- Konu Sahibi princessofworld
- #21
1.5 yıl oldu çok uzun bir süre değil mi?Umut daima vArdır . Bazı şeylerin olması gerekiyormuş olmuş . Belki de çok daha güzel şeyler seni bekliyor.![]()
Umudumu gerçekten kaybettim ben. Artık hiç olumlı düşünemiyorum. Çok kötü hayatı olan insnlar var evsiz barksız yardıma muhtaç vs demek ki herkesin hayatı iyiye gitmiyor benim de gitmiycek belki de artık kendimi kandırmıyım die düşünüyorum