- Katılım
- 20 Kasım 2018
- Mesajlar
- 17.509
- Emoji Skoru
- 67.606
- Puanlar
- 598
- Yaş
- 36
Ya hayir bir de zor ve beklentili bir insan da olabilir. Cevresinde bu sekilde insanlar da isteyebilir. Hakkidir kime ne. Ama kendisini kabul etmiyor, oldugu kisiyi soyleyince kotu bir sey soylemisiz gibi algiliyor.Hah bende bunu diyecektim çıkıpta hala bu kadar kişi bunu söylüyor acaba normal olmayan ben miyim demiyor 10 kişiden biri hak verince ordan başlıyor bize sallamaya tedavi şart
Bak kudra ben kimseye özenmem dedi gecti. Baskasi ben titiz değilim, bardagimda catalimda su lekesi olabilir dedi. Ben daginik bir insanim. Bunlari soylemek bizi eksik yapmaz, sadece farkli karakterler olduğumuzu ve oldugumuz kişiyle barisik oldugumu gosterir. Konu sahibi hem kendisiyle ilgili soru soruyor, hem yanitlari begenmiyor. "Evet kardesim ben kasıyorum, ben de boyleyim iste" diyemiyor.