Merhaba o dönem çok zorluydu. Tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 1 buçuk ay sanırım uykuya dalmakta çok zorlandı uyumak istiyordu ama sürekli eli kolu kıpırdanıyor uyuyamiyor dalamiyordu. Doktora götürdüm gazdan dalamaz dedi şurup verdi kullandik pek çözüm olmadı. Çocuğu olan arkadaşlarma sürekli soruyordum karartma perde kullan dediler onu da aldim biraz faydası oldu ama yine tam çözüm olmadı. 3.ay bitene kadar gündüzleri çok zor gecti. Gündüz uykularinda hep yanında yattim o şekilde biraz olsun uyuyordu. 4.aydan sonra bi anda düzeldi gündüz uyumaya başladı çok şükür şimdi 5.5 aylık oldu