Deprem

Bende kayserideyim hiçbirşey hissetmiyorum ilçelerde misiniz?
ya ben hissetmedim de müdür yardımcım whatsapptan gruptan yazdı sürekli sallanıyoruz filan diye ordan anladım biz talastayız talas sallanmaz çünkü resmen altımız kaya canım
 
ya ben hissetmedim de müdür yardımcım whatsapptan gruptan yazdı sürekli sallanıyoruz filan diye ordan anladım biz talastayız talas sallanmaz çünkü resmen altımız kaya canım
Canım görümcem de talasta oturuyor baya hissetmiş.. Allah beterinden saklasın.
 
17 kez sallanmis kırşehir biz ankaradan büyük olanları hissettik baya salladi
 
Ben tokatta oturuyorum bizim burada sallandı Rabbim ne verirse Hayırlısıni versin .
 
geçmiş olsun bende ceyhan depremini yaşadım ve inan hala hafif şiddette bile olsa deprem hep o binaların tabanlarından kalkıp nasıl geri oturduğunu hatırlarım
 
Off çok korkuyorum depremden. En çokta uykuda yakalanmaktan 17 ağustosun etkisi hala geçmedi. Rabbim bir daha yaşatmasın.
 
Inanır mısınız sanki Balıkesir'de de oldu ben çok korkarım depremden...o sarsıntı o ses....ayyy...tüylerim diken diken oldu yineee...
 
Yozgat da sallandı.
Her en Tetikteyim kapının önüne firlamak için.
 
`