Çok yalnızım ...

Baharyagmuru35

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2011
13.761
14.432
Sevgilim cezaevinde onu çok özlüyorum o yanımda olmadığı için sesini bile duyamadığım ondan haber alamadığım için çok acı çekiyorum içim çok skılıyor zaten .. En yakın arkadaşım aynı zamanda biricik sevgilimdi hala öyle ama malesef cezaevinde olduğu için görüşemiyoruz da haberleşmiyoruz da .. O kalbimde , aklımda , fotoğraflarda i videolarımızda , geceleri başımı yastığa koyduğumda hayallerimde , biraz hava almak için balkona çıktığımda sandalyeme oturduğumda şöyle etrafa bakarken aklıma gelen anılarımızda , ve bana gitmeden önce attığı mesajlarda var .. Hayatımda her yerimde her şeyimde ama gerçek anlamda yanımda değil ..
Asla vazgeçmeyeceğim ve onu bırakmayacağım tabi ki de .
Fakat kendimi çok yalnız hissediyorum .. Nebiliym çıkıp dolaşıyorum hava almak için tek başıma ya da ailemle .. Kpss çalışmaya başladım bugün . Sonra açıktan okuyorum sınavlara az kaldı kitaplarıma çalışıyorum .. İnternete giriyorum , tv izliyorum , müzik dinliyorum , şarkı söylüyorum , yazılar yazıyorum kendimce .. Ama ben o kadar yalnız hisssediyorum ki kendimi ne yapacağım bilmiyorum .. Sevgilimle hep konuşurduk geceleri yatmadan öncede konuşurduk 2 saat falan . Ben dışarı çıktığımda kıskançlık yapar arardı sürekli nerdesin ne yapıyosun diye . Şimdi ise dışarı çıktığımda beni arayıp nerdesin ne yapıyosun diyen kimse yok .. Beni merak eden yok .. Mesaj atan arayan hç kimsem yok .. Arkadaş derseniz lise bitince pek görüşmedik zaten birsürü arkadaşım vardı ama çok yakın değildik . Bikaç arkadaşımla faceden konuşuyoruz ama sadece o kadar . Sadece yakın arkadaşım sayılan liseden kalma bi arkadaşm vardı ona da ne zaman yazsam bir işi oluyor . Ben de hep işin var seninde maşallah cidden bir daha yazmayım en iyisi dedim ve tartıştık demin .. Zaten ben illaha da bana yazmak zorundasın illa da benimle ilgilenmek zorundasın diye birşey yazmadığım halde benimle tartıştı .. Yani sonuçta kimse kimseyle ilgilenmel diye birşey yoktur ortada sohbet edilir nebiliym dertler paylaşılınır gülünür eğlenilir budur yani .
Kısacası hiç arkadaşım yok .. Ne sohbet edeceğim biri var ne de dertlerimi anlatabilceğim bir dert ortağım .. Hiç biri yok ..
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-03-2021

Hamileliğimin 38. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 14 gün kaldı.

Bebeğinizin gelişiminin bu noktasında ortalama bebek ağırlığı yaklaşık 2,900 gr. ve boyu ortalama 35 cm civarındadır. Derin nefes alma ve gevşeme egzersizleri kasılma ağrılarının hafiflemesinde size yardımcı olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2950 gr. - Yaklaşık boyu : 49.8 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

gamenn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Temmuz 2012
348
95
Allah sabırlar versin ilk öncelikle sana. okudum ve duygulandım. senin için çok zor anlıyabiliyorum ama kendini asla bırakma. hep birşeylerle ilgilen boş kalma. Zaten çoğu arkadaşlar iyi gün dostudur. kötü gününde kimseyi göremessin... Ama bunlar da gelir geçer.. bir bakmışsın yanı başında sevgilin elini tutuyorsun. sen orda iyi ol ki o da cezaevinde iyi olsun canım...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 895 gün geçti.

Baharyagmuru35

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2011
13.761
14.432
Allah sabırlar versin ilk öncelikle sana. okudum ve duygulandım. senin için çok zor anlıyabiliyorum ama kendini asla bırakma. hep birşeylerle ilgilen boş kalma. Zaten çoğu arkadaşlar iyi gün dostudur. kötü gününde kimseyi göremessin... Ama bunlar da gelir geçer.. bir bakmışsın yanı başında sevgilin elini tutuyorsun. sen orda iyi ol ki o da cezaevinde iyi olsun canım...


Teşekkür ederim yorumunuz için ..
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-03-2021

Hamileliğimin 38. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 14 gün kaldı.

Bebeğinizin gelişiminin bu noktasında ortalama bebek ağırlığı yaklaşık 2,900 gr. ve boyu ortalama 35 cm civarındadır. Derin nefes alma ve gevşeme egzersizleri kasılma ağrılarının hafiflemesinde size yardımcı olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2950 gr. - Yaklaşık boyu : 49.8 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

wisdom01

Başlangıç:82.0 ilk Hedef:78 Yapabilirimmmm
Kayıtlı Üye
23 Haziran 2013
5.203
3.861
Allah yardim etsin..
Senin durumunda olsaydim, senin gibi hissederdim.. ama su da var, sevgilin fazla yatmicakmis. O yuzden kendine iyi bakman gerekiyor. En azindan onun icin. Ona destek olmak icin.. seni gordugunde cökmuss bi sewgili gormek onu daha cok üzer. Kendine iyi bakman gerek
 

temmuzz

Guru
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2010
6.676
4.030
ben sana gerçekten üzlüyorum...hayat bir erkekten ibaret değil
bu yaşta kendini bu kadar salarsan ilerde nasıl bir ruh halinde olursun tahmin etmek zor değil
okuyor musun? çalışıyor musun? bilmiyorum
geleceğe dair daha özel daha güzel planların olmalı
bir erkeğe saplanıp kalmak değer mi? bence hiçbir erkek için değmez,değmemeli..
 

Baharyagmuru35

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2011
13.761
14.432
ben sana gerçekten üzlüyorum...hayat bir erkekten ibaret değil
bu yaşta kendini bu kadar salarsan ilerde nasıl bir ruh halinde olursun tahmin etmek zor değil
okuyor musun? çalışıyor musun? bilmiyorum
geleceğe dair daha özel daha güzel planların olmalı
bir erkeğe saplanıp kalmak değer mi? bence hiçbir erkek için değmez,değmemeli..


Şimdi ne alakası var birine saplanıp kalmanın ? Bi erkeğe bağlanıp onu bekliyorum diye mi saplantılı oluyorum ? Cezaevine gitti diye onu bırakıp başkasına gitmem daha saçma değil mi ? Genel olarak konuşuyorum yanlş anlamayın ama ondan ona gitsem bu seferde adım başka bişeye çıkardı ben sadece bir erkeğ sevip onu düşünüp onu bırakmadığım beklediğim için mi saplantılı oluyorum ? O zaman evlilerde saplantılı ? Ayrıca buraya neden yalan yazayım ki ? kitaplarımın fotolarını koyabilirm ..
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-03-2021

Hamileliğimin 38. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 14 gün kaldı.

Bebeğinizin gelişiminin bu noktasında ortalama bebek ağırlığı yaklaşık 2,900 gr. ve boyu ortalama 35 cm civarındadır. Derin nefes alma ve gevşeme egzersizleri kasılma ağrılarının hafiflemesinde size yardımcı olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2950 gr. - Yaklaşık boyu : 49.8 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

temmuzz

Guru
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2010
6.676
4.030
Şimdi ne alakası var birine saplanıp kalmanın ? Bi erkeğe bağlanıp onu bekliyorum diye mi saplantılı oluyorum ? Cezaevine gitti diye onu bırakıp başkasına gitmem daha saçma değil mi ? Genel olarak konuşuyorum yanlş anlamayın ama ondan ona gitsem bu seferde adım başka bişeye çıkardı ben sadece bir erkeğ sevip onu düşünüp onu bırakmadığım beklediğim için mi saplantılı oluyorum ? O zaman evlilerde saplantılı ? Ayrıca buraya neden yalan yazayım ki ? kitaplarımın fotolarını koyabilirm ..

yazdıklarımı yanlış anlayacağını biliyordum zaten.. Neyse
sen kabul etmesende sevgilini çok saplantı haline getirmişsin. Sanki dünya onun etrafında dönüyor.
tamam bekleyebilirsin istersen ömrünün sonuna kadar onu bekle
hem onu bekleme git başkasını bul gibi bir cümlem olmadı
bekle ama kendini bu kadar hırpalaman, üzmen dogru değil
bazı şeyleri akışına bırakmak lazım
sürekli buhranlarda olup en güzel günlerini mahvetme bak bu yaşlar bir daha gelmiyor
ben bunu anlatmaya calıştım
..........
 

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
Bu konunda kapanmaz inşallah.
Ayaz artık sana ne diyelim, ne duymak istiyosun bizden?
18 yaşındasın ve aşktan öte bağımlı gibi davranıyosun.
Cezaevi zaten çok başka bi'olay ama ondan önceki şeyler de mükemmel değil.
Neyse sayılı gün çabuk geçer, derslerini ihmal etme.
 

Baharyagmuru35

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2011
13.761
14.432
yazdıklarımı yanlış anlayacağını biliyordum zaten.. Neyse
sen kabul etmesende sevgilini çok saplantı haline getirmişsin. Sanki dünya onun etrafında dönüyor.
tamam bekleyebilirsin istersen ömrünün sonuna kadar onu bekle
hem onu bekleme git başkasını bul gibi bir cümlem olmadı
bekle ama kendini bu kadar hırpalaman, üzmen dogru değil
bazı şeyleri akışına bırakmak lazım
sürekli buhranlarda olup en güzel günlerini mahvetme bak bu yaşlar bir daha gelmiyor
ben bunu anlatmaya calıştım
..........


Siz de beni yanlş anlamşsnz ben lütfen yanlş anlamayın demiştim .. Siz böyle dediniz demedim tabiki de . Zaten gördüğünüz üzre kendimi duvarlardan duvarlara vurmuyorum . Derslere veriyorum çoğu zamanımı . Ağlamıyorum gün içinde bir kez bile .
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-03-2021

Hamileliğimin 38. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 14 gün kaldı.

Bebeğinizin gelişiminin bu noktasında ortalama bebek ağırlığı yaklaşık 2,900 gr. ve boyu ortalama 35 cm civarındadır. Derin nefes alma ve gevşeme egzersizleri kasılma ağrılarının hafiflemesinde size yardımcı olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2950 gr. - Yaklaşık boyu : 49.8 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Baharyagmuru35

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2011
13.761
14.432

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-03-2021

Hamileliğimin 38. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 14 gün kaldı.

Bebeğinizin gelişiminin bu noktasında ortalama bebek ağırlığı yaklaşık 2,900 gr. ve boyu ortalama 35 cm civarındadır. Derin nefes alma ve gevşeme egzersizleri kasılma ağrılarının hafiflemesinde size yardımcı olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2950 gr. - Yaklaşık boyu : 49.8 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

melinda

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Mayıs 2011
1.941
797
Bu konunda kapanmaz inşallah.
Ayaz artık sana ne diyelim, ne duymak istiyosun bizden?
18 yaşındasın ve aşktan öte bağımlı gibi davranıyosun.
Cezaevi zaten çok başka bi'olay ama ondan önceki şeyler de mükemmel değil.
Neyse sayılı gün çabuk geçer, derslerini ihmal etme.

Sabah bir programda duydum birine bagli olmak guzeldir bağımlı olmak degil karistirmayin. Bizler bişey ler diyecegiz yine ayaz kabul etmek istemeyecek yazicaz yazicaz hepsi boşa gidecek iki gun sonra yine benzer bir konu acacak. Bilmiyorum cumleleri mantikli kuran bir insan nasil birseyleri anlayamaz. Eski bir konusunda yoo öyle bir sey olmayacak demis mesela yazdigim birseye karsilik ama bir çözüm de sunamiyor çünkü sadece sartlanmis.
 

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
Sabah bir programda duydum birine bagli olmak guzeldir bağımlı olmak degil karistirmayin. Bizler bişey ler diyecegiz yine ayaz kabul etmek istemeyecek yazicaz yazicaz hepsi boşa gidecek iki gun sonra yine benzer bir konu acacak. Bilmiyorum cumleleri mantikli kuran bir insan nasil birseyleri anlayamaz. Eski bir konusunda yoo öyle bir sey olmayacak demis mesela yazdigim birseye karsilik ama bir çözüm de sunamiyor çünkü sadece sartlanmis.

Ayaz'ın ki madde bağımlılığı gibi, sana zarar verir ama yine de vazgeçemezsin ya aynı öyle.:nazar:
 

gerisiyalan

gecelerim ve nefretim
Kayıtlı Üye
4 Kasım 2013
444
77
30
Sevgilim cezaevinde onu çok özlüyorum o yanımda olmadığı için sesini bile duyamadığım ondan haber alamadığım için çok acı çekiyorum içim çok skılıyor zaten .. En yakın arkadaşım aynı zamanda biricik sevgilimdi hala öyle ama malesef cezaevinde olduğu için görüşemiyoruz da haberleşmiyoruz da .. O kalbimde , aklımda , fotoğraflarda , videolarımızda , geceleri başımı yastığa koyduğumda hayallerimde , biraz hava almak için balkona çıktığımda sandalyeme oturduğumda şöyle etrafa bakarken aklıma gelen anılarımızda , ve bana gitmeden önce attığı mesajlarda var , tşörtünü kokladığım zamanlarda var .. Hayatımda her yerimde her şeyimde ama gerçek anlamda yanımda değil ..
Geçen günü ne yaptığımı söylesem delirmişsin sen dersiniz ama inanın özlem insanı öyle bir hale getiriyor ki tşörtünü koklayarak ve ağlayarak kokun var yanımda bak diye sayıkladım sürekli ...
Asla vazgeçmeyeceğim ve onu bırakmayacağım tabi ki de .
Fakat kendimi çok yalnız hissediyorum .. Nebiliym çıkıp dolaşıyorum hava almak için tek başıma ya da ailemle .. Kpss çalışmaya başladım bugün . Sonra açıktan okuyorum sınavlara az kaldı kitaplarıma çalışıyorum .. İnternete giriyorum , tv izliyorum , müzik dinliyorum , şarkı söylüyorum , yazılar yazıyorum kendimce .. Ama ben o kadar yalnız hisssediyorum ki kendimi ne yapacağım bilmiyorum .. Sevgilimle hep konuşurduk geceleri yatmadan öncede konuşurduk 2 saat falan . Ben dışarı çıktığımda kıskançlık yapar arardı sürekli nerdesin ne yapıyosun diye . Şimdi ise dışarı çıktığımda beni arayıp nerdesin ne yapıyosun diyen kimse yok .. Beni merak eden yok .. Mesaj atan arayan hç kimsem yok .. Arkadaş derseniz lise bitince pek görüşmedik zaten birsürü arkadaşım vardı ama çok yakın değildik . Bikaç arkadaşımla faceden konuşuyoruz ama sadece o kadar . Sadece yakın arkadaşım sayılan liseden kalma bi arkadaşm vardı ona da ne zaman yazsam bir işi oluyor . Ben de hep işin var seninde maşallah cidden bir daha yazmayım en iyisi dedim ve tartıştık demin .. Zaten ben illaha da bana yazmak zorundasın illa da benimle ilgilenmek zorundasın diye birşey yazmadığım halde benimle tartıştı .. Yani sonuçta kimse kimseyle ilgilenmel diye birşey yoktur ortada sohbet edilir nebiliym dertler paylaşılınır gülünür eğlenilir budur yani .
Kısacası hiç arkadaşım yok .. Ne sohbet edeceğim biri var ne de dertlerimi anlatabilceğim bir dert ortağım .. Hiç biri yok ..

Selam.Üye olmadan önce senin konuşarını okuyordum.Meseleyi biliyorum.Sana defalarca ayrıl denildi ayrılmayacaksın bunun farkındayım o yüzden bu konuda üstelemek istemiyorum kendin yaşarsın kendin görürsün ama iyi ama kötü.Cezanın tek amacı kişiyi hürriyetten yoksun bırakmak değildir.Cezaların ıslah niteliği de bulunur.Ülkemizde bu ne kadar yapılabiliyor orası tartışmaya açık konu ama bu konuda güzel şeyler de oluyor.Faruk Eremin suçlu psikolojisiyle alakalı bir yazısını okumuştum orada bazı hapishaneler vapurun su üzerinde bıraktığı iz gibi mahpusu etkilemez bazıları tekerleğin çamurda bıraktığı iz gibi etkiler gibi bir şey diyordu.Hapishanenin içi suça bulaşmış şiddete eğilimli insanlarla dolu.Bu insanların oluşturduğu toplulukta yaşayan sevgilin bundan etkilenecek.Sevgilin şu an cezaevinin ilk günlerinde zaman zaman pişmanlık hissediyor,kendini dinliyor,yeri geliyor topluma ve adalet sistemine kin duyuyor. Çıkış zamanına yakın tahliye olma heyecanı,cezaevinde dinlediği hikayelerin buhranı,gelecek kaygısı gibi sebeplerle daha ''dengesiz'' ruh halinde olacak.Öncelikle bunları iyi anlamanı istiyorum.Sana gelince madem çok seviyorsun her şeye rağmen devam edeceksin kendi psikolojini güçlü tutmak zorundasın.O çıktığında aynı insan olmaması maalesef çok güçlü bir ihtimal,bu yüzden daha dik durmalısın.Neler yapabilirsin peki? Öncelikli önerim destek al.Kendine küçük hedefler koy.Örneğin bu hafta kpssde 3 konu bitireceğim ve bunu bizim için yapacağım gibi.Zamanla,hedeflerin büyüdükçe aklını meşgul etmeye başlarsın daha güçlü bir bayan haline gelirsin.Umarım.