• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bu kişinin evine gidilir mi?

Bu şahıs nişanlılık döneminden itibaren her ikinize de mesafe koydu. Sevdiğini elinden aldım gibi davranıyor diye aklına takılsa da sonrasında somut birşey görmedi ve şuan sizden uzakta.

Diğerleriyle aynı ortamdasınız ve özledik dediği yada isminizle hitap ettiği için meslektaşlarınıza tavır koydu. Net bir şey gördü yani.
Kesinlikle çok iyi analiz etmişsiniz. Diğer hocaların masumane dedikleri şeyleri kafasına taktı çünkü bizzat şahit oldu, ama o kişinin hiçbir şeyine şahit olmadı. Bana tavır yaptı ama ne alaka ki şimdi diye düşündü, ama baktı bir yandan adamın benimle hiçbir alakası yok, o zaman ben yanlış düşünmüşüm dedi ve olayı unuttu gitti.
 
Yav sapık adam tek saç teline bakıp türkü çağırmış, daha ne olsun? Başlarım Mihribanına da türküsüne de ya, o an hiç tepki vermedin mi? Ben olsam tokatı patlatırdım. G.tüne girsin türküsü.
Valla o an o kadar şaşırdım ki öylece kaldım anca hayır o benim saçım değil falan diyebildim salak salak. Hatta saçım sarı değil ama sırf o yanlış bilsin diye hangi renk olduğunu da söylemedim
 
Valla o an o kadar şaşırdım ki öylece kaldım anca hayır o benim saçım değil falan diyebildim salak salak. Hatta saçım sarı değil ama sırf o yanlış bilsin diye hangi renk olduğunu da söylemedim
İyi , doğrusunu dememişsin, doğrusunu desen fena dedikodun dönerdi.
 
helo hanım konunuzdan tahmin ediyordum zaten ama şimdi ikna oldum siz çok güzel bir hanımefendi bayan olmalısınız 💐 :KK53: güzellerin derdi çok oluyor işte. siz mühendistiniz bir de. asistana helal olsun, hem mühendis hem edebiyattan anlıyormuş. ben olsam aşık olmuştum
Kari bayani diye devam etmenizi bekledim 😂😂 şaka bir yana öyle güzel falan değildim o hocanın abazanlığından oldu bence gözlüklüydüm dişlerim falan yamuktu öyle pek giyinmeyi falan da bilmezdim bizim sınıfta bana gelene kadar ne kızlar vardı 😂 Ayrıca kocamla o zaman sevgiliydik bütün üniversite yıllarım aynı insanla geçti 🫣
 
İyi , doğrusunu dememişsin, doğrusunu desen fena dedikodun dönerdi.
Okulda mı?
O kal gelme halinde sanırım en doğru yaptığım şey doğrusunu söylememek oldu
 
Şu sitede bazı insanlar ne kadar abartıyor. Sanırsın konu sahibi adam öldürmüş de sorguluyorlar. Kadın bekarken bekar olduğunu düşündüğü adamla flört etti diye ne bu tavırlar? Gidip bir de dövün bari. Hayır işinde hiçbir ses çıkarmıyorlar, sinirini internette gördüğü alakasız kadından çıkarıyor. Sizinle alakasız küçük şeylere bu tür büyük tepkiler verilmez.
 
Şu sitede bazı insanlar ne kadar abartıyor. Sanırsın konu sahibi adam öldürmüş de sorguluyorlar. Kadın bekarken bekar olduğunu düşündüğü adamla flört etti diye ne bu tavırlar? Gidip bir de dövün bari. Hayır işinde hiçbir ses çıkarmıyorlar, sinirini internette gördüğü alakasız kadından çıkarıyor. Sizinle alakasız küçük şeylere bu tür büyük tepkiler verilmez.
Saç olayından dolayı da tepki gördüm çok merak ediyorum benim ordaki hatam neydi ki? Öylece dümdüz duruyordum.
Kaldı ki evet ben bekardım onu da bekar sanıyordum, en başta düzgün bi insan olsaydı eşimle aramda bi şey yoktu onunla bi şeyler yaşayabilirdim. Ama benimle gönül eğlendirmek istediğini, baş başayken onca ilgiye rağmen üçüncü bi kişi aramızda olunca hiç yüzüme bile bakmadığını, saman altından su yürütmek istediğini fark edince kestirip attım. Nişanlanınca falan da üzülmedim bi şey kalmadı içimde yani. Eşim lafını açmasa aklıma bile gelmiyor
 
Canım konu sahibi bu südüklü yılışık herifi eşine söyle sosyal medyadan atsın dimdik geç karşısına söyle onun şimdiki karısı dert etmiyordur bu kadar nefes alsın yeter ki tarzı kocasını.Hic dert etme ya bu sûdûklüyü bunun için zerre sıkma canını eşin bununla yazismis gel alemlere akalim tarzı birşey konuşmuş olamazlar dimi????Hani ondan değildir yani.Bu yılışık senin gündeminde olmasın çok takma kafaya bu kadar yahu.Bi cinnet başlarım elin sûdüklüsüne diyeceksin ben istemiyorum o herif çapsız biriydi bende sonradan duydum yoksa sen benden gizli bu herifle alemlere akariz diyemi konuştun diyeceksin eşin kendini aklamaya çalışacak inanmam sil sosyal medyadan telefondan diyeceksin bitti gitti.
 
Evet, saçının rengini dememişsin ya. Desen fena olurdu.
Yok başkalarına asla çaktırmıyordu diyorum ya. Çaktırmayıp gönül eğlendirecek sonra da ben bi şey yapmadım ki moduna girecekti diye tahmin ediyorum.
 
Yani kapalı olduğun halde saç telini alıp saçının nasıl olduğunu anlamaya çalışması olayı olmasaydı bile ben olsam görüşmezdim.
Ben genel olarak yavşak erkek sevmiyorum öyle cıvık tiplerle de sohbet muhabbet etmeyi sevmiyorum. Bir arkadaş eksik kalsa ölmezsiniz gitmeyin evine asla.
 
Bu zamana kadar söylememekle hata etmişsiniz. Eşiniz sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor dediği anda anlatacaktınız. Herkese olduğu gibi size “de” saçma sapan yaklaştığını söylemeliydiniz. Cinsellik ima etmesine, saçınızı tahmin etmeye çalışmasına şaşırdım kaldım. Türban fantezisi midir nedir tövbee
 
Karı koca iyi misiniz siz ya? Vardar ovası?
 
Yani kapalı olduğun halde saç telini alıp saçının nasıl olduğunu anlamaya çalışması olayı olmasaydı bile ben olsam görüşmezdim.
Ben genel olarak yavşak erkek sevmiyorum öyle cıvık tiplerle de sohbet muhabbet etmeyi sevmiyorum. Bir arkadaş eksik kalsa ölmezsiniz gitmeyin evine asla.
Bak bende benzerini yazdım +sen çekincede kaldıkça uyuyan yılanı uyandıracaksın eşlerle sizin eve gelme gitme olayına gider iş..ay öyle adam evine girecek banyonda kimbilir neler düşünecek iğrenirim ben kendi evim eşyalarımdan.
Belki yanlız kalınca densiz laflar edecek olay büyürse hiç anlatamazsın
 
Herkese olduğu gibi size “de” saçma sapan yaklaştığını söylemeliydiniz.
Herkese konuştuğu gibi bana da flörtöz konuştuğunu söylemiştim ama sadece kibarca konuştu diye anladı galiba. Ve diğer herkese de yaptığından bana dair bi ilgisi olacağını da düşünmedi
Ama bunları da geç eşimin böyle herkese mavi boncuk dağıtır gibi konuşan biriyle zaten kendisinin görüşmesini geçtim beni aynı ortama almak istememeli. Konusu tekrar geçerse bunu da söyleyeceğim ona
 
Herkese konuştuğu gibi bana da flörtöz konuştuğunu söylemiştim ama sadece kibarca konuştu diye anladı galiba. Ve diğer herkese de yaptığından bana dair bi ilgisi olacağını da düşünmedi
Ama bunları da geç eşimin böyle herkese mavi boncuk dağıtır gibi konuşan biriyle zaten kendisinin görüşmesini geçtim beni aynı ortama almak istememeli. Konusu tekrar geçerse bunu da söyleyeceğim ona
Eşin ne bilsin adamın tıynetini o zamanlar bekardı diye iyi niyetli davranıyordur.
 
Ve diğer herkese de yaptığından bana dair bi ilgisi olacağını da düşünmedi

Nasıl dusunmedi? Sanki sevgilisini elinden almışım gibi davranıyor bana demiş. Buna rağmen araması çok tuhaf.
 
Nasıl dusunmedi? Sanki sevgilisini elinden almışım gibi davranıyor bana demiş. Buna rağmen araması çok tuhaf.
Aradan yıllar geçti ve adamdan bana karşı hiçbir şey görmedi. Bu yüzden muhtemelen yanlış anladığını düşündü ve unuttu olayı
 
Bir de şöyle bir şey olmuştu aramızda. Ben tesettürlüyüm. Bi gün öğretmenler odasında ikimiz varken ben sırtımı döndüm dışarıyı izlemeye başladım. Kıpırdama dedi yanıma geldi, montumda saç teli kalmış onu aldı. Ver dedim vermedi. Tuttu anlamaya çalıştı kıvırcık mı düz mü, ne renk. Sonra sarı olduğuna karar verdi ve sen mihriban türküsünü bilir misin dedi. Sarı saçlarını deli gönlüme bağlamışlar çözülmüyor kısmından dolayı
sapık bu adam yaa
gitme tabi ki de
gerekirse eşine durumu anlat
aramda bir şey geçmedi ama bazı davranışları geçmişte beni rahatsız etti , de
 
Back
X