• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ben mi çok şey bekliyorum?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi
Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem
bebeginiz hayirli olsun. ama siz hamileyken evinizi temizleyecek, buzlugu dolduracak, ize yemek yapacak kişi koca tarafiniz degil kocanızdır. ya o yapacak ya da yapmadi diyr ona kızacaksınız.
ben de hamileyim. es ailem zaten uzak ama kendi ailemden de bir beklentim yok. ne annem ne ablam ne kaynanam ne x ne y
kimse bana bakmak, evimi temizlemek zorunda degil. kocam niye var?
evimde insaat vardi kac gündür, usta girdi duvarlar delindi vs. s.çip batırıldı tabiri caizse tüm eve. dün ne benim halim vardi ne esimin, pislik icinde yattik uyuduk. Bugün sabah uyanmayayim diye kapimi kapatmiş insaat kalintilarini süpürmüş, dolaplarin iclerini silmiş - icerideki hersey salondaydı onlari yerleştirmiş, bulasiklari yikayip camasirlari makinaya atmis, evi süpürmüş. ben de kalkip kahvalti hazirladim, biraz enerjim var - onun kaba temizligini yaptigi banyoyu bir de deterjanla silecegim - aksamina evimiz yine temiz olacak.
Sizin de kocanizin eli ayagi tutuyorken o yapmiyorsa onu yetistiren ana neden yapsin?
kendi sperminden olusan kendi öz ve biricik bebeginin anne karninda beslenmesine esiniz ozen gostermiyorsa - siz halsizken dolaba yemek koymuyorsa o bebegin babaannesi halasi vs neden kendi evini birakip gelip de yapsin?
kizmaniz gereken tek kişi eşiniz.
bosuna insanlara bilenmeyin
Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok😁 zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor.
e geleni kovmuşsunuz simdi niye gelmiyorlar diyorsunuz. siz de bir ilgincsiniz.
insanlar tabii ki bebege agu gugu yapip gidecekler. anasi babasi sag olan cocuga bakmaya niye gelsinler?
cok gereksiz beklentileriniz var.
lohusa evinde kalabalik ben de istemem, kovmakla iyi yapmissiniz. ama kovdugunuz insani da iş için beklemeyeceksiniz..o kadar da degil
Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor
3 aylik bebeginin en güzel günlerinde evden kacmaya bahane arayan kocanizdan baska sorun yok bence. oncelikle ona kızın, ne talebiniz varsa ondan bekleyin..yorulabilir. tabii ki yorulacak. dünyaya evladi gelmis, eski duzeni bozulmadan yasamayi mi hayal ediyirdu?
 
Evet, siz çok şey bekliyorsunuz.
Sizin konunuzu okuyunca hamileliğimi şöyle bir gözümden geçirdim.
Bana da kimse yardıma gelmedi. 9 ay boyunca kimse 'bir şeye ihtiyacın var mı, canın ne çekiyor’ diye sormadı, hepsinin farkındayım ama dert etmiyorum. Çünkü hiçbir zaman öyle bir beklentiye girmedim.
Benim ailem zaten yanımda değil. Olsaydı daha farklı olurdu tabii.
Biz eşimle kimseden bir şey beklemiyoruz ve böyle daha huzurluyuz. Deneyin derim.

Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs.
Ne güzel işte. Hazır yemek yemek gibisi var mı ya? Elim çok lezzetlidir ama nedense doğumdan sonra başkasının hazırladığı yemek bana daha lezzetli geliyor 🤣
 
Ben çok mu şey bekliyorum diye soruyorsunuz, evet yazılınca da konuyu siliyorsunuz. Ben bir hamile kalayım da sonrasına bakarız mı dediniz? Her gün birileri gelir evi siler süpürür, yemek yapar çocuğa bakar diye mi düşündünüz? Biz eşimle ikimiz baktık, süpürdük temizledik yedik yedirdik. Biri 2 yaşındayken diğeri doğdu, kimseye gelin demedim. Kazık kadar adam çocuk sahibi olmayı biliyor ama iş yapmaya gelince sülaleyi eve topluyor, tatil günü bile çocuğundan karısından bıkıp kaçıyor evden. Evet tüm kainat herkes hatalı, herkes ilgisiz düşüncesiz ama kocanız hariç değil mi?

Konunuz geri gelecek boşuna sildiniz.
 
Bebeği biz yaptıysak her gün gelip görmelerine gerek yok kendilerine cocuk yapsınlar o zamann:)
Ne dilediğine dikkat et ben de babama her gün gelip sigara kokup bebeğimi kucağına aldığı için çemkiriyordum o da gitti kendine yaptı bebel
 
Kocişkosuna laf gelince konuyu silmiş hiç şaşmaz

Hak etmeyen, eve ve çocuğa zerre yardımı olmayan adamları baba yaparsanız sonra böyle ağlayarak konu açar, sonra da silersiniz yapacak bir şey yok

Kv tarafına da helal olsun valla babasının yapmadığı yardımı neden onlar yapacakmış oh keyif yapsınlar bir güzel helali hoş olsun

Silinen konular da geri geliyor birazdan banlanırsınız zaten
 
Kocişkosuna laf gelince konuyu silmiş hiç şaşmaz

Hak etmeyen, eve ve çocuğa zerre yardımı olmayan adamları baba yaparsanız sonra böyle ağlayarak konu açar, sonra da silersiniz yapacak bir şey yok

Kv tarafına da helal olsun valla babasının yapmadığı yardımı neden onlar yapacakmış oh keyif yapsınlar bir güzel helali hoş olsun

Silinen konular da geri geliyor birazdan banlanırsınız zaten
Neden bu kadar bilendiniz? Kocama laf geldiği için değil kendi kendimi daha fazla doldurmamak için sildim. Kimse sizin kadar şanslı olamıyor.
 
Ben çok mu şey bekliyorum diye soruyorsunuz, evet yazılınca da konuyu siliyorsunuz. Ben bir hamile kalayım da sonrasına bakarız mı dediniz? Her gün birileri gelir evi siler süpürür, yemek yapar çocuğa bakar diye mi düşündünüz? Biz eşimle ikimiz baktık, süpürdük temizledik yedik yedirdik. Biri 2 yaşındayken diğeri doğdu, kimseye gelin demedim. Kazık kadar adam çocuk sahibi olmayı biliyor ama iş yapmaya gelince sülaleyi eve topluyor, tatil günü bile çocuğundan karısından bıkıp kaçıyor evden. Evet tüm kainat herkes hatalı, herkes ilgisiz düşüncesiz ama kocanız hariç değil mi?

Konunuz geri gelecek boşuna sildiniz.
Neden bileniyorsunuz? Kendimi dolduruşa getiriip olan huzurumu da bozmamak için sildim. geri geleceğini biliyorum.
 
Gelmesinler dediğim gün kayınvalidem hastaydı ondan gelmesin dedim ayrıca sık sık da gelmesinler dinleniyorum dedim. Hiç gelmesinler demedim. Teklif dahi etmesinler demedim
Eksik söylemişsiniz arayın bebek atak zamanında geçene kadar gelip yardımcı olun sık sık gelmeyin dedim ama bugün de gelmeniz yönünde karar aldım duruma göre değişebilir bu kararlar dersiniz olur biter
 
Eksik söylemişsiniz arayın bebek atak zamanında geçene kadar gelip yardımcı olun sık sık gelmeyin dedim ama bugün de gelmeniz yönünde karar aldım duruma göre değişebilir bu kararlar dersiniz olur biter
Evet konuya eksik yazdım. Kayınvalidem hasta haliyle gelmek istediği için gelmeyin dedim işte eksik yazınca suçlu bir anda değişiyor
 
Neden bu kadar bilendiniz? Kocama laf geldiği için değil kendi kendimi daha fazla doldurmamak için sildim. Kimse sizin kadar şanslı olamıyor.
Daha önce de yazdığım gibi bebeği sadece kadınların sorumluluğunda gören erkeklere asla toz kondurmayan insanlara ve zihniyete tahammülüm yok çünkü. Hayırsız kocaların inatla baba yapılmasına, sonra da pişkin pişkin kvden görümceden yardım beklenilip triplenilmesine karşıyım.
 
Konuyu silemiyorsunuz üzgünüm alıntılayanlarda görünüyor. Gerçekleri duymak sizi üzdü ve eşinize karşı gözünüzdeki perde kalkar gibi oldu bence. Ne hamileliğimde ne çocuk büyütürken kimseden yardım istemedim hamileliğim doğumum nispeten kolay geçti hatta çocuğum da sakin bir bebekti ama eğer bunlar olmasaydı kocamın annesinden beklemek yerine direkt kocamdan beklerdim yani babası o neticede. Kızımız 3.5 yaşında ben çalışmıyorum ama eşim hala işten gelip benimle birlikte yemek hazırlar salata yapmadıysam salata yapar masayı toplar şöyle bir hızlıca mutfağı süpürür. Şayet madende çalışmıyorsa her eş bunu yapabilir diye düşünüyorum.
 
Daha önce de yazdığım gibi bebeği sadece kadınların sorumluluğunda gören erkeklere asla toz kondurmayan insanlara ve zihniyete tahammülüm yok çünkü. Hayırsız kocaların inatla baba yapılmasına, sonra da pişkin pişkin kvden görümceden yardım beklenilip triplenilmesine karşıyım.
Eşime çemkirmediğimi nerden biliyorsun? Kayınvalidem hasta hasta gripli haliyle evime gelmek istediği için gelmesin dedim temelli gelmesin demedim. Halimi görüp insanlık için bak görev demiyorum insanlık için yardım edelim diyebilirlerdi. Bunu yapmayıp sadece sevmeye geliyorlar gelince de uyuyan cocuğu uyandırmak istiyorlar.
 
Lohusalık döneminiz enerjinizi bebeğinize verin lütfen destek aldım, almadım , geldiler ,gelmediler diye düşünmek sadece sizi yıpratır
Evet konuya eksik yazdım. Kayınvalidem hasta haliyle gelmek istediği için gelmeyin dedim işte eksik yazınca suçlu bir anda değişiyor
 
Eşime çemkirmediğimi nerden biliyorsun? Kayınvalidem hasta hasta gripli haliyle evime gelmek istediği için gelmesin dedim temelli gelmesin demedim. Halimi görüp insanlık için bak görev demiyorum insanlık için yardım edelim diyebilirlerdi. Bunu yapmayıp sadece sevmeye geliyorlar gelince de uyuyan cocuğu uyandırmak istiyorlar.
Tamam gelmesin demişsin şimdi de gelmiyolar işte bundan da memnun değilsin. Ne güzel iş ya insanlar gel dediğinde gelecek git dediğinde gidecek ne güzel dünya. Ben de hamileyim ablam da hamilelik geçirdi süreci biliyoruz az çok. Kimseden bir beklentimiz olmadı çok şükür. Bebeğe sadece annesi ve babası bakmakla yükümlüdür nokta. Bu kadar basit ya.
 
Tamam gelmesin demişsin şimdi de gelmiyolar işte bundan da memnun değilsin. Ne güzel iş ya insanlar gel dediğinde gelecek git dediğinde gidecek ne güzel dünya. Ben de hamileyim ablam da hamilelik geçirdi süreci biliyoruz az çok. Kimseden bir beklentimiz olmadı çok şükür. Bebeğe sadece annesi ve babası bakmakla yükümlüdür nokta. Bu kadar basit ya.
Hastayken gelmesin dedim eksik okuyosunuz sinirden gözünüze perde inmiş yapmayın
 
İşinize geldiği kadar gelsin gitsinler yani. Gelsin sadece temizlik yemek yapsın kaçsın gitsin istiyorsunuz.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X