Arkadaşlar genel bi soru,
Davetli olmsdigniz bi iftar yemeğine gidermisiniz?
Söyle bi durum vsrki eşimin üç kardeşten en küçüğü 36 yaşında. Bir 45 yaşında ablası borde 50 yaşına yakın abisi var.
Kızımiz var 1 yasinda.
Son 1 yıldır eşimin abisi esime baya soğuk davranıyor. Hepsiylede biraz mesafeliyiz anca ayda 1 veya 2 aya bi kayınvalidede görusuyoruz. Onlar her hafta fln mic miclar. Genel olarak hep bizi dışlarlar nezaman eğlenceli bi biseye toplansanlar bize asla demezler ama mesela Mevlüt tarzı vs olunca ozsman elalem ne der olup çagiriyolar.
Her neyse eşimin abisi baya pasif agresif davranislarda bulunuyo eşimde sakin sessiz kimseyi kirmayim diyen tip.
Her neyse bi kaç gün önce kv bize geldi haftasonu iftar abinde olucakmis dedi okadar. Eltim benden yaşça büyük bugüne kadar bi sorunumuz olmadı her neyse baskalarina mesaj çekiyo aileye yeni gelen nişanlı doğru dizgin tanımadığı birini çağırıyor beni 2 senedir tanıyor cagirmiyor. Esime dedim hani cagrilmadigmiz yere gitmemiz uygun değil demekki istemiyorlar ve çok çocukça bu davranis insan secmek birde güya biz aileyiz şöyle böyle derler. Esim bana hak veriyor ama yinede gitmezsem daha kötü olur fln dedi bende kött olucak ne var haftaya bayram geliyor hepsine gidicez annende görücez ya dedim.
Ustune abisi yakın zamanda köylerinden babalarından kalma bi evi eşimin payini almayı teklif etti yurtdisinda yasadigmiz içinde içinde biz değerini bilmiyorduk evin. Eşim emlakçı fln arastirmaya çalışti ama emlakçılar o köyde ev fln sayılmıyor fazla biz bilmiyoruz dediler. Esim amcasına fln sormaya çalıştı sonra dedik neyse üç beş az söyleyelim kimsenin hakkı geçmesin diye. Ama abisi her sene oraya gidiyor geliyor tanidiklsei var değer konusunda yardımcı olmadı neye kızarsa kızsın resmen dolaylı şekilde dolandirildigmizi hissediyorum. Esime güzellikle söylüyorum anlamiuoe yol öyle detil
Yok abim bana dedi ne kadar istersen söyle veriyim diye bende dedim
Senin o evin değerini bilmedigni esssek gibi biliyor sen bi rakam söyleyip he hakkım helal oldu bittiye getirmeye çalışıyor dedim. Esim hem hak veriyor aptal degilim göruyoeum herseyi diyo üstüne daha seçilmiş olduğu yemeğe girmeye çalışıp benimle tartıştı dün akşam .
Benim annemin dogum günü var ztn demiştim annemle biseyelr yapicam ama hangi gunn bilmiyorum sende gelmek zorunda değilsin dedim.
Esim ailesiyle olan eski problemlerimi dile getirip seninle aileme gittigimde rahat hissetmiyorum biran önce eve gitmek istiyorum diye saçmalıyo. Dedim ben herkesle bu araya gelince konuşmaya çalışıyorum herkese güler yüzlü olmaya calisiyoeum mutfakta yardim
Fln ediyorum nerdeyse her gittigmizde bi şeyler tatlı fln satin aliyorum kimsenin yapmadigi kadar ha ben yine takdir edilmiyoeum o önemli değil.
Eltide dedigim gibi aileye yeni gelen nişanlı kıza davet ediyor ilk defa yazdı hatta ona bana desin diye bana davet etmiyor.
Siz olsanız gidermişsiniz? Esim kızımla giderim dedi bende o kalabalığa kizimi bırakamam üstüne iftardan 1-2 saat sonra uyku vakti geliyor hergun aynı saatlerde uyutuyoruz. Bugün ise gitti sabah ne selam
Verdi ne sabah
Davetli olmsdigniz bi iftar yemeğine gidermisiniz?
Söyle bi durum vsrki eşimin üç kardeşten en küçüğü 36 yaşında. Bir 45 yaşında ablası borde 50 yaşına yakın abisi var.
Kızımiz var 1 yasinda.
Son 1 yıldır eşimin abisi esime baya soğuk davranıyor. Hepsiylede biraz mesafeliyiz anca ayda 1 veya 2 aya bi kayınvalidede görusuyoruz. Onlar her hafta fln mic miclar. Genel olarak hep bizi dışlarlar nezaman eğlenceli bi biseye toplansanlar bize asla demezler ama mesela Mevlüt tarzı vs olunca ozsman elalem ne der olup çagiriyolar.
Her neyse eşimin abisi baya pasif agresif davranislarda bulunuyo eşimde sakin sessiz kimseyi kirmayim diyen tip.
Her neyse bi kaç gün önce kv bize geldi haftasonu iftar abinde olucakmis dedi okadar. Eltim benden yaşça büyük bugüne kadar bi sorunumuz olmadı her neyse baskalarina mesaj çekiyo aileye yeni gelen nişanlı doğru dizgin tanımadığı birini çağırıyor beni 2 senedir tanıyor cagirmiyor. Esime dedim hani cagrilmadigmiz yere gitmemiz uygun değil demekki istemiyorlar ve çok çocukça bu davranis insan secmek birde güya biz aileyiz şöyle böyle derler. Esim bana hak veriyor ama yinede gitmezsem daha kötü olur fln dedi bende kött olucak ne var haftaya bayram geliyor hepsine gidicez annende görücez ya dedim.
Ustune abisi yakın zamanda köylerinden babalarından kalma bi evi eşimin payini almayı teklif etti yurtdisinda yasadigmiz içinde içinde biz değerini bilmiyorduk evin. Eşim emlakçı fln arastirmaya çalışti ama emlakçılar o köyde ev fln sayılmıyor fazla biz bilmiyoruz dediler. Esim amcasına fln sormaya çalıştı sonra dedik neyse üç beş az söyleyelim kimsenin hakkı geçmesin diye. Ama abisi her sene oraya gidiyor geliyor tanidiklsei var değer konusunda yardımcı olmadı neye kızarsa kızsın resmen dolaylı şekilde dolandirildigmizi hissediyorum. Esime güzellikle söylüyorum anlamiuoe yol öyle detil
Yok abim bana dedi ne kadar istersen söyle veriyim diye bende dedim
Senin o evin değerini bilmedigni esssek gibi biliyor sen bi rakam söyleyip he hakkım helal oldu bittiye getirmeye çalışıyor dedim. Esim hem hak veriyor aptal degilim göruyoeum herseyi diyo üstüne daha seçilmiş olduğu yemeğe girmeye çalışıp benimle tartıştı dün akşam .
Benim annemin dogum günü var ztn demiştim annemle biseyelr yapicam ama hangi gunn bilmiyorum sende gelmek zorunda değilsin dedim.
Esim ailesiyle olan eski problemlerimi dile getirip seninle aileme gittigimde rahat hissetmiyorum biran önce eve gitmek istiyorum diye saçmalıyo. Dedim ben herkesle bu araya gelince konuşmaya çalışıyorum herkese güler yüzlü olmaya calisiyoeum mutfakta yardim
Fln ediyorum nerdeyse her gittigmizde bi şeyler tatlı fln satin aliyorum kimsenin yapmadigi kadar ha ben yine takdir edilmiyoeum o önemli değil.
Eltide dedigim gibi aileye yeni gelen nişanlı kıza davet ediyor ilk defa yazdı hatta ona bana desin diye bana davet etmiyor.
Siz olsanız gidermişsiniz? Esim kızımla giderim dedi bende o kalabalığa kizimi bırakamam üstüne iftardan 1-2 saat sonra uyku vakti geliyor hergun aynı saatlerde uyutuyoruz. Bugün ise gitti sabah ne selam
Verdi ne sabah