eşim 28 haftaya 29 olacak bizim evliliğimizin 2 yılı evliliğin ilk yılı zehir gibi geçti sürekli kavgalar eşimin sürekli benimle küsmesi küsmeyi günlerce uzatması beni o kadar yorduki he bu arada 4 yıl geçen evlilik öncesi dönemde bana sinirini göstermemişti evlendikten sonra ni anda değişti evlilik iyice sarpa sarınca eşimi hem kendi ailesine hemde kendi anne babama şikayet etmek zorunda kaldım çünkü gördüğüm psikolojik şiddetin haddi hesabı yoktu eşim bana sürekli kapı orda eşyalarını al git diyorurdu ben eşimle bi konuşma yaptım dedim benimle bir daha bu şekilde konuşursan herşeyimi alır giderim dedim o günden bu yana şiddetli kavga olmuyor ama malesef küsme huyu var evde yokmuş gibi davranıyor yemek yemiyor cidden anlamıyorum bıktım yaka silktim mesela bugün benim paramla alınmış arabamı o kullanıyor bana öğretir misin dedim yok ben beceriksizmişim yok çarparmışım diye diye kavga çıkardı yine küstü gitti eminim bu küslük de bi hafta sürecek evliliğin ikinci yılı nasıl mı geçti benim sürekli herşeyi alttan almamla hakaretlerini yutmamla
Zamanla güzel olur, sabret diyorum kendime
Büyümesi gerekiyor gibi hissediyorum

Yaş büyük olunca kıymetsiz mi oluyoruz sahiden
Hiç aklımda yokken, başka biri olabilir mi hayatında düşüncesi de geldi.
Sevgi gününü kutlamamız gereken şu günlerde gündeme bakın...
Eşim ondan bilgili, deneyimli ve çoğu zaman haklı olmamı kaldıramıyor.
Ona yardımcı olmak, takım arkadaşı olduğumuzu hissettirmek istiyorum ama tepkilerim galiba biraz fevri, çocuksu hallerine tahammülüm yetersiz.
Eski tavırlarımı unutamıyor, bilmiyorum gerçekten ne yapacağımı, umarım Allah doğru yolu gösterir, kıymetimizi anlarız kısa sürede
 
Mesajınız çok iyi geldi, aslında sanki çok vahim değil gibi durumumuz, bi tanıma süreci aşılması gerekiyor, 1 sene tohum ekme gibi, sabırla ama kendi değerini de bilerek, sınırını da çizerek, olmuyorsa boşanma 1 sene sonra gündeme alınabilinir, diye düşünüyorum
 
Zamanla güzel olur, sabret diyorum kendime
Büyümesi gerekiyor gibi hissediyorum

Yaş büyük olunca kıymetsiz mi oluyoruz sahiden
Hiç aklımda yokken, başka biri olabilir mi hayatında düşüncesi de geldi.
Sevgi gününü kutlamamız gereken şu günlerde gündeme bakın...
Eşim ondan bilgili, deneyimli ve çoğu zaman haklı olmamı kaldıramıyor.
Ona yardımcı olmak, takım arkadaşı olduğumuzu hissettirmek istiyorum ama tepkilerim galiba biraz fevri, çocuksu hallerine tahammülüm yetersiz.
Eski tavırlarımı unutamıyor, bilmiyorum gerçekten ne yapacağımı, umarım Allah doğru yolu gösterir, kıymetimizi anlarız kısa sürede
Evet erkeğin kendinden akıllı kadına tahammülü yok eşim benden bi sürü şey öğrendi sayemde sınıf atladı kaç kere y dışına çıktık tüm org ben yaptım biletler oteller ödemeler . Ben şunu anladım ki bi insan kendinden daha al seviye biriyle ne evlenmeli nede arkadaş olmalı çünkü kıskançlıklar çekememzlik aşağıya çekmeye çalışmalar bitmiyor. Her zaman daha üst biriyle olmak daha iyi
 
Adam çocuk gibi geldi bana ya bomboş vakit harcayan bir tipe benziyor. Aynı evde bulunma şansınız olmadı mı hiç? Sana bakarım ne ayrıca sanki arada 15 yaş var çok saçmalamış.

Adamın her şeyi sana batar olmuş asıl senin kendi sevgini tesis etmen lazım gibi duruyor. Beraber neler yapıyorsunuz?

Hakaret vs ediyor bosanalim diyorsa boşuna zaman harcama erken tukenmissiniz. Eskiden boşanma yoktu kadınlar katlanirdi bin tane de hastalık gecirirlerdi. Sabırlı olalım ama saygısız insana değil...
İşte o batmaya nasıl engel olabilirim, terapi mi alsam
Bana herkes batabiliyor çünkü yorgun olduğumda
Genelde sakin tatlı biriyim ama bazen yanımda konuşan kimseyi kafam götürmüyor gerçekten nasıl olacak hiç bilmiyorum

Sizlerde olmuyor mu ya, laf sokmalar, ayrı düşmeler
Hep hemfikir misiniz bu bana normal gelmiyor
Nasıl üstesinden geliniyor fikir ayrılıklarının
 
Alakası yok ben de eşimden büyüğüm bir gün olsun lafı geçmedi.
Aslında benim eşim de bunu hiç dert etmedi, etmiyor, tecrübemin bilgimin fazla olması bazen onu ezik hissettiriyor. Hep senin dediğin oluyor şeklinde çocuksu bir isyan yaşanıyor
Ordan topu nasıl çevireceğimi bilemiyorum çünkü surat asıyor, 2 gün sonra düzelebiliyor, gönül alabiliyor, bu defa ne yapacak gözlemliyorum bakalım
 
Eşimden yaşca büyüğüm, (ben 34,o 29)
İyi kalpli,çalışkan,anlayışlı tatlı biri
Ben de çocuksu ve yaşını göstermeyen biriyim
Aynı yaşıt sanıyorlar ya da onu büyük.
Evlilik fikrini aklımdan sildiğim bir dönemde beni ikna etti, her şeyine varım diyerek. (Yaşlanınca ben bakarım sana bile dedi)
Kısa sürede evlendik

koşulsuz kabul görmek istediğini hissediyorum ancak bu mümkün olamıyor
Elbetteki onu destekliyor çoğu düşüncesinde yanında olduğumu hissettirmeye çalışıyorum ama bazen aşırı bilmiş hallerine de sinir olduğum için zıt fikirler söyleyebiliyorum, tespitlerinin yerinde olmadığını ifade ediyorum.
Entelektüel yapımız, çoğu boş vakit aktivitelerimiz, izlediğimiz programlar farklı, ortak noktamız yok mu elbette bulmaya ona eşlik etmeye gayret ediyorum, hayat bilgisi gibi eski dizileri izlemek onu mutlu ediyor mesela faaliyetleri boş geliyor, sosyal medya, telefon, tv karşısında uzanmak gibi

Çok takılma diyorum kendime annesi değilsin, adam rahat etsin, senin yanında huzur bulsun. Ama bazen kafam götürmüyor gerçekten
Erkek dediğin öncü lider öğretici hayran kalınan olmalıymış gibi kalıplar var kafamda.
Benim de çocuksu, hoş görüye ihtiyaç duyan davranışlarım var.
Onu eleştirdiğim noktalar oluyor, telefonla konuşurken, bunu neden söyledin, gibi. Önceden tembihleğim, ev hijyenine ilişkin uyarılarım, gezdiğimiz yerlere dair tecrübelerim
Uyurken çok fazla tırnak şıklatıyordu mesela
Bunu yapmamasını rica ettim. Uyanmama sebep oluyor çünkü.
5 aylık evliyiz, sabırlıydı genel olarak ilk 2 ayda benim tavırlarım daha fevriydi bunlara sesini çıkarmadı kırıldığını hissetmeye başladığımda kendime çeki düzen vermeye, görmemeye, susmaya, sabretmeye, onu kırmamaya dikkat ediyorum son 3 aydır.
Eleştiriye hiç gelemiyor, hemen karalar bağlıyor, özür dilesem bile konuyu kapatmıyor, kini geçmiyor.
Fikrimi sunduğumda "hep senin dediğin oluyor" diyip konuyu kesiyor.
Olgun, sabırlı, beni hoş gören tavırları bitti, sevgisini düşüncesini hissedemiyorum, rahatsız olacağım ne varsa hepsini yapıyor, uyurken uyanmam için özel çaba sarf ediyor adeta.
Zalim, acımasız, laflarıyla cezalandıran birine dönüştü ben çabaladıkça.
Hatalarım oluyor birbirimizi hoş görelim 1 sene dayanalım, kişilik çatışması bunlar her evliliğin başında olur diyorum, dinlemiyor ve boşanmaktan bahsediyor rahatlıkla, ne olacaksa olsun diyor
Oysa ki bebek sahibi olmayı aile olmayı ikimiz de istemiştik.
Bu durum beni kırıyor, aynı yatağa bile girmekte zorlanıyorum hep eski annelerimizin nelere katlandıklarını düşünüyorum adım atmaya ikna ediyorum kendimi, sarılıyorum ama reddediliyorum. Geçici midir, öfkesi kırgınlığı zamanla geçer eski haline döner mi?
Ne yapmalıyım sevgili hanımlar, törpülemem gereken çok yanım var
Tecrübeniz vardır mutlaka
5 aylık yuvam çiçeklensin istiyorum

Sevgiler
Eşimle yaşıtım bu sorunları bizde yaşıyoruz. Eşimle asla ortak bir dizi izleyemem çünkü o ya haber ya spor izler dizi zevklerim asla birbirini tutmaz.

Kadının dediği gibi tek ortak yanımız aynı gün evlenmemiz. Eskiden gezmeyi çok severdik şu an ki buludunğumuz yer itibari ile gezemiyoruzda. Fikir konusunda genelde ayrıyız ama benim inat bir yapım olmadığı için evde genellikle eşimin dediği olur (zaten ben yapı olarakta sorumluluk almayı sevmediğimden işime geliyor)

Sevgililik dönemimiz çok iyiydi herkes full +fulll nazik kibar anlayışlı Altan almalar falan filan ama evlilikle birlikte aradaki bağ değişiyor artık aynı evdesiniz kimsenin kimseye rol kesmesine gerek yok sinir krizide geçirsen aynı evdesin 😁 mesafe yok yani.

Ben sadece şunu gördüm canını sıkan bir şey olduğunda artık eşimi övüyorum 😁 eleştiriyi bıraktım. Kavga edeceksem de kendi kendime söylenip geçiyorum bu söylediğim gündelik konular için geçerli. Tabi şu da var asla affetmeyeceğim konular bunlar ayrı.

Bir de yeni evliliklerde alışma süreçleri farklı oluyor umarım tez atlatırsınız.
 
İşte o batmaya nasıl engel olabilirim, terapi mi alsam
Bana herkes batabiliyor çünkü yorgun olduğumda
Genelde sakin tatlı biriyim ama bazen yanımda konuşan kimseyi kafam götürmüyor gerçekten nasıl olacak hiç bilmiyorum

Sizlerde olmuyor mu ya, laf sokmalar, ayrı düşmeler
Hep hemfikir misiniz bu bana normal gelmiyor
Nasıl üstesinden geliniyor fikir ayrılıklarının
Laf sokunca ortalık geriliyor susmaya çalışıyorum çünkü tepem atınca ağzımdan çıkana hakim olamayan birisiyim. 15 yıldır beraberiz başlarda küstük yapamıyoruz vs dedik (sevgiliyken) ama evlenince tartışmalar azaldı. Birisi gerginken diğeri alttan almalı yoksa zor.

Okumayı ogrenmeyi çok severim bazen ters düşeriz hayır o öyle değil diye diretirim :D Ama genelde bana danışır. Bizim tartismalar çıkarsa çocuk konusunda çıkıyor, ben cok yoruluyorum bazen beni anlamıyor. Siz çift terapisine gidin bence ama o neden bu kadar çabuk boşanma lafını ağzına alıyor çok mu yüz verdiniz?
 
Açıkçası bekarken ben de eşitlikten yanaydım ama evlenince gördüm ki erkek her konuda 1 adım önde olmalı. Seni yönlendirmeli. Hayata karşı bir duruşu olmalı. İşbitirici olmalı. Zeki olmalı. Kadın böyle olduğu zaman erkek kaldıramıyor. Kadının da erkeğe saygısı sevgisi kalmıyor
 
Benim eşim de benden 3 yaş küçük ama kafa yapısı beni beşe katlar. Siz daha evlenmeden yaş farkına takılmışsınız ve hala takılmaya devam ediyorsunuz. Bunun yaşla bir ilgisi yok. Hem yaş farkınız çok değil hem de kuşak farkınız yok. Uzun lafın kısası, bu adam sizden büyük de olsa bir şey değişmeyecekti. Çünkü sorun yaşı değil mizacı, karakteri.
 
Back
X