• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bir anda hayatımın tepetaklak olması

Umut daima vArdır . Bazı şeylerin olması gerekiyormuş olmuş . Belki de çok daha güzel şeyler seni bekliyor.🙏
1.5 yıl oldu çok uzun bir süre değil mi? 😞
Umudumu gerçekten kaybettim ben. Artık hiç olumlı düşünemiyorum. Çok kötü hayatı olan insnlar var evsiz barksız yardıma muhtaç vs demek ki herkesin hayatı iyiye gitmiyor benim de gitmiycek belki de artık kendimi kandırmıyım die düşünüyorum 😭
 
1.5 yıl oldu çok uzun bir süre değil mi? 😞
Umudumu gerçekten kaybettim ben. Artık hiç olumlı düşünemiyorum. Çok kötü hayatı olan insnlar var evsiz barksız yardıma muhtaç vs demek ki herkesin hayatı iyiye gitmiyor benim de gitmiycek belki de artık kendimi kandırmıyım die düşünüyorum 😭
Hangi sektördesin bilmiyorum ama başka şeyler de yapılabilir . Evsizlerin de çoğu psikolojik sorunlu , madde kullanan alkolik vs. Çabalayan herkes sağlıkta varsa bir şekilde çözüme ulaşıyor . Pes etme lütfen .
 
Hangi sektördesin bilmiyorum ama başka şeyler de yapılabilir . Evsizlerin de çoğu psikolojik sorunlu , madde kullanan alkolik vs. Çabalayan herkes sağlıkta varsa bir şekilde çözüme ulaşıyor . Pes etme lütfen .
Sektörü belirtmiyim ama önde gelen kurumsal ve global şirketlerde çalıştım yönetici olarak ve bu süreç çok ağır geliyor zoruma gidiyor
 
Aydınlığın başladığı yer karanlığın en dibiymiş. İllaki hayat devam ediyor her işte bir hayır vardır ama bunu hemen görmek mümkün olmuyor.
 
Bende size benzer olarak kasım ayında iş yerimi kapatmak zorunda kaldım mart ayında karnımdaki 6 aylık bebeğimi kaybettim. Şimdi yeniden iş bulmaya çalışıyorum çaba göstermeye hayata bir yerden tutunmaya çalışıyorum. Elimde olan iyi şeyleri görmeye ona odaklanmaya çalışıyorum. Bir gün yeniden çiçek açacağıma, karanlıkların aydınlanacağına inanmaya çalışıyorum
İnşallah çok güzel haberler alırsınız 🌸
 
Ya sanki ben yazmışım bu satırları o kadar tanıdık ki yaşadıklarınız. inanılmaz bir kariyerim varken birden işten çıkarıldım ve asl iş bulamıyorum depresyona girdim bi dönem hala iş konusu açılsa tetikleniyoeum biriktirip gece ağlarım yatarken çok zor bir süreç bu yaşayan bilir allah yardımcımız olsun😞 siz bir de aşk acısı yaşamışsınız çok zor gerçekten ben ne söyleyeceğimi bilemedim ama yalnız olmadığınızı bilmek belki iyi gelir diye yazmak istedim.
Çok teşekkür ederim bazı şeyler üst üste geliyor sanırım benim de dayanacak sabrım kalmadı umarım siz de güzel bir iş bulursunuz 🙏🏼
 
Burayı bunları yazmak için açtım aslında çünkü etrafımdaki hiçbir akıl kendi aklım da dahil bana yetmiyor artık. Geçen sene bu zamanlar bir ilişkim ve çalıştığım bi kurum vardı. Ama son 6 ayda hayatım tepetaklak oldu. Hem 5 yıllık ilişkim bitti terkedildim hem işten kovuldum ve bunlar 2 ay arayla oldu. Üstelik deneyimim olsa dahi 6-7 aydır iş bulamıyorum. Cv’im görüntülenmiyor bile kriterlerin hepsini karşılasam da. Ya da görüşmeye gidiyorum olmuş gibi konuşuyorlar fakat geri dönüş asla yapmıyorlar. Arkadaşlık desen çevremde 1-2 arkadaşım var yok onlar da dışarı çıkmazlar ev kuşlarıdır tam. Anlayacağınız hayatım bi anda sebepsizce tepetaklak oldu. Her karanlığın sonu aydınlıktır diye kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama sürekli olumsuz durumlarla karşılaşıyorum kızlar. Ne zaman bir işe elimi atsam bir şeye girişsem hevesim kursağımda kalıyor. Ama bu durum her işimde böyle. Tam olacak gibi oluyor ama bi anda sebepsizce olmuyor ve benim hevesim kursağımda kalıyor. Noldu bilmiyorum. Her şeye çok geç kaldım zaten bu his de bi yandan beni mahvediyor. Nolur akıl verin bana siz böyle durumlarla nasıl başediyorsunuz kafayı yiyeceğim
bazen her şey üst üste gelir
karanlık bir tünele girmişsiniz
ancak yolunuzun sonu aydınlık
merak etmeyin
tez zamanda her şey düzelecek
 
Back
X