Bebeğim

candylady

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2016
385
285
Merhaba bayanlar:KK200:
10 aylık bir bebegim var var. Kilosu 1 ay once 9 kiloydu kilo vermemistir ama almis olabilir. Hala sıksık emziriyorum.

1.Öğün: Kahvaltı (1yumurta l,peynir,yoğurt,pekmez)

2.Öğün:Meyve Püresi (Elma,Muz vs.)

3.Öğün: Sebze Püresi yada Çorba (Tarhana,Patates,Havuç,Mercimek vs.)

4.Öğün:İrmik Muhallebi. (Kendim Meyveli yapıyorum) AMA ARTIK YEMIYOR!!!

2 sorum olacak size.

Toplam 4 öğün sizce az mı yoksa öğün sayısını yükseltmeli miyim, sizler kaç öğün veriyorsunuz?

Bide artık geceleri uyumaya yakın yedirdigim 4. öğün olan kendim yaptığım meyveli irmik muhallebisini yemiyor ve geceleri acıkıyor çok sık uyaniyor.
Hipp Organik Iyi Geceler Sütlü Yulaflı Tahıl Bazlı mamayı alıp yatma vaktine yakın muhallebi niyetine vermek istiyorum. Daha önce hazır hiç birşey vermedim yorumlarda geceleri tok tutup güzel uyuduklarini yazmişlardi. Sizce vermeli miyim?

Şimdiden çok teşekkur ederim.:KK200:
 

Gagaga

Üye
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2016
228
251
30
Bence menün iyi yani sonuçda sık sık emziriyorm diyorsun... bu ek gıda olayı benmde kafamı karıştırıyor benimki de sebze hiç yemiyor kimi kesinlikle yemeli diyor kimi de üsteleme... bizim zaten yeme problemimzde var....benmki mesela gece muhallebi yerse ertesi öğlene kadar bişey yemiyor
 

candylady

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2016
385
285
Bence menün iyi yani sonuçda sık sık emziriyorm diyorsun... bu ek gıda olayı benmde kafamı karıştırıyor benimki de sebze hiç yemiyor kimi kesinlikle yemeli diyor kimi de üsteleme... bizim zaten yeme problemimzde var....benmki mesela gece muhallebi yerse ertesi öğlene kadar bişey yemiyor

Benimkininde son 2 aydır dişi yüzünden iştahı cok azaldi malesef. Gece muhallebisi olarak ne veriyorsun? Benimki artık benim yaptigim meyveli irmik muhallebimi yememeye basladi.
 

Fitne_fucur

memento mori memento vivere
Pro Üye
3 Nisan 2014
28.945
109.954
muhallebiyi irmiksiz deneyin..
acıkmamışta olabilir 3 ve 4 arası..
birde emen bebe memeyi bırakana kadar uyanıyor ..
 

candylady

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2016
385
285
muhallebiyi irmiksiz deneyin..
acıkmamışta olabilir 3 ve 4 arası..
birde emen bebe memeyi bırakana kadar uyanıyor ..
Irmiksiz muhallebi nasıl yapabilirim? Geceleri uyanirdi emerken hemen uyuya kalirdi simdi emiyo fakat uykuya tekrat dalamıyor.
 

candylady

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2016
385
285
En sağlıkli pirinc unu markası nedir? Onuda ayni irmik gibi suyla pişirip mi içine meyve ekliyoruz? O zaman 3. Ve 4. Öğün arası parmak besini yedirmiyim ben. Çok soru sordum kusura bakmayin :110:
 

Gagaga

Üye
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2016
228
251
30
Benimkininde son 2 aydır dişi yüzünden iştahı cok azaldi malesef. Gece muhallebisi olarak ne veriyorsun? Benimki artık benim yaptigim meyveli irmik muhallebimi yememeye basladi.
Önce aptamil sütü prinçli verdim sonra hiip ama dediğim gibi hem zorla yiyor hemde çok tok tutup ertesi güne yememesi yansıyor.dün arı mama aldım onu deniyorm bi sürede evde annelerimzn yaptığı pirinç unuyla yapmıştım
 

Gagaga

Üye
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2016
228
251
30
Benimkininde son 2 aydır dişi yüzünden iştahı cok azaldi malesef. Gece muhallebisi olarak ne veriyorsun? Benimki artık benim yaptigim meyveli irmik muhallebimi yememeye basladi.
İlk dişlerini mi bekliyorsunz bizde hiç diş yok hala ama aylardır sıkıntısı var
 

candylady

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2016
385
285
Önce aptamil sütü prinçli verdim sonra hiip ama dediğim gibi hem zorla yiyor hemde çok tok tutup ertesi güne yememesi yansıyor.dün arı mama aldım onu deniyorm bi sürede evde annelerimzn yaptığı pirinç unuyla yapmıştım

Hipp organik tahıllı yulaflı sütlü olan iyi geceler mamasımı kullanmıştın? Arı mama iyi geceler mi deniyorsun şuan? Pirinc unuyla nasıl mama yapiliyor?

Amma soru sordum:bicak::110:
 

candylady

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2016
385
285
İlk dişlerini mi bekliyorsunz bizde hiç diş yok hala ama aylardır sıkıntısı var
Senin bebegin ne kadarlik? Benimki 10 aylık 3 diş çıktı 4. yü bekliyoruz. Bide ben guvenmedigim icin saglik ocaginin verdigi damlaları kullanmiyorum aşıyıda mecbur oldugu icin yaptiriyorum yoksa aşılarada guvenmiyorum