yanı gıdıp yazmıyım beklıyımmıkarıştırdım ozaman k. Bakmayın.
Defolup gitme konusunda ... Olafı soylediğinde iki cümleyle kendine gelmesini sğlayabilirsiniz.
''saygı görmek istiyosan saygı göstereceksin ''
''babanın çifliğindeki ineklerine bağırmıyosun işyerinde olduğunu hatırla ''
'' ben nasıl dikkat ediyorsan sende dikkat edeceksin ''
''karşında karın / kocan yada çocuğun yok''
vs... Gibi pes etmeyin yani... Zorunluluk hallerinde çizelgede değişiklik yapmak zorunda sonuç itibariyle....
Sizde yasal haklarınızı sonuna kadar kullanmak suretiyle ezdirmeyiniz kendinizi. Zaten başka çalışışanlara hakkınızın yenmesine saygısızlığa müsade etmemeniz yönünden kötü örnek teşkil edeceğinizden emin olun bir süre sora ibreti alem için işinize tazminatlarınızı vermek suretiyle son vereceklerdir. Hakkını savunanların sonu hep böyle olmuştur. Kendimden biliyorum :)))))
yanı gıdıp yazmıyım beklıyımmı
ama artık calısmak ıstemyorum
Is hayatinda en sinir oldugum seylerden biri hadi bana eyvallah diyerek cikip giden, terkeden iscilerdir. Bu tur isciler direk kara listeye alinir zaten isveren tarafindan. Yani bir daha ise alinmayacaklar listesine. Acayip sinir bozucu bir durum. Calisma kosullariniz sizi hakli gostermez.
Siz oyle kafaniza gore isten cikarsaniz, tazminat filan beklemeyin.
Kac yasina gelmissiniz, is adabini ogrenin biraz. Isten dun cikilip, bugun gidip istifa yazilmaz. Siz siralamayi karistirmissiniz. Istifa yazilir, isverene kurallarin/yasalarin gerektirdigi kadar sure verilir, o sure calisilir, ve delikanli gibi cikilir. Anladiniz mi? Tazminat vermesinler de zaten, onlari zarara sokup bir de ustune para mi istiyorsunuz? Yok oyle dunya.
Is hayatinda en sinir oldugum seylerden biri hadi bana eyvallah diyerek cikip giden, terkeden iscilerdir. Bu tur isciler direk kara listeye alinir zaten isveren tarafindan. Yani bir daha ise alinmayacaklar listesine. Acayip sinir bozucu bir durum. Calisma kosullariniz sizi hakli gostermez.
Siz oyle kafaniza gore isten cikarsaniz, tazminat filan beklemeyin.
Kac yasina gelmissiniz, is adabini ogrenin biraz. Isten dun cikilip, bugun gidip istifa yazilmaz. Siz siralamayi karistirmissiniz. Istifa yazilir, isverene kurallarin/yasalarin gerektirdigi kadar sure verilir, o sure calisilir, ve delikanli gibi cikilir. Anladiniz mi? Tazminat vermesinler de zaten, onlari zarara sokup bir de ustune para mi istiyorsunuz? Yok oyle dunya.