- Katılım
- 15 Aralık 2009
- Mesajlar
- 10.778
- Emoji Skoru
- 29.491
- Puanlar
- 1.123
- Konu Sahibi nurgul han
-
- #61
Konu sahibine hak vermedim zaten. Bende sorunun onda olduğunu düşünüyorum çünkü diğer mesajlarında belli etti onu.her durumda karşıdaki kişiden hoşlanmıyorum diyen illa manyaktır diye düşünmüyorum...eşlerin birbirine bu kadar da nazı olabilmeli. yani ben o kişiden hoşlanmıyorum dediğin kişiye de azcık bir tık daha dikkat ediversin. bu illa fingirdemek anlamında da değil belki başka bir şey yapcak ayağını kaydırcak filan.
işyerinde canım cicim ben de sevmem, ne gerek var, zaten iş ruhuna da uygun değil bence. dellenmem ama gereksiz samimiyetten de pek hoşlanmam
fakat adam "benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi" diyor
yani bu kadın ilk vaka değil gibi duruyor...
herkese konuşma bakma etme diyor ve
adam da hiç takmıyor gibi sanki
ayrıca dedim yine diyorum fingirdeyecek olsam bir evli kadın olarak, çocuklu eşli evime iftara mı çağırcam yav... öff. iyice herşeyin suyu çıktı.
Zaten kadın da senin eşin için ölüp ölüp diriliyordu tek erkek sizde var zaten. İnanın sinir oluyorum sizin gibilere adının sonuna ciğim eklemişmişmiş görende yatırıp ırzına geçti sanır. Çok kıskanıyorsanız eşiniz evde otursun çocuk baksın siz çalışın. İftra gitmişte ne olmuş kadının çoluğu çoğu eşi evde yokmuymuş insanlara dil uzatmadan dönüp kendi niyetinize bakın.Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Yani ben de istemem birisi kocamla canımla cicimli konuşsun bilemiyorum hamilesiniz de kendinizi fazla germeyin eşiniz tam bir hödük gitme rahatsız oluyorum diyorsunuz daha kadının davetlerine gidiyor siz olmadan bu arada evli olması hiç bir anlam ifade etmiyor kadının evliler kendi aralarında ilişkiler kuruyor artıkMerhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Adam bitiresi yok bitirecek adam bitiri konu sahibini bu yöntemle korkutuyor her bildiğini okuyor konu sahibinin gidemeyeceğini biliyor bitir bakalım hatta ben bitiriyorum diyip tasını tarağını toplasa bir daha zor bitiririm derGüvenmiyorsan bitirelim diyo karnındaki çocukla öyle mi? Vay adama bak be.
Bazı adamlar akıllanmazAdam bitiresi yok bitirecek adam bitiri konu sahibini bu yöntemle korkutuyor her bildiğini okuyor konu sahibinin gidemeyeceğini biliyor bitir bakalım hatta ben bitiriyorum diyip tasını tarağını toplasa bir daha zor bitiririm der
Aynen yenilecek çok parası var da sankikocası ona tekmeyi vurmuş neden biliyormusun kocası çok kıskançmış tesadüfe bakkkk neyse ben sizle muhatap olmam seviyenize inmem kudurmuyorummm tamamı ben eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde beklesin onun bütün parasını yicemmm bitircemmmm sen kudurr
O da doğru böyle de iki çocukla her sıkıntıda bak bitiririm bak bitiririm tehditleriyle de yaşanmaz benim bir arkadaşımın eşi skr git s.git diye kovalıyordu her seferinde kızın gidecek yeri de yok bir gün dedim ki öyle diyince topla eşyalarını bana gel sana öyle yapmasına izin verme bir gün aynen yapmış ben de seni istemiyorum artık demiş adam yalvarmış gitmesin diye bir daha da o olduBazı adamlar akıllanmaz
Evli barklı ikinci evliliğini yapmış insanlar size göre şey mi yani( banlanmadan nasıl yazacağımı bilemedim)evli barklı2. Evliliği ilk çocuğu ilk eşinden ve çok rahat içki miçki herşey var onda ay neyse benim umrumda değil kocam artık çocuklarım tek umrumda kimseyede cvb vermicem burda çünkü bilip bilmeden yorum yazıyorlar ben de bütün hayatımı anlatamam kimseye bidaha buraya bişeyde yazmıcam