Eşim benim sözümü dinlemiyor

Bazı evli kadınlar ve erkekler , çevrelerinde ‘arkadaşım’ dediği hayranlar olmasından hoşlanır ve üstü kapalı olarak flörtleşir.Bu hayatta hiçbir sır gizli kalmaz.Eşiniz bu ‘arkadaşlık’ dile düştüğünde tövbe eder diye düşünüyorum.
 
Sen yalandan aldırcam demişindir aldırana

Şimdi kadın neşeli mutlu bi ablaolabilir aynı zamanda milf kategorisinde de olabilir eşin için bunu nasıl anlarsın bilmiyorum ama herkese karşı
Bu arada kimse sizin yıl..ık kocalarınız için ölüp bitmiyor, evli barklı kadınlara çirkin ithamlarda bulunmaktan vazgeçin.
evli barklı 2. Evliliği ilk çocuğu ilk eşinden ve çok rahat içki miçki herşey var onda ay neyse benim umrumda değil kocam artık çocuklarım tek umrumda kimseyede cvb vermicem burda çünkü bilip bilmeden yorum yazıyorlar ben de bütün hayatımı anlatamam kimseye bidaha buraya bişeyde yazmıcam
 
İkinci evliliği ve alkol kullanıyor diye kötü kadın yani, yazma zaten yazma. Çok çirkin bir zihniyetin var.
 
Aman yaz yoksa hatrım kalır kocanı kıskandığın yetmedi kadına mı sardın 2. Evliliği diye aşağlamaya çalıştığın şeyi sen toton yiyip yapamıyosun bile bak şak diye koymuş işe yaramaz kocayı kapıya sende anca korkundan ikinciyi doğur oh yiyo içiyo eğleniyor sefası olsun kudur
 
 
2. evliliği içkisi miçkisi olan kadının peşinden kocan niye koşuyo kız ffjnvdvndkjfvnfdjgnv
 
kocası ona tekmeyi vurmuş neden biliyormusun kocası çok kıskançmış tesadüfe bakkkk neyse ben sizle muhatap olmam seviyenize inmem kudurmuyorummm tamamı ben eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde beklesin onun bütün parasını yicemmm bitircemmmm sen kudurr
 
Nasıl kuduruyoruz bir bilsen ahh ahhh
 
kudurmasan konu açmazdııın kocan sanane deyip kadına koşmuşşş, eleştirdiğin kadın kocasına kendi yol vermiş en azından sen terkedilirsin bi de 2 cocukla
 
Aynen çok kudurdum ezik ezik evde koca eline baktığım yiyip içip gezen eğlenen kadınları izlemek zorunda kaldığım ve mutsuzluk dolu heriften boşanmaya gücüm olmadığı için zorla çocuk doğurmaya mecbur olduğumdan çok kıskandım ama bi dk pardon bu ben değilim sensin hdhdjdhdhdjd hadi yallah evde kocam başkasını beğeniyo diye zırlamaya devam
 
Her is yerinde vardır böyle gevşekler. Burada ne zaman böyle bir konu açılsa gelip; ne var ben de iş arkadaşıma aşkım canim derim, omzuna elimi koyarım yok g.tune parmak atarım ne var yani diye yazanlar var. Aferin yani ne kadar doğal ve samimisiniz gerçekten. Sadece yılışık ve gevşeksiniz o kadar
Neyse eğer manyak gibi herkesten kıskanan biriyseniz kimseye bulaşmayın kendi aranızda halledin. Yok ilk defa birinden rahatsiz olduysanız ama eşiniz buna önem vermiyorsa gecmis olsun esinizden bi halt olmaz.
 
"kadın iyi kötü fark etmez, eşinle yüz göz olmadan birbirinizin çevresine saygı duyun abartmayın....." gibi şeyler söyleyecektim ki sen sıvadın şu cevabınla.
 
Konuda kayboldum çok teşekkürler. Amme hizmeti olmuş resmen.
 
Bosanamaz iseniz niye olay çıkartıyorsunuz.
 
İkisi mi başbaşa iftar yaptı? Anlayamadım bu kısmı.
 
Anlattiklarinizda absurt bir durum gormedim. Is yerinde belli bir yildir calisiyorlarsa veya yasca esiniz hatri sayilir kucukse ona istinaden cigim ekini eklemis olabilir. Cok insani
 
Buna katılıyorum. Karşı tarafı tanımadan etmeden sırf kadın diye savunmalar övmeler. Kıskançlığın anormal bulunduğunu ilk kez bu sitede görüyorum. Bir de eşini kıskanmamakla övünenler de var. Tamam okeyy siz geniş olabilirsiniz, iş arkadaşınızla el ense şaplak göte olabilirsiniz ama bi başka kadın eşini kıskandı diye suçlu ilan edemezsiniz.
 
Bu kadar güvensizlik duyduğunuz bir adama 2. Çocuk neden diye sorarlar?
 
`