• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bu kişinin evine gidilir mi?

Tabii ki tüm rehberi değil, lafın gelişi herkes diyor. Yoksa okuldan başka kişileri de pek aramamış ama onu aramış nedense.

Sinmeyecek tabii ki. Aslında benim anlamadığım nokta şu ki bu adam evlendiğinde kendisine kaeşı tepkili olmadığımı ilgimin olmadığını anlasın diye tebrik ettim gayet güzel karşıladı. Düğününden, ev eşyalarından falan filan konuştuk gayet güzel şekilde konuşuyordu. Sonra ben nişanlandım o çok tavır aldı anlamsız bi şekilde. Eşim de anlayamadı işte
Siz karı koca insanlarla konuşmayı çok mu seviyorsunuz? Yoksa garip tipler misiniz? Her ortamda her yerde konuşayımcılar vardır. Sırf o sessizlik oluşmasın diye sevmedikleri insanlarla bile ortaya muhabbet atarlar. Refleks gibi yaparlar yani. Hani öyleyse bu yönünüzü törpüleyin başta, sınır ihlali yaşar durursunuz.

Adam cinsellik iması ne yaptı ayrıca? Sapık mı flörtöz mü yani? Cinselik iması sapıklıktır. Türkü olayı liseli gibi olsa da flörttür. Ayrıca eşiniz şaşırmış benimle niye konuştu diye. Erkek biraz ağır olmalı bence. Eşim bana dese bu benle konuşmuyor, bu selam veriyor, bu benle konuştu. İşte Şunu arayayım canım sıkılıyor, çocuğuna gidilmedi bize gelmedi vs. Eğilip, gözlerinin içine bakıp “ne yaşıyon ya sen?” derim.
 
Yahu bir kere “sevdigini elinden almısım gibi” kısmını bir kenara koyalım adam tebrik etmeye bile tenezzül etmemis ve bunu söyleyen kocan. “Tebrik etmeyenle benim muhatabım ne” diye düşünmesi gerekirken ısrarla araması da itici. Yani kocanın kendisine hic mi saygısı yok bu esnada bırak her yerden yok etmesi lazım.
Evet doğru. Zaten kendisine karşı eşim de tavırlıydı ama aradan yıllar geçince, ara sıra da konuşunca olanları öylece unuttu gitti diye düşünüyorum ben
 
Üniversite son sınıftayken bir dersimin finalinde kağıtların dağıtılmasını beklerken arkamdan biri saçımın bir tutamını eline aldı refleksle bir döndüm. Dersin asistanı saçımı eline almış şu şiiri okudu herkesin içinde.
“Saçlarını kimler için bölük bölük yapmışsın
Saçlarını ruhumun evliyalarınca örülen
Tarif edilmez güllerin yankısı gözlerin
Gözlerin kaç kişinin gözlerinde gezinir
Sen kaç köşeli yıldızsın”
Öylece kaldım sadece ağzımdan “hocam iyi misiniz?” cümlesi çıktı. Bazen öyle kal geliyor insana.
Hocayı bul ve de ki “kocamın anası yüzünden sac bas kalmadı”
 
Sırf o sessizlik oluşmasın diye sevmedikleri insanlarla bile ortaya muhabbet atarlar.
Biraz öyle olabilir eşim
Ayrıca eşiniz şaşırmış benimle niye konuştu diye. Erkek biraz ağır olmalı bence. Eşim bana dese bu benle konuşmuyor, bu selam veriyor, bu benle konuştu.
Herkesle ilgili öyle değil onunla ilgili söylemişti sadece o da şaşırdığından işte. Önce tepkisine şaşırdı sonra da normalleşmeye başlayınca onu da söyledi. Eşim konuşmayı sever, ne var ne yok ne oldu ne bitti her şeyi anlatır bana. O kişiyle ilgisi yok
 
Evet doğru. Zaten kendisine karşı eşim de tavırlıydı ama aradan yıllar geçince, ara sıra da konuşunca olanları öylece unuttu gitti diye düşünüyorum ben
Dimdirekt kocana evelemeden gevelemeden söyle yoksa anlamayacak.
 
Ne diyeyim üstüne mi atlayayım? Herkesin karakteri bir değil. İlkokul öğretmenimden tut birçok kişiden küçüklüğümde taciz gördüm ve bu konularda tepkilerimi ayarlayamıyorum. Donup kalıyorum ses çıkaramıyorum. O gün de ne yapacağımı şaşırdım ver diyebildim sadece.
Ayrıca eşimle aramda bi şey de yoktu, besbekardım. Sanki eşimi aldatmışım gibi tepki veriyorsunuz
Allah be...... versin ban yermiyim bilmem b....a okudum.Anladim şimdi sizi ben eşinize o bize gelmedi birşey getirmedi insanların huyunu suyunu evliliğini bilmeyiz dertsiz başınıza dert almayalım içim sıkılıyor gitmeyelim deyin.Yada anlatın ya uçana kaçana yürüdüğünü yılışık asalak diye anlatın ne yanlış anlayacak eski sevgiliniz değil tek kare fotoğraf yok nerde ispat başka öğretmen arkadaşlarım anlattı eskiden deyin karakterini anlatın .Eşinizin gözünde yerin dibine sokun .O zaman eşiniz biraz arkadaşlıkta karaktere bakan adamsa geçer bu fikri .Tel no falan sosyal medya da varsa onları da silin.Arkadaş bulamamış ne konuşacak bilmem kaç yıldır görmediği herifle çok tuhaf ya .
 
Üniversite son sınıftayken bir dersimin finalinde kağıtların dağıtılmasını beklerken arkamdan biri saçımın bir tutamını eline aldı refleksle bir döndüm. Dersin asistanı saçımı eline almış şu şiiri okudu herkesin içinde.
“Saçlarını kimler için bölük bölük yapmışsın
Saçlarını ruhumun evliyalarınca örülen
Tarif edilmez güllerin yankısı gözlerin
Gözlerin kaç kişinin gözlerinde gezinir
Sen kaç köşeli yıldızsın”
Öylece kaldım sadece ağzımdan “hocam iyi misiniz?” cümlesi çıktı. Bazen öyle kal geliyor insana.
helo hanım konunuzdan tahmin ediyordum zaten ama şimdi ikna oldum siz çok güzel bir hanımefendi bayan olmalısınız 💐 :KK53: güzellerin derdi çok oluyor işte. siz mühendistiniz bir de. asistana helal olsun, hem mühendis hem edebiyattan anlıyormuş. ben olsam aşık olmuştum
 
Dimdirekt kocana evelemeden gevelemeden söyle yoksa anlamayacak.
Allah be...... versin ban yermiyim bilmem b....a okudum.Anladim şimdi sizi ben eşinize o bize gelmedi birşey getirmedi insanların huyunu suyunu evliliğini bilmeyiz dertsiz başınıza dert almayalım içim sıkılıyor gitmeyelim deyin.Yada anlatın ya uçana kaçana yürüdüğünü yılışık asalak diye anlatın ne yanlış anlayacak eski sevgiliniz değil tek kare fotoğraf yok nerde ispat başka öğretmen arkadaşlarım anlattı eskiden deyin karakterini anlatın .Eşinizin gözünde yerin dibine sokun .O zaman eşiniz biraz arkadaşlıkta karaktere bakan adamsa geçer bu fikri .Tel no falan sosyal medya da varsa onları da silin.Arkadaş bulamamış ne konuşacak bilmem kaç yıldır görmediği herifle çok tuhaf ya .
Bir daha konusu geçerse davranışlarından hoşlanmadığım için kendisiyle görüşmek istemediğimi ve sadece benim değil onun da görüşmesini istemediğimi söyleyeceğim anlar herhalde artık
 
Bir daha konusu geçerse davranışlarından hoşlanmadığım için kendisiyle görüşmek istemediğimi ve sadece benim değil onun da görüşmesini istemediğimi söyleyeceğim anlar herhalde artık
Aynen çekinmeyin eski sevgiliniz değil beraber olup birşey yaşadığınız biri değil onun sözüne karşılık sizinki birşey yok bunda.Siz insan gibi davrandım ama diğer arkadaşlardan duydum tekin biri değil sağlam papuc değil ben sosyal vazife olarak eskiden merhaba merhaba konuştum sanada insan gibi söylüyorum bize uygun arkadaş değil sil şunu gitsin
 
Biraz öyle olabilir eşim

Herkesle ilgili öyle değil onunla ilgili söylemişti sadece o da şaşırdığından işte. Önce tepkisine şaşırdı sonra da normalleşmeye başlayınca onu da söyledi. Eşim konuşmayı sever, ne var ne yok ne oldu ne bitti her şeyi anlatır bana. O kişiyle ilgisi yok
Her şeyi gelip anlatması bir yandan güzel bir yandan kafa açıyor. Herkese aynı olması beni bozardı ayrıca. Ne öyle herkes her şeyi bilmesin.

Hazetmiyorum o adamdan, oynak flörtözün biri. Senin öyle biriyle ne işin var Allah aşkına, adam mı kalmadı deyin. Sizin sözünüz yer etsin eşinizde kaç yıllık karı kocasınız. Başka açıklama yapmayın. Bir anda sizi sorgulamaya başlar. Daha neler anlatmıyorsun diye. Erkekler her şeyi bilmesin, karısının, çocuklarının anasının da biraz hükmü olsun yahu.
 
Biraz öyle olabilir eşim

Herkesle ilgili öyle değil onunla ilgili söylemişti sadece o da şaşırdığından işte. Önce tepkisine şaşırdı sonra da normalleşmeye başlayınca onu da söyledi. Eşim konuşmayı sever, ne var ne yok ne oldu ne bitti her şeyi anlatır bana. O kişiyle ilgisi yok
Tam tahmin ettiğim profil çıktı vallahi 🤐🤐🤐🤐
 
Bir şey olmasını istemiyorum zaten gitmek de istemiyorum farkındaysanız. Ama aramızdakileri net şekilde bilmediği için eşim ara sıra tekrarlıyor. İma etmiştim ama anlamadı.
Eşinize açıkça anlatın zamanında size olan ilgisini. Siz bir şey yaşamadığınız için çok sorun etmiyorsunuz ama erkekler bunu gurur meselesi yapabilir. Şuan mesela konudan bi haber adamı arayıp arkadaşlık ediyor sonra bunlar hep gururuna dokunur.
En güzeli eşinize anlatın ve bu konuyu açılmamak üzere kapatın.
Bu erkekler de çok düz yaratıklar asla imayı anlamıyorlar ne yazık ki😅
 
Öğretmenim. Okula ilk atandığımda okulda bi hoca vardı genç bekar. Aramızda net bir şey geçmedi ama ne zaman herhangi bir sebepten mesaj atsak konuşmayı hep çok uzatırdı, konuyu cinselliğe getirmeye çalışırdı bi şekilde. Hatta bi kere kendini evime davet ettirmeye çalıştı demeyeyim ama onu ima etti falan. Okulda da boş dersimiz denk gelirse hep yanımda yöremde biterdi, iltifat falan da ederdi bana. Sonra başka öğretmenler gelince kendine çeki düzen verirdi, başkalarının yanında asla öyle bi tavrı yoktu hep baş başayken böyleydi. Ben bu adamın benden hoşlandığını da hiçbir zaman düşünmedim çünkü aşırı flörtöz birisi, okuldaki diğer kadın hocalarla konuşurken de benimle konuştuğu tarzda konuşurdu. Kısacası umutlanmadım ve benim eşimle aramda bi şeyler oldu, o da okuldan başka bi öğretmen.

Sonra ortaya çıktı ki bu adamın meğer epeydir sevgilisi varmış, nişanlandı ve evlendi. Ben de kendisini tebrik ettim. Bu süreçte odada tek denk gelirsek yine güzel güzel konuşurdu.

Sonra ben nişanlandım ve okuldan bir tek o tebrik etmedi. Eşim bu duruma bi süre kafayı taktı çünkü hem tebrik etmemiş hem tavırları çok değişmiş eşime karşı. Bir ara eşim "yanlış bi benzetme olacak ama sanki sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor bana" dedi. Benimle en ufak bi konuşmayı falan da kesti.

Bu anlattıklarım dört buçuk yıl önce yaşanan şeyler. Sonrasında zamanla eşimle konuşmaya başladı, o tavrın gittiğini normalleştiklerini söyledi eşim.

Bir buçuk yıl önce bizim çocuğumuz oldu ve okulca ziyaretimize geldiler o gelmedi, işim var demiş eşime.

Sonra bu adam okuldan gitti. Eşimde de tam bi kör ölür badem gözlü olur tavrı başladı. Adam öylece gitmiş hiç görüşememişler, aslında görüşebilirlermiş falan. Biz burda gurbetteyiz eşimin canı sıkılıyor ne kadar arkadaş o kadar iyi onun için.
Bu bayram onu aramış uzuuun uzun telefonda konuşmuşlar. Onun da bi oğlu olmuş eşime sünnetle ilgili bir şeyler sormuş falan.

Şimdi eşim diyor ki okuldan başka çocuğu olanların evine gidildi ama ona gidilmedi, okuldan gitmiş olsa da sonuçta kaç senedir bizimleydi. Velhasıl eşim çocuk ziyaretine gitmek istiyor ona. Ben de o bize gelmedi ne alaka falan diyorum ama ara ara tekrarlıyor yakınlık kurmak istiyor galiba onunla.

Yani şimdi benim bu adamla aramda net bir şey geçmedi, askıda kalmış bi flört süreci gibi bi şeydi, belki kendisi için öyle bile değildi bilmiyorum. Siz olsanız bebek ziyaretine gider miydiniz?
Eşin demek ki hissetmedi ya da öyle düşünmedi. Neticede herkes evli barklı çoluklu çocuklu artık. Her erkek baskıcı ya da kıskanç değil. Belli ki eşin de ters bir şey düşünmüyor. Geçmiş gitmiş olaylar. Fiili bir şey yaşamamışsınız. Net bir teklif gelmemiş ondan sana. Ortada ilişki yok. Sadece herif ona buna salça olan gevşeğin tekiymiş.

Sen niye ciddiye aldın ki unut gitsin o bekarlık günlerini. İki taraf da aşkından ölmemiş neticede ortada aşk yok. Eşin de o kişiyi seviyor belli ki. Sen rahatsızsan bul bi bahane gitme. O da dışarda görüşsün çok özlediyse.
 
Ben olsam gitmem. Eşim çok istiyorsa tek başına gitsin
 
Eşinizde gözden ırak olanın gönülden ırak tavrı olabilir mi? Bu şahıs nişanlılık döneminden itibaren her ikinize de mesafe koydu. Sevdiğini elinden aldım gibi davranıyor diye aklına takılsa da sonrasında somut birşey görmedi ve şuan sizden uzakta.

Diğerleriyle aynı ortamdasınız ve özledik dediği yada isminizle hitap ettiği için meslektaşlarınıza tavır koydu. Net bir şey gördü yani.

Bazı insanlar böyle. Şartlar ve koşullara göre köşeler yuvarlaklaşabilir. Söylenmemiş ve açıkça görülmemiş şeyler gözardı edilebilir ve zamanla yok sayılabilir.

Bir diğer sebep kendi boyunun ölçüsüne göre bir kıyas yapması olabilir. Yani mesele pek sizi kıskanması ve sakınması olmayıp kendine rakip ve tehdit olabilecek olanları seçiyordur. İşin öznesi siz değilsiniz kendisi oluyor bu durumda.
Bu ihtimal daha düşük gibi geldi ama.

Her türlü esinizin muhakeme kabiliyeti zayıf. 2'yle 2'yi toplayıp anlaması lazım ima etmişsiniz ben dahil herkese yürüdü demişsiniz. Bilmiyorum uyanık olana daha fazlası gerekir mi? Esinize gerekiyor demek ki. Aksi halde hem kendini hem sizi tuhaf bir duruma sokuyor. Siz daha açık ifade edin durumu ve gitmemeniz lazım geldiğini söyleyin.
 
Ben aslında eşime ima ettim ama ne kadarını anladı bilmiyorum. Herkesle çok flörtöz konuştuğunu, benimle de önceden öyle olduğunu söyledim ama "herkes" dedim diye herhalde net bir şey anlayamadı.
Yav erkek milleti imadan anlamaz, dimdirekt öküz gibi bodoslama söyle.

Vallahi okulca bile gidecek olsanız eşin olmadan gitme diyecektim ama seninki bir de birebir ziyaret istiyor, kesinlikle olmaz.

O öğretmen bozuntusundan da ayrıca tiksindim. Ne o öyle, sapık sapık sözler, hareketler.
 
Aslında ben bu konuyu açarken "her selam vereni evlilik teklifi etti sanıyorsunuz he herkes size aşık" şeklinde bi tepki bekliyordum. Yani adam sonuçta ben nişanlı değilken evlendi bana ilgisi olsa bana açılırdı başkasıyla evlenmezdi. Ben zaten gitmek istemiyorum
Yav sapık adam tek saç teline bakıp türkü çağırmış, daha ne olsun? Başlarım Mihribanına da türküsüne de ya, o an hiç tepki vermedin mi? Ben olsam tokatı patlatırdım. G.tüne girsin türküsü.
 
Yav sapık adam tek saç teline bakıp türkü çağırmış, daha ne olsun? Başlarım Mihribanına da türküsüne de ya, o an hiç tepki vermedin mi? Ben olsam tokatı patlatırdım. G.tüne girsin türküsü.
İnanın insanın aklı sonradan başına düşüyor. Ya keşke camdan aşağı atıp rezil etseydim diyorsun. Ama o an don ya da kaç oluyor gerçekten.
 
eşim okuldan bi erkek hoca direkt ismimle seslenince çok kafaya taktı canı sıkıldı. Olayı tam bilse asla görüşmeyi istemez. Söylediği söze de zaten inanamayarak söyledi yani öyle bir şey olamaz ama tavrını ona benzettim neden bana böyle davranıyor anlayamadım şeklinde. Diyorum ya biz nişanlandığımızda adam zaten evliydi. Haliyle eşimin aklına da bana ilgisi olduğu gibi bi düşünce gelmedi
Evlilerin ayrıca sevgilisi oluyor. Ki adam nişanlıyken bile yürümediği kadın kalmamış, bekar olsa at koştururdu.
 
Back
X