Bebeğim asla durmuyor

Ha fark ediyo biberon uçları mesela bunun özelliği ne benimki hiç biberon almadı hem sadece meme dediğim gibi bir kere verdim almadı ben hangisini vermem lazım peki
2 nolu akış daha yavaştır böylece hızlıya alışıp memeden kopmaz
 
Ben de öyle her günüm ağlamakla geçiyor. Ben duş bile alamıyorum alsam saçımı tarayamıyorum , kurutamıyorum bu yüzden bu haftasonu saçlarımı kestireceğim. Yalnız olmadığıma sevinemiyorum çünkü gerçekten çok zor keşke böyle olmasalar. Allah'ıma bin şükür sağlıklı bir bebeğim var ama istiyorum ki sabah çıkalım akşama kadar gezelim akşam yemeği yapmak için eve gireyim hem kendi de seviyor dışarıda olmayı ama KUCAKTA Bir nebze de olsa bina parkına indirip kucağımda kolum kopana kadar hava aldırıp geri eve dönüyorum. Çıkarken üstünü giydirdiğim için ağlıyor eve gelince üstünü çıkardığım için. Kabullenip sabredemiyorum da çünkü nerde ne zaman nasıl ağlayacağı belli olmuyor. Çok yoruldum , çoook ..
 
Evet deneyeceğim ancak burda havalar hala yağmurlu 1 ay daha sabretmem gerek , teşekkür ederim tavsiyeniz için
 
Ben daha dogdugundan beri sadece 4 kez anneme gidebildim başka bi yere gidince durmuyor arabada da durmuyor çünkü
Ben tek başıma sadece markete gidebildim kucağımda olduğu sürece her yere gider. Ama bilmiyor ki 8 kilo + bide kendi için çanta taşımak zorundayım. Bebek arabasında dursa çok rahat ederiz. Birbirimize dua edelim , Rabbim bize sabır çocuklarımıza da önce sağlık sonra sakinlik versin
 
Nerde yanlış yaptığımızı ben de bilmiyorum. Çevremdeki herkes öyle alıştırdın arabaya alıştır bırak ağlasın rezillik çıkarsın vs diyorlar ama öyle olmuyor tahammülüm mü az kıyamıyor muyum bilmiyorum. Biz de arabayla bir yere giderken sadece memede duruyor. Oto koltuğuna bir kez olsun binmedi. Of yine düşününce darlandım. Sabır diliyorum ..
 
Bana da öyle söylüyorlar hatta çıkarma dışarı bir süre belki özler bile diyen oldu ama şuncacık bebek yani ne anlayacak çıkmayınca hatta sana şöyle bir şey anlatayım, geçen ay parkta mahsur kaldım ben, kanguru almayı unutmuşum yanıma emzirme örtüm de yoktu kızım öyle bir ağlıyordu ki yoldan geçen arabalar durdular sordular. Allahtan eşimin ofisi yakın da geldi aldı bizi eve bıraktı. Yani kızımı kucağımda tutup o bebek arabasını itemedim bile kitlendim kaldım öyle. Bebekleri uyusun sakinlesin yol sesiyle diye arabaya bindirirler ama bizimkisi arabada çığlık kıyamet inince diniyor ağlaması mesela…biz 6 aylığız aylardır bunu dişe bağlıyordum ama sanırım problem o değil
 
Sağımla destekle mutlaka emziremiyorsan. Yeterli ememiyor gibi geldi. Özellikle gece uykuda önemli.
Evet yeterli emmiyo ama sağım la nasıl vercem sütü mama verse onu bile nasıl vercem bilmiyorum biberon kullanmayı bilmiyo nasıl emecegini kaşık ağzını kapatiyo acmiyo enjektör ile verdim ağladı iyice reddetti memeyi onu düşünüyorum valla
 
Aynen aynen etrafı bakiyo illa kucakda beni gezdir etrafa bakım yatarken agliyo kucağıma alıp tutuyorum bu sefer gülerek etrafa bakiyo hoşuna gidiyor çünkü e ibdiriyorum emzirmek için yok illa kucağına al kucakda da emmiyo illa yatacak bende yanına uzanacak öyle çok tatlılar rabbim anzarlardan saklasın ama zor
 

Biberon denedin mi hiç?
Biberonla daha hızlı aktığı için süt alır.
Mama başlamadan önce sağımla kendi sütünle desteklemeyi denemelisin
 
Biberon denedin mi hiç?
Biberonla daha hızlı aktığı için süt alır.
Mama başlamadan önce sağımla kendi sütünle desteklemeyi denemelisin
Evet biberon kullanmayı bilmiyo hiç vetmedim çünkü ememedi kaşıkla yemiyo ağzını kapatıyor enjektör ile verdim ağladı iyice reddetti memeyi
 
Evet biberon kullanmayı bilmiyo hiç vetmedim çünkü ememedi kaşıkla yemiyo ağzını kapatıyor enjektör ile verdim ağladı iyice reddetti memeyi
Öğrenir biberon daha kolay ya uykuda dene.
Benim bebeğim 3 aylık. Her gece 10da sağdığım sütü biberonla içiriyorum mesela. O saatte normalde derin uyuyor ve emmiyor ama biberon verince içiyor uykuda.
Ben ne olur ne olmaz biberonu da öğrensin diye 40 günlükten sonra başladım buna.
 
oto koltuguna baglayin, alisir aglayarak. Ilk basta 2-3 dk mesefa, sonra 5-10 dklik mesafe derken alisir. Bu can guvenligi icin gerekli. Cocuk meme emerek regule oluyor. onun eline farkli dokuda birseyler deneyimlecegi oyuncaklar verin arabadayken .
 
4 aylik olduysa, philipsin 4 aylik bebekler icin suluklari var, onlarada mama koyup verebilirsiniz, belki o hosuna gider
 
Dis jeli alip surmeyi denediniz mi hic gece. Galiba dis agrisi olabilir. Emzik var ise gece emzigine dis jeli surup agzina verin. Sizlanmasi biterse cok net dis dersiniz
 
Mantıklı olanı yapmışsın bilemedik ne bilim acemilik iste
 
Mantıklı olanı yapmışsın bilemedik ne bilim acemilik iste

E çünkü meme reddi olur biberon vermeyin diyorlar sürekli. Ama biberon da ihtiyaç ya hastalansam ya babası bakmak zorunda kalsa benim aklıma hep en kötüsü geliyor. Bence denemeye devam öğrenir. Hala geç değil
 
Aynıyız ya demekki tek değilmişiz bende haftada en fazla 2 alabiliyorum o da babası bakıyor o esnada ama kendini parçalıyor ben yokum diye :) bizde büyük kizimla parka gidiyoruz 2 gündür dediğiniz gibi kucakta sokakta olursa sorun yok ama benim vücut eror vermeye başladı bir iki gündür yas 35 oldu artık dayanamıyorum camasir asmak bile terapi oldu benim için ağlamasa da camasir assam kendimi dinleyerek diyorum ama havanı alirsin ben daha elime alınca bi yerin yirtarcasina bağırıyor:))) ama diyorum ki Rabbım yardım edecek bu yükselişin bir de inişi olmali böyle gitmez bize de ona da eziyet çünkü Rabbım yardım etsin duadan başka bisey gelmiyor elimizden
 
`