• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebeğim uykuya dalamıyor

eceysr90

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2025
Mesajlar
51
Emoji Skoru
14
Puanlar
3
Yaş
35
Merhaba sevgili annler 54 günlük bebeğim var. 2 hafta öncesine kadar gündüzleri 1 saat uyanık kalır devamında da 1 saat uyurdu. (Sadece mamayla besleniyor) Uyuturken yan yatırıp emzik verip pış pış açıyorum bu şekilde uyuyor. Uykuya dalarken emziği atar uyumaya devam eder mama saati gelince uyanırdı. Ancak 2 haftadır emziği attıktan sonra geri dalamıyor başında bekliyorum emziği geri veriyorum 1 2 dk uyuyup tekrar uyanıyor bu şekilde defalarca nerdeyse 1 saate yakın aynı şeyi tekrarlıyorum yada uyuyamayıp şiddetli ağlıyor verimli bir uyku olmuyor. Uyutmayıp kaldırsam gözlerini zor açıyor uyumak istiyor ama uyuyamıyor bu durum neden olabilir. Acaba karnı acıkıyor o yüzden mi dalamıyor uykuya yatırmadan mama mı vermem gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olur musunuz
 
Acaba karnı acıkıyor o yüzden mi dalamıyor uykuya yatırmadan mama mı vermem gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olur musunuz
 
Acaba karnı acıkıyor o yüzden mi dalamıyor uykuya yatırmadan mama mı vermem gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olur musunuz
Bu gibi olaylar maalesef deneye yanıla öğreniliyor siz annesiniz en doğru hislerle o şekilde hareket edin bebeğinizi en iyi siz tanırsınız :) belki gaz sancıları olabilir belki büyüme atağı belki sadece kucağınızı istiyordur daha çok küçük . Allah analı babalı büyütsün inşallah
 
Mama vermeyi denedim sebep bu değilmiş malesef. Bugün 60 günlük oldu şuan daha kötü haldeyiz gündüz hiç uyumuyor aşırı direniyor. Gözünden uyku akıyor ama direniyor uyutamiyorum. Uykusuzluktan tüm gün ağlıyor delirmek üzereyim.
 
Bu durumu yaşayan var mı atak mı yaşıyor uyku gerilemesi mi daha 2 aylık böyle bişey olabilir mi yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 😔
 
Mama vermeyi denedim sebep bu değilmiş malesef. Bugün 60 günlük oldu şuan daha kötü haldeyiz gündüz hiç uyumuyor aşırı direniyor. Gözünden uyku akıyor ama direniyor uyutamiyorum. Uykusuzluktan tüm gün ağlıyor delirmek üzereyim.
Doktorunuza danıştınız mı
 
Kontrolü haftaya o yüzden gitmedim henüz
 
Bir dönem oğlumda da olmuştu karnı tok gazı yok eminim doktor kontrolünde de sorun çıkmıyordu ama dalamıyordu uykuya sabah ediyorduk.
Bir gece eşim ikimizin arasına yatırdı ve çok geçmeden uykuya daldı.Uyuduğu zaman yatağına geri koyuyorduk baş ucuna kokumuzu alması için kendimin ve eşimin thirtlerini bırakıyordum.
bir dönem bu şekilde geçti sonra kendi kendine düzeldi.
Çocuğum için bu şekilde bir çözüm bulmuştuk umarım siz de bir çözüm bulursunuz.
 
Kendi yatağımızın üstünde yatıyorum gündüz uykusuna kendim de yanında yatıyorum temas halindeyiz ama uyumuyor. Yatıyorum 1 dk dalıyor hemen kıpırdanma başlıyor uyanıyor sürekli böyle uyumuyor en son çıldırıyorum artık kaldırıyorum yataktan
 
Bir ağrısı olabilir mi?
Küçük henüz misal kulağı ağrısa ifade edemez elini kulağına götüremez.
Muayene sonucunda umarım problem neyse ortaya çıkar.
Geçici süreçler arkadaşım.Farklı bir dünya onlar için alışmaya çalışıyorlar tabi bizler anne olarak yıpranıyoruz.Kolaylıklar diliyorum.🙏🏼
Allah yardımcınız olsun.
 
Atak haftasında, ondan oluyor. Düzelir.
 
Bir ağrısı olabilir mi?
Küçük henüz misal kulağı ağrısa ifade edemez elini kulağına götüremez.
Muayene sonucunda umarım problem neyse ortaya çıkar.
Geçici süreçler arkadaşım.Farklı bir dünya onlar için alışmaya çalışıyorlar tabi bizler anne olarak yıpranıyoruz.Kolaylıklar diliyorum.🙏🏼
Allah yardımcınız olsun.
Teşekkür ederim inşallah geçici bi süreçtir çok yıprandım çünkü. Normalde de çok ağlayan huzursuz bi bebekti şimdi uykusuzluk eklenince herşey daha kötü oldu 😔
 
Bir ağrısı olabilir mi?
Küçük henüz misal kulağı ağrısa ifade edemez elini kulağına götüremez.
Muayene sonucunda umarım problem neyse ortaya çıkar.
Geçici süreçler arkadaşım.Farklı bir dünya onlar için alışmaya çalışıyorlar tabi bizler anne olarak yıpranıyoruz.Kolaylıklar diliyorum.🙏🏼
Allah yardımcınız olsun.
Teşekkür ederim inşallah geçici bi süreçtir çok yıprandım çünkü. Normalde de çok ağlayan huzursuz bi bebekti şimdi uykusuzluk eklenince herşey daha kötü oldu
Atak haftasında, ondan oluyor. Düzelir.

Atak haftasında, ondan oluyor. Düzelir.
Yaşadınız mı böyle bir sorun
 
Mama vermeyi denedim sebep bu değilmiş malesef. Bugün 60 günlük oldu şuan daha kötü haldeyiz gündüz hiç uyumuyor aşırı direniyor. Gözünden uyku akıyor ama direniyor uyutamiyorum. Uykusuzluktan tüm gün ağlıyor delirmek üzereyim.
O bnde de oluyor dha yeni 1 aylıgız dün geceden bu saate kdr uykuya direniyor yapmadıgım şey kalmadı duşa ble soktum vücut rahatlayıpda uyusun die duştan cıkartım uyuyacak gbi oldu giyindirirken uyandı ondn snra tekrar emzirmek fln dua actım onla beraber emzirerek daldı brz uykuya alışıncaya kdr bu zmnlar olacak anlaşıldı
 
Bir çözüm bulabildiniz mi? Benim bebeğim doğduğu günden beri böyle uyumuyor. Eskiden kolay uykuya dalardı ama hemen uyanırdı. Ağlardı. Şimdi ise kucağımda uyku pozisyonuna aldığım gibi ağlıyor saatlerce kucağımda sallıyorum. Alerjisi vardı zaten çok ağlıyordu 4 aylık olduk iyice kötüleşti. Uyumak istemiyor sanki kesiyormuşuz gibi ağlıyor komşular falan geliyor iyi misiniz diye. Yatağında uyutmak falan hayal zaten. Kucakta uyutmaya çalışınca da ağlıyor. Uyuttuktan sonra yatağına koyarsak da ağlıyor. Uyumayınca da ağlıyor. Doğduğu günden beri her ağladığında ihtiyaçlarını karşıladık. Hep yanında olduk. Asla ağlasın biraz demedik. Beni çağırdığında hep kucağıma aldım. Artık eşim de ben de çok yorulduk. Bunaldık, bugün biraz değiştirelim dedik en azından ayakta sallamadan uyutalım dedik, sanki tanrılara kurban ediyormuşuz gibi ağladı yine, kucağımda düz tutup gezdirmeye başlayınca pilli bebekler vardı ya onlar gibi ağlaması duruyor hemen bakınmaya başlıyor, yatay pozisyona aldığımda hemen ağlıyor
 
Bir çözüm bulabildiniz mi? Benim bebeğim doğduğu günden beri böyle uyumuyor. Eskiden kolay uykuya dalardı ama hemen uyanırdı. Ağlardı. Şimdi ise kucağımda uyku pozisyonuna aldığım gibi ağlıyor saatlerce kucağımda sallıyorum. Alerjisi vardı zaten çok ağlıyordu 4 aylık olduk iyice kötüleşti. Uyumak istemiyor sanki kesiyormuşuz gibi ağlıyor komşular falan geliyor iyi misiniz diye. Yatağında uyutmak falan hayal zaten. Kucakta uyutmaya çalışınca da ağlıyor. Uyuttuktan sonra yatağına koyarsak da ağlıyor. Uyumayınca da ağlıyor. Doğduğu günden beri her ağladığında ihtiyaçlarını karşıladık. Hep yanında olduk. Asla ağlasın biraz demedik. Beni çağırdığında hep kucağıma aldım. Artık eşim de ben de çok yorulduk. Bunaldık, bugün biraz değiştirelim dedik en azından ayakta sallamadan uyutalım dedik, sanki tanrılara kurban ediyormuşuz gibi ağladı yine, kucağımda düz tutup gezdirmeye başlayınca pilli bebekler vardı ya onlar gibi ağlaması duruyor hemen bakınmaya başlıyor, yatay pozisyona aldığımda hemen ağlıyor
Bazı bebekler 5-6. Aya kadar bu şekilde ağlama uyumama vs devam edebiliyor benim bebeğim de alerjik 5. Aya kadar sırtüstü yatiramiyorduk kıpır kıpır sürekli ağlardı kolik değildi ama memnuniyetsizmis gibi gelirdi bana. 6. Ayda oturmaya ve emeklemeye başladı sonra biranda çok değişti ağlaması çok azaldı falan. Uyku konusunda da aynıydı gündüz uykuları 6. Ay civarı düzene girmişti gece uykuları gece emzirmesini kesince düzeldi. Biraz sabretmek gerekiyor sadece 🤍
 
Bir çözüm bulabildiniz mi? Benim bebeğim doğduğu günden beri böyle uyumuyor. Eskiden kolay uykuya dalardı ama hemen uyanırdı. Ağlardı. Şimdi ise kucağımda uyku pozisyonuna aldığım gibi ağlıyor saatlerce kucağımda sallıyorum. Alerjisi vardı zaten çok ağlıyordu 4 aylık olduk iyice kötüleşti. Uyumak istemiyor sanki kesiyormuşuz gibi ağlıyor komşular falan geliyor iyi misiniz diye. Yatağında uyutmak falan hayal zaten. Kucakta uyutmaya çalışınca da ağlıyor. Uyuttuktan sonra yatağına koyarsak da ağlıyor. Uyumayınca da ağlıyor. Doğduğu günden beri her ağladığında ihtiyaçlarını karşıladık. Hep yanında olduk. Asla ağlasın biraz demedik. Beni çağırdığında hep kucağıma aldım. Artık eşim de ben de çok yorulduk. Bunaldık, bugün biraz değiştirelim dedik en azından ayakta sallamadan uyutalım dedik, sanki tanrılara kurban ediyormuşuz gibi ağladı yine, kucağımda düz tutup gezdirmeye başlayınca pilli bebekler vardı ya onlar gibi ağlaması duruyor hemen bakınmaya başlıyor, yatay pozisyona aldığımda hemen ağlıyor
Merhaba o dönem çok zorluydu. Tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 1 buçuk ay sanırım uykuya dalmakta çok zorlandı uyumak istiyordu ama sürekli eli kolu kıpırdanıyor uyuyamiyor dalamiyordu. Doktora götürdüm gazdan dalamaz dedi şurup verdi kullandik pek çözüm olmadı. Çocuğu olan arkadaşlarma sürekli soruyordum karartma perde kullan dediler onu da aldim biraz faydası oldu ama yine tam çözüm olmadı. 3.ay bitene kadar gündüzleri çok zor gecti. Gündüz uykularinda hep yanında yattim o şekilde biraz olsun uyuyordu. 4.aydan sonra bi anda düzeldi gündüz uyumaya başladı çok şükür şimdi 5.5 aylık oldu
 
Merhaba o dönem çok zorluydu. Tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 1 buçuk ay sanırım uykuya dalmakta çok zorlandı uyumak istiyordu ama sürekli eli kolu kıpırdanıyor uyuyamiyor dalamiyordu. Doktora götürdüm gazdan dalamaz dedi şurup verdi kullandik pek çözüm olmadı. Çocuğu olan arkadaşlarma sürekli soruyordum karartma perde kullan dediler onu da aldim biraz faydası oldu ama yine tam çözüm olmadı. 3.ay bitene kadar gündüzleri çok zor gecti. Gündüz uykularinda hep yanında yattim o şekilde biraz olsun uyuyordu. 4.aydan sonra bi anda düzeldi gündüz uyumaya başladı çok şükür şimdi 5.5 aylık oldu
Bi tane uyku danışmanına sormuştum uyku desteği bekliyor farklı bi destek deneyebilirsiniz demişti. Bi arkadaşım da belki farklı bi uyutma yöntemi istiyodur farklı yollar dene demişti. Bu şekilde çözümler arayabilirsiniz
 
Merhaba o dönem çok zorluydu. Tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 1 buçuk ay sanırım uykuya dalmakta çok zorlandı uyumak istiyordu ama sürekli eli kolu kıpırdanıyor uyuyamiyor dalamiyordu. Doktora götürdüm gazdan dalamaz dedi şurup verdi kullandik pek çözüm olmadı. Çocuğu olan arkadaşlarma sürekli soruyordum karartma perde kullan dediler onu da aldim biraz faydası oldu ama yine tam çözüm olmadı. 3.ay bitene kadar gündüzleri çok zor gecti. Gündüz uykularinda hep yanında yattim o şekilde biraz olsun uyuyordu. 4.aydan sonra bi anda düzeldi gündüz uyumaya başladı çok şükür şimdi 5.5 aylık oldu
Benim bebeğim 40i çıkana kadar uyku konusunda hiç sorun çıkarmadı. Ama 40 i çıktıktan sonra adeta gündüz uyuyamaz oldu hatırlıyorum da çok zor günlerdi. Dünyaya adapte olma sureciymis sanırım gündüze uyum saglamakta zorlaniyolarmis. İnşallah en kisa zamanda siz de bi çözüm bulursunuz. Ama geçiyor zamanla rahat olun
 
Bazı bebekler 5-6. Aya kadar bu şekilde ağlama uyumama vs devam edebiliyor benim bebeğim de alerjik 5. Aya kadar sırtüstü yatiramiyorduk kıpır kıpır sürekli ağlardı kolik değildi ama memnuniyetsizmis gibi gelirdi bana. 6. Ayda oturmaya ve emeklemeye başladı sonra biranda çok değişti ağlaması çok azaldı falan. Uyku konusunda da aynıydı gündüz uykuları 6. Ay civarı düzene girmişti gece uykuları gece emzirmesini kesince düzeldi. Biraz sabretmek gerekiyor sadece 🤍
Ay şu an bana moral oldu bu çok teşekkür ederim. İnşallah bizimki de düzelir, bebeğime de çok üzülüyorum alamıyor uykuyu gözlerinden uyku akıyor.
 
Back
X