• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Neyi zorluyorsunuz tam olarak?
Kaç yaşında kadınsınız.
Daha önce denenmiş olmamış, sonra yeniden denemeye çalışılan, çifte standardın dibine vurulan, fikirlerinizi önemsenmediği, geçiştirildiğiniz bir ilişkide sorularınıza cevap almak için neden bu kadar paralıyorsunuz kendinizi?
Bazı şeyleri kabullenip ayrılacaksınız işte. Yapılacak başka bir şey yok.
Sürekli konuşup, yazıp sorun çözeceğini nasıl inanıyorsunuz? Olmayanı oldurmaya çalışıp evlenmeyi "başarsanız" bile berbat bir evliliğiniz olacak. Çok yüksek ihtimal aldatılacaksınızçünkü sevgilinizin keyif aldığı hayatla, evlilik için kafasında kurduğu hayatlar bambaşka.
Şuan bile ne halt yediği belli değil bu arada. O eve gelmeyip gezip tozduğu günlerde kös kös oturup bekleyeceksiniz. Böyle bir adam zorla sorumluluk aldırmaya çalışıyorsunuz.
 
Son düzenleme:
Tayland a arkadasinin esi de gelmis siz de gidebilirdiniz. Birlikte guzel bir grup olurdunuz ama ortak sosyal alanlardan sizi ayiriyor. Yasam tarzinizi bilmiyorum ama tayland a giden biri daha esnek olur diye tahmin ediyorum. Bilemedim bence acele etmeyin bu yasa kadar bu uzun surede cinsellik olmamasi da kafa karistirici
 
kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler.
Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık.
hayatini "ben erkegim dilediğimi yaparim sen kadınsın haddini bil, benim sınırlarım dışına cikma" kıvamında bir erkekle gecirip ona kız cocugu verme cesaretini elinde tutan insana ne denebilir ki?
 
Hiç kendini üzmeye devam etme. Direkt ayrıl böyle birinden. Evlensen bile ileride, sen zorladın evlenmek için diyecek. Karnım doysun pastam dursun modunda yaşamak istiyor belli. Gerçekten seven erkek, ne yapıp edip evleniyor sevdiği kadınla. Bu çocukla görüştükçe, muallakta kaldıkça üzülecek belki takıntı yapacaksın. En iyisi burada bitir ve kurtul. Çok gençsin önüne bakmalısın.
 
Aslında her şey makak maymununun dötü gibi ortada, insanın gözüne gözüne batıyor. Ama hikayenin içinde olanlar her zamanki gibi göremiyor.

Adamın vaz geçmeyi düşünmediği bir hayatı var. Aile baskısından mıdır başka bir şeyden mi aklında evlilik de var. Kendi ortamından birini alıp gelse kabul görmeyecek. En güvenli seçenek yıllardır tanıdığı, ailesinin bildiği bir kız. Ee kız da baştan beri okey. Daha ne olsun. Kör istemiş bir göz Allah vermiş iki göz. Kadın evde oturur aileyi oyalar paşamız da gezer.

Evlilik düşünen adam kendine çeki düzen verir. Tutar sevdiceğinin elinden ortamına sokar. Ortam düzgün değilse kendisi çıkar. Gezecekse onla gezer, torunlarına anı biriktirir. Sizinki evli bir çift ve iki sapla Tayland'da sizin olmadığınız nasıl bir anı biriktiriyor acaba.
 
Adam igrenc biri, Taylanda gidip ladyboylarla takilmis. Kac cesit hastalik tasidigi belli degil, eldivenle sevilesi. Yalanin haddi hesabi yok. Belli ki sinirlenmenizin sebebi de bu yalanlar ama gun sonunda ama sen cok sinirlisin diye manipulasyon da yemissiniz. Ustune evlenmek istiyorum diye size rol yapiyor, siz tamam artik evlenelim diyince de geri basiyor. Neden? Cunku artik Taylanda sizsiz gidemez orda her bir halti yiyemez. Bir de o her turlu arsizligi yaparken sizin de ahlak bekciniz olmas.
Butun bunlara ragmen bu kisi ile yillarinizi rezil etmek istiyorsaniz o artik sizin kabahatiniz.
 
Lütfen ayrılın, bu ilişkinin tutulacak yeri kalmamış. Bu sabah da sizi delirtmeye çalışmış resmen. Açın annesine sakin sakin her şeyi anlatın, siz oğlunuza reva görüyor olabilirsiniz benin mezhebim kaldırmıyor diyin. (Belli ki aile muhafazakar ve evlilik bekliyor. Size sevgilinizin yalan damga vurmasına müsaade etmeyin.) Sonra da başka bir arkadaşın dediği gibi sessizliğe bürünün.
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.

Ay bir şey daha var. Bu kişinin hala seninle cinsellik yaşamama nedeni hastalık sahibi olması olabilir. Evlenseniz, senin için ilk olacağı, işin içine çoooktan ailelerde gireceği için evlenmeden önce yapmıyor ki sen olayı fark edip ondan ayrılma.

Adam alkol alıyor, taylandlarda takılıyor ama oruç tutuyor, sevgilisiyle yakınlaşmak için evliliği bekliyor. Tipik her haltı yiyim ama eşim temiz el değmemiş olsun kafasında.
 
Ay bir şey daha var. Bu kişinin hala seninle cinsellik yaşamama nedeni hastalık sahibi olması olabilir. Evlenseniz, senin için ilk olacağı, işin içine çoooktan ailelerde gireceği için evlenmeden önce yapmıyor ki sen olayı fark edip ondan ayrılma.

Adam alkol alıyor, taylandlarda takılıyor ama oruç tutuyor, sevgilisiyle yakınlaşmak için evliliği bekliyor. Tipik her haltı yiyim ama eşim temiz el değmemiş olsun kafasında.

Çok doğru. Benim bir arkadaşımın tanıdığı kocasından bu yüzden ayrılmıştı. Evliliğin ilk yılında kadına bir sürü hastalık bulaştırmış adam. Kadın mahkemede anlatınca adam kalkıp "Nereden belli benden bulaştığı? Kimbilir evlendim anlamazlar diye kimlerle neler yaptı beni de kullandı" diye ifade vermiş. Kadın şok yaşamış. Adama da avukatı verdi o aklı kesin. Bu adamın yanına yaklaşmayın nolur
 
Sevmiyor seni bence. Önemsemiyor istese sana da ayarlardı bilet ve iptal nasıl yok gayet vardır. İşine gelmemiştir
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Israrla ama ısrarla olmayacak evliliğin dırdırını yapıyorsunuz.Adam haklı neden biliyor musun?Kendisinin ne mal olduğunu açık belli etmiş ama sen inatla evlilik ,düzen, sadakat laflarıyla adamı düzeltme ,yola getirme derdine düşmüşsün.Sen adama desen" ye,iç,sıç, tatillere git,başkalarıyla seviş ben kabul ediyorum" desen yarın anasını yollar çünkü adamın karakteri bu değiştirip zorla evlenmek isteyen sensin ....
 
eğer konu fake değilse diyorum ki,


hani diyorsun ya 30 a geldim evleneyim, evlen de gör hanyayı konyayı...

sen şimdi bunu eve bağlamak için çocuk da yaparsın hemen yaş da 30 ya tabiii

hooop 35 yaş iki çocukla kaldın mı şimdi...

yaşın çok genç 8 yılım gitti diye buna takılıp kalma, hayatın biticek net söylüyorum,bırak 8 i 10 u...

hemen uzaklaş , yok ol yanından yöresinden, hayata dön... BİTİR
 
Tayland'a giden bir erkeğin ne amaçla gittiği bellidir. Hiç temas etmeden ayrılın
Ben yazacaktım. Aynı şeyi düşünüyorum.

Üzgünüm ama bunun evlilik niyeti yok.

Geri çekim kendinizi biraz, aramayın, aramalarına dönmeyin hemen. Bunlar boğulmaya yer arıyor zaten o fırsatı vermeyin ama bundan olmaz yani.
 
Siz neyin cevabını bekliyorsunuz tam olarak, adama açık açık evlilik için adım atalım demişsiniz, adam yan çizmiş istemediğini ve size güvenmediğini söylemiş hala ısrarla adamın peşindesiniz size karşı o lakayt tavrına rağmen. Adam size rağmen sizin kabul etmeyeceğiniz bir hayat yaşıyor, üstüne sizin onun gibi olmanıza kesinlikle karşı olduğunu belli eden kısıtlayıcı bir tavrı var. Evliliği siz açık açık söylemenize rağmen istememiş, üstüne gayet umursamaz davranıyor siz gerçeği görmek için neyi bekliyorsunuz? Adamın açık açık seni sevmiyorum bu nedenle kaybetmekden de korkmuyorum, senin taleplerin önemli değil ama ailem evlilik için beni sıkıştırığı anda onlara kalkan yapabileceğim biri lazım geçmişimde bu profile uyan en eli yüzü düzgün ve yaparsam yapayım benden vazgeçmeyecek biri lazımdı o da sensin, otur köşede bekle demesini falan mı? Hoş adam bunları demese de açık açık göstermiş de neyse.
Hiç mi onur gurur sahibi değilsiniz, adam sizle evliliği istemediğini söylemiş siz hala adamın peşindesiniz. Bırakın ne hali varsa görsün. Azıcık gururlu olun ya. Şu konuşmadan sonra o istese sizin oturup düşünmeniz lazım bu adam beni gerçekten sevip önemsiyor mu diye?
Adamın hayat tarzı ile ilgili birşey demem. Herkesin kendi görüşü, ama hayatınki kadına kısıtladığı şeyleri yapan adam gerçek anlamda iki yüzlü, arkadaşım dediği kadınlara kötü gözle bakan, sürekli aranan tipdir. Çünkü insanın hayat doğrusu bir tanedir. Sana gelincr öyle bana gelince böyle olmaz.
,
 
Back
X