• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ben Mi Fazla Hassas Davranıyorum Yoksa Gerçekten Anormal mi?

  • Konu Sahibi Konu Sahibi mahh
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Hah bende bunu diyecektim çıkıpta hala bu kadar kişi bunu söylüyor acaba normal olmayan ben miyim demiyor 10 kişiden biri hak verince ordan başlıyor bize sallamaya tedavi şart
Ya hayir bir de zor ve beklentili bir insan da olabilir. Cevresinde bu sekilde insanlar da isteyebilir. Hakkidir kime ne. Ama kendisini kabul etmiyor, oldugu kisiyi soyleyince kotu bir sey soylemisiz gibi algiliyor.

Bak kudra ben kimseye özenmem dedi gecti. Baskasi ben titiz değilim, bardagimda catalimda su lekesi olabilir dedi. Ben daginik bir insanim. Bunlari soylemek bizi eksik yapmaz, sadece farkli karakterler olduğumuzu ve oldugumuz kişiyle barisik oldugumu gosterir. Konu sahibi hem kendisiyle ilgili soru soruyor, hem yanitlari begenmiyor. "Evet kardesim ben kasıyorum, ben de boyleyim iste" diyemiyor.
 
Ya hayir bir de zor ve beklentili bir insan da olabilir. Cevresinde bu sekilde insanlar da isteyebilir. Hakkidir kime ne. Ama kendisini kabul etmiyor, oldugu kisiyi soyleyince kotu bir sey soylemisiz gibi algiliyor.

Bak kudra ben kimseye özenmem dedi gecti. Baskasi ben titiz değilim, bardagimda catalimda su lekesi olabilir dedi. Ben daginik bir insanim. Bunlari soylemek bizi eksik yapmaz, sadece farkli karakterler olduğumuzu ve oldugumuz kişiyle barisik oldugumu gosterir. Konu sahibi hem kendisiyle ilgili soru soruyor, hem yanitlari begenmiyor. "Evet kardesim ben kasıyorum, ben de boyleyim iste" diyemiyor.
Ben kendi evimde özenirim titizimdir ozellikle sevdiklerime ama asla birsey beklemem ve gittigim hiç bir evinde benimki gibi olmasını beklemem aksine çok rahatımdır evi bok götürse neden demem bana ne ki evinden ben arkadaşım için gidiyorum karşılık beklenen hiç birşeyden hoşlanmam
 
Ya hayir bir de zor ve beklentili bir insan da olabilir. Cevresinde bu sekilde insanlar da isteyebilir. Hakkidir kime ne. Ama kendisini kabul etmiyor, oldugu kisiyi soyleyince kotu bir sey soylemisiz gibi algiliyor.

Bak kudra ben kimseye özenmem dedi gecti. Baskasi ben titiz değilim, bardagimda catalimda su lekesi olabilir dedi. Ben daginik bir insanim. Bunlari soylemek bizi eksik yapmaz, sadece farkli karakterler olduğumuzu ve oldugumuz kişiyle barisik oldugumu gosterir. Konu sahibi hem kendisiyle ilgili soru soruyor, hem yanitlari begenmiyor. "Evet kardesim ben kasıyorum, ben de boyleyim iste" diyemiyor.
Yıllar önceki bir konuda da Nuh dedi peygamber demedi. Çoğunluk benden niye farklı düşünüyor der bi insan.
 
Bence ne demek istediğimi anlamamışsınız. Bunlar hoş vakit geçirmeye engel değil, insan özenilmiş bir sofrada da sohbet ettiğinde hoş vakit geçirebilir. Ya da güzel hediye götürülen bir arkadaş ile de güzel zaman geçirilir. Sanki özenmek, iyi karşılanmaya hoş sohbete engel gibi bir yorum yapmışsınız ama engel değil.
Tabii ki tek çeşit pastane tatlısı ile de ağırlanılabilirsiniz ama sizin özenerek sofralar kurduğunuz kişiler sizi tek çeşit pastane tatlısı ile ağırlarsa bu o kişilerin size verdiği/vermediği değeri de ifade eder.
Ben de her ziyaretimde müthiş özenilmiş bir hediye götürmem ya da sofra beklemem ama bir iftar yemeğine çağırılmışsam normal bir gün yemeğinden daha özenli bir sofra beklerim. Ya da ilk evlerine gidişim ise kıyıda köşede kalmış demode bir bardak götürmektense güzel bir fincan/kupa/pasta tabağı seti götürmeyi tercih ederim ya da dışarıda görüşüp anlaştığım bir aileyi evime ilk davet ediyorsam kızıma bir kitap (küçük bir hediye ) almalarını beklerim.
Mesela evi pis olan insanların evine de en fazla iki şans veririm eğer beni kirli evde ağırlamaya devam ederse görüşmeyi keserim. (Dağınıklık değil bahsettiğim durum)
Sizinle beklentilerimiz farklı olabilir sonuçta herkesin hayatı farklı. Ben genel hayatımı özenli yaşamayı seven bir insanım arkadaş seçimlerimi de buna göre yaparım bu yüzden bugüne kadar hiç beklediğim gibi olmayan bir tanışma ya da ziyaretim olmadı. Sonuçta herkes kendi gibi olan kişileri arkadaş çevresine seçiyor. Bu yüzden bir sorun da yok.
Siz benim ne demek istediğimi anlamamışsınız. Özenli insanlar misafirleriyle hoş vakit geçirmezler demedim. “Mahh gibi” biri diye belirttim.
 
Ekler de ekler 2 gündür ağzımın suyu aktı ha. Kıza aldırdım az önce 100 tl lik . 8 ekler vermişler 🙈🙈🙈
 

Eklentiler

  • IMG_3149.webp
    IMG_3149.webp
    99,5 KB · Görüntüleme: 60
Ben aşırı titizim hatta bir dönem benim ellerim aşırı yıkamaktan öyle bir hale geldi ki aylarca tedavi oldu eldivenle gezdim. Ama burada alt değiştirme bezinin yanında taşınması aşırı titizlik değil en sıradan alışkanlık olması lazım. Bir de onun açısından bakarsak belki halı temiz değil. Belki ben ayakkabı ile basmak durumunda kaldım. Ben olsam bebeğimi pat halıya uzatmam mesela. Çift taraflı bir sorun.
Ben sadece alt açamaktan bahsetmiyorum. Her şeyi aşırı didikleyen herkes titizdir. Ekler mi almışlar? Teşekkür et ye geç. Nedir bu tantana
 
Bezsiz alt değiştirme ve ergen çocuk konusunda haklısınız, ben de garipserim bunları ama diğerlerinde de sizi garipsedim, nedenlerim de diğer yorumlardakiler ile aynı.
 
Küçük çocuğu anlatır gibi anlatıyorum inşallah anlayacaksınız. Bebeğin altını değiştirmek için yanında alt değiştirme örtüsü taşımak bir okb davranışı değildir tam tersi yirmi - yirmi beş yıl önce küçük bir şehirde doğup yetişmiş ortaokul mezunu annemin akıl edebileceği kadar sıradan, standart bir davranıştır. Keza ben temiz biri olmasam bile bir anne olsam canım bebeğimi gidip pat temiz mi kirli mi olduğunu bilmediğim bir yere yatırmam, belki ben o halıya ayakkabı ile bastım.
Doktor iş kıyafetini giyiyor, eldivenini takıyor muayene ediyor sonra o eldiveni çıkartıp atıyor iş kıyafeti de hastanede bilmem kaç derecede yıkanıyor. Sonra o temiz hayatına devam ediyor. Banyo yapmamış kişinin mikrobunu cebine koyup evine taşımıyor ya da ekstra ekstra hijyen sorunu olan birini evine getirip bir de orada muayene etmiyor. Benim on yılda bir eve davet ettiğim insanları günlük kahveye gittiği komşusu ile kıyaslayanlar ne kadar mantıklı ise doktoru örnek vermeniz o kadar mantıklı işte.

Naber nasılsın? Bu misafir gelen kişilerle görüşüyor musun arkadaş olarak? Merak ettim.
 
aşırı detaycı birisiniz
ben de mesela bu kadar detaycı ve her şeyi eleştiren ve de inceleyen biri ile arkadaşlık yapmazdım sanırım
 
Back
X