- Katılım
- 6 Aralık 2015
- Mesajlar
- 927
- Emoji Skoru
- 6.488
- Puanlar
- 338
- Konu Sahibi Temiznevresimkokusu
-
- #21
Bizim okulda öyle bir opsiyon yok. Tek ders sınavı var. Yaz okulları da başka okullarda çoktan başladıŞu anda 3 dersi varsa 3 ders sınavına giremiyor mu
Bizim okulun yaz okulu programı yok başka okullarında başladı çoktan. Yarın gidip hoca ile görüşecek. Gerekirse yalvar uzatma dedimNe mühendisliği bilmiyorum ama sizde biliyorsunuz ki dersleri ağır bir bölüm.Hem kötü geçti diye kaldı sayılmaz.Ayrıca yaz okulu yapabilir.
Inanın onun için ne kadar zor oldu ise benim için de o kadar zor oldu bu süreç. 40 dersten 3 derse indi. Ama ben bu süreçte çok stresli dönemler geçirdimÇok sabırlısın
İnşallah mükafatını da alırsın
Birak canim benim birak. Sana abla tavsiyesi.. Bir insan evladi 1 senede 3 ders kodlayip hala da bute ota cope kaliyor hatta buna ragmen veremiyorsa ondan bir cacik olmaz. 1 arpa boyu yol alamazsin. Yol yakinken dön bu isten. İnsan biraz sorumluluk alir cok istese adam olmayi canla basla çalışır verir dersleri. Bildigin ergenlikte takili kalmis o. Sen de nasilsa ceptesin.. oh ne ala.. Anasina babasina da mi acimiyor hic? Bi yerde muhendislik disi ise baslasa eli ekmek tutardı simdiye.. Erkek dediğin taşı siksa suyunu cikarmali bu ne be. Okuyorum ayagina yaymis canim o kusura bakma. İyi dusun dogru karar ver.Merhabalar,
Bugün modum o kadar düşük ki. Iş yerinde aksilikler zaten peşimi bırakmadı. Moralimi bozacak üzecek daha ne olabilir demiştim yaklaşık 10 dk. Önce gerçekleşti.
Benim 4 seneye yaklaşan bir ilişkim var. Ikimizde muhendislik öğrencisiydik. Ben mezun oldum ve 1 senedir çalışıyorum. Sevgilim 4 senedir son sınıf öğrencisi. Ilk dönemden bir dersi kalmıştı ve bu dönem 3 dersi vardı. 2si büte kaldı ve bugün ilk bütünün kötü geçtiğini söyledi. Biliyorum çok çalıştı canla başla. Ama olmadı yine yine ve yine
O kadar yoruldum ki. Eğer kalırsa seneye yarım dönem daha uzayacak okulu. Ki bu diğer bütten geçerse...
7. Senesi olmuş hala iğne deliği arıyoruz.. O kadar yoruldum ki. 4 senedir son sınıfta. Yaşıtlarımın görüştüğü insanlar kaç senelik meslek sahibi insanlar..
Şuan çok moralim bozuk. Hiç birseye odaklanamıyorum. Çaba göremesem terkedeceğim ama çok çabaladı. Bi yandan da diyorum ki 4 sene bekledim bir sene daha mı bekleyeceğim bu okulu.
Başıma ağrılar giriyor onun okulunun konusu her geçtiğinde.
Merhabalar,
Bugün modum o kadar düşük ki. Iş yerinde aksilikler zaten peşimi bırakmadı. Moralimi bozacak üzecek daha ne olabilir demiştim yaklaşık 10 dk. Önce gerçekleşti.
Benim 4 seneye yaklaşan bir ilişkim var. Ikimizde muhendislik öğrencisiydik. Ben mezun oldum ve 1 senedir çalışıyorum. Sevgilim 4 senedir son sınıf öğrencisi. Ilk dönemden bir dersi kalmıştı ve bu dönem 3 dersi vardı. 2si büte kaldı ve bugün ilk bütünün kötü geçtiğini söyledi. Biliyorum çok çalıştı canla başla. Ama olmadı yine yine ve yine
O kadar yoruldum ki. Eğer kalırsa seneye yarım dönem daha uzayacak okulu. Ki bu diğer bütten geçerse...
7. Senesi olmuş hala iğne deliği arıyoruz.. O kadar yoruldum ki. 4 senedir son sınıfta. Yaşıtlarımın görüştüğü insanlar kaç senelik meslek sahibi insanlar..
Şuan çok moralim bozuk. Hiç birseye odaklanamıyorum. Çaba göremesem terkedeceğim ama çok çabaladı. Bi yandan da diyorum ki 4 sene bekledim bir sene daha mı bekleyeceğim bu okulu.
Başıma ağrılar giriyor onun okulunun konusu her geçtiğinde.