üzmeyin kendinizi
benim de babam evlat ayırt etmeksizin böyle davrandı bizlere, yaptıklarımızı beğenmez takdir etmez hep yetersiz bulurdu evlendim çocuk sahibi oldum hala öyle...
daha iyi olmamız için uğraiıyor biliyorum ama tam bir kontrol delisi inan ki "şuraya gidicem" diyorum yol tarif ediyor "şurdan gitsen şöyle insen şurdan da çıksan..." en çok da anneme sarıyor.
çok uzun mevzuu uzatmayayım. böyle yetiştiğimiz için ister istemez bilinçaltımızda hep en iyisi olmalıyız diye bir mantık yatıyor ve en ufak başarısızlıkta kendimizi suçluyoruz. şahsen ben yetiştirilme tarzımdaki bu mükemmelliyetçilik yüzünden kendi içimde bir tepki oluşturdum küçüklükten beri zerre kadar hırsım yoktur inadına yapmam bazı şeyleri okul hayatım hep sermayeden yiyerek geçti resmen çalışmaya başarmaya antipatim oluştu ama demek bu da itici bir güçmüş ki şimdi eğitim ve meslek açısından iyi bir konumdayım. ama inanın başarısızlık söz konusu olduğunda kendimle değil babamla hesaplaşıyorum resmen. kırıcı bir laf söyleyecek diye ödüm kopuyor. hiç sağlıklı bir ruh hali değil biliyorum ama maalesf böyle
eşim de bu durumun farkında ve anlam veremiyor. millette ne hayırsız iş bilmez çocuklar var baban sizlerin kıymetini bilmiyor diyor ve bu bilinci ve karakteri sayesinde evliliğimde bu tarz sıkıntı yaşamadım
iyice içimi döktükten sonra (kusura bakmayın) sizin konunuza gelecek olursam, ya talihsiz bir biçimde eşiniz de mükemmeliyetçi tayfadan ya da başka bir seçenek var ki ben böyle olduğunu düşünüyorum
şöyle ki bu yetiştirilme tarzınız yüzünden hep daha iyi aha doğru olmak için çabalamışsınız hayatınızdaki eksiklikleri sürekli bertaraf etmişsiniz. ve böyle güçlü bir kadın imajından ötürü eşiniz de sizi beyninde herşeyin üstesinden gelen her sorumluluğu kaldırabilen biri olarak kodlamış ve en ufak bir pasif hareketiniz ya da çözülmesi gereken sorunu ona bırakmanız tepki göstermesine sebep olmuş.
doğru mu yapıyoruz bilmiyorum bizde de tartışmalar hep şunu şöyle yap bunu böyle yaptan çıkar, eşimin sorumluluk almasını isterim ama bırakmam ki adam yapsın etsin! o da benim tam aksime her işi yapılarak pek sorumluluk verilmeyerek büyütülmüş
offf yazdıkça yazdım umarım ruhunuz darlanmaz okumaktan :) ve umarım bir nebze yardımcı olabilmişimdir.