boşanmak istemekte haklimiyim

HayalKirikligi25

Üye
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2016
167
53
29
Mrb kizlar boşanmak istiyorum
Çok şükür annemde arkamda
Iki tane diyer konumda biraz anlattim
Yine kısa bi anlatayim
Ben kv cocugumu agzindan opmesini istemiyorum ve bunun icim kac gun once buyuk kavga cikardim kabul etmedigi icin ondan sonra oglunu arayip torunumu bana getir demis bende yanında gitmek istedim ucumuz birlikte gidelim dedim yok kavga cikar diyip israrla yanlız gitti bende dedim anneni tekrar uyar o zaman
Neyse bende ne olur ne olmaz telefonumu kayda alarak oğlumun cantasina koydum sonra kocam eve gelince bana dedi anneme üç kere konuyu açtım tamam oğlum dedi...

Bende aldım telefonu hepsini dinledim
Çocuğu dusurmusler bilmem neresi morarmis or..... lar allah belasini versin dedi kocam sustu
Saçını o Kariya kestirme çok çirkin kesiyo dedi kocam güldü ikide bir nebicim canta hazirlamis
Ikide bir laf atmalar yok bu gelin hep kv de de yok şunlar 24saat torunu yaninda falan da filan da neyse sonra işte bak torunum benden sadece iyi şeyle öğreniyor benim ona ne zararim var kocamda sadece orda laf arasi işte sadece dudagindan öpmen onu rahatsız ediyor oda oğluna dedi sk...sin ordan pislik kimse bana bişey diyemez ben istediğim yerden öperim torunumu terbiyesiz pislik sus onun adını anma benim evimde benim için öldü derken bile kocam sustu o Karina söyle çocuğu haftanin 2 günü almaya devam edicem benim asabimi bozmasin gelirim oraya fena olur ben şimdi bu kocanın ağzına tükürsemmi

Neyse yakında kurtulcam onlardan
 
Son düzenleme:

lale0

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
18 Aralık 2013
286
277
31
Kayinvalideniz çok iğrenç konuşmuş
Ama bosanin diyemem asla çocuk var arada yine bir konuşun ve arayı düzeltmeye çalışın allah kolaylik versin
 

Adigenart

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2017
171
261
31
Arada cocuk var diye bosanilmaz mi ? Cocugu dudagindan öptüren bir baba ile yasayarak mutlu mu olacak ? Anne neyse cocuk odur. Kadin ruh hastasi resmen.

Ben olsam bu kayidi silmez, tazminat davasi acar ustune bir de uzaklastirma emri cikartirdim. Kesinlikle cocuk ile ayni ortamda bulunmamali o pis kadin.

Bosan kurtul ay cok sinirlendim bu dengesiz adam ile ömür gecmez
 

zencefilli limonata

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Ocak 2017
708
1.213
44
Özel hayatın gizliliği ihlal olmuş :) valla bende annemle bazen kayınvalidemi yada başkalarını çekiştiririm. Eğer kocam beni dinlese,böyle çantama falan dinleyici koysa onu gebertirim. Yani insan annesiyle bile konuşamayacaksa herşeyi ,gitsin kendini köprüden atsın. Biraz deşmeyin yahu şu olayları. Bende dinleyici yerleştirsem kimbilir neler duyarım. Bazen bilmemek daha iyi olur. Boşanamayacaksınız ve yüzgöz olduğunuzla kalacaksınız. Artık birşey söylemeye bile hakkınız olmaz.
 

Bright crystal

Balık kadını
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2013
5.004
5.025
Eşin bu kaydı biliyor mu, yani kendisini nasıl savunuyor merak ediyorum,
Annesi ile arasına mesafe koymazsa boşanacağını söylesen
 

eylemesra

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2012
1.133
1.117
yok yok canım seni geçtim acil çocuğu al o kadının bulunduğu ve bulunma ihtimali yüksek ortamlarda. O nasıl pis bir ağız kanalizasyon mübarek... ve kocan.. helal olsun ona da. o benim karım, böyle çirkin yakıştırmalar önce beni rahatsız demeliydi.
 

Cestlaviee

Sabırda yorulur
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2014
1.341
2.101
Bu kadarını mit bile düşünemez pesss :oha::oha:
Nasıl bir insansın ağzım açık kaldı telefon yerleştirmek nedir :KK57::KK57:

Konuya yorum yapmayacaktım ama yazdığınıza kayıtsız kalamadım. İnsan başına gelmedikçe anlayamaz kim bilir ne kadar canı yandı da bunlar aklına geldi. Eline de sağlık konu sahibinin, kimin ne mal olduğunu yüzüne bakarak anlayamıyorsun
 

Asutaycan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2017
393
247
38
Kaynana sizin yüzünüze karşı da bu şekilde konuşabiliyor mu, yoksa sadece arkadan mı. Kaynanaya bak. Kocanızda sizi savunmadığı için çok ayıp etmiş ama. Benim kaynana bana böyle şeyler diyecek ki demez zaten, benim eşim anasının ağzının payını verirdi. Ama sizi savunmadı diye de boşanmayın derim. Başka şeyler varsa bilemem.