• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Çıkmaz sokakta bir anne…

Şehre alışmanın yolu da çalışmaktan geçiyor zaten toplu taşıma kullan işe git gel dönüşte markete uğra hafta sonu kuaföre alışverişe git derken şehre başka nasıl alışılır ki
Onu da anlamadım . Büyükşehir de taşındım komşularım arkadaşlarım 55 km uzakta kaldı. E bu semte de 15 gün de alıştım etrafı keşfettim. Arkadaşlarımı hergün göremiyorum artık üüüüğ demiyorum. Bazı memurlar askerler 3 4 yıl da bir tayin oluyor . Alışılıyor herşeye.
 
Boşa kavga ediyorsunuz . Bana da beğenmedimler attın zerre kızmadım mesela. Hala seviyorum üye olarak seni. Çoğumuzun iş hayatı evlilik hayatı çocuk sahibi olma yılları vs senden kat kat fazla. Tecrübelerimiz fazla . Onları dile getiriyoruz sadece . İran ABD savaşına döndü konu. Gereksiz oysa .

Yazdığım şeyi ısrarla ucundan çekiştirip, farklı noktaya çekmek; yazmadığım şeyi sanki yazmışım gibi ısrarla itham etmek bunlar saygısızlık. Ben konuyu açan kişi dışında kimseye bir yorum yapıp, yazdıklarını çekiştirmiyorum farklı şekilde itham etmiyorum. Ek olarak kimsenin konusunu da bu şekilde sabote etmiyorum.

Ama sizler bunu yapıyorsunuz. Kendi kendinize polemik yaratıyorsunuz. İnternette tanımadığınız insanların yaptığı tavsiyelere yorumlara tahammülünüz yok, her doğruyu kendi küçük hayatlarınızdaki gibi sanıyorsunuz.

Tecrübe ayrı gerçekler ayrı kimse kusura bakmasın.

Gereksiz ise insanlarla ısrarla polemik yaratıp, bunu sürdürmeyin.
 
Onu da anlamadım . Büyük şehirde taşındım komşularım arkadaşlarım 55 km uzakta kaldı. E bu semte de 15 gün de alıştım etrafı keşfettim. Arkadaşlarımı hergün göremiyorum artık üüüüğ demiyorum. Bazı memurlar askerler 3 4 yıl da bir tayin oluyor . Alışılıyor herşeye.
Küçük bir şehirde büyüdüm. Üniversiteyi İstanbul’da okudum ben de 4 kere yurt değiştirdim bana koymaz diğer şehirler. Lisede de yurtta kaldım. Arkadaşlarım ülkenin dört bir tarafına yayıldı. Her şekilde alışılıyor dediğiniz gibi.
 
Yazdığım şeyi ısrarla ucundan çekiştirip, farklı noktaya çekmek; yazmadığım şeyi sanki yazmışım gibi ısrarla itham etmek bunlar saygısızlık. Ben konuyu açan kişi dışında kimseye bir yorum yapıp, yazdıklarını çekiştirmiyorum farklı şekilde itham etmiyorum. Ek olarak kimsenin konusunu da bu şekilde sabote etmiyorum.

Ama sizler bunu yapıyorsunuz. Kendi kendinize polemik yaratıyorsunuz. İnternette tanımadığınız insanların yaptığı tavsiyelere yorumlara tahammülünüz yok, her doğruyu kendi küçük hayatlarınızdaki gibi sanıyorsunuz.

Tecrübe ayrı gerçekler ayrı kimse kusura bakmasın.

Gereksiz ise insanlarla ısrarla polemik yaratıp, bunu sürdürmeyin.
Yazdığımı bile anlamamışsın . Başka söze gerek yok. İyi geceler .
 
Ayyynen öyle bacımsu. Bu arada konu sahibi kırılmasın ama cidden öyle evliliğe alışayım şehre alışayım lafları cidden komik duruyor.
cidden böyle düşünüyorum, zaten o yüzden yazdım. neden alışmak için seneler gerekiyor bilmiyorum, başka ülkelerde bile o kadar zaman gerekmiyor yani. ki her ülkede bizim kadar insanlar sıcakkanlı, dışarlarda filan değil.
alışılacaksa da dışarıdan uzak bir yere gidince en iyi alışma şekli iş çevresi edinmek aslında. büyük şehir olur hobilerinle de çevren olur ama küçük şehirde o pek olamıyor...

bir de özelde çalışan, çalışacak insan için uzun uzun süreler ara vermek de çoğu zaman handikap. konu sahibinin yaşı genç ama evlenince 2-3 sene çalışmış olsa o şehirde bir başlangıcı olurdu, CVde bir şeyler olurdu. mesela bunlar maaş pazarlığında filan kozdur.

5 senedir çalışmamış, 2 sene daha çalışmasa desek 7 sene ara, evlenene kadar ne çalıştı onu da bilmiyoruz.
bunun şöyle bir sonucu da var sadece maaş için değil. bizim ülkemizde saygı, otorite vs. konuları bi değişik.
başkalarının 30 yaşında geldiği kariyere 40 yaşında geliyorsun...(bence hiç sorun değil, ben sıkılıp 10 senede bir sektör değiştiren bir insanım) de işte mesela izin isteyeceksin daha yeni çalışansın. amirin senden küçük olacak sindiremeyebilirsin. angarya verecekler, çünkü çömezsin....bizim insanımız böyle şeyleri kaldırmakta zorlanıyor.

konu sahibine demiyorum bunu, bazı hallerde çok ara vermek neden iyi değil konulu kamu spotu olsun :D
 
Çocuk kreş yaşına gelene kadar çalışamazsınız net. Eşinizle açık açık konuşun
 
Yazdığım şeyi ısrarla ucundan çekiştirip, farklı noktaya çekmek; yazmadığım şeyi sanki yazmışım gibi ısrarla itham etmek bunlar saygısızlık. Ben konuyu açan kişi dışında kimseye bir yorum yapıp, yazdıklarını çekiştirmiyorum farklı şekilde itham etmiyorum. Ek olarak kimsenin konusunu da bu şekilde sabote etmiyorum.

Ama sizler bunu yapıyorsunuz. Kendi kendinize polemik yaratıyorsunuz. İnternette tanımadığınız insanların yaptığı tavsiyelere yorumlara tahammülünüz yok, her doğruyu kendi küçük hayatlarınızdaki gibi sanıyorsunuz.

Tecrübe ayrı gerçekler ayrı kimse kusura bakmasın.

Gereksiz ise insanlarla ısrarla polemik yaratıp, bunu sürdürmeyin.
Bak yine tutturdu küçük hayatınız diye . Bir hayatın küçüklüğünü tam olarak nerden anlıyorsun 😅
 
cidden böyle düşünüyorum, zaten o yüzden yazdım. neden alışmak için seneler gerekiyor bilmiyorum, başka ülkelerde bile o kadar zaman gerekmiyor yani. ki her ülkede bizim kadar insanlar sıcakkanlı, dışarlarda filan değil.
alışılacaksa da dışarıdan uzak bir yere gidince en iyi alışma şekli iş çevresi edinmek aslında. büyük şehir olur hobilerinle de çevren olur ama küçük şehirde o pek olamıyor...

bir de özelde çalışan, çalışacak insan için uzun uzun süreler ara vermek de çoğu zaman handikap. konu sahibinin yaşı genç ama evlenince 2-3 sene çalışmış olsa o şehirde bir başlangıcı olurdu, CVde bir şeyler olurdu. mesela bunlar maaş pazarlığında filan kozdur.

5 senedir çalışmamış, 2 sene daha çalışmasa desek 7 sene ara, evlenene kadar ne çalıştı onu da bilmiyoruz.
bunun şöyle bir sonucu da var sadece maaş için değil. bizim ülkemizde saygı, otorite vs. konuları bi değişik.
başkalarının 30 yaşında geldiği kariyere 40 yaşında geliyorsun...(bence hiç sorun değil, ben sıkılıp 10 senede bir sektör değiştiren bir insanım) de işte mesela izin isteyeceksin daha yeni çalışansın. amirin senden küçük olacak sindiremeyebilirsin. angarya verecekler, çünkü çömezsin....bizim insanımız böyle şeyleri kaldırmakta zorlanıyor.

konu sahibine demiyorum bunu, bazı hallerde çok ara vermek neden iyi değil konulu kamu spotu olsun :D
Yapı meselesi sanıyorum bu alışma becerisi ben de doğduğum büyüdüğüm yerden üniversite kazanarak çıkıp gittim sonrasında 2 şehir değiştirdim ve mezun oldum ardından çok daha büyük bir yere atandım evlenirken yeniden şehir değiştirdim üstelik kurumum da değişti yani kısacası yeni ev yeni medeni durum yeni iş çevresi derken 1 hafta tuhaf olmuştum demekki bazılarında yıllar sürüyor bunlara alışmak
 
Farklı fikirleri kavga etmeden tartışamıyoruz . Tek yanlışımız bu .
Küçük hayat mı var yani? Herkesin kendine göre bir yaşantısı var herkesin kendince çıkardığı dersler var bilmiyorum böyle başkalarını küçümsemek bence doğru değil .
 
cidden böyle düşünüyorum, zaten o yüzden yazdım. neden alışmak için seneler gerekiyor bilmiyorum, başka ülkelerde bile o kadar zaman gerekmiyor yani. ki her ülkede bizim kadar insanlar sıcakkanlı, dışarlarda filan değil.
alışılacaksa da dışarıdan uzak bir yere gidince en iyi alışma şekli iş çevresi edinmek aslında. büyük şehir olur hobilerinle de çevren olur ama küçük şehirde o pek olamıyor...

bir de özelde çalışan, çalışacak insan için uzun uzun süreler ara vermek de çoğu zaman handikap. konu sahibinin yaşı genç ama evlenince 2-3 sene çalışmış olsa o şehirde bir başlangıcı olurdu, CVde bir şeyler olurdu. mesela bunlar maaş pazarlığında filan kozdur.

5 senedir çalışmamış, 2 sene daha çalışmasa desek 7 sene ara, evlenene kadar ne çalıştı onu da bilmiyoruz.
bunun şöyle bir sonucu da var sadece maaş için değil. bizim ülkemizde saygı, otorite vs. konuları bi değişik.
başkalarının 30 yaşında geldiği kariyere 40 yaşında geliyorsun...(bence hiç sorun değil, ben sıkılıp 10 senede bir sektör değiştiren bir insanım) de işte mesela izin isteyeceksin daha yeni çalışansın. amirin senden küçük olacak sindiremeyebilirsin. angarya verecekler, çünkü çömezsin....bizim insanımız böyle şeyleri kaldırmakta zorlanıyor.

konu sahibine demiyorum bunu, bazı hallerde çok ara vermek neden iyi değil konulu kamu spotu olsun :D
Zaten konu sahibi fosur fosur uyuyodur şuan ben ondan daha çok yorum atmışım konuya 😂
 
Küçük hayat mı var yani? Herkesin kendine göre bir yaşantısı var herkesin kendince çıkardığı dersler var bilmiyorum böyle başkalarını küçümsemek bence doğru değil .
Hayatı küçümsenecek tek üye yok bu konuda .
 
Alacağım maaş direk bakıcıya gidecek diye bir şey yok. Kadın hem çalışsın, hem bakıcıyı ödesin, hem işten eve gelince çocuğa baksın, yemek yapsın evi toplasın yıkasın... Hanımlar bakıcı parasını niye siz ödüyorsunuz, bunu planlamayı eşlerinize bırakın. Ben iş buldum şu tarihte başlamam gerekiyor çocuğun bakıcı kreş durumunu çözelim diyeceksiniz. Kalın kafalı eşlerinizle beraber yapacaksınız bütçesini. Yarı yarıya ödeyin, burada amaç aynı zamanda iş hayatına dönüş yapmak kıdem arttırmak, sigorta primi biriktirmek.

Koca istiyor diye çalışılmayınca, koca istiyor diye çocuk yapılınca kendilerini ilah olarak görüyorlar. Evet ekonomik durumlar bozulabilir işsiz kalınabilir, iyi de en başta bunu kendileri de düşünsün. Ben lisans mezunu mesleği olan eşime çalışma diyorum ama ters bir durum olursa bu kadın mağdur olur demiyor paşazadeler.

Sen çalışma gerek yok diyenler tehlikeli güvenilmez koca tipidir. Maddi durumumuz iyi, ister çalış ister çalışma buna sen karar ver diyen adamlarla evlenin. Dün çalışma diyen bugün de çalışacaksın diyor işte. Kadın yeni evliyken, çocuk yokken çalışma hayatından kopmaması gerekiyor. En az 2-3 sene bu adamları tartmak lazım. Aileler varlıklı diyorsunuz, zaten maddi yardım yapıyorlarmış. Ben olsam bu adamın psikolojik şiddetini çekeceğime ailemle konuşur durumumu açıklardım. Varlıklı dediğiniz kendi evi ve kirada diğer ev mi yoksa sayısız mal mülk mü? Ailelerinize güvenerek evlenmeyin diyoruz ama çok malı olan da çocuğuna merak etme güvendesin diyebilmeli. Size tavsiyem maaşım bakıcıyla denk geliyor çalışmam saçma olur demeyin. Ailesinden istesin ek iş yapsın o bakıcı kreş parasını ayarlasın. Buna güvenip iyice körelmeyin.
 
Çalışmayı istemiyorum gibi bir şey söylemedim, ayrıca çocuğumu bakacak kimsem yok. Ben çalışsam dahi bakıcı o bu su derken çocuğa gidecek para. İlk başta zaten çalışma gibi konuştuk iletişim de kurduk, ama işler değişti. Ben hem çalışıp hem de nasıl çocuğu bakıcıya vereyim?
Tamam işte bu soruya verdiği cevap ne bunu ona bir sorun,çocuk ne olacak cevabı ne..Bu tarz erkekler bana akılsız algı sıkıntısı olan otistik falan geliyor,Yani çalış diyorsa çocuğu da düşünmüştür aksi takdirde saydıklarımdan biridir,çocuk için önerin ne diye neden açıkca sormuyorsunuz
 
Bulamıyor yaptığı imalarda beni üzüyor
Her ima yaptığında bul kres çalışayım diyin. Zaten kres, git gel, ye ek derken evde oturmanızdan daha pahalıya gelir. Çocuk 3 ü geçsin o zaman belediyenin kreşin başvurur çalışırsınız. Eşiniz size de çocuğa da haksızlık ediyor. Verin cevabını usulunce. Bağırmadan hakaret etmeden. Yapıştır gitsin bacım
 
Bulamıyor yaptığı imalarda beni üzüyor
Eşinizin hayatın gerçeklerinden haberi yok.
İş bulun hayatın gerçekleri ile tanışsın.
Asgarinin bir tık üstünde maaş alıyorum
Maaşim kreş ve çocuğumun masraflarına gidiyor , üstelik ulaşım problemi olan bir yerde yaşadığımız için sadece kreş için ikinci bir araba almak zorunda kaldık ve birkaç milyon borçlandık.
 
Merhaba. Ben 5 yıllık evliyim, bu evlilikte 2 yaşında bir kızm var. Severek evlendim, yaşadığım yerden çok uzak yere yerleşip,hayat arkadaşımla bu yola başladım. İlk başlarda eşim çalışma, suanlık ihtiyaç yok falan demişti. O öyle söylediği için bende hem bu şehire alışıp biraz çevre edineyim, bi de evliliğe alışayım dedim. (Lisans mezunuyum). Sonra eşim iş değiştirdi hiç alakasız bir sektörde daha iyiye çalışıyor. Evimiz yok henüz, ama anne tarafı da baba tarafı da varlıklı insanlar. Satılmasını bekliyoruz. Çocuk olduktan sonda harcamaya daha fazla dikkat etmeye başladı. Ne alırsam sanki gözüne batıyor,kendi annem babam para yolluyor çoğu zaman kendi paramla alıyorum. Ama son zamanlar artık bana çalışma konusunda baskı yapıyor gibi. Tek maaş yetmiyor, bir konu açılıyor işte tek maaşla bu hayaller kurulur mu? Anca yorum yapıyor. Dua ederken bile karışıyor olacak şeyin yorumunu yap diye. Ben çocuktan sonra alıngan olmadım, ama evde olmam artık ona batıyor gibi. Ben çocuk istemiyordum ilk başta ona da söyledim,çalışmak istiyorum falan demiştim. Sonra 2. Senemizde Rabbim nasip etti. Annesi çalışıyor(kayınvalidem). Koah hastası annesi var hem de ona bakıyor, ben nasıl diyeyim şimdi benim çocuğuma bak diye. Kreşi bekliyorum,çocuğumu bırakacak kimsem yok. Ama bu durumdan da çok bunaldım ben. Sanki artık çalışmamı istiyor ve bunu her seferinde ima ediyor. Bende o zaman çocuk yapmasaydın,suan çalışıyor olurdum diyorum. Ne yapacağım ya ben,gerçekten artık hayattan sogudum.
Senin hatan burada kocan çalışma dedi diye çalışmamak olmuş.

Bir erkeğe bu fırsatı vermemeliydin, işini bırakmamalıydın. Evin ve çocuğun sorumluluğunu %100 üzerine almamalıydın.

Bak yan çiziyor şimdi.
 
Evliliğe ve şehre alışmak ne oluyor biri anlatabilir mi😄 tayinci olanlar her tayinde istifa mı ediyor aa yeni şehir hemen istifa edip bu şehri keşfetmeliyim mi diyor.
Neyse kocanız her türlü haksız orası ayrı, bu kadar durmuşsunuz 1-2 sene daha durun, kocanızda gitsin taksicilik yapsın pazarda limon satsın konuşmasın. Ne güzel dimi mühendis kadına evden yemek yap sat falan denmiş. Yok merdiven silsin isterseniz, acından öldüler sanki.
Konu sahibi gamsız olacaksın, alınmayacaksın bunun formülü bu, sana tek maaşla şu bu mu dedi sen ona ek iş öner, kreşi komple ödese bile en çok sen yorulacaksın küçük çocuklu çalışan anneler anlayacaktır. Ne gerek var yani boşver, sok sende lafını
 
Merhaba. Ben 5 yıllık evliyim, bu evlilikte 2 yaşında bir kızm var. Severek evlendim, yaşadığım yerden çok uzak yere yerleşip,hayat arkadaşımla bu yola başladım. İlk başlarda eşim çalışma, suanlık ihtiyaç yok falan demişti. O öyle söylediği için bende hem bu şehire alışıp biraz çevre edineyim, bi de evliliğe alışayım dedim. (Lisans mezunuyum). Sonra eşim iş değiştirdi hiç alakasız bir sektörde daha iyiye çalışıyor. Evimiz yok henüz, ama anne tarafı da baba tarafı da varlıklı insanlar. Satılmasını bekliyoruz. Çocuk olduktan sonda harcamaya daha fazla dikkat etmeye başladı. Ne alırsam sanki gözüne batıyor,kendi annem babam para yolluyor çoğu zaman kendi paramla alıyorum. Ama son zamanlar artık bana çalışma konusunda baskı yapıyor gibi. Tek maaş yetmiyor, bir konu açılıyor işte tek maaşla bu hayaller kurulur mu? Anca yorum yapıyor. Dua ederken bile karışıyor olacak şeyin yorumunu yap diye. Ben çocuktan sonra alıngan olmadım, ama evde olmam artık ona batıyor gibi. Ben çocuk istemiyordum ilk başta ona da söyledim,çalışmak istiyorum falan demiştim. Sonra 2. Senemizde Rabbim nasip etti. Annesi çalışıyor(kayınvalidem). Koah hastası annesi var hem de ona bakıyor, ben nasıl diyeyim şimdi benim çocuğuma bak diye. Kreşi bekliyorum,çocuğumu bırakacak kimsem yok. Ama bu durumdan da çok bunaldım ben. Sanki artık çalışmamı istiyor ve bunu her seferinde ima ediyor. Bende o zaman çocuk yapmasaydın,suan çalışıyor olurdum diyorum. Ne yapacağım ya ben,gerçekten artık hayattan sogudum.
İma ediyor diyorsunuz.Açıkça sorun o zaman.Çalışmamı mı istiyorsun diye.Aslında çalışmak size de iyi gelecek.Çocuğa bakma olayını çözerseniz çalışın.Hem kendi ihtiyaçlarınızı karşılarsınız rahat bir şekilde laf eden olmaz.Hem de evde bunalmaktan kurtulursunuz
 
Evliliğe ve şehre alışmak ne oluyor biri anlatabilir mi😄 tayinci olanlar her tayinde istifa mı ediyor aa yeni şehir hemen istifa edip bu şehri keşfetmeliyim mi diyor.
Neyse kocanız her türlü haksız orası ayrı, bu kadar durmuşsunuz 1-2 sene daha durun, kocanızda gitsin taksicilik yapsın pazarda limon satsın konuşmasın. Ne güzel dimi mühendis kadına evden yemek yap sat falan denmiş. Yok merdiven silsin isterseniz, acından öldüler sanki.
Konu sahibi gamsız olacaksın, alınmayacaksın bunun formülü bu, sana tek maaşla şu bu mu dedi sen ona ek iş öner, kreşi komple ödese bile en çok sen yorulacaksın küçük çocuklu çalışan anneler anlayacaktır. Ne gerek var yani boşver, sok sende lafını
👏🏻👏🏻👏🏻Kelimesi kelimesine katılıyorum.Ama çalışsa konu sahibine de iyi gelecek.Ben evde otursaydım patlardım sıkıntıdan.Çocuğum yok.Olsaydı yardımcı tutacaktık zaten.
 
Back
X