- Katılım
- 17 Ağustos 2011
- Mesajlar
- 29.617
- Emoji Skoru
- 188.361
- Puanlar
- 798
Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi
bebeginiz hayirli olsun. ama siz hamileyken evinizi temizleyecek, buzlugu dolduracak, ize yemek yapacak kişi koca tarafiniz degil kocanızdır. ya o yapacak ya da yapmadi diyr ona kızacaksınız.Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem
ben de hamileyim. es ailem zaten uzak ama kendi ailemden de bir beklentim yok. ne annem ne ablam ne kaynanam ne x ne y
kimse bana bakmak, evimi temizlemek zorunda degil. kocam niye var?
evimde insaat vardi kac gündür, usta girdi duvarlar delindi vs. s.çip batırıldı tabiri caizse tüm eve. dün ne benim halim vardi ne esimin, pislik icinde yattik uyuduk. Bugün sabah uyanmayayim diye kapimi kapatmiş insaat kalintilarini süpürmüş, dolaplarin iclerini silmiş - icerideki hersey salondaydı onlari yerleştirmiş, bulasiklari yikayip camasirlari makinaya atmis, evi süpürmüş. ben de kalkip kahvalti hazirladim, biraz enerjim var - onun kaba temizligini yaptigi banyoyu bir de deterjanla silecegim - aksamina evimiz yine temiz olacak.
Sizin de kocanizin eli ayagi tutuyorken o yapmiyorsa onu yetistiren ana neden yapsin?
kendi sperminden olusan kendi öz ve biricik bebeginin anne karninda beslenmesine esiniz ozen gostermiyorsa - siz halsizken dolaba yemek koymuyorsa o bebegin babaannesi halasi vs neden kendi evini birakip gelip de yapsin?
kizmaniz gereken tek kişi eşiniz.
bosuna insanlara bilenmeyin
e geleni kovmuşsunuz simdi niye gelmiyorlar diyorsunuz. siz de bir ilgincsiniz.Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yokzor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor.
insanlar tabii ki bebege agu gugu yapip gidecekler. anasi babasi sag olan cocuga bakmaya niye gelsinler?
cok gereksiz beklentileriniz var.
lohusa evinde kalabalik ben de istemem, kovmakla iyi yapmissiniz. ama kovdugunuz insani da iş için beklemeyeceksiniz..o kadar da degil
3 aylik bebeginin en güzel günlerinde evden kacmaya bahane arayan kocanizdan baska sorun yok bence. oncelikle ona kızın, ne talebiniz varsa ondan bekleyin..yorulabilir. tabii ki yorulacak. dünyaya evladi gelmis, eski duzeni bozulmadan yasamayi mi hayal ediyirdu?Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor