Boşanamamak

Kalben yorgun

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Haziran 2024
Mesajlar
5
Emoji Skoru
1
Puanlar
6
Yaş
27
Kızlar hayırlı geceler , öncelikle ilk defa buraya içimi döküyorum çünkü artık için içinden kendim bile çıkamıyorum. Öncelikle 9 yıllık birliktelik sonucu 5 yıllık evliyim. 2.5 yaş ve 4 yaşlarında dünya güzeli kızlarım var. 27 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. Başlıktan da anlayacağınız üzere ben defalarca kez boşanmak istediğimi öne sürsem de malesef ki boşanamıyorum. 9 yılın içinde defalarca aldatma , şiddet , psikolojik şiddete maruz kaldım. 2 sene önce boşanmak üzere aile evine gittim. Ailem destek olmadı bir şekilde barıştırma yollarına girildi. Bu çocuklar hep böyle ağlayacakmı dendi ve kararımdan haklı olmama rağmen vazgeçtim. Fakat o günden sonra ben asla eski ben olamadım. O günden beridir asla eşimle olan hiçbir resmimi paylaşmam , eskiden ailem diye gururla paylaşırdım. Yuvam derdim vs... Cinsellik de heo ben istekli taraftım ama artık hiçbir hissim yok. Asıl mesele 9 yıldır borçlarını ödüyorum. İkimizde çalışıyoruz. Lakin buna rağmen ben kendime en ufak sütyen bile alamıyorum. Ev içi huzursuzluk yok lakin mutluluk da yok. Dışarıdan bakıldığı vakit hiçbir problem yokmuş gibiyiz lakin iç kısmına girince bende işler öyle değil. Bunun sebebini de kendimde bulmuyorum. Hep emek veren kendinden fedakarlık eden sürekli gururunu kenara iten bendim. Evet iyi bir baba ilgili bir baba ve kızlarım babalarını çok seviyor. Ama anne mutsuz. Bir de kahve alışkanlığı da var. İster istemez bu gerginliğim ve ruh halim çocuklarıma yansıyor. Çocuklarım büyüdü ve tek düşüncem kimse istemez ama bu çocuklar öyle de böyle de hep ağlayacaklar. Tek sıkıntım şu ki , anlaşmalı yanaşmıyor. Çocukları vermem diyor klasik erkek. Lakin benim savaşacak bir gücüm yok. Maddi olarak da yok. Anlaşmalıya da eşimi ikna edemiyorum. Her şeyin cevabını kendim biliyorum , bende bu dünyaya bir kez geliyorum daha 27 yaşındayım. Tek korkum kızlarım. Tek vicdanımı sızlatan konu. Lakin çok çok acılar çektim. Şimdi bakmayın çok güçlüyüm çok sağlıklıyım. Tek kalmaktan veya sıfırdan başlamaktan hiç korkmuyorum. Lütfen akıl verin. İzmirdeyim. Anlaşmalı olmasa bile çekişmeli olsun ama nerden başlamalıyım nereye başvuru yapılır kime danışılır hiç bir bilgim yok
 
Klasık erkek bahanesi çocukları vermem sizde o zaman ailenden kimse bakmazsa veririm deyin yasal olarak zaten bu çocuklar sizde kalıcak canınıza bir zararı olmayacaksa çekişmeli boşanın
 
Klasık erkek bahanesi çocukları vermem sizde o zaman ailenden kimse bakmazsa veririm deyin yasal olarak zaten bu çocuklar sizde kalıcak canınıza bir zararı olmayacaksa çekişmeli boşanın
Asla rahat bırakacağını düşünmüyorum. Olabildiğince zorlaştıracakmış gibi geliyor veya tam tersi de olabilir. Aileme bu sefer gitmeyi asla düşünmüyorum. Kiraya çıkarım , ondan tek bir kuruş bile istemiyorum. Sadece tamam demesi yeterli. Hatta üstüne ben para vereceğim ki bunu bile söyledim. Yok hiçbirşey yokmuş gibi devam ediyor. Ben sadece artık çocuklar için bile olsa bu hayata kendimi mahkum etmek istemiyorum. Çekişmeli olacak gibi duruyor.
 
Her koşulda çocuklar siz de bunun için üzülmeyin. Bu süreçte sizi tahrik edecektir bunlara dikkat edin olabildiğince sakinliklr geçirin süreci Allah kolaylık versin
 
Her koşulda çocuklar siz de bunun için üzülmeyin. Bu süreçte sizi tahrik edecektir bunlara dikkat edin olabildiğince sakinliklr geçirin süreci Allah kolaylık versin
İnanın 2 senedir gözyaşı dökmüyorum. Lakin bittiği anda hıçkıra hıçkıra ağlayacağım ve bu tamamen kurtuldum hissi ile olacak. Tek duam Rabbim o sevinci de yaşatsın
 
Hah işte bu sürece hazır değilim. İstiyorum ki çocuklarım çok etkilenmesin. Olabildiğince sessiz ve sakincene bitsin.
Avukatin ofisine girince hemen dava acman gerekmiyor. Bir danismanlik al, belki adami anlasmaliya ikna edebileceginiz , skistirabileceginiz birseyler vardir. Bir akil almakta fayda var diye dusunuyorum
 
öncelikle birinci adım derhal gizlice para biriktermeye başlayın. az çok kenara ne koyabiliyorsan koy. şuna lazım buna lazım deyip bir şekilde ayır. çekişmeli boşanmada avukatlık ücreti yüksek olur. en azından birkaç aylık maaşınızı vermeniz gerekir öyle söyleyim. en az ücret isteyen avukata gideyim deseniz de olmaz gerçekten işinin ehli ve içinize sinen birisi olması gerekir. bir para biriktir, iki kanıt biriktir. artık neyse kusuru onları kanıtlayabilecek şeyleri yavaş yavaş biriktirin. adama boşanacağınızj söylemeden önce elinizi sağlama almanız lazım. sonra kafanızda oturunca bir avukatla görüşüp süreci öğrenebilirsiniz. ama plansız asla yola çıkmayın. plansız şekilde boşanmak istiyorum demeyin.
 
çalışıyormuşsunuz, sizin aile desteğinize ihtiyacınız yok. eşinizin borçlarını ödemek yerine yatırım yapın, ihtiyacınız olacak. avukat ile görüşün, bu konuda fikir alabileceğiniz en doğru kişi o. çocuklarımı vermem yalanına da artık düşmeyelim, hep aynı tehditler. ve artık iyi baba da demeyin bi zahmet.
 
Ben kolay kolay Boşan demem kimseye,kendim ayrılıp barıştım ama bizde ihanet yoktu...İhanet başlı başına boşanma sebebi hem maddi katkısı da yokmuş,kendinizi toparlayıp bir avukat tutun ona vekalet verdiğinizde her şeyi hallediyor zaten ayrıca çocuklar küçük asla alamaz sizi bununla sindirmeye çalışıyor,verseniz de bir gün bakamaz veriyorum diyin 1 haftada geri getirir bakacak anası,bacısı yoksa ...Kimseye ihtiyacınız yok memursunuz ikisini verin devlet anaokuluna 3 yaştan itibaren alıyorlar..
 
Cocukla korkutan adama tek diyeceğiniz laf tamam al çocukları sen bak bende hayatımı kurayım bunu blöf yaparak değil kendinizden gayet emin söyleyin bakın kararınızı net görünce nasılda tutuşuyor
 
Klasik yalan ve tehdit:Çocukları senden alacağım...O biraz sıkar.Bunu geç ve akıllıca hareket et.Bu adamın işi gücü yok mu ki borç harç ödeyip kendine bir çöp dahi alamıyorsun.Neysede şiddet aldatma her halt varken elbette bunların bir delili vardır.İyi bir avukata danış ve öylece çık yola.Delil toplamadan öfkeyle hareket etme.Bu adamla boşanırken, çocuklar için seni maddi manevi yıprattığı ve sömürdüğü için sana tazminat ödeyeceğine senin ona para vermen ne alaka?
 
Şiddet, aldatma ,kocanızın borçlarını ödemek, bunları mahkemeye kanıtlarsanız boşanırsınız ve çocuklar sizde kalır. Zaten anne büyük bir suç işlemediği sürece çocukları anneye verirler hep
 
Merhaba
Maddi durumunuz yoksa barodan avukat talep etmenizi önerecektim ama memur muşsunuz atamazlar
O nedenle çekişmeni boşanma olacaksa mutlaka avukat tutmanızı öneririm
Bu kadar kusurun üzerine bir de karşı tarafa para veririm demeyin o parayı avukata verin
Çocukların yaşı küçük o nedenle babaya verilmez merak etmeyin
Çok çok istisnai durumlarda babaya çocuk veriliyor
Siz velayet konusunda isteklisiniz o nedenle size verilir
Ayrıca çocuklar ve kendiniz için tedbir nafakasını talep edebilirsiniz mecbur verecek
Eviniz size mi ait kira mı?
Şu an bulunmuş olduğunuz konutun size ve çocukları tahsisini isteyebilirsiniz
Tehdit hakaret vesaire varsa uzaklaştırma isteyebilirsiniz
Yani susarak görmezden gelerek olmaz
Bu işler uzun sürüyor o nedenle ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi
Yalnız önerim kesinlikle kararlı olduğunuz zaman bu adım atmanız çünkü öteki türlü vazgeçtiğininiz zaman her şey daha da kötü olur
Çekişmeli boşanma süreci çok uzundur
ilk duruşma en az 5/6 ay sonraya verilir
 
Siz iyi bir baba diyorsunuz da evde şiddet varken bu adamin cocuklara iyi geldiğini nasıl düşünebiliyorsunuz? Çocuklar su an dile gelip anne bosan diyebilecek yaşta değiller, emin olun büyüdüklerinde anne neden boşanmadın diyeceklerdir. Çocuklarla tehdit etme konusunu hic ciddiye bile almiyorum zaten öyle bir ihtimal yok. Siz de kendinizi bu bahanelerle sabote etmeyin. Bu evlilik bitmeye mahkum bir evlilik, uzatip cocuklariniza da „şiddet görseniz bile ileride eslerinizi birakmayin“ mesaji ile büyütmeyin.
 
9 yıldır şiddet hakaret var,9 yıldır bu adamın bitmek bilmez borçlarını ödüyorsun .Evlilik 5 yıl ?????? Niye ya niye evlilikten önce görmüşsün ne mal olduğunu niye evlendin??? Hadi hormonlara söz geçiremedin evlendin niye hemen çocuk yapma hevesine düştün ??? Sana yazık değil mi??? Ailenin arkanda durmayacağı belliymiş.....Adam borcunu ödeyecek ,memur maaşı olan saf birini aramış seni bulmuş,iki tatlı söze kanıp bu tongaya nasıl düştün??? Hiç mi yapma etme seni sevmiyor diye uyaran olmadı??? Ben bile bile ateşi görüp inatla içine atlayan kızları okudukça çok üzülüyorum,bu platformda sizin gibi başını yakan yakmaya hevesli o kadar çok kadın okudum ki.....Ne yapmalı nasıl bu kadınların en baştan gözlerini açtırmalı????
Bu adam sizi bırakmaz hadi dürüst konuşalım yıllardır bekarken bile borçlarını büyük bir istekle ödemiş sizi bırakır mı?? Hayır!!!! her yolu deniyecek , iftira atacak,sözde o çok sevdiği kızlarının annelerine her türlü çamuru atacak,kızları kız olarak kullanacak ama asla onları istemiyor derdi sizsiniz,kadın sadece eş seçmez çocuklarına vicdanlı merhametli baba seçer.Maalesef siz iki durumda da yanlış tercih yapmışsınız.Bu saatten sonra avukat, emniyet üçgeninde hareket edin duygularla değil,sistemle ilerleyin.....
 
Hah işte bu sürece hazır değilim. İstiyorum ki çocuklarım çok etkilenmesin. Olabildiğince sessiz ve sakincene bitsin.
Kaç boşanma sorunsuz ,sakince biter ki.Aldatma varsa işin içinde bence zaman kaybedlmemeli .Yoksa hadi olmadı ,boşanalım denmesine karşıyım
 
Ben sizin gibi kadınlari anlamıyorum.
Hadi ilk çocuk cahilliğinize denk geldi, dogurdunuz.
2. Çocuk neden?
Böyle bir adam baba olmayı hakediyormus gibi 2 tane peşpeşe çocuk...
Bride çocukları alacakmış gibi blöf yapıyor mal.
Taman deyin bakalım, kaç gün sonra kapınızda çocuklari al diye yalvarıyor
 
`