• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bir anda hayatımın tepetaklak olması

princessofworld

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mayıs 2026
Mesajlar
11
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
27
Burayı bunları yazmak için açtım aslında çünkü etrafımdaki hiçbir akıl kendi aklım da dahil bana yetmiyor artık. Geçen sene bu zamanlar bir ilişkim ve çalıştığım bi kurum vardı. Ama son 6 ayda hayatım tepetaklak oldu. Hem 5 yıllık ilişkim bitti terkedildim hem işten kovuldum ve bunlar 2 ay arayla oldu. Üstelik deneyimim olsa dahi 6-7 aydır iş bulamıyorum. Cv’im görüntülenmiyor bile kriterlerin hepsini karşılasam da. Ya da görüşmeye gidiyorum olmuş gibi konuşuyorlar fakat geri dönüş asla yapmıyorlar. Arkadaşlık desen çevremde 1-2 arkadaşım var yok onlar da dışarı çıkmazlar ev kuşlarıdır tam. Anlayacağınız hayatım bi anda sebepsizce tepetaklak oldu. Her karanlığın sonu aydınlıktır diye kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama sürekli olumsuz durumlarla karşılaşıyorum kızlar. Ne zaman bir işe elimi atsam bir şeye girişsem hevesim kursağımda kalıyor. Ama bu durum her işimde böyle. Tam olacak gibi oluyor ama bi anda sebepsizce olmuyor ve benim hevesim kursağımda kalıyor. Noldu bilmiyorum. Her şeye çok geç kaldım zaten bu his de bi yandan beni mahvediyor. Nolur akıl verin bana siz böyle durumlarla nasıl başediyorsunuz kafayı yiyeceğim
 
İlişki konusunda yapacak bir şey yok zaten, geçmiş gitmiş önünüze bakın, düşünmemeye çalışın. İş konusunda ise sabır ve zaman gerekiyor gibi duruyor. Eninde sonunda bulacaksınız diye düşünün, bu günleri sevdiğiniz şeyleri yaparak geçirin, işe başlayınca özlüyor insan boş zamanı.
 
En berbat zamanlardan sonra mükemmel şeyler yaşanıyor genelde. Benim hayatımda da böyle oldu. Farklı durumlar ama şöyle söyleyim çok fazla zorlandığım bi işim vardı ve çocuğum olmuyodu. Psikolojik olarak da berbat durumdaydım. Tedaviler vs hep olumsuz sonuçlandı. Artık yeter dedim istemiyorum hiçbi şey. Ve sürpriz o ay hamile olduğumu öğrendim hem de tedavisiz. Çocuğum doğdu vs sonra da çok istediğim sınavı kazanıp yepyeni bi hayata başladım. Çok daha güzelleri sizi bulsun. Bence çok yakınsınız ❤️
 
Bence önce bakış açını değiştir.
Bu tarz düşüncelerin, olumsuzlukları hep çektiğini düşünürüm.
Örneğin dün 2 saatlik bir yola çıkacaktım evden çıkana kadar bir ton aksilik yaşadım
Arabamın yağı bitmiş
Evde hazırlanırken düştüm çok kötü
Küçük oğlumu çıkmadan emzireyim dedim uyudu
Tam asansöre bineceğim elektrikler kesildi
Boş olan yol, kaza gösterdi evden çıkmadan
Ve saat tam 1 de çıkmam lazım

Eşim bana bence çıkma çok aksilik oldu dedi.. resmen sana bir işaret dedi
Aaa dedim olur mu öyle şey.. yolda yaşayacağım tüm aksilik hakkımı şuanda kullandım ve harika bir yolculuk geçireceğim dedim :)
5 dkda hiç sıra beklemeden arabayı hallettim, çocuğum yolda uyumaya devam etti.. yol bir anda açıldı derken güzel bir gün geçirdim.
Ama eşimi dinleseydim, bana saldığı endişeyle.. huzursuz bir şekilde yola çıkacaktım ve gerçekten belki de yolda da başıma bir şey gelecekti.

Ve ben bunların hepsini kırık kuyruk sökümümle hallettim deli gibi de ağrım var :) ama odağım ağrım da değil

Hayat bu.. işten de ayrılırız, yeni birileri de hayatımıza girer çıkar. Nefes aldığımız sürece her şey halledilir. Günün sonunda yeter ki sağlığımız yerimizde olsun
Evlatlarımın, eşimin, ailemin sağlığı yerinde olsun .. gerisi hep halledilir
 
Şu an 26 yaşındaki halimi karşımda görsem ona yalvarırdım böyle şeyler için kendini harap etmemesi için. Gençliğinin tadını çıkar, hafifle, elinden geleni yap ve akışta kal derdim.
Çok anlamsız gelebilir bu söylediklerim ama 26-27 yaşlarımda 4 senelik sevgilim tarafından aldatıldım.
Kpss'de atanabilecek netleri yapmama rağmen sorular çalındı sınav iptal etti ve ben hayata küstüm.
Hostes olayım dedim ilk 3'e kalmışken elendim.
Bi dershanede çalışayım dedim olmadı.
Ülser, urtiker dahil bir sürü hastalığım çıktı.
Çok ağır antidepresanlar kullandım.
Ciddi anlamda depresyona girdim.
O yıllarda yazdığım yazıları okuyorum çok üzülüyorum.
Gelecek mi geri o zamanlar ?
Her şey geçiyor, her acı geçiyor.
Bi dönem tıkanıklık oluyor ama illaki açılıyor ablacım.
İş de bulursun yeniden aşık olursun inan bana.
Artık sonuna geldim dediğim noktadaydım ondan sonra neler oldu neler...
Daha yolun çok başındasın, hiçbir şeye geç kalmadın.
 
İlişki konusunda yapacak bir şey yok zaten, geçmiş gitmiş önünüze bakın, düşünmemeye çalışın. İş konusunda ise sabır ve zaman gerekiyor gibi duruyor. Eninde sonunda bulacaksınız diye düşünün, bu günleri sevdiğiniz şeyleri yaparak geçirin, işe başlayınca özlüyor insan boş zaman
 
En berbat zamanlardan sonra mükemmel şeyler yaşanıyor genelde. Benim hayatımda da böyle oldu. Farklı durumlar ama şöyle söyleyim çok fazla zorlandığım bi işim vardı ve çocuğum olmuyodu. Psikolojik olarak da berbat durumdaydım. Tedaviler vs hep olumsuz sonuçlandı. Artık yeter dedim istemiyorum hiçbi şey. Ve sürpriz o ay hamile olduğumu öğrendim hem de tedavisiz. Çocuğum doğdu vs sonra da çok istediğim sınavı kazanıp yepyeni bi hayata başladım. Çok daha güzelleri sizi bulsun. Bence çok yakınsınız ❤️
Çok sevindim sizin adınıza ❤️ İnşallah benim hayatımda artık düzelir en güzelleri hepimizin olsun 🌸
 
Bence önce bakış açını değiştir.
Bu tarz düşüncelerin, olumsuzlukları hep çektiğini düşünürüm.
Örneğin dün 2 saatlik bir yola çıkacaktım evden çıkana kadar bir ton aksilik yaşadım
Arabamın yağı bitmiş
Evde hazırlanırken düştüm çok kötü
Küçük oğlumu çıkmadan emzireyim dedim uyudu
Tam asansöre bineceğim elektrikler kesildi
Boş olan yol, kaza gösterdi evden çıkmadan
Ve saat tam 1 de çıkmam lazım

Eşim bana bence çıkma çok aksilik oldu dedi.. resmen sana bir işaret dedi
Aaa dedim olur mu öyle şey.. yolda yaşayacağım tüm aksilik hakkımı şuanda kullandım ve harika bir yolculuk geçireceğim dedim :)
5 dkda hiç sıra beklemeden arabayı hallettim, çocuğum yolda uyumaya devam etti.. yol bir anda açıldı derken güzel bir gün geçirdim.
Ama eşimi dinleseydim, bana saldığı endişeyle.. huzursuz bir şekilde yola çıkacaktım ve gerçekten belki de yolda da başıma bir şey gelecekti.

Ve ben bunların hepsini kırık kuyruk sökümümle hallettim deli gibi de ağrım var :) ama odağım ağrım da değil

Hayat bu.. işten de ayrılırız, yeni birileri de hayatımıza girer çıkar. Nefes aldığımız sürece her şey halledilir. Günün sonunda yeter ki sağlığımız yerimizde olsun
Evlatlarımın, eşimin, ailemin sağlığı yerinde olsun .. gerisi hep halledilir
Bunu nasıl başaracağımı bilmiyorum, deniyorum olumlu düşünmek için çok çabalıyorum ama her olumsuzlukta başa dönüyorum
 
Şu an 26 yaşındaki halimi karşımda görsem ona yalvarırdım böyle şeyler için kendini harap etmemesi için. Gençliğinin tadını çıkar, hafifle, elinden geleni yap ve akışta kal derdim.
Çok anlamsız gelebilir bu söylediklerim ama 26-27 yaşlarımda 4 senelik sevgilim tarafından aldatıldım.
Kpss'de atanabilecek netleri yapmama rağmen sorular çalındı sınav iptal etti ve ben hayata küstüm.
Hostes olayım dedim ilk 3'e kalmışken elendim.
Bi dershanede çalışayım dedim olmadı.
Ülser, urtiker dahil bir sürü hastalığım çıktı.
Çok ağır antidepresanlar kullandım.
Ciddi anlamda depresyona girdim.
O yıllarda yazdığım yazıları okuyorum çok üzülüyorum.
Gelecek mi geri o zamanlar ?
Her şey geçiyor, her acı geçiyor.
Bi dönem tıkanıklık oluyor ama illaki açılıyor ablacım.
İş de bulursun yeniden aşık olursun inan bana.
Artık sonuna geldim dediğim noktadaydım ondan sonra neler oldu neler...
Daha yolun çok başındasın, hiçbir şeye geç kalmadın.
Ağlattınız beni çok teşekkür ederim 🌸🤍
 
Şu an 26 yaşındaki halimi karşımda görsem ona yalvarırdım böyle şeyler için kendini harap etmemesi için. Gençliğinin tadını çıkar, hafifle, elinden geleni yap ve akışta kal derdim.
Çok anlamsız gelebilir bu söylediklerim ama 26-27 yaşlarımda 4 senelik sevgilim tarafından aldatıldım.
Kpss'de atanabilecek netleri yapmama rağmen sorular çalındı sınav iptal etti ve ben hayata küstüm.
Hostes olayım dedim ilk 3'e kalmışken elendim.
Bi dershanede çalışayım dedim olmadı.
Ülser, urtiker dahil bir sürü hastalığım çıktı.
Çok ağır antidepresanlar kullandım.
Ciddi anlamda depresyona girdim.
O yıllarda yazdığım yazıları okuyorum çok üzülüyorum.
Gelecek mi geri o zamanlar ?
Her şey geçiyor, her acı geçiyor.
Bi dönem tıkanıklık oluyor ama illaki açılıyor ablacım.
İş de bulursun yeniden aşık olursun inan bana.
Artık sonuna geldim dediğim noktadaydım ondan sonra neler oldu neler...
Daha yolun çok başındasın, hiçbir şeye geç kalmadın.
Ağlattınız beni çok teşekkür ederim
"Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?”
 
Şu an 26 yaşındaki halimi karşımda görsem ona yalvarırdım böyle şeyler için kendini harap etmemesi için. Gençliğinin tadını çıkar, hafifle, elinden geleni yap ve akışta kal derdim.
Çok anlamsız gelebilir bu söylediklerim ama 26-27 yaşlarımda 4 senelik sevgilim tarafından aldatıldım.
Kpss'de atanabilecek netleri yapmama rağmen sorular çalındı sınav iptal etti ve ben hayata küstüm.
Hostes olayım dedim ilk 3'e kalmışken elendim.
Bi dershanede çalışayım dedim olmadı.
Ülser, urtiker dahil bir sürü hastalığım çıktı.
Çok ağır antidepresanlar kullandım.
Ciddi anlamda depresyona girdim.
O yıllarda yazdığım yazıları okuyorum çok üzülüyorum.
Gelecek mi geri o zamanlar ?
Her şey geçiyor, her acı geçiyor.
Bi dönem tıkanıklık oluyor ama illaki açılıyor ablacım.
İş de bulursun yeniden aşık olursun inan bana.
Artık sonuna geldim dediğim noktadaydım ondan sonra neler oldu neler...
Daha yolun çok başındasın, hiçbir şeye geç kalmadın
"Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?”
Umarım dediğiniz gibi olur gidişat öyle göstermiyor ama 😞
 
Burayı bunları yazmak için açtım aslında çünkü etrafımdaki hiçbir akıl kendi aklım da dahil bana yetmiyor artık. Geçen sene bu zamanlar bir ilişkim ve çalıştığım bi kurum vardı. Ama son 6 ayda hayatım tepetaklak oldu. Hem 5 yıllık ilişkim bitti terkedildim hem işten kovuldum ve bunlar 2 ay arayla oldu. Üstelik deneyimim olsa dahi 6-7 aydır iş bulamıyorum. Cv’im görüntülenmiyor bile kriterlerin hepsini karşılasam da. Ya da görüşmeye gidiyorum olmuş gibi konuşuyorlar fakat geri dönüş asla yapmıyorlar. Arkadaşlık desen çevremde 1-2 arkadaşım var yok onlar da dışarı çıkmazlar ev kuşlarıdır tam. Anlayacağınız hayatım bi anda sebepsizce tepetaklak oldu. Her karanlığın sonu aydınlıktır diye kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama sürekli olumsuz durumlarla karşılaşıyorum kızlar. Ne zaman bir işe elimi atsam bir şeye girişsem hevesim kursağımda kalıyor. Ama bu durum her işimde böyle. Tam olacak gibi oluyor ama bi anda sebepsizce olmuyor ve benim hevesim kursağımda kalıyor. Noldu bilmiyorum. Her şeye çok geç kaldım zaten bu his de bi yandan beni mahvediyor. Nolur akıl verin bana siz böyle durumlarla nasıl başediyorsunuz kafayı yiyeceğim
bulunduğun yeri terk etmen daha hayırlı olacak
 
Burayı bunları yazmak için açtım aslında çünkü etrafımdaki hiçbir akıl kendi aklım da dahil bana yetmiyor artık. Geçen sene bu zamanlar bir ilişkim ve çalıştığım bi kurum vardı. Ama son 6 ayda hayatım tepetaklak oldu. Hem 5 yıllık ilişkim bitti terkedildim hem işten kovuldum ve bunlar 2 ay arayla oldu. Üstelik deneyimim olsa dahi 6-7 aydır iş bulamıyorum. Cv’im görüntülenmiyor bile kriterlerin hepsini karşılasam da. Ya da görüşmeye gidiyorum olmuş gibi konuşuyorlar fakat geri dönüş asla yapmıyorlar. Arkadaşlık desen çevremde 1-2 arkadaşım var yok onlar da dışarı çıkmazlar ev kuşlarıdır tam. Anlayacağınız hayatım bi anda sebepsizce tepetaklak oldu. Her karanlığın sonu aydınlıktır diye kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama sürekli olumsuz durumlarla karşılaşıyorum kızlar. Ne zaman bir işe elimi atsam bir şeye girişsem hevesim kursağımda kalıyor. Ama bu durum her işimde böyle. Tam olacak gibi oluyor ama bi anda sebepsizce olmuyor ve benim hevesim kursağımda kalıyor. Noldu bilmiyorum. Her şeye çok geç kaldım zaten bu his de bi yandan beni mahvediyor. Nolur akıl verin bana siz böyle durumlarla nasıl başediyorsunuz kafayı yiyeceğim
Bende size benzer olarak kasım ayında iş yerimi kapatmak zorunda kaldım mart ayında karnımdaki 6 aylık bebeğimi kaybettim. Şimdi yeniden iş bulmaya çalışıyorum çaba göstermeye hayata bir yerden tutunmaya çalışıyorum. Elimde olan iyi şeyleri görmeye ona odaklanmaya çalışıyorum. Bir gün yeniden çiçek açacağıma, karanlıkların aydınlanacağına inanmaya çalışıyorum
 
Burayı bunları yazmak için açtım aslında çünkü etrafımdaki hiçbir akıl kendi aklım da dahil bana yetmiyor artık. Geçen sene bu zamanlar bir ilişkim ve çalıştığım bi kurum vardı. Ama son 6 ayda hayatım tepetaklak oldu. Hem 5 yıllık ilişkim bitti terkedildim hem işten kovuldum ve bunlar 2 ay arayla oldu. Üstelik deneyimim olsa dahi 6-7 aydır iş bulamıyorum. Cv’im görüntülenmiyor bile kriterlerin hepsini karşılasam da. Ya da görüşmeye gidiyorum olmuş gibi konuşuyorlar fakat geri dönüş asla yapmıyorlar. Arkadaşlık desen çevremde 1-2 arkadaşım var yok onlar da dışarı çıkmazlar ev kuşlarıdır tam. Anlayacağınız hayatım bi anda sebepsizce tepetaklak oldu. Her karanlığın sonu aydınlıktır diye kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama sürekli olumsuz durumlarla karşılaşıyorum kızlar. Ne zaman bir işe elimi atsam bir şeye girişsem hevesim kursağımda kalıyor. Ama bu durum her işimde böyle. Tam olacak gibi oluyor ama bi anda sebepsizce olmuyor ve benim hevesim kursağımda kalıyor. Noldu bilmiyorum. Her şeye çok geç kaldım zaten bu his de bi yandan beni mahvediyor. Nolur akıl verin bana siz böyle durumlarla nasıl başediyorsunuz kafayı yiyeceğim
Ya sanki ben yazmışım bu satırları o kadar tanıdık ki yaşadıklarınız. inanılmaz bir kariyerim varken birden işten çıkarıldım ve asl iş bulamıyorum depresyona girdim bi dönem hala iş konusu açılsa tetikleniyoeum biriktirip gece ağlarım yatarken çok zor bir süreç bu yaşayan bilir allah yardımcımız olsun😞 siz bir de aşk acısı yaşamışsınız çok zor gerçekten ben ne söyleyeceğimi bilemedim ama yalnız olmadığınızı bilmek belki iyi gelir diye yazmak istedim.
 
Şu an 26 yaşındaki halimi karşımda görsem ona yalvarırdım böyle şeyler için kendini harap etmemesi için. Gençliğinin tadını çıkar, hafifle, elinden geleni yap ve akışta kal derdim.
Çok anlamsız gelebilir bu söylediklerim ama 26-27 yaşlarımda 4 senelik sevgilim tarafından aldatıldım.
Kpss'de atanabilecek netleri yapmama rağmen sorular çalındı sınav iptal etti ve ben hayata küstüm.
Hostes olayım dedim ilk 3'e kalmışken elendim.
Bi dershanede çalışayım dedim olmadı.
Ülser, urtiker dahil bir sürü hastalığım çıktı.
Çok ağır antidepresanlar kullandım.
Ciddi anlamda depresyona girdim.
O yıllarda yazdığım yazıları okuyorum çok üzülüyorum.
Gelecek mi geri o zamanlar ?
Her şey geçiyor, her acı geçiyor.
Bi dönem tıkanıklık oluyor ama illaki açılıyor ablacım.
İş de bulursun yeniden aşık olursun inan bana.
Artık sonuna geldim dediğim noktadaydım ondan sonra neler oldu neler...
Daha yolun çok başındasın, hiçbir şeye geç kalmadın.
Neler oldu anlatsanıza bize de moral motivasyon olsun çünkü ben de artık iş konusunda umudumu kaybettim😞
 
Neler oldu anlatsanıza bize de moral motivasyon olsun çünkü ben de artık iş konusunda umudumu kaybettim😞
Umut daima vArdır . Bazı şeylerin olması gerekiyormuş olmuş . Belki de çok daha güzel şeyler seni bekliyor.🙏
 
Back
X