• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ben mi çok şey bekliyorum?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Siz çok şey bekliyorsunuz ne yazık ki. Bunlar kimsenin görev ve sorumluluğu değil. Sizin evinizin temizliği, düzeni ve çocuk bakımı sadece sizin ve eşiniz sorumluluğunda olan şeyler. Bu konuda sadece kocanıza kurulabilirsiniz. Tatil günlerinde de sizin yükünüzü hafifletmek yerine babasının yükünü hafifletmeyi tercih ediyor. babasına yardım ederek güzel kazanç sağlıyorsa o zaman haftada iki temizlikçi çağırsın.
 
Herkese selamlar olabildiğince kısa anlatmaya çalışacağım
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok😁 zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor. Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor yani kısıldım kaldım bazen tuvalete bile gidemiyorum. Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem.. Ben mi abartıyorum ? Yoksa ben hamileyken ortada olmayanlar cocuğum doğduğundan başıma üşüşünce sinirlenmem normal mi?
Anasının ağzına bakan tembel, düşüncesiz adamlarla evlenince ne olacak sanıyorsunuz.Ana,oğul aynı nehrin suyu.Eşiniz birgün arayıp anne bu kız yemek yiyemiyor,kendi annesi olmasa aç kalır diye sitem etti mi??? Ya da karıcığım kimseye ihtiyacımız yok ben elimden geleni yaparım dedi mi ??yooo!!!!demek ki neymiş anasına bak oğlunu al ve kenarına bak kumaşını al.Düşüncesiz, bencil ananın bencil düşüncesiz oğlu.....
 
Ben hamileyken annem gelip temizliğime yardımcı oluyorsa onun da oğlunun evi gelip pekala yapabilir kızına yapıyor?
Bebeği kocanız ile ikiniz yaptınız ya, kimse gelip evinizi temizlemek zorunda değil. Kocanızın elleri armut toplamıyor herhalde.
 
Siz çok şey bekliyorsunuz ne yazık ki. Bunlar kimsenin görev ve sorumluluğu değil. Sizin evinizin temizliği, düzeni ve çocuk bakımı sadece sizin ve eşiniz sorumluluğunda olan şeyler. Bu konuda sadece kocanıza kurulabilirsiniz. Tatil günlerinde de sizin yükünüzü hafifletmek yerine babasının yükünü hafifletmeyi tercih ediyor. babasına yardım ederek güzel kazanç sağlıyorsa o zaman haftada iki temizlikçi çağırsın.
Babasından para almıyor. sadece yardım..
 
Ne demek yatmana izin vermiyor be başlarım onlara ha kavga et gerekirse evden kov bu ne
Konu sahibi gelmesinler demiş gelmiyorlarmış zaten şimdide bebeğin atak zamanı gelip yardımcı olmuyorlar diyor
 
Konu sahibi gelmesinler demiş gelmiyorlarmış zaten şimdide bebeğin atak zamanı gelip yardımcı olmuyorlar diyor
Gelmesinler dediğim gün kayınvalidem hastaydı ondan gelmesin dedim ayrıca sık sık da gelmesinler dinleniyorum dedim. Hiç gelmesinler demedim. Teklif dahi etmesinler demedim
 
Kayınvalideniz neden sizin evinizi temizlesin?
Temizleyemiyorsanız eşinizle ikiniz bir kadın ayarlayın.
Evet kesinlikle ben annem bile temizlese rahatsız olurum. Doğumda annemin yanında kaldım. Doğumumundan bir gün sonra kalkıp işlerin ucundan tutmaya çalıştım kimsenin böyle bi beklentisi yoktu. Kaldı ki kaynanam gelecek evimi temizleyecek. Eğer yakınsa farklı türlü bebeğe bakarak vs destek olabilir tabi
 
Aile büyükleri sever gider mi? 😁 Bu aile büyüükleri insan değil mi? Bir yardımcı olalım bak zorlanıyor kız yazık demezler mi? Ben görevleri demiyoruö insaniyet namına diyoruöm ki öte yandan benim kardeşim de hamileydi ve ben sürekli yardıma giderdim üzüldüğüm için.

Yaptığın gönlünden kopandır ama mecburiyetin var mı? Yok.
Doğum yaptığında tamam iyileşme sürecinde tabi ki destek olunmalı.
Bu değil ki her seferinde gelip yardım etsinler
Çocukların atak dönemleri mi bitiyor? Benim oğlum diş çıkarıyor şuan geceleri perişanız ne diyeyim şimdi kimse gelmiyor diye dertleneyim mi?
 
Yemek beklentinize birşey diyemiyorum iki kap yemek yapmak zor değil (zorunda değiller ama nispeten daha kolay)ama temizlik için insanlar kendi temizliğini zor yapıyor herkes yorgun herkes hasta kol bacak kemik eklem rahatsızlıkları almış yürümüş bu konuda beklentinizde haksızsınız bence.
 
Sen gelin halinle kaç kere kaynananın evini temizledin? Herkes doğuruyor gaddarca evet ama herkes doğuruyor karı koca bersber yapacaksınız kocana sözün geçecek.
Temizledim.. Temizlemediimi nerden biliyorsun ki..
 
Temizledim.. Temizlemediimi nerden biliyorsun ki..
Sordum sadece yine zorunda değil temizlemek sen de zorunda değilsin evin çok pisse gündelikçi al robot vs al kocana görev ver bebek uyuyunca yap
 
Herkese selamlar olabildiğince kısa anlatmaya çalışacağım
3 ay önce doğum yaptım bir oğlum oldu. Ben hamileyken kocamın tarafından kimse ne yersin? miden bulanıyordur biz yapalım evini temizleyelim vs gibi yardım teklif etmedi. Kendi annem sağ olsun hep evimi temizledi yemek yaptı. Annem şehir dışındayken mide bulantısından yemek yapamadım dışardan mikrop kaparım diye yiyemedim kimse bir tas yemek getirmedi. Doğumu yaptım lohusalığımda bu koca tarafı her gün evimdeydi. Her gün ya. Gecelere kadar duruyorlar yemek yapıyorlar yiyorlar vs. Eşim de aynı kafada tabi annesi gelince mutlu oluyo beni düşünmüyor bu kadın lohusa yatacak mı uyuyacak mı sakinlik mi ister yok..Bana sürekli abartma gelecekler tabi vs diyor. En son gelmesinler dedim diye kavga ettik annesiyle de kendisiyle de. İşin içine kendi babam girdi vs. Şimdi oğlum 3 aylık ve gelişim atağında sanırım. yine kimse yok😁 zor dönemlerde kimse yok ama kolaylıkta bebeğü sevmeye gelince herkes damlıyor. Eşim de yorgunluk bahanesiyle çok yardım etmiyor tatil günlerinde çoğunlukla babasına yardım için onun işyerine gidiyor yani kısıldım kaldım bazen tuvalete bile gidemiyorum. Kimse bir işin ucundan tutmuyor zaten kayınvalidemin bir kere gelip bana ev temizlediğini bilmem.. Ben mi abartıyorum ? Yoksa ben hamileyken ortada olmayanlar cocuğum doğduğundan başıma üşüşünce sinirlenmem normal mi?

Sizin gibiler asla memnun olmaz. Gelip iş yapsalar kaynana geldi çamaşırlarımı yıkadı. Kocama yemek yaptı midem bulandı dersiniz. Yapmasalar hiçbir şey yapmıyorlar dersiniz.

Gelmişler yemek pişirmişler o da memnun etmiyor çünkü hizmetkar gibi pişirip puf yok olsunlar istiyorsunuz.

Kovmuşsunuz şimdi gelmiyorlar Eeee oğlumun atak dönemi (Bakıcı lazım) niye yoklar diyorsunuz!

O yüzden, ne eşinizi bunaltın ne milleti. Oturun işte tek başınıza ne istediğinize karar verin..
 
2 hafta yattım doğum hastanesinde. 4 günü yoğunnbakımda olmak üzere. Şiddetli preeklampsi ile erken doğum yaptım ...

Eşim gündüzleri işte oluyordu. Akşamları okuldan dönüşte geliyordu. Kimse yoktu yanımda. Özel bir diyet uygulandığı için hastanede ne verilirse ondan yemeye çalışıyordum. Dağıtan adam kapı kenarındaki masaya bırakıp çıkmıştı. Uzanmaya çalıştım. Ayağa kalktım, uzanamadım ama kaşığı yakaladım. Tabağın en kenarından alabildigimi yedim.

Annem gelmedi, gelmek istemedi. Ama gel de demedim. Sevmez hiç hastanede kalmayı. Eşimin annesine gel desem gelirdi ama girişken bi kadın değildir. Yapamaz, kötülüğünden değil ama istemez yani.

8 ay kustum ..su içemiyordum. Hastanede serumla besleniyordum. Hamileliğin ilk 5 ayında 4 kilo verdim açlıktan.


Sizin anladığım kadarıyla ciddi bir komplikasyonunuz olmamış. Bu kadar beklentk fazla ya
Annen yemek yapmaya kalksa okey ama temizlık ağır iş. Yapmasına vicdanım izin vermez.

Bu işi evde yapacak 1 tane bile adam yoksa parayla yaptırın artık Allah Muhammet aşkına aileleri bırakın. En az 60 yaşına yaklaşmış, hemen hepsinin zor bir hayatı olmuş. Yeterince yıpranmış ortadogu kadınına bir de hemcinsleri yükleniyor.

Yapmayın.

Eve gelmek istemelerine gelince, o konuda haklısınız. Yenidigan evine öyle gidilmez ama sizden aldığım hissiyat; yardım etselerdi gelmelerine okey olacaktınız. İşin sonu yine olmaz bir beklentiye giriyor.

Son olarak yaşadığınız ve yaşayacağınız her şeyin biricik sorumlusu eşiniz. Hamileleiginizde de lohusaliginizda da yaninizda olmamış. Mesele bu.

Bu adamları nerden nasıl buluyorsunuz, nasıl evleniyorsunuz onu anlamıyorum ama gün sonunda aklanan daima onlar oluyor. Suçlanacak birini ariyorsak hemen hemcinslerimize dikiyoruz gözlerimizi.

Bu coğrafyanın kadınları, bu coğrafyanın kadınlarından hak isteyecek. Hepimiz birbirimizin günahına giriyoruz.

Ama bakıyorum erkekler, hemcinsleri katil olunca bile "kimbilir adama neler yaptılar da adam katil oldu" diye birbirlerini savunuyorlar.
 
Kocasını paşalar gibi başköşede oturtup yemek ve temizliği sadece kadınlardan bekleyen, sadece kadınlara triplenmeye gücü yeten tipik bir zihniyet :işsiz: Bebeği babadan çok kv nin, görümcenin sorumluluğunda zannederler asla şaşmaz. Bebeği babası yapmadı çünkü leylekler getirdi…
 
Sordum sadece yine zorunda değil temizlemek sen de zorunda değilsin evin çok pisse gündelikçi al robot vs al kocana görev ver bebek uyuyunca yap
Genelde uyuyunca yapıyorum ama 1 haftadır sadece gece uyuyor
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X