• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Buluşmaya zamanında gitmediğim için terkedildim?

Gelen tepkiler beni üzdü. Ağladım biraz ama galiba haklısınız. Uyumayı seviyorum bilerek olan bişey değildi zaten Ama hiç değilse anlamadan dinlemeden kızmak yerine bir beni anlamaya çalışsaydı istedim.
Tam trollsünüz😂Sizin bu uykuyla az sinir harbi yaşatmamışsınızdır yani kraliyet ailesinde filan yaşamıyorsanız. Okulda uyursun, otobüste uyursun,gittiğin her yerde uyursun yani😂
 
Sürekli bir yerlere geç kalan, sürekli uyuyan insanlar bana çok hantal geliyor ya. Kusura bakmayın ama kendinizde biraz değişiklik yapın.
 
Pek derdimi kimseye anlatan biri değilim. Pek arkadaşım yok. İçimde bir huzursuzluk var bunu paylaşmak istedim.

Ben 26 yaşına girmek üzereyim. Manisa'da oturuyorum. Bundan 7 ay önce Haziran zamanı tek ders sınavımı vermek için Balıkesir'e gittim. Orada biriyle tanıştım. Tanışmadan sonraki ilk buluşmamızda burası kadınlar için güvenli bir ülke değil. Benden korkacağın bir şey olursa çalıştığım işten evime kadar seninle her şeyimi paylaşmaya hazırım. Görüşmeyi sonlandırmak istediğin an benden ayrılabilirsin dedi ve bu bana o zaman çok hoş gelmişti. Neyse icra memuruydu. Bana göre tuhaf ve zor bir işti. Yaptığı işleri ve anıları ilginç ve farklıydı. Her neyse bana genellikle iyi bir yaklaşım sergiledi. Tavırları netti. Düşündüğünü çat diye söyler alındığımı görünce de kendi düşündüğümü söylemeyeyim mi? diye savunurdu. Tırnaklarını yiyen biriydi, nefret ettiğim halde sigara içiyordu(astım ve bronşitim var) ama yine de eli yüzü düzgün yanımdayken küfretmemeye gayret eden sürekli telefonu çalan kılık kıyafeti ve şekil şemali düzgün traşlı ve saçına başına dikkat eden biriydi. Ayrıca hayatımda bir başkasından aldığım ilk çiçeği bana o almıştı.

Başlarda uzak mesafe diye zorlanırım diye düşündüğümü söyledim ona o da 140 km önemli bir mesafe değil ben sana gelirim diyerekten hemen her hafta 1-2 defa görüştük. Fiziksel temastan çok hoşlanıyordu. Omzuna yatmamı ve saçlarımla oynamayı istiyordu. Bu benim de hoşuma gidiyordu. Neyse Ailemin durumu da pek olmadığından ben de yeni çalışma hayatına başladığımdan geldiğinde mümkün mertebe çay kahve ısmarlamaya çalışıyordum. Ama o elimi pek cebime attırmıyor. Basit şeylere izin veriyordu. Birlikte zamanımız oldukça gezdik eğlendik.

Ben biraz unutkan biriyim ve uyumayı da çok seviyorum. Bu konuda onunla tartışırdık. Genelde hafta sonu buluşacağımız zamanı kararlaştırırdık. Ben bazen buluşacağımız zamanı unuturdum. uyuyakalırdım bazen de evden izin almak zor olurdu falan neyse birkaç ay önce buluşma zamanı uyuduğum için bana kızdı ve benimle görüşmeyi kesti. Verilen en basit bir sözün bile tutulması konusunda hassastı. Yine de olur insanlık hali değil mi? uyuyakalamaz mıyım? Beni böyle kabul etmesi lazım. Ben yine de içim içimi yedi bir ay sonra aradım telefonu heyecanla açtı senin fotoğrafına bakarken beni aradın dedi ve içim bir hoş oldu yine görüşmeye başlamıştık. Yılbaşından birkaç gün önce bana hediye aldığını ve yılbaşında görüşmek istediğini söyledi. Ben de olur dedim saat 12-13 uygun mu dedim. O da sen uyanamazsın 13te buluşalım ama söz ver daha öncekiler gibi beni bekletme uyuma dedi. Tamam dedim yılbaşı günü sabah erken kalktım. 10-11 gibi yazışıyorduk her şey güzel. Yola çıktığını söyledi. Ben de evdeki birkaç işi yaptıktan sonra uyuyakalmışım. Saat 13:30 gibi aradı. Uyandım açtım toparladım kendimi. Sen uyudun mu dedi? Hayır falan dedim ama ses tonundan olacak anlamış olmalı. Bana yine sözünü tutmadın saat ikiye kadar geliyorsan gel gelmiyorsan gidiyorum dedi. Sinirlendim biraz konuştuk sonra başladı bağırıp çağırmaya çok sinirliydi ben de sonra görüşelim dedim. Ben ta nerden geldim sen 5 dakikalık yolu bile gelemiyorsun beni sakinleştirmen gereken yerde görüşmeyi kesiyorsun. Sana hakkımı helal etmiyorum. Bir daha görüşmeyelim dedi. Aradım açmadı. Sonra ben de sesli mesajla ağzıma geleni söyledim ve engelledim. Ara ara engeli kaldırıp bakıyorum ama yine de herhangi bir çabası yok sizce ben haksız mıyım? ne olmuş yani uyuyakaldıysam. Olamaz mı insanlık hali değil mi? Bunu anlayışla karşılaması gerekmez miydi? Kaç gün oldu halen çabalamıyor? Onu içimden bir türlü atamadım ne yapmalıyım.
Adam hakli
 
Böyle bi arkadaşım var kaç kere iş görüşmesine geç kaldı bazen işe alındı ilk gün geç kaldı geç dediğim de 8de başlayan mesaiye 9da gitti değil yani 12de 1de falan , konu sahibinin anlattığı gibi sabahtan uyanıp giyiniyordu sonra görüşme saatini beklerken uyuyakalıyordu. Ne hormonal ne de biyokimyasal bi durum olduğunu düşünmüyorum bence tamamen psikolojik içten içe kaçıyorsunuz o görüşmeden ve bunu çözecek olan da yine sizsiniz. Adam haklı
 
uyu biraz atarsın
Ay çok güldüm yaa :halay:

Yani konu sahibi siz şirinler gibi bir şeysiniz. Uykucu şirin vardı orada. Uyuyor muydu bayılıyor muydu belli değildi. İnsanlık hali dediğiniz bir olur iki olur. Adam kalkıp 140 km yol geliyor sizin için el insaf.
 
Konu sahibi sizi görene kadar kendimi uykucu sanıyordum konuyu ilk okuduğum an erkek arkadaşınız sizden ayrılmak için bahane bulmuştur diye düşünmüştüm ama bir değil iki değil sürekli böyle yapıyorsanız karşı taraf sinir olmakta haklıdır hiç kusura bakmayın sonuçta 6 yaşında çocuk değilsiniz 26 yaşında genç kadınsınız
 
Son düzenleme:
Bir şey diyeceğim Allah korusun başka bir rahatsızlığınız olmasın? Burada kızıyoruz ediyoruz ama olur mu olur, dahiliyeye veya nörolojiye görünün isterseniz.
Diğer konuya gelirsek de evet ben de adamı haklı buldum, sonuçta işimizi gücümüzü buluşmaya göre ayarlıyoruz, hoş olmuyor. İnşallah bir sağlık sorunu çıkmaz.
Bu arada bazı antidepresanlar ağır uyku yapıyor (kullandığım için diyorum) öyle bir durumunuz var mı?
 
Sevgilimle bulusman var Uçman gerekirken sen uyuyorsan yeterince sevmemissin
 
Bir şey diyeceğim Allah korusun başka bir rahatsızlığınız olmasın? Burada kızıyoruz ediyoruz ama olur mu olur, dahiliyeye veya nörolojiye görünün isterseniz.
Diğer konuya gelirsek de evet ben de adamı haklı buldum, sonuçta işimizi gücümüzü buluşmaya göre ayarlıyoruz, hoş olmuyor. İnşallah bir sağlık sorunu çıkmaz.
Bu arada bazı antidepresanlar ağır uyku yapıyor (kullandığım için diyorum) öyle bir durumunuz var mı?
Ben de aynı şeyi düşündüm konuyu okurken narkolepsi de olabilir mi acaba narkolepsi olanlar da hep uyuyor
 
Gelen tepkiler beni üzdü. Ağladım biraz ama galiba haklısınız. Uyumayı seviyorum bilerek olan bişey değildi zaten Ama hiç değilse anlamadan dinlemeden kızmak yerine bir beni anlamaya çalışsaydı istedim.
Nasıl bilerek olan bir şey değil?
Buluşma saatiniz belliymiş ve yatıp uyumuşsunuz, sonra da yine geç kalmışsınız.
Hani ilk defa oldu deseniz anlaşılır ama siz defaatle bunu yapmışsınız, üstelik ilk ayrılma sebebiniz de buymuş, saygısızlık değil mi bu
 
10-11 e konusuyorsun 1 de randevun var yani telefonu kapadıktan sonra 2 saatlik bir bosluk var normalde senin duş alman makyaj yapman buluşma için hazırlanman ve bulusma yerine gitmen lazım yolu felanda hesaba katarsak senin telefonu kapatıktan hemen sonra yazdığım işlere koyulman lazımken sen umursamadan yatıp uyumussun şaka gibisin birde ne var bunda deyip haksızmıyım diyorsun valla helal olsun sizee
 
Pek derdimi kimseye anlatan biri değilim. Pek arkadaşım yok. İçimde bir huzursuzluk var bunu paylaşmak istedim.

Ben 26 yaşına girmek üzereyim. Manisa'da oturuyorum. Bundan 7 ay önce Haziran zamanı tek ders sınavımı vermek için Balıkesir'e gittim. Orada biriyle tanıştım. Tanışmadan sonraki ilk buluşmamızda burası kadınlar için güvenli bir ülke değil. Benden korkacağın bir şey olursa çalıştığım işten evime kadar seninle her şeyimi paylaşmaya hazırım. Görüşmeyi sonlandırmak istediğin an benden ayrılabilirsin dedi ve bu bana o zaman çok hoş gelmişti. Neyse icra memuruydu. Bana göre tuhaf ve zor bir işti. Yaptığı işleri ve anıları ilginç ve farklıydı. Her neyse bana genellikle iyi bir yaklaşım sergiledi. Tavırları netti. Düşündüğünü çat diye söyler alındığımı görünce de kendi düşündüğümü söylemeyeyim mi? diye savunurdu. Tırnaklarını yiyen biriydi, nefret ettiğim halde sigara içiyordu(astım ve bronşitim var) ama yine de eli yüzü düzgün yanımdayken küfretmemeye gayret eden sürekli telefonu çalan kılık kıyafeti ve şekil şemali düzgün traşlı ve saçına başına dikkat eden biriydi. Ayrıca hayatımda bir başkasından aldığım ilk çiçeği bana o almıştı.

Başlarda uzak mesafe diye zorlanırım diye düşündüğümü söyledim ona o da 140 km önemli bir mesafe değil ben sana gelirim diyerekten hemen her hafta 1-2 defa görüştük. Fiziksel temastan çok hoşlanıyordu. Omzuna yatmamı ve saçlarımla oynamayı istiyordu. Bu benim de hoşuma gidiyordu. Neyse Ailemin durumu da pek olmadığından ben de yeni çalışma hayatına başladığımdan geldiğinde mümkün mertebe çay kahve ısmarlamaya çalışıyordum. Ama o elimi pek cebime attırmıyor. Basit şeylere izin veriyordu. Birlikte zamanımız oldukça gezdik eğlendik.

Ben biraz unutkan biriyim ve uyumayı da çok seviyorum. Bu konuda onunla tartışırdık. Genelde hafta sonu buluşacağımız zamanı kararlaştırırdık. Ben bazen buluşacağımız zamanı unuturdum. uyuyakalırdım bazen de evden izin almak zor olurdu falan neyse birkaç ay önce buluşma zamanı uyuduğum için bana kızdı ve benimle görüşmeyi kesti. Verilen en basit bir sözün bile tutulması konusunda hassastı. Yine de olur insanlık hali değil mi? uyuyakalamaz mıyım? Beni böyle kabul etmesi lazım. Ben yine de içim içimi yedi bir ay sonra aradım telefonu heyecanla açtı senin fotoğrafına bakarken beni aradın dedi ve içim bir hoş oldu yine görüşmeye başlamıştık. Yılbaşından birkaç gün önce bana hediye aldığını ve yılbaşında görüşmek istediğini söyledi. Ben de olur dedim saat 12-13 uygun mu dedim. O da sen uyanamazsın 13te buluşalım ama söz ver daha öncekiler gibi beni bekletme uyuma dedi. Tamam dedim yılbaşı günü sabah erken kalktım. 10-11 gibi yazışıyorduk her şey güzel. Yola çıktığını söyledi. Ben de evdeki birkaç işi yaptıktan sonra uyuyakalmışım. Saat 13:30 gibi aradı. Uyandım açtım toparladım kendimi. Sen uyudun mu dedi? Hayır falan dedim ama ses tonundan olacak anlamış olmalı. Bana yine sözünü tutmadın saat ikiye kadar geliyorsan gel gelmiyorsan gidiyorum dedi. Sinirlendim biraz konuştuk sonra başladı bağırıp çağırmaya çok sinirliydi ben de sonra görüşelim dedim. Ben ta nerden geldim sen 5 dakikalık yolu bile gelemiyorsun beni sakinleştirmen gereken yerde görüşmeyi kesiyorsun. Sana hakkımı helal etmiyorum. Bir daha görüşmeyelim dedi. Aradım açmadı. Sonra ben de sesli mesajla ağzıma geleni söyledim ve engelledim. Ara ara engeli kaldırıp bakıyorum ama yine de herhangi bir çabası yok sizce ben haksız mıyım? ne olmuş yani uyuyakaldıysam. Olamaz mı insanlık hali değil mi? Bunu anlayışla karşılaması gerekmez miydi? Kaç gün oldu halen çabalamıyor? Onu içimden bir türlü atamadım ne yapmalıyım.
Adam sizinle buluşmak için sabahın köründe kalkıp hazırlanıp yola çıkarken o sırada siz tez gel yarim tez gel tez gel kurbanın olayımmm.

1770460216584.webp
 
Yani durup dururken uyumayı geçtim de bir insan sevgilisiyle buluşmayı nasıl unutabilir adam uzak yoldan geliyorken 😅
Bence bir sağlık sorunu var ki inşallah yoktur çünkü varsa üzülürüm (kendim de yaşıyorum, DEHB im ve aklınıza gelmeyecek şeyleri unutuyorum, uyku sorunum var kullandığım bir antidepresan feci uyutuyor)
 
Bence bir sağlık sorunu var ki inşallah yoktur çünkü varsa üzülürüm (kendim de yaşıyorum, DEHB im ve aklınıza gelmeyecek şeyleri unutuyorum, uyku sorunum var kullandığım bir antidepresan feci uyutuyor)

Geçmiş olsun, ama bir şeyim yok demiş.
 
Gündüz vakti ne uykusu bu?
Gencecik kadınsınız yani insan öyle durup dururken yatıp uyumaz hemde bir planınız varken.
Elinizde akıllı telefon var,en kötü alarm kurulur yine yetişilir. 140 km yol gelmiş adam siz evde uyuyup kalmışsınız,kalkıp vaktinde gidememişsiniz.
Haklı bence adam.
Arkadaşınız olsam sizinle program yapmazdım ben mesela.
 
ay biz aynı şehirde farklı mahallede olmamıza rağmen buluşacağız diye sabahtan kalkar hazırlanır evin işini de yapardık ki eve dönünce annemiz laf etmesin. Eşim vardiyalı çalıştığı halde işten çıkıp uyumadan beni görmeye gelirdi.
yok canım bizim zamanın insanı sizin kuşağı anlayamaz. sen bu adamla evlensen çocuğu okulda unutursun sokakta unutursun uyursun :D yemek ocakta kalır uyursun. geleceği görmüş baştan kaçmış senden
 
Back
X