• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
oooo tabiki o tayland tatilinden sonra bir sürü sözler özürler sonrasında hemen başka organizasyonlar. Devam etmenin sağlıklı olmayacağına karar verdim ve mücadelemi bitirdim. Ailelerimiz ve yaşantılarımız birbirine uyumlu iki tarafta muhafazakar diye çıktığım bu yolda partnerimin uyumsuzluğu benim güvenimi sarstı. Herşey çok net bir insan sizi seviyorsa huzurlu olmanız için size tüm imkanları sunar eğer sunmuyorsa sorumluluk almıyorsa istemiyordur.
Sen de Taylan da git :)
 
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Arkadaşlar uzun zamandır içinden çıkamadığım, düşünmekten kendimi alıkoyamadığım ve bana kötü hissettiren karmaşık bi ilişki içindeyim.
8 Yıldır tanıdığım birisi var. 3 yıllık bi beraberlikten sonra ayrıldık seneler sonra yeniden başladık ve en başından beridir niyetimiz evlilikti takılmak gibi bir durum yok. Birbirimizin ailelerini tanıyoruz akrabalarını tanıyoruz uzun zamandır birbirimizin hayatındayız ayrı olduğumuz süreçte de ara ara görüşmeler yaptık çay kahve içip ayrıldık. Aramızda cinsel bi birliktelik hiç olmadı. 1,5 senedir yeniden beraberiz ve bu süreçte değiştiğini çevresinin genişlediğini kızlı erkekli grup halinde mekanlara, tatillere gittiğine şahit oldum. Bunları beraber olduğumuz süreçte de yapıyor,, mesela geçen ay 3 erkek 1 kadın tayland a gittiler içlerinden ikisi evli bir çift ama bu kararı alırken bana sormadı biletini aldıktan sonra böyle böyle gidebilir miyim istemezsen iptal edeyim dedi, bende iptal et o insanlarla gitmeni istemiyorum sen artık böyle kararları tek başına alamazsın dedim. Sonuç olarak bilet iadesi yok diye gitmem gerekiyor söz bir daha böyle birşey yapmayacağım dedi ve gitti. hergün partiler,içmeler,eğlenmeler. Benim açık giyinmemden rahatsızlık duyacağını, alkollü mekanlarda arkadaşlarımla oturamayacağımı onun isteğine göre yaşamamı isteyen sevgilimin ilişkimizde bu kadar özensiz davranması beni çok yoruyor artık. Sürekli olarak rahatsız olduğum şeyleri dile getiriyorum asla bi aksiyon almıyor gönlümü almıyor hatasının sorumluluğunu almıyor sürekli neden fazla tepki veriyorsun ne var bunda niye böyle yapıyorsun gibi sorun benim verdiğim tepkiler gibi dönüş yapıyor. sessiz kalıyorum cılkını çıkarıyor konuşuyorum yalan söylüyor konuş bir açıklama yap neden böyle yaptın benim rahatsız olmam huzursuz uyumam önemli değil mi diyorum önemli ama verdiğin tepki çok fazla bu yüzden soruna odaklanamıyorum diyip sessizleşiyor. Bu sessizlik beni daha çok çileden çıkartıyor ve bazen ağzımı bozabiliyorum (kendime sabır diliyorum) Bana bunların yanı sıra sürekli olarak annelerimizi tanıştıralım adım atalım artık gibi süreli söylüyor ama ben bu davranışlarından dolayı ondan emin olamadığımı söylüyorum. Anneside arayıp soruyor kızım neyi bekliyorsunuz bi sorun mu var diye ama birşey söylemiyorum biraz birikim yapalım öyle başlayalım istiyoruz diyorum. Bu arada ikimizde 29 yaşındayız bi kaç ay a 30 a gireceğiz. Bi kaç gündür düşünüyorum ve bunu aldım karşıma dedim ki ramazandan sonra annelerimizi tanıştıralım niyetimiz zaten evlilik uzatmanın alemi yok artık şu ilk adımı atalım dedim bu sefer kaçmaya başladı. Yani bana diyor ki emin miyiz sen sinirine hakim olabilecek misin olaylara tepkilerin çok fazla oluuyor bu beni korkutuyor vs. yani bana bahane sıralıyor. Demiyor ki ben evliliğin getireceği tüm sorumlulukları alabilirim niyetimiz buydu zaten tabiki atalım değil de senin sinirin öfken bize sorun olur diyor. Bu konuşma 2 gün önce oldu. Dün akşam kahve içelim diyip iftardan sonra çıktık gittik oturduk normal sohbet muhabbet ettik konuyu açmasını bekledim asla açmadı. Eve geldim biraz bekledim ve tutamadım kendimi aradım. Neden net birşey söyleyemiyorsun niye belirsizlik içindeyiz, bi insan ya seviyodur ya sevmiyodur, ya istiyodur ya istemiyordur zorla değil ya??. Ama gelmişiz 30 a 1,5 senedir yeniden beraberiz bu yola yeniden çıkarken yine niyetiimiz evlilikti. bunca zaman sen ısrarcıydın tanıştıralım adım atalım evlenmek ,seninle uyumak, uyanmak istiyorum herşeyi seninle yapmak istiyorum diye geçen haftaya kadar söylüyordun şimdi neyden kaçıyorsun bana net ve dürüst ol beni mi oyalıyorsun dedim. Bana dedi ki sabah 6da işe gideceğim gerçekten çok uykum var daha sonra konuşalım lütfen. :) Daha çok sinirlendim. Herşey kafanda netse 10 dk ayır konuş ve bana şeffaf ol neden uyuyacaksın diye sana müsade edip ben uykusuz kalacağım? dedim ve o sırada uyudu. bu arada bende çalışıyorum erken uyanıyorum.. 24.02.2026 bu sabah baktım ne bir mesaj ne bir arama hiç birşey yok. Aradım neden hiç birşey yazmadın dedim, bana geldim şirketteyim uyuyordum oruçluyum ya tutamıyorum kendimi gözlerim kapanıyor yazamadım dedi. tabii bende kayış koptu ağzıma geleni saydım sonra yine neden böyle yapıyorsun akşam ayrı sabah ayrı başlıyorsun dedi. Ya arkadaşlar bir insanı cevapsız bırakırsanız, sorulan soruya bile isteye cevp vemeyip kaçak savaşırsanız nasıl bi tepki almayı bekliyorsunuz. Yani partnerin cevap bekliyor, kafası, içi huzursuz rahat edilmek şeffaflık istiyor ama sen kaçıyorsun erteliyorsun. nasıl kendime hakim olabilirim?? Allah aşkına bana akıl verin.
Ay sorumluluk almayan erkek taharetlenmiyodur da bak ben sana soyleyim
Sevisiyosaniz bı totosunu kokla, anlarsın
 
8 yıldır tanıyor 3 yıl flört edip ayrılıp tekrar barışıyor. Adamın ne mal olduğu ortada… 1,5 yıldır birlikteler adam kız arkadaşı tatile gitme dediği halde gidiyor zerre ciddiyet yok…
Birde kız alkol alamaz, oraya buraya gidemezmiş bak bak.
Kızım senin kendine öz saygın hiç mi yok….

He yatıp kalkmamışlar ya o yüzden bu erkek çok iyi bir erkek kızımızın gözünde. Adam seninle evlenmek istemediği başına kalma diye dokunmuyor.
 
Güncellemeden gördüğüm kadarıyla hala ilişkinize devam ediyorsunuz. Ama çok yanlış yapıyorsunuz. Karşınızdaki adam size deliler gibi aşık biri değil. Sevdiği bile şüpheli. Evlensin ama bekar gibi yaşamaya devam etsin, ama siz onun istediği gibi yaşayın, sizi eve kapatsın, evlensin çocuk yapsın toplumda statü sahibi olsun, siz de süs bebeği gibi orada öylece durun istiyor. Haklı olduğunuzu adı gibi biliyor, ama farkındaysanız tepkileri "çıkar telefonunu göster" diyen dayılardan hallice. Benim benzer bir ilişkim vardı, ben de sizin gibi çok mücadele ettim ama bana sonunda dedi ki "haksız olduğumu biliyorum ama beni böyle kabul et". Yani size "sen öfkene hakim olabilecek misin" demesi sizin öfkenizle ilgili değil, alt metinde "ben ne yaparsam yapayım susacak mısın, yoksa sorunları dile getirip benim huzurumu kaçırmaya devam edecek misin" yatıyor. Adamın sizin huzursuz olmanızla, mutsuz olmanızla bir derdi yok ki, o buna çok okey. Tek derdi siz mutsuz da olsanız onun mutlu olması. Yalan olduğu 100 metre öteden belli geçiştirme cümleleri kurmasının sebebi sizi yıldırmak, "nasılsa konuşsam da anlamıyor" deyip köşenize çekilmenizi, o ne yaparsa yapsın göz yummanızı sağlamak. O yüzden sizin sunduğunuz mantıklı fikirlerin, sorun çözme çabalarının hiçbir anlamı yok. O sizin anlattıklarınızın ne demek olduğunu biliyor zaten, sadece umursamıyor. Ve emin olun evlenirseniz ve bunları dile getirmeye devam ederseniz, günün sonunda size "ben erkeğim, yaparım" deyip sıyrılmaya çalışacak. Adamın mantıkla falan işi yok, sadece kendi istediği gibi yaşamak istiyor. Peki siz böyle mi yaşamak istiyorsunuz?
 
Ladyboy diyorsun :70: hahaha tayland ne ya şaka gibi 🤣
 
Çok aşırı davranışlarını var bu konuda destek almalısınız.

Umarım bu hayat dolu adam kendisini sizden kurtarır yoksa ışığı sönecek.

Siz bu iliskiye uygun degilsiniz. Biletini iptal et, onlarla gitmeni istemiyorum diyebilmek haddini asan bir sey bence. Onun akli fikri iradesi yok mu? Neyi kimle nasil yapacagini artik sizin belirleyeceginiz, izniniz olmadan hareket edemeyecegi, agzinizi bozacaginiz ,ozur dilenmesi, hak verilmesi gereken , tepkileri fazla sizin versiyon bir kadinla evlenmeyi niye istesin ki. Tepkilerin cok fazla demis zaten. Tepkiniz yuzunden soruna odaklanamiyorum demis. Bilemedim. Sorunlari konusma sekliniz bogucu. Adamin ne oldugundan bagimsiz bogucu. Kendi hayatiniz, mesgaleleriniz, arkadas cevreniz yok mu? Su yazdiklarinizdan evlenme telasina girmis, evlilik olmazsa kafayi yiyecekmissiniz gibi algiladim ben sizi. Kendinize bir bakin bence
İroni yaptınız heralde?
 
Güncellemeden gördüğüm kadarıyla hala ilişkinize devam ediyorsunuz. Ama çok yanlış yapıyorsunuz. Karşınızdaki adam size deliler gibi aşık biri değil. Sevdiği bile şüpheli. Evlensin ama bekar gibi yaşamaya devam etsin, ama siz onun istediği gibi yaşayın, sizi eve kapatsın, evlensin çocuk yapsın toplumda statü sahibi olsun, siz de süs bebeği gibi orada öylece durun istiyor. Haklı olduğunuzu adı gibi biliyor, ama farkındaysanız tepkileri "çıkar telefonunu göster" diyen dayılardan hallice. Benim benzer bir ilişkim vardı, ben de sizin gibi çok mücadele ettim ama bana sonunda dedi ki "haksız olduğumu biliyorum ama beni böyle kabul et". Yani size "sen öfkene hakim olabilecek misin" demesi sizin öfkenizle ilgili değil, alt metinde "ben ne yaparsam yapayım susacak mısın, yoksa sorunları dile getirip benim huzurumu kaçırmaya devam edecek misin" yatıyor. Adamın sizin huzursuz olmanızla, mutsuz olmanızla bir derdi yok ki, o buna çok okey. Tek derdi siz mutsuz da olsanız onun mutlu olması. Yalan olduğu 100 metre öteden belli geçiştirme cümleleri kurmasının sebebi sizi yıldırmak, "nasılsa konuşsam da anlamıyor" deyip köşenize çekilmenizi, o ne yaparsa yapsın göz yummanızı sağlamak. O yüzden sizin sunduğunuz mantıklı fikirlerin, sorun çözme çabalarının hiçbir anlamı yok. O sizin anlattıklarınızın ne demek olduğunu biliyor zaten, sadece umursamıyor. Ve emin olun evlenirseniz ve bunları dile getirmeye devam ederseniz, günün sonunda size "ben erkeğim, yaparım" deyip sıyrılmaya çalışacak. Adamın mantıkla falan işi yok, sadece kendi istediği gibi yaşamak istiyor. Peki siz böyle mi yaşamak istiyorsunuz?
Çok güzel yazmışsın, katılıyorum
 
oooo tabiki o tayland tatilinden sonra bir sürü sözler özürler sonrasında hemen başka organizasyonlar. Devam etmenin sağlıklı olmayacağına karar verdim ve mücadelemi bitirdim. Ailelerimiz ve yaşantılarımız birbirine uyumlu iki tarafta muhafazakar diye çıktığım bu yolda partnerimin uyumsuzluğu benim güvenimi sarstı. Herşey çok net bir insan sizi seviyorsa huzurlu olmanız için size tüm imkanları sunar eğer sunmuyorsa sorumluluk almıyorsa istemiyordur.
Muhafazar erkek istiyorsanız bunu iyi tahlil etmeniz gerekiyor. Çok uzun ve meşakkatli yoldur, gazanız mübarek olsun şimdiden. Ben muhafazakar bir kadın olmayarak ortamlarda çok muhafazakar(!) takılıp arka planda benden beş kat rahat erkekleri çok gördüm.
 
İroni yaptınız heralde?

Yoo gayet ciddiyim..

Birbirlerine göre değiller..

Konu sahibii muhafazakar, öyle yoluna devam etmek istiyor..

Adam da değişim yaşıyor ona göre çevre edinip yol almak istiyor.
 
Ben de ciddiyim. Bir insan sizi seviyorsa huzurlu olmaniz icin size tum imkanlari sunmaz. Bu gercek ustu bir beklenti zira karsi taraf da var yani iki kisiden bahsediyoruz. Ama 27-30 arasi hormonlarin üre-tren kacacak baskısı sebebiyle cogu kadin olmayacak adamlarla evlenmek icin cabaliyor. Oldurmaya calisiyor, olmuyor. Olsa ne olacak diger taraftan. Konu iletisim hatalariyla dolu.
 
Back
X