• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Buluşmaya zamanında gitmediğim için terkedildim?

Pek derdimi kimseye anlatan biri değilim. Pek arkadaşım yok. İçimde bir huzursuzluk var bunu paylaşmak istedim.

Ben 26 yaşına girmek üzereyim. Manisa'da oturuyorum. Bundan 7 ay önce Haziran zamanı tek ders sınavımı vermek için Balıkesir'e gittim. Orada biriyle tanıştım. Tanışmadan sonraki ilk buluşmamızda burası kadınlar için güvenli bir ülke değil. Benden korkacağın bir şey olursa çalıştığım işten evime kadar seninle her şeyimi paylaşmaya hazırım. Görüşmeyi sonlandırmak istediğin an benden ayrılabilirsin dedi ve bu bana o zaman çok hoş gelmişti. Neyse icra memuruydu. Bana göre tuhaf ve zor bir işti. Yaptığı işleri ve anıları ilginç ve farklıydı. Her neyse bana genellikle iyi bir yaklaşım sergiledi. Tavırları netti. Düşündüğünü çat diye söyler alındığımı görünce de kendi düşündüğümü söylemeyeyim mi? diye savunurdu. Tırnaklarını yiyen biriydi, nefret ettiğim halde sigara içiyordu(astım ve bronşitim var) ama yine de eli yüzü düzgün yanımdayken küfretmemeye gayret eden sürekli telefonu çalan kılık kıyafeti ve şekil şemali düzgün traşlı ve saçına başına dikkat eden biriydi. Ayrıca hayatımda bir başkasından aldığım ilk çiçeği bana o almıştı.

Başlarda uzak mesafe diye zorlanırım diye düşündüğümü söyledim ona o da 140 km önemli bir mesafe değil ben sana gelirim diyerekten hemen her hafta 1-2 defa görüştük. Fiziksel temastan çok hoşlanıyordu. Omzuna yatmamı ve saçlarımla oynamayı istiyordu. Bu benim de hoşuma gidiyordu. Neyse Ailemin durumu da pek olmadığından ben de yeni çalışma hayatına başladığımdan geldiğinde mümkün mertebe çay kahve ısmarlamaya çalışıyordum. Ama o elimi pek cebime attırmıyor. Basit şeylere izin veriyordu. Birlikte zamanımız oldukça gezdik eğlendik.

Ben biraz unutkan biriyim ve uyumayı da çok seviyorum. Bu konuda onunla tartışırdık. Genelde hafta sonu buluşacağımız zamanı kararlaştırırdık. Ben bazen buluşacağımız zamanı unuturdum. uyuyakalırdım bazen de evden izin almak zor olurdu falan neyse birkaç ay önce buluşma zamanı uyuduğum için bana kızdı ve benimle görüşmeyi kesti. Verilen en basit bir sözün bile tutulması konusunda hassastı. Yine de olur insanlık hali değil mi? uyuyakalamaz mıyım? Beni böyle kabul etmesi lazım. Ben yine de içim içimi yedi bir ay sonra aradım telefonu heyecanla açtı senin fotoğrafına bakarken beni aradın dedi ve içim bir hoş oldu yine görüşmeye başlamıştık. Yılbaşından birkaç gün önce bana hediye aldığını ve yılbaşında görüşmek istediğini söyledi. Ben de olur dedim saat 12-13 uygun mu dedim. O da sen uyanamazsın 13te buluşalım ama söz ver daha öncekiler gibi beni bekletme uyuma dedi. Tamam dedim yılbaşı günü sabah erken kalktım. 10-11 gibi yazışıyorduk her şey güzel. Yola çıktığını söyledi. Ben de evdeki birkaç işi yaptıktan sonra uyuyakalmışım. Saat 13:30 gibi aradı. Uyandım açtım toparladım kendimi. Sen uyudun mu dedi? Hayır falan dedim ama ses tonundan olacak anlamış olmalı. Bana yine sözünü tutmadın saat ikiye kadar geliyorsan gel gelmiyorsan gidiyorum dedi. Sinirlendim biraz konuştuk sonra başladı bağırıp çağırmaya çok sinirliydi ben de sonra görüşelim dedim. Ben ta nerden geldim sen 5 dakikalık yolu bile gelemiyorsun beni sakinleştirmen gereken yerde görüşmeyi kesiyorsun. Sana hakkımı helal etmiyorum. Bir daha görüşmeyelim dedi. Aradım açmadı. Sonra ben de sesli mesajla ağzıma geleni söyledim ve engelledim. Ara ara engeli kaldırıp bakıyorum ama yine de herhangi bir çabası yok sizce ben haksız mıyım? ne olmuş yani uyuyakaldıysam. Olamaz mı insanlık hali değil mi? Bunu anlayışla karşılaması gerekmez miydi? Kaç gün oldu halen çabalamıyor? Onu içimden bir türlü atamadım ne yapmalıyım.
Haksızsın
 
Z kuşağı komple dayaklık ya gerçekten. 2001li kardeşim var. Ortalama arkadaşları da o yaşlarda. 15.00teki buluşma saatine herkes 19.00 civarlarında gitti. Abartmıyorum.

Konunun fake olduğunu düşünmüyorum. Gerçeksiniz. Ve korkunç bi jenarasyonsunuz. Biz sana anlatamayız burda normali. Normaliniz bizden farklı.
Ablacım hepimizi bu pişkin kızla aynı kefeye koymanız hoş olmadı:KK12:
 
Pek derdimi kimseye anlatan biri değilim. Pek arkadaşım yok. İçimde bir huzursuzluk var bunu paylaşmak istedim.

Ben 26 yaşına girmek üzereyim. Manisa'da oturuyorum. Bundan 7 ay önce Haziran zamanı tek ders sınavımı vermek için Balıkesir'e gittim. Orada biriyle tanıştım. Tanışmadan sonraki ilk buluşmamızda burası kadınlar için güvenli bir ülke değil. Benden korkacağın bir şey olursa çalıştığım işten evime kadar seninle her şeyimi paylaşmaya hazırım. Görüşmeyi sonlandırmak istediğin an benden ayrılabilirsin dedi ve bu bana o zaman çok hoş gelmişti. Neyse icra memuruydu. Bana göre tuhaf ve zor bir işti. Yaptığı işleri ve anıları ilginç ve farklıydı. Her neyse bana genellikle iyi bir yaklaşım sergiledi. Tavırları netti. Düşündüğünü çat diye söyler alındığımı görünce de kendi düşündüğümü söylemeyeyim mi? diye savunurdu. Tırnaklarını yiyen biriydi, nefret ettiğim halde sigara içiyordu(astım ve bronşitim var) ama yine de eli yüzü düzgün yanımdayken küfretmemeye gayret eden sürekli telefonu çalan kılık kıyafeti ve şekil şemali düzgün traşlı ve saçına başına dikkat eden biriydi. Ayrıca hayatımda bir başkasından aldığım ilk çiçeği bana o almıştı.

Başlarda uzak mesafe diye zorlanırım diye düşündüğümü söyledim ona o da 140 km önemli bir mesafe değil ben sana gelirim diyerekten hemen her hafta 1-2 defa görüştük. Fiziksel temastan çok hoşlanıyordu. Omzuna yatmamı ve saçlarımla oynamayı istiyordu. Bu benim de hoşuma gidiyordu. Neyse Ailemin durumu da pek olmadığından ben de yeni çalışma hayatına başladığımdan geldiğinde mümkün mertebe çay kahve ısmarlamaya çalışıyordum. Ama o elimi pek cebime attırmıyor. Basit şeylere izin veriyordu. Birlikte zamanımız oldukça gezdik eğlendik.

Ben biraz unutkan biriyim ve uyumayı da çok seviyorum. Bu konuda onunla tartışırdık. Genelde hafta sonu buluşacağımız zamanı kararlaştırırdık. Ben bazen buluşacağımız zamanı unuturdum. uyuyakalırdım bazen de evden izin almak zor olurdu falan neyse birkaç ay önce buluşma zamanı uyuduğum için bana kızdı ve benimle görüşmeyi kesti. Verilen en basit bir sözün bile tutulması konusunda hassastı. Yine de olur insanlık hali değil mi? uyuyakalamaz mıyım? Beni böyle kabul etmesi lazım. Ben yine de içim içimi yedi bir ay sonra aradım telefonu heyecanla açtı senin fotoğrafına bakarken beni aradın dedi ve içim bir hoş oldu yine görüşmeye başlamıştık. Yılbaşından birkaç gün önce bana hediye aldığını ve yılbaşında görüşmek istediğini söyledi. Ben de olur dedim saat 12-13 uygun mu dedim. O da sen uyanamazsın 13te buluşalım ama söz ver daha öncekiler gibi beni bekletme uyuma dedi. Tamam dedim yılbaşı günü sabah erken kalktım. 10-11 gibi yazışıyorduk her şey güzel. Yola çıktığını söyledi. Ben de evdeki birkaç işi yaptıktan sonra uyuyakalmışım. Saat 13:30 gibi aradı. Uyandım açtım toparladım kendimi. Sen uyudun mu dedi? Hayır falan dedim ama ses tonundan olacak anlamış olmalı. Bana yine sözünü tutmadın saat ikiye kadar geliyorsan gel gelmiyorsan gidiyorum dedi. Sinirlendim biraz konuştuk sonra başladı bağırıp çağırmaya çok sinirliydi ben de sonra görüşelim dedim. Ben ta nerden geldim sen 5 dakikalık yolu bile gelemiyorsun beni sakinleştirmen gereken yerde görüşmeyi kesiyorsun. Sana hakkımı helal etmiyorum. Bir daha görüşmeyelim dedi. Aradım açmadı. Sonra ben de sesli mesajla ağzıma geleni söyledim ve engelledim. Ara ara engeli kaldırıp bakıyorum ama yine de herhangi bir çabası yok sizce ben haksız mıyım? ne olmuş yani uyuyakaldıysam. Olamaz mı insanlık hali değil mi? Bunu anlayışla karşılaması gerekmez miydi? Kaç gün oldu halen çabalamıyor? Onu içimden bir türlü atamadım ne yapmalıyım.
Uyumak buluşmayı unutmak nedir ya karşındakine çok büyük saygısızlık aynı şey sana yapılsaydı ne yapardın. Onca yol gelseydin ve buluşacağın kişi uyusaydı seni bekletseydi bencebu huyunuzu hiç savunmayın ne var bunda olabilir denecek bir yanı yok bunun. Çok rahatsız edici sinir bozucu karşınızdakine hiç değer vermediğinizi gösterir birisine bugün buluşuyoruz desem ve o gelmese son anda vazgeçse bile ben bir daha aramam bir daha buluşmaya da çağırmam tamamen haksızsınız bu davranışınız hemen düzeltin ilerde her konuda bu durum karşınızı çıkar. Buluşmayı unutmak nedir ben burada sinir oldum.😤
 
Ben de uyurdum ilçedeydi evim. Yol da 45 dk. Hergün git gel bayıyo yol. Hele eve geç döneceksem ne uyurdum. Son durakta kardeşim beklerdi 2 3 kez dürtüp uyandırmışlığı var.
Hadi yolda uyu da adam şehir dışından gelmiş sen evde horul horul uyur muydun bari saati kur 😂
 
Şakamisiniz sadece sinirlenmeye hakkı yok o kadar yansıtmaya başına birşey gelmiş olabilir diye merak edersin ve terk edersin doğru yapmış ta nereden geliyor üstelik bir kez bunun için ayrılmış siniz artık rahat rahat uyuyun bence sizin anlamadığıniz ne biliyor musunuz ne var insanlık hali deyip geçmek sizin sorununuz ben ta kaç km yoldan geleceğim sevgilim hasta değil birşey değil uyumuş ne kadarda önem veriyor bana olay bu bence sizin gibi biri sizinle daha uyumlu olur ikinizde uyuyun görüşmeyin yada sizde bigun otobüsle uçakla görmeye gidin oda uyusun gelmesin falan
 
Pek derdimi kimseye anlatan biri değilim. Pek arkadaşım yok. İçimde bir huzursuzluk var bunu paylaşmak istedim.

Ben 26 yaşına girmek üzereyim. Manisa'da oturuyorum. Bundan 7 ay önce Haziran zamanı tek ders sınavımı vermek için Balıkesir'e gittim. Orada biriyle tanıştım. Tanışmadan sonraki ilk buluşmamızda burası kadınlar için güvenli bir ülke değil. Benden korkacağın bir şey olursa çalıştığım işten evime kadar seninle her şeyimi paylaşmaya hazırım. Görüşmeyi sonlandırmak istediğin an benden ayrılabilirsin dedi ve bu bana o zaman çok hoş gelmişti. Neyse icra memuruydu. Bana göre tuhaf ve zor bir işti. Yaptığı işleri ve anıları ilginç ve farklıydı. Her neyse bana genellikle iyi bir yaklaşım sergiledi. Tavırları netti. Düşündüğünü çat diye söyler alındığımı görünce de kendi düşündüğümü söylemeyeyim mi? diye savunurdu. Tırnaklarını yiyen biriydi, nefret ettiğim halde sigara içiyordu(astım ve bronşitim var) ama yine de eli yüzü düzgün yanımdayken küfretmemeye gayret eden sürekli telefonu çalan kılık kıyafeti ve şekil şemali düzgün traşlı ve saçına başına dikkat eden biriydi. Ayrıca hayatımda bir başkasından aldığım ilk çiçeği bana o almıştı.

Başlarda uzak mesafe diye zorlanırım diye düşündüğümü söyledim ona o da 140 km önemli bir mesafe değil ben sana gelirim diyerekten hemen her hafta 1-2 defa görüştük. Fiziksel temastan çok hoşlanıyordu. Omzuna yatmamı ve saçlarımla oynamayı istiyordu. Bu benim de hoşuma gidiyordu. Neyse Ailemin durumu da pek olmadığından ben de yeni çalışma hayatına başladığımdan geldiğinde mümkün mertebe çay kahve ısmarlamaya çalışıyordum. Ama o elimi pek cebime attırmıyor. Basit şeylere izin veriyordu. Birlikte zamanımız oldukça gezdik eğlendik.

Ben biraz unutkan biriyim ve uyumayı da çok seviyorum. Bu konuda onunla tartışırdık. Genelde hafta sonu buluşacağımız zamanı kararlaştırırdık. Ben bazen buluşacağımız zamanı unuturdum. uyuyakalırdım bazen de evden izin almak zor olurdu falan neyse birkaç ay önce buluşma zamanı uyuduğum için bana kızdı ve benimle görüşmeyi kesti. Verilen en basit bir sözün bile tutulması konusunda hassastı. Yine de olur insanlık hali değil mi? uyuyakalamaz mıyım? Beni böyle kabul etmesi lazım. Ben yine de içim içimi yedi bir ay sonra aradım telefonu heyecanla açtı senin fotoğrafına bakarken beni aradın dedi ve içim bir hoş oldu yine görüşmeye başlamıştık. Yılbaşından birkaç gün önce bana hediye aldığını ve yılbaşında görüşmek istediğini söyledi. Ben de olur dedim saat 12-13 uygun mu dedim. O da sen uyanamazsın 13te buluşalım ama söz ver daha öncekiler gibi beni bekletme uyuma dedi. Tamam dedim yılbaşı günü sabah erken kalktım. 10-11 gibi yazışıyorduk her şey güzel. Yola çıktığını söyledi. Ben de evdeki birkaç işi yaptıktan sonra uyuyakalmışım. Saat 13:30 gibi aradı. Uyandım açtım toparladım kendimi. Sen uyudun mu dedi? Hayır falan dedim ama ses tonundan olacak anlamış olmalı. Bana yine sözünü tutmadın saat ikiye kadar geliyorsan gel gelmiyorsan gidiyorum dedi. Sinirlendim biraz konuştuk sonra başladı bağırıp çağırmaya çok sinirliydi ben de sonra görüşelim dedim. Ben ta nerden geldim sen 5 dakikalık yolu bile gelemiyorsun beni sakinleştirmen gereken yerde görüşmeyi kesiyorsun. Sana hakkımı helal etmiyorum. Bir daha görüşmeyelim dedi. Aradım açmadı. Sonra ben de sesli mesajla ağzıma geleni söyledim ve engelledim. Ara ara engeli kaldırıp bakıyorum ama yine de herhangi bir çabası yok sizce ben haksız mıyım? ne olmuş yani uyuyakaldıysam. Olamaz mı insanlık hali değil mi? Bunu anlayışla karşılaması gerekmez miydi? Kaç gün oldu halen çabalamıyor? Onu içimden bir türlü atamadım ne yapmalıyım.
B.kunu cikartmissin geç kalmanın. Geç kalmak denmez bunun adı başka birsey
 
Eşimde uyku apnesi var. Her ortamda uyuyabilir. Ama bu güne kadar uyuduğu için buluşmaya gelemediği olmadı…

30 tane hatırlatma kurup 20 tane alarm kurup uyanmalıydınız.. adamı rahat bırakın
 
Şakamisiniz sadece sinirlenmeye hakkı yok o kadar yansıtmaya başına birşey gelmiş olabilir diye merak edersin ve terk edersin doğru yapmış ta nereden geliyor üstelik bir kez bunun için ayrılmış siniz artık rahat rahat uyuyun bence sizin anlamadığıniz ne biliyor musunuz ne var insanlık hali deyip geçmek sizin sorununuz ben ta kaç km yoldan geleceğim sevgilim hasta değil birşey değil uyumuş ne kadarda önem veriyor bana olay bu bence sizin gibi biri sizinle daha uyumlu olur ikinizde uyuyun görüşmeyin yada sizde bigun otobüsle uçakla görmeye gidin oda uyusun gelmesin falan
Hayır sevgilisi biliyor huyunu zaten daha önce kaç kere yapmış merak falan etmiyor o yüzden de huy edinmiş bunu uyuyor hanımefendi sanki sabah 4 te 5 te buluşacaklar
 
Hayır sevgilisi biliyor huyunu zaten daha önce kaç kere yapmış merak falan etmiyor o yüzden de huy edinmiş bunu uyuyor hanımefendi sanki sabah 4 te 5 te buluşacaklar
Dönmesin o sevgilide olmuyorsa olmuyor kimine normal tolere edilir kimi de etmez ben etmezdim saygıli değil bana göre bir baskasina normal gelebilir hasta vs olsa banada normal gelebilirdi başka gün gorusurduk yorgunsa başka gün gorusurduk bu sekilde hiç gorusmeyelim en güzeli
 
Dönmesin o sevgilide olmuyorsa olmuyor kimine normal tolere edilir kimi de etmez ben etmezdim saygıli değil bana göre bir baskasina normal gelebilir hasta vs olsa banada normal gelebilirdi başka gün gorusurduk yorgunsa başka gün gorusurduk bu sekilde hiç gorusmeyelim en güzeli
Adam şehir dışından gelmiş iki elim kanda olsa giderim karşımdaki kişiye verdiğim değerden dolayı
 
Adam şehir dışından gelmiş iki elim kanda olsa giderim karşımdaki kişiye verdiğim değerden dolayı
Aynen biz kadınlar hep demezmiyiz meşgul insan yoktur sana vakti olmayan vardır diye düşünsenize gidip bekliyorsun gelmiyor nedenide uyku en basitinden özensiz beni ozlemiyor niye sevgiliyimki ben onunla diye ayrilir mantıklı insan neyse konu sahibini yermek değil amaç sormuş kim hakli diye yazdık bizde iyi forumlar dilerim
 
Aynen biz kadınlar hep demezmiyiz meşgul insan yoktur sana vakti olmayan vardır diye düşünsenize gidip bekliyorsun gelmiyor nedenide uyku en basitinden özensiz beni ozlemiyor niye sevgiliyimki ben onunla diye ayrilir mantıklı insan neyse konu sahibini yermek değil amaç sormuş kim hakli diye yazdık bizde iyi forumlar dilerim
Hayır bu alışkanlık olmuş huy yani uykuya düşkünüm ne olacak demesi çok sinir bozucu kaç kere yaptıysa çocuk gelmeyince hemen anlamış uyuduğunu aşırı sinir bozucu bu alışkanlık değişmezse hiç bir yerde kabul göremezsiniz sizin iyiliğiniz için söylüyorum ben de madem fikir soruldu
 
Benim anlamadığım uyandın hazırlandın evi topladın o ara nasıl uyuya kaldın ki? Koala mısın? Abartma haklı değilsin tabiki . Bide adama ağzına geleni söyleyip engellemiş iki dakika hazırlanıp çıkayım demiyor. Tembellik de var sanırım
 
Adhd olabilir mi sizde? Bu arada ben de ayrılırdım. Sizin gibi geç kalan birine asla tahammül edemem. Saygısızlık yapmışsınız. Belli ki sizin bu tavrınıza katlanacak kadar da sizi sevmiyor. Kendine saygısı varmış.
 
Böyle konu sahiplerinin haksız olduğu konuları okurken bana bi gülme geliyor ya. O kadar inanıyor ki haklı olduğuna, eleştiremiyorum.
 
İnsan o durumda nasıl uyuyakalır? Demekki hiç heyecan duymuyorsunuz, hazırlanmak, sevgiliyle buluşma isteği, o telaş olmamış ki uyumuşsunuz.
Bu kadar heyecan duymadığınız adamı geri döndürme isteği neden?
 
10-11 gibi yazışıyorduk her şey güzel. Yola çıktığını söyledi. Ben de evdeki birkaç işi yaptıktan sonra uyuyakalmışım.
Bu nasıl mümkün olabiliyor ya? :D olduğun yerde durup dururken uyuyor musun? Unutkanlık da varmış, bir doktora görün kesin. Neyse sen haksızsız zaten ama bence adam da pek normal değil. Yeni tanıştığınızda söyledikleri falan çok ürpertici. Bir insan neden ilk buluşmada bunları söyler ki?
 
Böyle konu sahiplerinin haksız olduğu konuları okurken bana bi gülme geliyor ya. O kadar inanıyor ki haklı olduğuna, eleştiremiyorum.
O sırada yüzde yüz haklı olduğu hâlde özür dileyen ben 🥹
 
Back
X