- Katılım
- 24 Ocak 2026
- Mesajlar
- 657
- Emoji Skoru
- 606
- Puanlar
- 18
- Konu Sahibi nurgul han
-
- #21
Bazı evli kadınlar ve erkekler , çevrelerinde ‘arkadaşım’ dediği hayranlar olmasından hoşlanır ve üstü kapalı olarak flörtleşir.Bu hayatta hiçbir sır gizli kalmaz.Eşiniz bu ‘arkadaşlık’ dile düştüğünde tövbe eder diye düşünüyorum.Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Sen yalandan aldırcam demişindir aldırana
Şimdi kadın neşeli mutlu bi ablaolabilir aynı zamanda milf kategorisinde de olabilir eşin için bunu nasıl anlarsın bilmiyorum ama herkese karşı
evli barklıBu arada kimse sizin yıl..ık kocalarınız için ölüp bitmiyor, evli barklı kadınlara çirkin ithamlarda bulunmaktan vazgeçin.
İkinci evliliği ve alkol kullanıyor diye kötü kadın yani, yazma zaten yazma. Çok çirkin bir zihniyetin var.evli barklı2. Evliliği ilk çocuğu ilk eşinden ve çok rahat içki miçki herşey var onda ay neyse benim umrumda değil kocam artık çocuklarım tek umrumda kimseyede cvb vermicem burda çünkü bilip bilmeden yorum yazıyorlar ben de bütün hayatımı anlatamam kimseye bidaha buraya bişeyde yazmıcam
Aman yaz yoksa hatrım kalır kocanı kıskandığın yetmedi kadına mı sardın 2. Evliliği diye aşağlamaya çalıştığın şeyi sen toton yiyip yapamıyosun bile bak şak diye koymuş işe yaramaz kocayı kapıya sende anca korkundan ikinciyi doğur oh yiyo içiyo eğleniyor sefası olsun kudurevli barklı2. Evliliği ilk çocuğu ilk eşinden ve çok rahat içki miçki herşey var onda ay neyse benim umrumda değil kocam artık çocuklarım tek umrumda kimseyede cvb vermicem burda çünkü bilip bilmeden yorum yazıyorlar ben de bütün hayatımı anlatamam kimseye bidaha buraya bişeyde yazmıcam
Aman yaz yoksa hatrım kalır kocanı kıskandığın yetmedi kadına mı sardın 2. Evliliği diye aşağlamaya çalıştığın şeyi sen toton yiyip yapamıyosun bile bak şak diye koymuş işe yaramaz kocayı kapıya sende anca korkundan ikinciyi doğur oh yiyo içiyo eğleniyor sefası olsun kudu
2. evliliği içkisi miçkisi olan kadının peşinden kocan niye koşuyo kız ffjnvdvndkjfvnfdjgnvevli barklı2. Evliliği ilk çocuğu ilk eşinden ve çok rahat içki miçki herşey var onda ay neyse benim umrumda değil kocam artık çocuklarım tek umrumda kimseyede cvb vermicem burda çünkü bilip bilmeden yorum yazıyorlar ben de bütün hayatımı anlatamam kimseye bidaha buraya bişeyde yazmıcam
Nasıl kuduruyoruz bir bilsen ahh ahhhkocası ona tekmeyi vurmuş neden biliyormusun kocası çok kıskançmış tesadüfe bakkkk neyse ben sizle muhatap olmam seviyenize inmem kudurmuyorummm tamamı ben eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde beklesin onun bütün parasını yicemmm bitircemmmm sen kudurr
kudurmasan konu açmazdııın kocan sanane deyip kadına koşmuşşş, eleştirdiğin kadın kocasına kendi yol vermiş en azından sen terkedilirsin bi de 2 cocuklakocası ona tekmeyi vurmuş neden biliyormusun kocası çok kıskançmış tesadüfe bakkkk neyse ben sizle muhatap olmam seviyenize inmem kudurmuyorummm tamamı ben eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde beklesin onun bütün parasını yicemmm bitircemmmm sen kudurr
Aynen çok kudurdum ezik ezik evde koca eline baktığım yiyip içip gezen eğlenen kadınları izlemek zorunda kaldığım ve mutsuzluk dolu heriften boşanmaya gücüm olmadığı için zorla çocuk doğurmaya mecbur olduğumdan çok kıskandım ama bi dk pardon bu ben değilim sensin hdhdjdhdhdjd hadi yallah evde kocam başkasını beğeniyo diye zırlamaya devamkocası ona tekmeyi vurmuş neden biliyormusun kocası çok kıskançmış tesadüfe bakkkk neyse ben sizle muhatap olmam seviyenize inmem kudurmuyorummm tamamı ben eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde beklesin onun bütün parasını yicemmm bitircemmmm sen kudurr
"kadın iyi kötü fark etmez, eşinle yüz göz olmadan birbirinizin çevresine saygı duyun abartmayın....." gibi şeyler söyleyecektim ki sen sıvadın şu cevabınla.kocası ona tekmeyi vurmuş neden biliyormusun kocası çok kıskançmış tesadüfe bakkkk neyse ben sizle muhatap olmam seviyenize inmem kudurmuyorummm tamamı ben eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde beklesin onun bütün parasını yicemmm bitircemmmm sen kudurr
Konuda kayboldum çok teşekkürler. Amme hizmeti olmuş resmen.konuyu buldum belki bakmak istersin
herkese merhabalar. kimseye açamadığım içinden çıkmakta çok zorlandığım ve psikolojimi altüst eden bir derdim var. o sebeple üyelik oluşturdum ve burada paylaşıp fikir almak istiyorum. yaklaşık bir buçuk senelik bir ilişkim var, bir ay kadar önce nişanlandık mayıs sonu da düğünümüz var. nişanlım 29 yaşında, ben 24 yaşındayım. o ankara’da ben istanbul’da yaşıyorum. hep uzak mesafeydik ama allah var bana o uzak mesafeyi hiç hissettirmedi. her hafta sonu olmasa bile en kötü on beş günde bir geliyordu, seni çok özledim görmek birlikte zaman geçirmek istiyorum diyip arka arkaya geldiği hafta...
- layosel
- Yorumlar: 313
- Forum: Bir derdim var
Bosanamaz iseniz niye olay çıkartıyorsunuz.Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
İkisi mi başbaşa iftar yaptı? Anlayamadım bu kısmı.Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Buna katılıyorum. Karşı tarafı tanımadan etmeden sırf kadın diye savunmalar övmeler. Kıskançlığın anormal bulunduğunu ilk kez bu sitede görüyorum. Bir de eşini kıskanmamakla övünenler de var. Tamam okeyy siz geniş olabilirsiniz, iş arkadaşınızla el ense şaplak göte olabilirsiniz ama bi başka kadın eşini kıskandı diye suçlu ilan edemezsiniz.Her is yerinde vardır böyle gevşekler. Burada ne zaman böyle bir konu açılsa gelip; ne var ben de iş arkadaşıma aşkım canim derim, omzuna elimi koyarım yok g.tune parmak atarım ne var yani diye yazanlar var. Aferin yani ne kadar doğal ve samimisiniz gerçekten. Sadece yılışık ve gevşeksiniz o kadar
Neyse eğer manyak gibi herkesten kıskanan biriyseniz kimseye bulaşmayın kendi aranızda halledin. Yok ilk defa birinden rahatsiz olduysanız ama eşiniz buna önem vermiyorsa gecmis olsun esinizden bi halt olmaz.
Bu kadar güvensizlik duyduğunuz bir adama 2. Çocuk neden diye sorarlar?Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum