Eşim benim sözümü dinlemiyor

nurgul han

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Ağustos 2025
Mesajlar
63
Emoji Skoru
-29
Puanlar
1
Yaş
25
Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
 
Bi erkek bi kadını napcam o kadın şöyle böyle diyosa bitmiştir kesin var bi iş orda erkek genelde beğendiği kadını böyle b*klar da işin şu kısmı var belki sen gerçekten takıntılı ve kıskançsındır adam da bunu boşuna demiyordur yani iş yeri napcak defol git benle muhatap olma mı dicek kadına onu anlamadım benim erkek arkadaşım yok demişsin de senin nasıl erkek arkadaşın olsun iş ortamın yok dışarı ortamın yok nerden olcak zaten böyle saçma kıyaslara girmeye gerek yok doğurup durcağına kariyer yapsaydın kız erkek karışık insan ilişkilerin de olurdu boşanmaya cesaretin de olurdu ayrıca ne bileyim bana biraz hakaret gibi geldi ya eşin evli barklı kadınla kendi de evliyken ilişki yaşayacak kadar aşağılıksa niye ha bire bu adamı baba yapıp duruyosun
 
Off gına geldi senin gibi kıskanç kadınlardan. Kadına acıdım resmen

Çoluklu çocuklu evli kadına iftara gidince ne olmuş
Eşi yok mu ortamda

Böyle kıskanan tiplerin hepsinin de evliliği sorunlu olur hiç şaşmaz

Bir de 8 aylık bebek varken yine hamileymişsin güvenmediğin adama habire doğurup durma o zaman bu kadar kıymetli kocan varsa
 

İkinci çocuğu da yaptığınıza göre yeterince güveniyor olmanız gerekirdi.

İkinci çocuğu da yaptığınıza göre yeterince güveniyor olmanız gerekirdi.
Ben aldırıcam dedim o yok dedi aldırırsan bittirim dediiii
 
o kadın yaşını almış (40)

Öncelikle bir başka kırklık olarak gözyaşım pıt :)

Siteye ilk girdiğimde bir konu okumuştum şimdi hayatta bulamam. Bilen olursa link atsın nolur. Genç kız evlilik yolunda bir gençle tanışıyor, çok muhafazakar aileler. Yaşlar 20-25 falandı. Sonra ortaya çıkıyor ki beyzade 2 yıldır 40lık bir kadınla para karşılığı ilişkide bulunuyormuş, kadın dulmuş ihtiyaç sahibiymiş :) (burada rezilliğe gülüyorum) Yorum yapanlar kıza kaç kurtul evlenince vazgeçmez demişler, kız dinlemiyordu. Konuyu kapatmış sonra.

25lik oğlan bile 40lık dulun peşinden gidiyorsa sen kocandan kork derim. Senin gibi kadınların 6. hissi boşuna alarm vermiyor.
 
Eşinize neden güvenmiyorsunuz daha once size karşı yanlışı mı oldu?
Kadını sevmeme gerekçeniz nedir? Bir laçkalık mı var arkadaşlık ilişkilerinde?
Özgüvensiz duruyorsunuz burdan bakınca açıkçası. Gerçekten fazla mı kısıtlayıcısınız acaba?
Bir de erkek arkadaşınız olmasına eşiniz karşı mı onu merak ettim.
Yani Sosyal insanlarız ve heleki çalışırken erkek kadın fazlaca arkadaşımız olabiliyor ki onla bunla konuşma demek bana saçma geliyor
 
Ben aldırıcam dedim o yok dedi aldırırsan bittirim dediiii
Bitiririm korkusuna istemediğiniz bir gebeliği mi sürdürüyorsunuz siz? Yani aile evi cehennem gibi bir ortam mı? Sizi boşanmakla tehdit eden biriyle nasıl sürdürüyorsunuz ya? Azıcık dik durun.
 
Iş arkadaşı olmak iş üzerine konuşup, genel muhabbet etmektir bana göre ama (karşı cins ile) canımlı cicimli konuşup, evine iftara davet etmek gereksiz fazla samimiyet..

Boşanmayacaksınız madem eşinizle elalemin karısı için tartışmayı bırakın, güzellikle konuşun, siz de tanışın.. yapacak pek bi şey yok gibi..
 
Eşler birbirlerinin hassasiyetlerini dikkate almalı tabiki ama herşeyi kriz haline getiriyorsanız eşinizin size saygısı olmaz sizi dikkate de almaz
Evliliği çocuk oyuncağı hale getirmeyin
Evet güveniyormisanız boşanın
Kadınlar iç güdülerinde çok fazla yanılmazlar lakin kıskançlıkları hastalık boyutunda da olmamalı
Hamilesiniz hem hormonlarının düzensizliği hem küçük bir bebeğin sorumluluğu sağlıklı düşünmenizi engelliyor
Sakin olun kendinizi çocuklarınızı düşünün
Bir adamı merkeze koyup bu kadar totosunu kaldırmayın
 
Şimdi kadın neşeli mutlu bi ablaolabilir aynı zamanda milf kategorisinde de olabilir eşin için bunu nasıl anlarsın bilmiyorum ama herkese karşı öyleyse boş kıskançlık
 

konuyu buldum belki bakmak istersin

 
Kadından neden hoşlanmıyorsunuz ?
Bir insandan ortada sebep yokken hoşlanmıyorım demek saçmalıktır.
Bizim de çalıştığımız yerde evli bir arkadaşımız vardı erkek.
Eşi bize saolsun poğaça yapar yollardı :) kızlara da ver dermiş
Biz bekar o evliydi ve aynı yaş grubundaydık.
Sorun bence sizin eşinize olan güvensizliğinizde mutlaka kendinizce haklı sebepleriniz vardır.
 
Güvenmiyorsan bitirelim diyo karnındaki çocukla öyle mi? Vay adama bak be.
 
`