- Katılım
- 14 Ocak 2026
- Mesajlar
- 104
- Emoji Skoru
- 48
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 34
- Konu Sahibi buldumbenben
- #1
10 aylık oğlum var. Kayınpederim şimdiye kadar oğlumuzun her eksiğini aldı hep çok yakından ilgilendi. Eli hep üstümüzdedir sağ olsu. Ben de babalar gününde ona oğlumun isminden bir hediye vermek istiyorum. Babalar günün kutlu olsun canım dedem gibi bir mesaj ile. Garip olur mu bilemedim. Sanki sadece babaların günü kutlanırmış gibi yerleşmiş zihnime.