• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Adama neden doğru düzgün cevap vermiyor diye kızıuorsunuz ki? Adam sizinle kendi dilinde derdini gayet açık bir şekilde anlatıyor aslında. Siz anlamak istemiyorsunuz. Adam ben böyleyim beni böyle kabul edeceksin senin hislerin ve isteklerin benim umrumda değil diyor. Adamın duyarsızlığından çıldıracak hale geliyorsunuz ama hala bu ilşkiyi peşinizden sürükleyip kriz geçirme peşindesiniz. Nereye kadar? İki çift olarak Tayland tatiline giden sevgili dediğiniz adam için canınıza emeğinize yazık değil mi?
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Seni manipüle ediyor çileden çıkartıyor ve sen bağırıp kızınca sen sinirli oluyorsun çok sinsi kurnaz birisi böyle biriyle evlilik mantıklı mı sence Tayland a sensiz gitmesi ne alaka mesela sana değer verse sana da teklif eder önce sana danışır böyle durumları
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
En ayar olduğum erkek tipi, kendi her türlü gezip tozacak pisliği yiyecek ama eşini evde oturtacak, dışarı yollamayacak, giyimine hayatına karışacak. Yok öyle dünya. Ayrıca adamın evlenmeye niyeti yok. Sen istemiyorken aileler tanışsın diyorken ne oldu da sen adım atınca bu sefer yan çizmeye başlamış? Klasik erkek, evlenmeye gönlü yok. Zaten gerçekten değer verse mesajını asla cevapsız bırakmazdı emin ol, senden önce o konuşur sonuca bağlardı bir şeyleri. Bir cacık olmaz bundan olur da bir gün evlenirsen çok sorun yaşarsın.
 
eğer konu fake değilse diyorum ki,


hani diyorsun ya 30 a geldim evleneyim, evlen de gör hanyayı konyayı...

sen şimdi bunu eve bağlamak için çocuk da yaparsın hemen yaş da 30 ya tabiii

hooop 35 yaş iki çocukla kaldın mı şimdi...

yaşın çok genç 8 yılım gitti diye buna takılıp kalma, hayatın biticek net söylüyorum,bırak 8 i 10 u...

hemen uzaklaş , yok ol yanından yöresinden, hayata dön... BİTİR
30 yaşına yaklaşınca bizim kadınlara bir şey oluyor, evlendim geç kaldım hayatım bitti bir daha çocuk sahibi olamam kafasına giriyorlar gidip öküzün tekiyle saçma bir evlilik yapıyorlar.
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Kac uzaklas kesinlikle. Bi oruc tutan o muymus 2dk yazar arar insan. Olmuyosa zorlama derim ben
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
ALLAH ASKINA AYRIL BU NE YA. sana laf edip kendi yapiyor? bi de bileti aliyo soruyo sonra iptal edilmiyo mu diyo? iptal edilmeyen bilet yoktur. kulliyrn yalan. afedersiniz ama sikitri cekin. yok yani. daha neler. size deger veren biri yuzuk taksin size.
 
adam kendi istediği gibi takılıp hayatını yaşayacak ama kafese koyacak bir kadın istiyor kendine klasik eril zihniyet işte. seni sevdiğini düşünmüyorum sadece evlilik için uygun buluyor. evlenince de öfke sorunların devam edecek diye çekiniyorum demek= ben şimdi olduğu gibi kafama göre takılıp seni kısıtlayacağım demek. böyle bir adamla evlenip kendi hayatını soldurma
AYNEN OYLE
 
Aslında her şey makak maymununun dötü gibi ortada, insanın gözüne gözüne batıyor. Ama hikayenin içinde olanlar her zamanki gibi göremiyor.

Adamın vaz geçmeyi düşünmediği bir hayatı var. Aile baskısından mıdır başka bir şeyden mi aklında evlilik de var. Kendi ortamından birini alıp gelse kabul görmeyecek. En güvenli seçenek yıllardır tanıdığı, ailesinin bildiği bir kız. Ee kız da baştan beri okey. Daha ne olsun. Kör istemiş bir göz Allah vermiş iki göz. Kadın evde oturur aileyi oyalar paşamız da gezer.

Evlilik düşünen adam kendine çeki düzen verir. Tutar sevdiceğinin elinden ortamına sokar. Ortam düzgün değilse kendisi çıkar. Gezecekse onla gezer, torunlarına anı biriktirir. Sizinki evli bir çift ve iki sapla Tayland'da sizin olmadığınız nasıl bir anı biriktiriyor acaba.
BUDUR
 
Çok doğru. Benim bir arkadaşımın tanıdığı kocasından bu yüzden ayrılmıştı. Evliliğin ilk yılında kadına bir sürü hastalık bulaştırmış adam. Kadın mahkemede anlatınca adam kalkıp "Nereden belli benden bulaştığı? Kimbilir evlendim anlamazlar diye kimlerle neler yaptı beni de kullandı" diye ifade vermiş. Kadın şok yaşamış. Adama da avukatı verdi o aklı kesin. Bu adamın yanına yaklaşmayın nolur
eee netice ne oldu o davada? vay serefsize bak ya
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Yazılan konuyu baştan sona okudum ve yapılan yorumlara kesinlikle katılıyorum. Son durumunuzu çok merak ettim ayrıldınız mı?
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Yol verin.Kendisi yiyip içip gezecek kendisine söz söylenmeyecek sizide istediği gibi hareket ettirecek oldu.Değmeyecek birisi bitirin ilişkinizi
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.


Çok aşırı davranışlarını var bu konuda destek almalısınız.

Umarım bu hayat dolu adam kendisini sizden kurtarır yoksa ışığı sönecek.
 
Siz bu iliskiye uygun degilsiniz. Biletini iptal et, onlarla gitmeni istemiyorum diyebilmek haddini asan bir sey bence. Onun akli fikri iradesi yok mu? Neyi kimle nasil yapacagini artik sizin belirleyeceginiz, izniniz olmadan hareket edemeyecegi, agzinizi bozacaginiz ,ozur dilenmesi, hak verilmesi gereken , tepkileri fazla sizin versiyon bir kadinla evlenmeyi niye istesin ki. Tepkilerin cok fazla demis zaten. Tepkiniz yuzunden soruna odaklanamiyorum demis. Bilemedim. Sorunlari konusma sekliniz bogucu. Adamin ne oldugundan bagimsiz bogucu. Kendi hayatiniz, mesgaleleriniz, arkadas cevreniz yok mu? Su yazdiklarinizdan evlenme telasina girmis, evlilik olmazsa kafayi yiyecekmissiniz gibi algiladim ben sizi. Kendinize bir bakin bence
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Merhaba,yeni bir ayrılık sürecinden geçen biri olarak ben de yeni ayrıldım şunu söylemek istiyorum bi insanın evlilik isteği varsa belli ediyor eski sevgilim 33 yaşında ben ise 31 yaşındayım ama evlilik için zamanının olduğunu vs söylüyordu ve bence evlilik düşündüğü kişi ben değildim bilmiyorum geleceğe dair konuşması dahi yoktu . İletişimden kaçan erkek tahammülü olmayan erkekle çok zor .
 
Siz bu iliskiye uygun degilsiniz. Biletini iptal et, onlarla gitmeni istemiyorum diyebilmek haddini asan bir sey bence. Onun akli fikri iradesi yok mu? Neyi kimle nasil yapacagini artik sizin belirleyeceginiz, izniniz olmadan hareket edemeyecegi, agzinizi bozacaginiz ,ozur dilenmesi, hak verilmesi gereken , tepkileri fazla sizin versiyon bir kadinla evlenmeyi niye istesin ki. Tepkilerin cok fazla demis zaten. Tepkiniz yuzunden soruna odaklanamiyorum demis. Bilemedim. Sorunlari konusma sekliniz bogucu. Adamin ne oldugundan bagimsiz bogucu. Kendi hayatiniz, mesgaleleriniz, arkadas cevreniz yok mu? Su yazdiklarinizdan evlenme telasina girmis, evlilik olmazsa kafayi yiyecekmissiniz gibi algiladim ben sizi. Kendinize bir bakin bence

Çok aşırı davranışlarını var bu konuda destek almalısınız.

Umarım bu hayat dolu adam kendisini sizden kurtarır yoksa ışığı sönecek.
hayat dolu olmak böyle birşey mi size göre ? Partnerinizin rahatsız olduğu ortamlarda bulunmak, sorunlarını küçümsemek görmezden gelmek? yani bu nekadar sağlıklı olabilir. Herkes istediği gibi davranacaksa neden beraberlik var, bi tarafın özgürce düşüncesiz davranıp diğer tarafın özgürlüğünü kısıtlanması mı doğru.? Burada söylenecek çok şey var. İlişki sorumluluk ister bir beraberlik varsa mücadele ister bitirmek ayrılmak bunlar en kolayı. umarım siz birilerinin hep ışığı olursunuz 🤣
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Debam etme motivasyonun ne ?
 
hayat dolu olmak böyle birşey mi size göre ? Partnerinizin rahatsız olduğu ortamlarda bulunmak, sorunlarını küçümsemek görmezden gelmek? yani bu nekadar sağlıklı olabilir. Herkes istediği gibi davranacaksa neden beraberlik var, bi tarafın özgürce düşüncesiz davranıp diğer tarafın özgürlüğünü kısıtlanması mı doğru.? Burada söylenecek çok şey var. İlişki sorumluluk ister bir beraberlik varsa mücadele ister bitirmek ayrılmak bunlar en kolayı. umarım siz birilerinin hep ışığı olursunuz 🤣
Evleniyor musunuz? Ne oldu tatile gidip gelindi mi? Aileler tanıştı mı?
 
Siz bu iliskiye uygun degilsiniz. Biletini iptal et, onlarla gitmeni istemiyorum diyebilmek haddini asan bir sey bence. Onun akli fikri iradesi yok mu? Neyi kimle nasil yapacagini artik sizin belirleyeceginiz, izniniz olmadan hareket edemeyecegi, agzinizi bozacaginiz ,ozur dilenmesi, hak verilmesi gereken , tepkileri fazla sizin versiyon bir kadinla evlenmeyi niye istesin ki. Tepkilerin cok fazla demis zaten. Tepkiniz yuzunden soruna odaklanamiyorum demis. Bilemedim. Sorunlari konusma sekliniz bogucu. Adamin ne oldugundan bagimsiz bogucu. Kendi hayatiniz, mesgaleleriniz, arkadas cevreniz yok mu? Su yazdiklarinizdan evlenme telasina girmis, evlilik olmazsa kafayi yiyecekmissiniz gibi algiladim ben sizi. Kendinize bir bakin bence

bence bu ilişkiye hatta bir ilişkiye o uygun değildi. tabi ki kendi hayatım işim imkanım meşguliyetim var. ben onun istemediği huzursuz olacağı ortamlardan kaçınıyordum bunları birbirimize açık bir dilde ifade edebiliyorduk. ama kavgalı olduğumuz ilk fırsatta tatil planı yapıp her türlü karı kız alkol uyuşturucu kullanan arkadaşları ile gitmesini istemediğim için iptal et dedim evet. Karşımdaki çocuk değil farkındayım ama bende çocuk değilim kim ne derse desin insan yanında en çok kimi gezdirirse zamanla ona benzer!
 
Evleniyor musunuz? Ne oldu tatile gidip gelindi mi? Aileler tanıştı mı?
oooo tabiki o tayland tatilinden sonra bir sürü sözler özürler sonrasında hemen başka organizasyonlar. Devam etmenin sağlıklı olmayacağına karar verdim ve mücadelemi bitirdim. Ailelerimiz ve yaşantılarımız birbirine uyumlu iki tarafta muhafazakar diye çıktığım bu yolda partnerimin uyumsuzluğu benim güvenimi sarstı. Herşey çok net bir insan sizi seviyorsa huzurlu olmanız için size tüm imkanları sunar eğer sunmuyorsa sorumluluk almıyorsa istemiyordur.
 
oooo tabiki o tayland tatilinden sonra bir sürü sözler özürler sonrasında hemen başka organizasyonlar. Devam etmenin sağlıklı olmayacağına karar verdim ve mücadelemi bitirdim. Ailelerimiz ve yaşantılarımız birbirine uyumlu iki tarafta muhafazakar diye çıktığım bu yolda partnerimin uyumsuzluğu benim güvenimi sarstı. Herşey çok net bir insan sizi seviyorsa huzurlu olmanız için size tüm imkanları sunar eğer sunmuyorsa sorumluluk almıyorsa istemiyordur.
Karşınızdaki kişi huzurlu olmanızı istiyorsa en başından böyle bir tatil planı yapmazdı. Siz söyleyince tatile gitmeyecek adamı sürekli takip etmek zorunda kalırdınız zaten. Muhafazakar diyorsunuz da muhtemelen evlendikten sonra aile baskısından kurtulmanın rahatlığıyla kendi istediği hayatı daha kolay yaşayacaktı. O yüzden ne siz mücadele edin, yasak koyun ne de sizin için böyle ödünler vermesini beklediğiniz biriyle görüşün.
 
Back
X