- Katılım
- 7 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 63
- Emoji Skoru
- -29
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi nurgul han
-
- #1
Bi erkek bi kadını napcam o kadın şöyle böyle diyosa bitmiştir kesin var bi iş orda erkek genelde beğendiği kadını böyle b*klar da işin şu kısmı var belki sen gerçekten takıntılı ve kıskançsındır adam da bunu boşuna demiyordur yani iş yeri napcak defol git benle muhatap olma mı dicek kadına onu anlamadım benim erkek arkadaşım yok demişsin de senin nasıl erkek arkadaşın olsun iş ortamın yok dışarı ortamın yok nerden olcak zaten böyle saçma kıyaslara girmeye gerek yok doğurup durcağına kariyer yapsaydın kız erkek karışık insan ilişkilerin de olurdu boşanmaya cesaretin de olurdu ayrıca ne bileyim bana biraz hakaret gibi geldi ya eşin evli barklı kadınla kendi de evliyken ilişki yaşayacak kadar aşağılıksa niye ha bire bu adamı baba yapıp duruyosunMerhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Off gına geldi senin gibi kıskanç kadınlardan. Kadına acıdım resmenMerhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Bi erkek bi kadını napcam o kadın şöyle böyle diyosa bitmiştir kesin var bi iş orda erkek genelde beğendiği kadını böyle b*klar da işin şu kısmı var belki sen gerçekten takıntılı ve kıskançsındır adam da bunu boşuna demiyordur yani iş yeri napcak defol git benle muhatap olma mı dicek kadına onu anlamadım benim erkek arkadaşım yok demişsin de senin nasıl erkek arkadaşın olsun iş ortamın yok dışarı ortamın yok nerden olcak zaten böyle saçma kıyaslara girmeye gerek yok doğurup durcağına kariyer yapsaydın kız erkek karışık insan ilişkilerin de olurdu boşanmaya cesaretin de olurdu ayrıca ne bileyim bana biraz hakaret gibi geldi ya eşin evli barklı kadınla kendi de evliyken ilişki yaşayacak kadar aşağılıksa niye ha bire bu adamı baba
İkinci çocuğu da yaptığınıza göre yeterince güveniyor olmanız gerekirdi.
Ben aldırıcam dedim o yok dedi aldırırsan bittirim dediiiiİkinci çocuğu da yaptığınıza göre yeterince güveniyor olmanız gerekirdi.
o kadın yaşını almış (40)
Çocuk oyuncağı mı bu? Eşinize yeterince güvenmiyorsanız korunursunuz.Ben aldırıcam dedim o yok dedi aldırırsan bittirim dediiii
Sen yalandan aldırcam demişindir aldırana kadar korunsaydınBen aldırıcam dedim o yok dedi aldırırsan bittirim dediiii
Bitiririm korkusuna istemediğiniz bir gebeliği mi sürdürüyorsunuz siz? Yani aile evi cehennem gibi bir ortam mı? Sizi boşanmakla tehdit eden biriyle nasıl sürdürüyorsunuz ya? Azıcık dik durun.Ben aldırıcam dedim o yok dedi aldırırsan bittirim dediiii
Öncelikle bir başka kırklık olarak gözyaşım pıt :)
Siteye ilk girdiğimde bir konu okumuştum şimdi hayatta bulamam. Bilen olursa link atsın nolur. Genç kız evlilik yolunda bir gençle tanışıyor, çok muhafazakar aileler. Yaşlar 20-25 falandı. Sonra ortaya çıkıyor ki beyzade 2 yıldır 40lık bir kadınla para karşılığı ilişkide bulunuyormuş, kadın dulmuş ihtiyaç sahibiymiş :) (burada rezilliğe gülüyorum) Yorum yapanlar kıza kaç kurtul evlenince vazgeçmez demişler, kız dinlemiyordu. Konuyu kapatmış sonra.
25lik oğlan bile 40lık dulun peşinden gidiyorsa sen kocandan kork derim. Senin gibi kadınların 6. hissi boşuna alarm vermiyor.
Adama niye kızıyorsun allasenBu arada kimse sizin yıl..ık kocalarınız için ölüp bitmiyor, evli barklı kadınlara çirkin ithamlarda bulunmaktan vazgeçin.
Güvenmiyorsan bitirelim diyo karnındaki çocukla öyle mi? Vay adama bak be.Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Kafamda öyle bir tip canlandıAdama niye kızıyorsun allasen