• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ben mi çok şey bekliyorum?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

tombaa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ağustos 2023
Mesajlar
771
Emoji Skoru
222
Puanlar
33
Yaş
28
Herkese selamlar olabildiğince kısa anlatmaya çalışacağım
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok😁 zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor. Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor yani kısıldım kaldım bazen tuvalete bile gidemiyorum. Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem.. Ben mi abartıyorum ? Yoksa ben hamileyken ortada olmayanlar cocuğum doğduğundan başıma üşüşünce sinirlenmem normal mi?
 
Herkese selamlar olabildiğince kısa anlatmaya çalışacağım
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok😁 zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor. Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor yani kısıldım kaldım bazen tuvalete bile gidemiyorum. Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem.. Ben mi abartıyorum ? Yoksa ben hamileyken ortada olmayanlar cocuğum doğduğundan başıma üşüşünce sinirlenmem normal mi?
Kayınvalideniz neden sizin evinizi temizlesin?
Temizleyemiyorsanız eşinizle ikiniz bir kadın ayarlayın.
 
Kayınvalideniz neden sizin evinizi temizlesin?
Temizleyemiyorsanız eşinizle ikiniz bir kadın ayarlayın.
Ben hamileyken annem gelip temizliğime yardımcı oluyorsa onun da oğlunun evi gelip pekala yapabilir kızına yapıyor?
 
Herkese selamlar olabildiğince kısa anlatmaya çalışacağım
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok😁 zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor. Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor yani kısıldım kaldım bazen tuvalete bile gidemiyorum. Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem.. Ben mi abartıyorum ? Yoksa ben hamileyken ortada olmayanlar cocuğum doğduğundan başıma üşüşünce sinirlenmem normal mi?
Bir kere yeni doğmuş bebeğe öyle kalabalık iyi gelir mi Allah aşkına çocuklar ne hastalıklarla boğuşuyor Allah korusun uçuğu olan biri gelse o çocuğu siz görmeden öpse ne olacak kocan için ve senin için daha değerli bir varlık yoktur eminim ki dünyada kocanı alacaksın karşına böyle olmuyor böyle olursa anneniz de maşallah iyi birisiymiş ben annemin evine dönerim kendine çeki düzen ver elaleme kendini sevdireceğine bana sevdir diyeceksin
 
Ben hamileyken annem gelip temizliğime yardımcı oluyorsa onun da oğlunun evi gelip pekala yapabilir kızına yapıyor?
Tamam kızına yapıyor ama size yapmak istemiyor demek ki
Sizin annenizde kızı olan size yardım ediyor ki anneniz bile yapmak zorunda değil.
 
Herkese selamlar olabildiğince kısa anlatmaya çalışacağım
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok😁 zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor. Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor yani kısıldım kaldım bazen tuvalete bile gidemiyorum. Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem.. Ben mi abartıyorum ? Yoksa ben hamileyken ortada olmayanlar cocuğum doğduğundan başıma üşüşünce sinirlenmem normal mi?
Ben kendi aileniz dahil, kimsenin size yemek yapma, evinizi temizleme vs gibi bir mecburiyeti olduğunu düşünmüyorum. Yardım teklif etseler hoş olurmuş tabiki ama sizin bu beklentide olmanız ve bu sebepten kurulmanız bana doğru gelmedi. Çocuk yaparken, kimseye güvenmemek gerektiğini düşünüyorum. Size yardım edilmediği içn birini suçlayacaksanız, sizin tek bir muhatabınız var bence, o da eşiniz. Öte yandan, lohusa halinizle kimseyi sürekli evinizde ağırlamak zorunda değilsiniz. Eğer torunlarını yeğenlerini vs çok görmek istiyorlarsa sizi davet edebilirler. Ama bu noktada da eşiniz ailenizin size gelmesinden memnunsa ve istenmediklerini fark etmiyorlarsa gelmeye devam etmeleri bana anormal gelmedi. Üstelik geldiklerinde kendilerine yemek vs de yapıyorlarmış. Sizi zahmete ya da sıkıntıya sokmadıklarına inanıyor olabilirler. Bu noktada da iş yine kocanızda bitiyor. Rahatsızlığınızı bildiği için, eşimin dinlenmeye ihtiyacı var, bebeği özleyince biz size gelelim vs diyebilir. Ya da gece yarısına sürmeyen daha makul oturmalar ayarlanabilir. Benim çoluğum çocuğum yok. Eşimin ailesinin bize gelmesine hep mutlu olurum. Ama yoğun dönemlerim oluyor ve o zamanlarda açıkça yoğunum diyorum. Onlar da gelmiyor. Bizi çağırdıklarında da, eşim bana soruyor. Yoğunum dersem, biz bu ara yoğunuz sonra geleceğiz anne diyor konu kapanıyor. Siz bence eşinizden bulamadığınız desteği kendi annenizden gördüğünüz için, herkesten bunu beklemeniz normaliymiş gibi düşünüyorsunuz. Bu tabiki benim görüşüm. Sizin aranızdaki ilişkiyi, siz onların nesine ne kadar destek oluyorsunuz bilemiyorum. Karşılık bulamıyorsanız, durum başka
 
Herkese selamlar olabildiğince kısa anlatmaya çalışacağım
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok😁 zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor. Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor yani kısıldım kaldım bazen tuvalete bile gidemiyorum. Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem.. Ben mi abartıyorum ? Yoksa ben hamileyken ortada olmayanlar cocuğum doğduğundan başıma üşüşünce sinirlenmem normal mi?

Ama burada sıkıntılı olan, sıkıntının kaynağı eşin? Eşin seni düşünmüyor eşin sana yardım etmiyor. Misafir gelmesin diye kavga etmişsin adam umursamamış hayır gelecekler demiş. Temizlik derdinden önce eşini düzeltmen gerek.

Ben sadece bu internet sitesinde hamilelik+doğum sonrası bu eve biri gelsin temizlik yapsın işimi görsün beklentisini gördüm. Teyzelerim var, hepsinin doğumunda hamileliğinde kimse onlara temizliğe ev işine gitmedi, aynı şekilde annem kardeşime hamileyken kimse bize gelip ev işi yemek temizlik yapmadı. Anneannemdr gitmedi öyle ev işi için kimseye. Bunun için de asla kavga etmediler tartışmadılar. Böyle bir temizlik yapılacaksa ev işi yapılacaksa evde evin erkeği var bir zahmet o yapacak. Eli tutan bir tane kazık kadar herif var evde, azar azar bile olsa ev işi yapacak. Gerekirse ev süpürecek, bulaşıkları makineye atacak, çamaşır makinesi kullanacak. Beceriksiz eline iş almayan adam mı olur.
 
Tamam kızına yapıyor ama size yapmak istemiyor demek ki
Sizin annenizde kızı olan size yardım ediyor ki anneniz bile yapmak zorunda değil.
Teklif etse ben zaten ben yaparım derim ama teklif etmemesi bunun üstüne sürekli ben lohusayken gelmeleri, uyumama yatmama müsade etmemeleri kurulmama sebep oldu.
 
Gelsinler mi? Gelmesinler mi?
Geldiklerinde kavga çıkarmışsın 😄
Valla 2 çocuk doğurdum sıfır beklenti
2 si de riskli gebelikti sürekli yatmak zorundaydım hiçbir beklentim yoktu
Ben bu sitede gördüm ya.. evlenmeye kalkarlar beklentiye girerler, çocuk doğururlar beklentiye girerler
Aile büyükleri sever gider yani daha ne yapacak.
Sen her kem kümde birinden bir şey bekleyeceksen işin çok zor
Daha bunun bir ton atağı var, dişi var, 2 yaşı var.. varda var.
 
Kimse birşey yapmak zorunda değil de sende gelmelerini gitmelerini cekmek zorunda değilsin, sen kendi işine bak onlar kendi işine baksın gölge etmesinler.
Eşin de yardım etmeyecek babalık yapacak önce bunu netlestirin.
 
Ama burada sıkıntılı olan, sıkıntının kaynağı eşin? Eşin seni düşünmüyor eşin sana yardım etmiyor. Misafir gelmesin diye kavga etmişsin adam umursamamış hayır gelecekler demiş. Temizlik derdinden önce eşini düzeltmen gerek.

Ben sadece bu internet sitesinde hamilelik+doğum sonrası bu eve biri gelsin temizlik yapsın işimi görsün beklentisini gördüm. Teyzelerim var, hepsinin doğumunda hamileliğinde kimse onlara temizliğe ev işine gitmedi, aynı şekilde annem kardeşime hamileyken kimse bize gelip ev işi yemek temizlik yapmadı. Anneannemdr gitmedi öyle ev işi için kimseye. Bunun için de asla kavga etmediler tartışmadılar. Böyle bir temizlik yapılacaksa ev işi yapılacaksa evde evin erkeği var bir zahmet o yapacak. Eli tutan bir tane kazık kadar herif var evde, azar azar bile olsa ev işi yapacak. Gerekirse ev süpürecek, bulaşıkları makineye atacak, çamaşır makinesi kullanacak. Beceriksiz eline iş almayan adam mı olur.
Ya zaten temizlik lafın gelişi. Bana yardımları dokunmadığı halde lohusalık gibi zorlu bir dönemde yatmama dinlenmeme bile izin vermeyişleri. Madem gelebiliyorsun o zaman bir işin ucundan tut? Bu kız yapamıyor biraz yardımcı olalım oğlumu da yapmıyor de? Görevleri demiyorum zaten insani bir duygu ile yardımcı olmak bile istemiyorlar diyorum. Ben kardeşim hamileyken sürekli yardıma gidiyordum görevim miydi? hayır. İstemiyor demek ki ve bu da canımı sıkıyor. Ben hamile değilken gelip hizmet bekliyorlardı.
 
Gelsinler mi? Gelmesinler mi?
Geldiklerinde kavga çıkarmışsın 😄
Valla 2 çocuk doğurdum sıfır beklenti
2 si de riskli gebelikti sürekli yatmak zorundaydım hiçbir beklentim yoktu
Ben bu sitede gördüm ya.. evlenmeye kalkarlar beklentiye girerler, çocuk doğururlar beklentiye girerler
Aile büyükleri sever gider yani daha ne yapacak.
Sen her kem kümde birinden bir şey bekleyeceksen işin çok zor
Daha bunun bir ton atağı var, dişi var, 2 yaşı var.. varda var.
Aile büyükleri sever gider mi? 😁 Bu aile büyüükleri insan değil mi? Bir yardımcı olalım bak zorlanıyor kız yazık demezler mi? Ben görevleri demiyoruö insaniyet namına diyoruöm ki öte yandan benim kardeşim de hamileydi ve ben sürekli yardıma giderdim üzüldüğüm için.
 
Kimse birşey yapmak zorunda değil de sende gelmelerini gitmelerini cekmek zorunda değilsin, sen kendi işine bak onlar kendi işine baksın gölge etmesinler.
Eşin de yardım etmeyecek babalık yapacak önce bunu netlestirin.
İşte benim istediğim de bu. Sürekli darlanmak istemiyorum ama gelecekse de bir işin ucundan tutsun. gelip yatıp gitmesin. Kızına böyle yapmıyor yeri gelince sen de kızımsıj diyor?
 
Ya zaten temizlik lafın gelişi. Bana yardımları dokunmadığı halde lohusalık gibi zorlu bir dönemde yatmama dinlenmeme bile izin vermeyişleri. Madem gelebiliyorsun o zaman bir işin ucundan tut? Bu kız yapamıyor biraz yardımcı olalım oğlumu da yapmıyor de? Görevleri demiyorum zaten insani bir duygu ile yardımcı olmak bile istemiyorlar diyorum. Ben kardeşim hamileyken sürekli yardıma gidiyordum görevim miydi? hayır. İstemiyor demek ki ve bu da canımı sıkıyor. Ben hamile değilken gelip hizmet bekliyorlardı.

Seni düşünmeyen, değer vermeyen eşine hala toz kondurmuyorsun. Ama bu sıkıntılarının kaynağı eşin.

Kocan sanki bunlara gelmeyin demişte zorla gelmişler gibi yazıyorsun, ama kocan davet etmiş insanları, kocan sana diyecekti sen dinlen ben annemlere hizmet ederim diye. Ev senin ve kocanın evi.

Oğlu yani kocan sana değer vermiyorken, annesi mi değer verecek düşünecekti. Yanlış yerden bakıyorsun konuya.
 
Ya zaten temizlik lafın gelişi. Bana yardımları dokunmadığı halde lohusalık gibi zorlu bir dönemde yatmama dinlenmeme bile izin vermeyişleri. Madem gelebiliyorsun o zaman bir işin ucundan tut? Bu kız yapamıyor biraz yardımcı olalım oğlumu da yapmıyor de? Görevleri demiyorum zaten insani bir duygu ile yardımcı olmak bile istemiyorlar diyorum. Ben kardeşim hamileyken sürekli yardıma gidiyordum görevim miydi? hayır. İstemiyor demek ki ve bu da canımı sıkıyor. Ben hamile değilken gelip hizmet bekliyorlardı.
Ne demek yatmana izin vermiyor be başlarım onlara ha kavga et gerekirse evden kov bu ne
 
Seni düşünmeyen, değer vermeyen eşine hala toz kondurmuyorsun. Ama bu sıkıntılarının kaynağı eşin.

Kocan sanki bunlara gelmeyin demişte zorla gelmişler gibi yazıyorsun, ama kocan davet etmiş insanları, kocan sana diyecekti sen dinlen ben annemlere hizmet ederim diye. Ev senin ve kocanın evi.

Oğlu yani kocan sana değer vermiyorken, annesi mi değer verecek düşünecekti. Yanlış yerden bakıyorsun konuya.
Eşime toz kondurmadığım yok zaten sorunun onda olduğunu biliyorum.
 
İşte benim istediğim de bu. Sürekli darlanmak istemiyorum ama gelecekse de bir işin ucundan tutsun. gelip yatıp gitmesin. Kızına böyle yapmıyor yeri gelince sen de kızımsıj diyor?
Sen söylenene bakma, blöf onlar, benim KV.m gelinden kız damattan oğul olmaz dedi laf arasinda, biz o noktada anlaştık kafamız rahat, sende bunu kabul et ve kurup kurulmaktan vazgeç 😂😂
 
Ne demek yatmana izin vermiyor be başlarım onlara ha kavga et gerekirse evden kov bu ne
Kesinlikle yatamazsın demiyor, gece 2’ye kadar gitmiyor ve yatamıyorum babası da oluyor. Odama gitsem ses..
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X