• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bu kişinin evine gidilir mi?

Eşim bi de sevmezdi onu, bi gitse artık derdi adam gitti şimdi de görüşmek istiyormuş. Beynim error verdi

Bence erkeğin pek sosyal olanı iyi değil ya. Birde eşli ailecek görüşmek istiyormuş. Hepsi dert yani. Eşler tartışır darılır, bunun hazırlığı vs hepsi sıkıntı. Hani kadın kadına görüşülse eşli görüşmek kadar zor değil. Elin adamıyla kaç kere ne görüşeceksiniz konuşacaksınız sırf eşiniz sosyalleşecek diye.

Üşenmemiş herkesi aramış, :') sülalesinin hayırlı evladı sanki amcalarından yengelerine hepsini gibi eski tanıdıklarını arıyor.

Eşiniz yorucu bir karaktere sahip.
 
Eşim bi de sevmezdi onu, bi gitse artık derdi adam gitti şimdi de görüşmek istiyormuş. Beynim error verdi
Kafası değişik bi tip belli ki kocanız.
İnsanın bir duruşu olur ya. Sevmiyorum diyip sonra peşinden koşmazsın. Kocanız sanki böyle çok konuşan herkesle hemen samimiyet kuran erkek tiplerinden gibi geldi bana
 
Eşin tuhaf bir insan herhalde. Ne maksatla tüm rehberini arar ki? Belli ki çocuk ufak yoruyor bi arkadaş falan bulup çocuktan da arada uzaklaşacak bahane arıyor. Var öyle tipler çünkü.
Ay ne olursa olsun çevreye de khomyukun kocası da safozun teki dedirtmem ya. Ne öyle enayi yerine koyulsun adam. Kocamın imajı benim de imajımdır neticede değil mi? Bu adam kocanızın burnunun ucunu görmeyen bir saf olarak görmesi sizin de her şeyi saklayan bir eş olarak görmesi sizin içinize sinecek mi?
Tabii ki tüm rehberi değil, lafın gelişi herkes diyor. Yoksa okuldan başka kişileri de pek aramamış ama onu aramış nedense.

Sinmeyecek tabii ki. Aslında benim anlamadığım nokta şu ki bu adam evlendiğinde kendisine kaeşı tepkili olmadığımı ilgimin olmadığını anlasın diye tebrik ettim gayet güzel karşıladı. Düğününden, ev eşyalarından falan filan konuştuk gayet güzel şekilde konuşuyordu. Sonra ben nişanlandım o çok tavır aldı anlamsız bi şekilde. Eşim de anlayamadı işte
 
Kafası değişik bi tip belli ki kocanız.
İnsanın bir duruşu olur ya. Sevmiyorum diyip sonra peşinden koşmazsın. Kocanız sanki böyle çok konuşan herkesle hemen samimiyet kuran erkek tiplerinden gibi geldi bana
Çok kibar ve güler yüzlü biri eşim. Herkesle tatlı tatlı konuşayım anlaşayım ister, alıngandır da. Adam tavır yapınca da alınmış işte. Belki bu durumu içinden atamadığından mı yakınlaşmak istiyor anlamadım
 
Çok kibar ve güler yüzlü biri eşim. Herkesle tatlı tatlı konuşayım anlaşayım ister, alıngandır da. Adam tavır yapınca da alınmış işte. Belki bu durumu içinden atamadığından mı yakınlaşmak istiyor anlamadım

Yaşı küçük mü eşinizin, böyle 25-26 yaşında mı? Genç hevesli biriyse heveslenmiştir, iş yerinden abi gibi görüp aramıştır belki ya.
 
Çok kibar ve güler yüzlü biri eşim. Herkesle tatlı tatlı konuşayım anlaşayım ister, alıngandır da. Adam tavır yapınca da alınmış işte. Belki bu durumu içinden atamadığından mı yakınlaşmak istiyor anlamadım
Tövbe estağfurullah 🤣 bu da asla normal olmaz.
 
Yaşı küçük mü eşinizin, böyle 25-26 yaşında mı? Genç hevesli biriyse heveslenmiştir, iş yerinden abi gibi görüp aramıştır belki ya.
Yok o kişiden büyük eşim. Zaten artniyetli değil ararken eminim, sadece bunca zaman sonra neden onu kafasına taktı onu bilemiyorum. Kendisine tavırlı olduğu için ayda yılda bi laf dese gelir bana anlatırdı Allah Allah nasıl oldu da benimle konuştu gibi. Karısının hamile olduğunu söylemiş, benim hamileyken nereye gittiğimizi memnun kalıp kalmadığımızı falan sormuş eşime. Sonra da öyle bi normale dönmüş gibi olmuşlar.
 
Tabii ki tüm rehberi değil, lafın gelişi herkes diyor. Yoksa okuldan başka kişileri de pek aramamış ama onu aramış nedense.

Sinmeyecek tabii ki. Aslında benim anlamadığım nokta şu ki bu adam evlendiğinde kendisine kaeşı tepkili olmadığımı ilgimin olmadığını anlasın diye tebrik ettim gayet güzel karşıladı. Düğününden, ev eşyalarından falan filan konuştuk gayet güzel şekilde konuşuyordu. Sonra ben nişanlandım o çok tavır aldı anlamsız bi şekilde. Eşim de anlayamadı işte
Ya adam sana yürümüş zamanında, cinsellik ima etmiş sana ne ev esyasindan dugununden? Niye sohbet ediyorsun daha adamla? Bunu deyince de vay kadın düşmanı diyorlar. Anlamsız tavır he evet...
 
Ya adam sana yürümüş zamanında, cinsellik ima etmiş sana ne ev esyasindan dugununden? Niye sohbet ediyorsun daha adamla? Bunu deyince de vay kadın düşmanı diyorlar. Anlamsız tavır he evet...
Adam benimle cinsellik yaşama imasında bulunmadı. Atıyorum mesela komşusundan ses geliyormuş, onu söyledi. Söyledikleri o tarz şeylerdi direkt bana dair bi ima yapmamıştı.

O an gerçekten kendisine bir şeyim olduğunu düşünmesin diye konuştum hiçbir şey yokmuş gibi davrandım keza o da o şekilde. Ve konuyu öylece kapattım bir daha hiç konuştuğumuzu hatırlamıyorum
 
Adam benimle cinsellik yaşama imasında bulunmadı. Atıyorum mesela komşusundan ses geliyormuş, onu söyledi. Söyledikleri o tarz şeylerdi direkt bana dair bi ima yapmamıştı.

O an gerçekten kendisine bir şeyim olduğunu düşünmesin diye konuştum hiçbir şey yokmuş gibi davrandım keza o da o şekilde. Ve konuyu öylece kapattım bir daha hiç konuştuğumuzu hatırlamıyorum
Komşudan ses geldigini iş arkadaşına bir erkek niye anlatır biraz saksıyı çalıştırın ya artık

Bir şey yokmuş gibi davran o zaman yine devam et niye rahatsız oldun şimdi?
 
Komşudan ses geldigini iş arkadaşına bir erkek niye anlatır biraz saksıyı çalıştırın ya artık

Bir şey yokmuş gibi davran o zaman yine devam et niye rahatsız oldun şimdi?
Ya o an oldu bitti kaç yıl geçti adamla en ufak bir sohbetim yok sanki yıllardır adamla bir şey olmamış gibi ahbaplığa devam ediyorum gibi yazmayın ve sürekli de bana çatmaya çalışmayın Allah aşkına
 
Kedi senin kocanın pek bi utanması yok herhalde oldu olacak bu sarkıyı paylassın sosyal medya hesaplarında.
 
Çok kibar ve güler yüzlü biri eşim.
office dizisindeki eleman gibi kamera aradı gözlerim. kaşlarımı kaldırdım bunu okuyunca.

yukarıda bir üye bahsedince eski konularınıza bakmıştım da ayıptır söylemesi.

özet geçiyorum : konu sahibinin kocası iyi biri değil. belki dışarıya karşı iyidir ama konu sahibine karşı değil. umarım bu mevzunun altından bir saçmalık çıkmaz
 
Kedi senin kocanın pek bi utanması yok herhalde oldu olacak bu sarkıyı paylassın sosyal medya hesaplarında.

Ya güldürmeyin ahdhshd
Adamın haberi yok olsa hiç görüşmek ister mi ben de bunca zaman sonra aptal yerine konduğunu düşünmesin diye anlatmak istemedim işte zaten gerek de olmamıştı
 
konu sahibinin kocası iyi biri değil. belki dışarıya karşı iyidir ama konu sahibine karşı değil.
Neden böyle söylediniz bilemedim ama genel anlamda mutlu bi evliliğimiz var. Burda mutluluklarımızı paylaşmıyoruz bi sorun olunca yazıyoruz o yüzden o şekilde düşünmüş olabilirsiniz ama eşim bana karşı da gayet kibar ve düşünceli birisi
 
Neden böyle söylediniz bilemedim ama genel anlamda mutlu bi evliliğimiz var. Burda mutluluklarımızı paylaşmıyoruz bi sorun olunca yazıyoruz o yüzden o şekilde düşünmüş olabilirsiniz ama eşim bana karşı da gayet kibar ve düşünceli birisi
peki özür dilerim
 
Ya güldürmeyin ahdhshd
Adamın haberi yok olsa hiç görüşmek ister mi ben de bunca zaman sonra aptal yerine konduğunu düşünmesin diye anlatmak istemedim işte zaten gerek de olmamıştı
Yahu bir kere “sevdigini elinden almısım gibi” kısmını bir kenara koyalım adam tebrik etmeye bile tenezzül etmemis ve bunu söyleyen kocan. “Tebrik etmeyenle benim muhatabım ne” diye düşünmesi gerekirken ısrarla araması da itici. Yani kocanın kendisine hic mi saygısı yok bu esnada bırak her yerden yok etmesi lazım.
 
Kedi senin kocanın pek bi utanması yok herhalde oldu olacak bu sarkıyı paylassın sosyal medya hesaplarında.

Üniversite son sınıftayken bir dersimin finalinde kağıtların dağıtılmasını beklerken arkamdan biri saçımın bir tutamını eline aldı refleksle bir döndüm. Dersin asistanı saçımı eline almış şu şiiri okudu herkesin içinde.
“Saçlarını kimler için bölük bölük yapmışsın
Saçlarını ruhumun evliyalarınca örülen
Tarif edilmez güllerin yankısı gözlerin
Gözlerin kaç kişinin gözlerinde gezinir
Sen kaç köşeli yıldızsın”
Öylece kaldım sadece ağzımdan “hocam iyi misiniz?” cümlesi çıktı. Bazen öyle kal geliyor insana.
 
Back
X