- Katılım
- 8 Ağustos 2023
- Mesajlar
- 771
- Emoji Skoru
- 222
- Puanlar
- 33
- Yaş
- 28
Herkese selamlar olabildiğince kısa anlatmaya çalışacağım
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok
zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor. Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor yani kısıldım kaldım bazen tuvalete bile gidemiyorum. Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem.. Ben mi abartıyorum ? Yoksa ben hamileyken ortada olmayanlar cocuğum doğduğundan başıma üşüşünce sinirlenmem normal mi?
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok