- Katılım
- 30 Mayıs 2015
- Mesajlar
- 14.298
- Emoji Skoru
- 13.974
- Puanlar
- 298
konu aradım ama bulamadım o yüzden açmak istedim.
3 bucuk aylık bebeğim var,ellerini ağzından çıkarmıyor hatta işi abartıp kolunu emmeye bile başladı :)
Bazen parmağını öyle derin sokuyor ki öğürmeye başlıyor. İlk zamanlar geçer diye düşündüm ama bu gidişle bırakmicak gibi :)
Emzik alıştırmak istiyorum,bayadır da uğraşıyorum. 1 2 dk emiyor atıyor bidaha da almıyor. Genelde ellerini kundakladığım zaman bir süre kabul ediyor. Ben bir süre ağzında tutuyorum 2 dk sonra emmeye başlıyor. Nasıl alıştırabilirim emziğe? Bu aydan sonra alışan bebekleriniz var mı?
3 bucuk aylık bebeğim var,ellerini ağzından çıkarmıyor hatta işi abartıp kolunu emmeye bile başladı :)
Bazen parmağını öyle derin sokuyor ki öğürmeye başlıyor. İlk zamanlar geçer diye düşündüm ama bu gidişle bırakmicak gibi :)
Emzik alıştırmak istiyorum,bayadır da uğraşıyorum. 1 2 dk emiyor atıyor bidaha da almıyor. Genelde ellerini kundakladığım zaman bir süre kabul ediyor. Ben bir süre ağzında tutuyorum 2 dk sonra emmeye başlıyor. Nasıl alıştırabilirim emziğe? Bu aydan sonra alışan bebekleriniz var mı?