- Katılım
- 27 Ekim 2025
- Mesajlar
- 2.031
- Emoji Skoru
- 7.214
- Puanlar
- 73
Eşim bi de sevmezdi onu, bi gitse artık derdi adam gitti şimdi de görüşmek istiyormuş. Beynim error verdi
Bence erkeğin pek sosyal olanı iyi değil ya. Birde eşli ailecek görüşmek istiyormuş. Hepsi dert yani. Eşler tartışır darılır, bunun hazırlığı vs hepsi sıkıntı. Hani kadın kadına görüşülse eşli görüşmek kadar zor değil. Elin adamıyla kaç kere ne görüşeceksiniz konuşacaksınız sırf eşiniz sosyalleşecek diye.
Üşenmemiş herkesi aramış, :') sülalesinin hayırlı evladı sanki amcalarından yengelerine hepsini gibi eski tanıdıklarını arıyor.
Eşiniz yorucu bir karaktere sahip.