Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.