Bumeranga Dönen Tuhaf Bir İlişki (?)

gizlikiz22

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2016
1.113
1.996
böyle toksik bi ilişkim vardı, canımız sıkıldıkça birbirimizi arar görüşür takılır, sosyal çevremize girer ama birbirimizden asla sorumlu olmazdık. o benimle evlenmek istedi sonra ben istemedim çünkü böyle birini başta zaten ciddiye alarak takılmıyorsun sonradan da gözünde o imajı değişmiyor bende o yüzden kökünden kestim bağlantıyı.

senin hikayende ben erkek gözüyüm galiba, sadece canım sıkıldıkça buluşacak birini bulanamyınca takılırdım ve evet onun için her koşulda ona giderdim. başı sıkışsa ilk ben koşardım. farklı bi duygu oluyor ama kesinlikle ciddi ilişki seviyesinde olmuyor.

daha çok takılmalık can arkadaş gibi biri :KK70:
 

denizbenimadim

🥳
Üyelik İptali
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2019
10.431
31.376
Söz konusu F*** ilişkisinde herhangi bir taraf değilseniz bu kadar öfkelenmeyin bence
genel olarak bu tarz şeylere karşı olan insanları aşağılayan bi güruh var ona binaen söyledim ben. kişisel olarak kim kimle napmış umrumda olmaz açıkçası. bana ne yani. ancak konudaki alt mesaj da saçma gelmedi değil. sizin örneğin uzuuuuuunnn uzuuuuunnn yazdığınız bi çıkarımınız var yukarda. yapılan yorumların çok büyük kısmı konu sahibine senin aradığın tek gecelik ilişki ya da seks partnerliği değil demiş siz tam aksi çoğu kişi senin tek gecelik ilişkiler aradığını söylemiş ancak bana göre duygusal ilişki arıyorsun diye baya yeni bi şey keşfetmiş gibi yazmışsınız. nitekim benim yorumumu da anlamamışsınız.ezberlediğiniz özgürlük sloganlarını döşeyeceğiniz kişi ben değilim yalnız. azcık dikkatli okusanız anlardınız🤷‍♀️
 

Louder

Guru
Pro Üye
3 Ağustos 2012
3.498
9.276
genel olarak bu tarz şeylere karşı olan insanları aşağılayan bi güruh var ona binaen söyledim ben. kişisel olarak kim kimle napmış umrumda olmaz açıkçası. bana ne yani. ancak konudaki alt mesaj da saçma gelmedi değil. sizin örneğin uzuuuuuunnn uzuuuuunnn yazdığınız bi çıkarımınız var yukarda. yapılan yorumların çok büyük kısmı konu sahibine senin aradığın tek gecelik ilişki ya da seks partnerliği değil demiş siz tam aksi çoğu kişi senin tek gecelik ilişkiler aradığını söylemiş ancak bana göre duygusal ilişki arıyorsun diye baya yeni bi şey keşfetmiş gibi yazmışsınız. nitekim benim yorumumu da anlamamışsınız.ezberlediğiniz özgürlük sloganlarını döşeyeceğiniz kişi ben değilim yalnız. azcık dikkatli okusanız anlardınız🤷‍♀️
Sizin manipülasyon çabanızı yemeyecek kadar çok okumuş yazmışlığım var, seks ilişkisinde duygusallık bekleyen kadınlara giydirdiniz gayet, ne hakla yaptınız anlamadı kimse.
Konu sahibine yaptığım yorum kendisini tanımamdan kaynaklanan temeller içerir, sizin dikkatli okusanız da konu sahibi kadar anlamanız imkansız.
Milletin ilişki beklentilerini tartışmak yerine manipülasyona başvurmadan derdinizi anlatmaya çalışmayı deneyin, iyi akşamlar :)
 

denizbenimadim

🥳
Üyelik İptali
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2019
10.431
31.376
Sizin manipülasyon çabanızı yemeyecek kadar çok okumuş yazmışlığım var, seks ilişkisinde duygusallık bekleyen kadınlara giydirdiniz gayet, ne hakla yaptınız anlamadı kimse.
Konu sahibine yaptığım yorum kendisini tanımamdan kaynaklanan temeller içerir, sizin dikkatli okusanız da konu sahibi kadar anlamanız imkansız.
Milletin ilişki beklentilerini tartışmak yerine manipülasyona başvurmadan derdinizi anlatmaya çalışmayı deneyin, iyi akşamlar :)
her sağlıklı duygusal ilişkide seks vardır ve olmalıdır ancak sadece sevişmek için bir araya gelen insanlar arasında duygusallık sürprizdir. ikisi birbirinden tamamen farklı durumlar. sadece sevişmek için bir araya gelen insanların kadın erkek duygusallık beklemesi evet çok saçma. aşırı saçma olağanüstü saçma yani. saçma olan bir
şeye saçma demek neden giydirmek yahut manipüle etmek olsun cidden anlamadım :KK51:
 

Atlantistebiranka

Thank you mario but princess is in another castle.
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2019
2.581
8.803
her sağlıklı duygusal ilişkide seks vardır ve olmalıdır ancak sadece sevişmek için bir araya gelen insanlar arasında duygusallık sürprizdir. ikisi birbirinden tamamen farklı durumlar. sadece sevişmek için bir araya gelen insanların kadın erkek duygusallık beklemesi evet çok saçma. aşırı saçma olağanüstü saçma yani. saçma olan bir
şeye saçma demek neden giydirmek yahut manipüle etmek olsun cidden anlamadım :KK51:
Kaçırdığınız nokta şu; konu sahibi "ay ben ons takılayım da sonra duygusal ilişkiye döndürürüm" diye girmiyor olaya. Fuckbuddyniz hastayken kapısına gidip çorba yedirmezsiniz, hayatlarınıza flört biri girdiğinde kıskançlık yapmazsınız, evinin eksik eşyasını vermeyi teklif etmezsiniz. Bunlar duygusal hatta romantik jestlerdir. Konu sahibi bunları yaşadığı için kafası karıştı. Önceki ilişkisinden öğrendiği örüntüler tetiklenince de işler sarpa sardı. Adam dengesiz. Ne istediğini bilmiyor.
 

denizbenimadim

🥳
Üyelik İptali
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2019
10.431
31.376
Kaçırdığınız nokta şu; konu sahibi "ay ben ons takılayım da sonra duygusal ilişkiye döndürürüm" diye girmiyor olaya. Fuckbuddyniz hastayken kapısına gidip çorba yedirmezsiniz, hayatlarınıza flört biri girdiğinde kıskançlık yapmazsınız, evinin eksik eşyasını vermeyi teklif etmezsiniz. Bunlar duygusal hatta romantik jestlerdir. Konu sahibi bunları yaşadığı için kafası karıştı. Önceki ilişkisinden öğrendiği örüntüler tetiklenince de işler sarpa sardı. Adam dengesiz. Ne istediğini bilmiyor.
evet bu açıdan bakınca bu konuda mantık çerçevesine oturuyor söyledikleriniz. ancak bir önceki alıntıda cevap verdiğim hanımefendi seks yapan kadınlara giydirdiğimi ima ettiğinden o cevabı verdim
 

Louder

Guru
Pro Üye
3 Ağustos 2012
3.498
9.276
her sağlıklı duygusal ilişkide seks vardır ve olmalıdır ancak sadece sevişmek için bir araya gelen insanlar arasında duygusallık sürprizdir. ikisi birbirinden tamamen farklı durumlar. sadece sevişmek için bir araya gelen insanların kadın erkek duygusallık beklemesi evet çok saçma. aşırı saçma olağanüstü saçma yani. saçma olan bir
şeye saçma demek neden giydirmek yahut manipüle etmek olsun cidden anlamadım :KK51:
Yine aynı manipülasyona kasıyorsunuz bakın. Mesajıma verdiğiniz ilk cevabınızda “bunlara tepki verenlereydi tepkim” falan dediniz ya, ondan bahsetmiştim. Tepkiniz ona buna değildi çünkü, gayet yazdığınız gibiydi her şey. Ayrıca sadece seks için bir araya gelen insanlar arasında duygusal ilişki gelişmesi oldukça yaygın bir durum. Artık 83 sene sevgili olup evlenince sevişmeler falan çok geride kaldı çünkü. İnsanlar genellikle cinsel uyumlarına göre devam ediyorlar ilişkilerine.
Şimdi yine alakasız bir yerden tutup çekeceksiniz o yüzden pes ediyorum :)
 

Louder

Guru
Pro Üye
3 Ağustos 2012
3.498
9.276
evet bu açıdan bakınca bu konuda mantık çerçevesine oturuyor söyledikleriniz. ancak bir önceki alıntıda cevap verdiğim hanımefendi seks yapan kadınlara giydirdiğimi ima ettiğinden o cevabı verdim
Ooof yine yine yine. Seks yapan kadınlara giydirdiğinizi söylemedim. Seks ilişkisinde duygusallık bekleyebilen kadınlara giydirdiğinizi söyledim ve gayet de öyle yaptınız.
 

denizbenimadim

🥳
Üyelik İptali
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2019
10.431
31.376
Ooof yine yine yine. Seks yapan kadınlara giydirdiğinizi söylemedim. Seks ilişkisinde duygusallık bekleyebilen kadınlara giydirdiğinizi söyledim ve gayet de öyle yaptınız.
ha evet o konuda haklısınız. bence saçma çünkü. sevişmek için bir araya gelmişsin her şey baştan belli duygusallık beklemek saçma yani. o konuda evet böyle düşünüyorum
 

denizbenimadim

🥳
Üyelik İptali
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2019
10.431
31.376
Yine aynı manipülasyona kasıyorsunuz bakın. Mesajıma verdiğiniz ilk cevabınızda “bunlara tepki verenlereydi tepkim” falan dediniz ya, ondan bahsetmiştim. Tepkiniz ona buna değildi çünkü, gayet yazdığınız gibiydi her şey. Ayrıca sadece seks için bir araya gelen insanlar arasında duygusal ilişki gelişmesi oldukça yaygın bir durum. Artık 83 sene sevgili olup evlenince sevişmeler falan çok geride kaldı çünkü. İnsanlar genellikle cinsel uyumlarına göre devam ediyorlar ilişkilerine.
Şimdi yine alakasız bir yerden tutup çekeceksiniz o yüzden pes ediyorum :)
şöyle söyleyim iki insan bi aradadır ve tamamen anlık şekilde sevişirler. spontane gelişir. önceden aralarında duygusallık yoktur. cinsellik niyetleri de yoktur cinsellik sonrası duygusallık olabilir yahut beklenebilir. ancak sevişmek amaçlı bi araya gelinen ilişkide duygusallık beklemek bana saçma geliyor. hep de saçma gelecek. amaç belli çünkü. ha olamaz mı olabilir o da sürpriz olur. ben böyle düşünüyorum 🤷‍♀️
 

Katibin Ruhu

Yavrum çok iyisin, üzerler seni. 😈
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
28.354
111.139
33
ha evet o konuda haklısınız. bence saçma çünkü. sevişmek için bir araya gelmişsin her şey baştan belli duygusallık beklemek saçma yani. o konuda evet böyle düşünüyorum
Karşı taraf da bu dediğinize uygun davranmıyor işte. Tanıştıkları gün kapısına çorba ile geliyor, bir müddet seks bile yapmıyorlar, buluşup bi kahve içiyorlar bir yerlere gidiyorlar , beraber bir şeyler paylaşıyorlar falan.. Seks için olan tanışıklıkta seks en son oluyor. Ama adı seks için tanıştık olunca bir karmaşa çıkıyor. Sorun bu yani, ilişkiye ad konulamaması.
 

denizbenimadim

🥳
Üyelik İptali
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2019
10.431
31.376
Karşı taraf da bu dediğinize uygun davranmıyor işte. Tanıştıkları gün kapısına çorba ile geliyor, bir müddet seks bile yapmıyorlar, buluşup bi kahve içiyorlar bir yerlere gidiyorlar , beraber bir şeyler paylaşıyorlar falan.. Seks için olan tanışıklıkta seks en son oluyor. Ama adı seks için tanıştık olunca bir karmaşa çıkıyor. Sorun bu yani, ilişkiye ad konulamaması.
evet bu konunun özelinde adamın dengesizliğinden kaynaklı bi karmaşa var
 

Katibin Ruhu

Yavrum çok iyisin, üzerler seni. 😈
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
28.354
111.139
33
evet bu konunun özelinde adamın dengesizliğinden kaynaklı bi karmaşa var
Kendisini pek çakal buldum.Romantik ilişki elbisesinde bir fuckbuddy ilişkisi yapacak aklınca. Yani sıfır sorumluluk, hep kendisinin karlı çıkacağı bir ilişki türü.
 

Nooption

memento mori memento vivere
Pro Üye
3 Nisan 2014
33.231
132.239
Kendisini pek çakal buldum.Romantik ilişki elbisesinde bir fuckbuddy ilişkisi yapacak aklınca. Yani sıfır sorumluluk, hep kendisinin karlı çıkacağı bir ilişki türü.

sonrada kalkıp buluştuğun adam ters birşey yaparsa beni ara zart zurt.
bak bak ne ince düşünceli erkek..
 

denizbenimadim

🥳
Üyelik İptali
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2019
10.431
31.376
Kendisini pek çakal buldum.Romantik ilişki elbisesinde bir fuckbuddy ilişkisi yapacak aklınca. Yani sıfır sorumluluk, hep kendisinin karlı çıkacağı bir ilişki türü.
bu sitede okuduğumuz birçok ilişkide aslında bu durum vardı maalesef. erkekler çok çakal artık katılıyorum :KK11: