Eşim benim sözümü dinlemiyor

Konu sahibine hak vermedim zaten. Bende sorunun onda olduğunu düşünüyorum çünkü diğer mesajlarında belli etti onu.
Diğer yazdıklarınız benim demek istediklerimle aynı. Özellikle şu kalın kısmı çok beğendim
 
İnanır mısınız isminin onuna ciğim ekleyerek hitap ediyor demenizden açıkcası gereksiz kıskançlık yaptığınızı düşünüyorum. Bazı insanların hitap şekli böyledir. Eşinize özel bir durum olduğunu sanmıyorum. İş dışında evdeyken yazışsalar gereksiz bir samimiyet yakalasanız neyse. Siz böyle kıskandıkça muhtemelen dümdüz olan kocanız kendini bir şey sanıyordur.
 
Zaten kadın da senin eşin için ölüp ölüp diriliyordu tek erkek sizde var zaten. İnanın sinir oluyorum sizin gibilere adının sonuna ciğim eklemişmişmiş görende yatırıp ırzına geçti sanır. Çok kıskanıyorsanız eşiniz evde otursun çocuk baksın siz çalışın. İftra gitmişte ne olmuş kadının çoluğu çoğu eşi evde yokmuymuş insanlara dil uzatmadan dönüp kendi niyetinize bakın.
 
Yani ben de istemem birisi kocamla canımla cicimli konuşsun bilemiyorum hamilesiniz de kendinizi fazla germeyin eşiniz tam bir hödük gitme rahatsız oluyorum diyorsunuz daha kadının davetlerine gidiyor siz olmadan bu arada evli olması hiç bir anlam ifade etmiyor kadının evliler kendi aralarında ilişkiler kuruyor artık
 
Güvenmiyorsan bitirelim diyo karnındaki çocukla öyle mi? Vay adama bak be.
Adam bitiresi yok bitirecek adam bitiri konu sahibini bu yöntemle korkutuyor her bildiğini okuyor konu sahibinin gidemeyeceğini biliyor bitir bakalım hatta ben bitiriyorum diyip tasını tarağını toplasa bir daha zor bitiririm der
 
Sizin gibilere Allah akıl fikir versin demek lazım sadece . Siz bu kadını çalışan ve özgür bir kadın olduğu için kıskanmış olabilir misiniz acaba hani sizin hiç erkek arkadaşınız yokmuş ya onun var sosyal bir çevresi var. 40lık diye aşağılamaya çalıştığınız kadın eminim güzel havalı ve dikkat çekici yoksa kendinize rakip görmezdiniz . Ayrıca bu konuda ve çocuk konusunda eşiniz sizi hiç dinlemiyor esas sorunlar burda değil mi sizce de . Bilmiyorum bana evde koca parası yiyorum cümlesini bastırarak söylemeniz tam da burda bir eksiğimiz olduğunu hissettiğizi işaret etti
 
Bazı adamlar akıllanmaz
 
Aynen yenilecek çok parası var da sanki

Bütün gün tarhanaya makarnaya talim, 1000 tl harçlık versin diye çırpındığınızı bilmesek inanıcaz

Okuyup kariyer yapsaydınız şimdi böyle ezilmezdiniz erkek arkadaşım yok diye ağlamazdınız

Kendi düşen ağlamaz
 
Bazı adamlar akıllanmaz
O da doğru böyle de iki çocukla her sıkıntıda bak bitiririm bak bitiririm tehditleriyle de yaşanmaz benim bir arkadaşımın eşi skr git s.git diye kovalıyordu her seferinde kızın gidecek yeri de yok bir gün dedim ki öyle diyince topla eşyalarını bana gel sana öyle yapmasına izin verme bir gün aynen yapmış ben de seni istemiyorum artık demiş adam yalvarmış gitmesin diye bir daha da o oldu
 
Evli barklı ikinci evliliğini yapmış insanlar size göre şey mi yani( banlanmadan nasıl yazacağımı bilemedim)
 
`