• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

edolii1

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nisan 2025
Mesajlar
8
Emoji Skoru
0
Puanlar
6
Yaş
29
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
 
adam kendi istediği gibi takılıp hayatını yaşayacak ama kafese koyacak bir kadın istiyor kendine klasik eril zihniyet işte. seni sevdiğini düşünmüyorum sadece evlilik için uygun buluyor. evlenince de öfke sorunların devam edecek diye çekiniyorum demek= ben şimdi olduğu gibi kafama göre takılıp seni kısıtlayacağım demek. böyle bir adamla evlenip kendi hayatını soldurma
 
Konu başlığı sorumluluk almayan erkek fakat konuyu okuduğumuzda sorumluluk almayan değil, işine gelmeyince sizi takmayan bir adam konusu. Kendisi istediği gibi yaşayıp kısıtlanmayacak ama size gelince ona göre yaşanacak. Klasik çöp erkek.
 
, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık
bundan sonra okumayı bıraktım. direkt bırak bu adamı. 3 yıllık sevgilisinin fikrini sormadan tayland a gidiyor birde senin ne yapacağına karışıyor.
taylanda tek başına giden adamdan hayır gelmez. sana da mikrop hastalık bulaştırır. kim bilir ne haltlar yedi orda.
 
Konuyu başkası yazmış gibi okursanız ne kadar saçma sapan şeyler yaşadığınızın farkına varırsınız diye ümit ediyorum.

O zaman en başta sizin fikir ve düşüncelerinizi önem vermiyor,evlendikten sonra da hiçbir şey değişmeyecek bu şekilde yaşamaya razı mısınız?
 
sizi kısıtlayacak kendi ohhhh keyif yapacak
evlenip evde oturtup çocuk doğurtacak kadın görüyor sizi
şuda var ağzıma geleni saydım diyorsunuz ya ne diyorsunuz mesela?
normal bağrışma mı küfür de var mı içinde?
 
Zorlami hanimefendi zorlami daha öncede denemissiniz olmamış niye döndünüz bu kişiye bir umut .Takilmiyoruz ciddiyiz ciddi olun evlenir bosanırsınız ne var bunda .Şimdiden olmuyor görmüyor musunuz.Siz anlasamiyorsunuz zaten onun evlenmek istese şimdiye dek eşi olmustunuz.Yerinizde olsam emek demem hırs demem manipüle etti afedersiniz cart curt demem elimde sopa ile yada yanlıştan kulağını çekip dondurecegim diye uğraşacağıma hiç kızmayın bitirir giderim yoluma .Hoş ben zaten ikinci şansa hiç inanmam .
 
Üçüncü bir göz olarak görünen şu;siz evlilik teklif etmişsiniz de beyefendi kaçıyor,naz yapıyor.Ve asla değmeyecek bir erkek,mutsuzluk garantili bir evlilik.Senin sorumsuzlukların beni korkutuyor deyip vedalaşın bu adamla.
 
Çok gerçek bir sessizliğe bürünün. Bir daha asla duymasın sizi. Sizin hayatınızdan, sizin sağlığınızdan, ailenizden daha mı kıymetli bu adam? Dünyaya bir kere geliyorsunuz, kendi hayatınızı, dokunduklarınızı ve size dokunanları güzelliklerle, neşeyle, kıymetle geçirecek şekilde yaşayın derim. Yıllarca sinir krizleri, eziyetler, ağlamalar, depresyonlarla yaşamak marifet değil.
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Yavşak küfür sayılıyor mu?
 
seviyor olsaydı net olurdu bu belirsizlik hem konfor alanından çıkmak istememesinden hemde özgürlük hoşuna gidiyor sen bence bitir yanı cevaplarını aslında o söylemesede tavırlarından anladığını düşünüyorum niye kendine yazık ediyorsun senınde bi tane hayatın var
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Bak canım benden 5 yaş kadar küçüksün bunu bi abla tavsiyesi olarak kabul et evlenmek isteyen sorumluluk sahibi erkek çabalar emek verir hiçbirşeyden kaçınmaz benim eşim tanıştığımız günden itibaren bana danışmadan aksiyon almaz en başından beri dediği şudur biz birlikte bi hayat kurucaksan senin fikirlerinde benim için önemli.Senin anlattığım adam profili kendi istediği hayatı yaşayacak sen evinde oturup hiçbirşeye karışmayan adamı çekip çevirn yemeği çamaşırı ütüsü bilmem nedini yapan çocuk büyüten bi kadın olucaksın sen kısıtlanacaksın ama o özgürlüğünden ödün vermeyecek.Böyle bi hayata razıyım diyosan sen bilirsin ama değilim diyorsan yol ver gitsin
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Vereceğimiz akla sanki uyacaksın
Çok kaba bir tabirle yazacağım adam seni iplemiyor
Sen onun hayatında sadece bir evlenecek kız statüsündesin
Evlendikten sonrada aynı hayatına devam edecektir sonra sen yine aynı konuları yazacaksın
Ama illa akıl istiyorsan ayrıl hatta koşarak kaç.
Gerçi sana sormadan o bileti aldığında ayrılman lazımdı.
yani daha çok ağır şeyler yazma isterdim kendine gelmen için ama mübarek ayda kalbini kırmak istemiyorum
 
mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler

Ya takılmak için tayland'a gitmişler. Orada bu ladyboy denilen bir eğlence şekli var. Bizdeki çoğu erkek bu ülkeye bunun için gidiyor. Senin dandik manita kültür için oraya gidecek birisi değil.

Bunu ne yapabilirsin. Bırak sal gitsin.
 
Back
X