- Katılım
- 10 Nisan 2014
- Mesajlar
- 47.707
- Emoji Skoru
- 125.594
- Puanlar
- 798
- Konu Sahibi nisannur011
- #101
Konu sahibi hayat çok güzel . İşiniz de varmış evladınız da var . Atın bu adamı evden mis gibi yaşayın çocuğunuzla . Adamın zararı faydasından çok.
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
adam zaten gitmiş evde adam yok kiKonu sahibi hayat çok güzel . İşiniz de varmış evladınız da var . Atın bu adamı evden mis gibi yaşayın çocuğunuzla . Adamın zararı faydasından çok.
Bu tür ilişkilerde dayak kumar alkol aldatma yoksa, kar zarar oranına bakılmalı . Çocuğa katkısı ne , eve maddi faydası ne , ev yönetimine katkısı ne vs gibi . Kımıl zararlısı gibiyse anında kurtulunmalı, daha hayırlı .adam zaten gitmiş evde adam yok ki
adamla resmi nikahı da yok
ama kadının derdi
değişseydi, düzelseydi ben git dedim ama olsun, niye gitti...
bacim sen de cok farkli degilsin sanki46 yasında bir adam ama aklı yok
Evet öyleymişEvli değil ki boşansın
Ya arkadaşım bırak işine bak alansenEğer değişip düzelseydi bunlar olmazdı
Gerçekten kızınızı düşünseydiniz kavga , dövüş,küfürün havalarda uçuştuğu,birbirine hiç saygısı olmayan kötü karı koca ilişkisine mağruz bırakmazdınız Geçiniz bunları bencilce bir karar vermiş yine faturasını kızınıza kesmeyi uygun bulmuşsunuz,tabi herşey kızınız için ...........Eşimle 17 yıllık Bi beraberlik yasadım 1 kez bosandık ve 2.şans istedi verdim şans cünkü kızım küçüktü ama değişmedi bir türlü anlaşamadık herşey kavga hesap soramazsın nerdesin diyemezsin eve alışverişi o yapar Pazara o gider bende çalışan biriyim 2 tane erkek patronla hemde merak edip kıskanıp bir gün işyerime gelmedi hep yoksaydı son 3 yılda çekyatta uyuyorum TV izlerken hep yerine kalk diyodum sonra bende gurur yaptım bişey demedim yataklarda ayrıldı hem ruhen hem bedenen ve o hiç rahatsız olmadı işe gitti geldi akşam bişey lazımmı die arıyordu konuşmaya çalıştığımda sorun yok sorunu sen cıkarıyosun ben bişey yapmıyorum diyordu bende evde bir canavar oldum resmen Her pazar evde oturyoduk TV bakıyordu resmen değersiz dim o evde bende kavga ediyordum hakaret beddua küfür artık kendimi tanıyamadım o susuyordu hem ilgisiz hemde otel gibi eve geliyordu git dedim birkaç kez zamanı var diyodu hep son kavgada git dedim gitti 60 gündür yok ev tuttu sanırım kendine 46 yasında bir adam ama aklı yok artık asla aramam gel demem yine gel dedim yapamıyorum olmuyo dedi bidaha asla demem 60 gündür aramadım oda aramıyor 14 yasında kızım var ona üzülüyorum sadece babasız kaldı bu durumu yaşayanlar varmı ne olacak böyle bilmiyorum
Adaamin yaptığı birşey yokmuski sıkıcı normal bir erkek vaziyete göre. Problemli olan sizsiniz. E adam da kurtuldum diyordur. 46 genç bir yaş. İkiniz için de bu evliliği devam ettirmek manasız.Eşimle 17 yıllık Bi beraberlik yasadım 1 kez bosandık ve 2.şans istedi verdim şans cünkü kızım küçüktü ama değişmedi bir türlü anlaşamadık herşey kavga hesap soramazsın nerdesin diyemezsin eve alışverişi o yapar Pazara o gider bende çalışan biriyim 2 tane erkek patronla hemde merak edip kıskanıp bir gün işyerime gelmedi hep yoksaydı son 3 yılda çekyatta uyuyorum TV izlerken hep yerine kalk diyodum sonra bende gurur yaptım bişey demedim yataklarda ayrıldı hem ruhen hem bedenen ve o hiç rahatsız olmadı işe gitti geldi akşam bişey lazımmı die arıyordu konuşmaya çalıştığımda sorun yok sorunu sen cıkarıyosun ben bişey yapmıyorum diyordu bende evde bir canavar oldum resmen Her pazar evde oturyoduk TV bakıyordu resmen değersiz dim o evde bende kavga ediyordum hakaret beddua küfür artık kendimi tanıyamadım o susuyordu hem ilgisiz hemde otel gibi eve geliyordu git dedim birkaç kez zamanı var diyodu hep son kavgada git dedim gitti 60 gündür yok ev tuttu sanırım kendine 46 yasında bir adam ama aklı yok artık asla aramam gel demem yine gel dedim yapamıyorum olmuyo dedi bidaha asla demem 60 gündür aramadım oda aramıyor 14 yasında kızım var ona üzülüyorum sadece babasız kaldı bu durumu yaşayanlar varmı ne olacak böyle bilmiyorum
Çocuğunuzun babası olmaya devam eder. Sizin eşiniz olmak zorunda degilki adam sırf çocuk var diye. Az aklı varsa dönmez zaten. Ayrı da yasiyormussunuz evliliğiniz çoktan bitmiş de sizin haberiniz olmamisCocugumun babası çünkü
Yani şimdi oturup size mi üzülelim??? Bir denemiş görmüşsün olmayacağını tekrar aynı pis suya gir diye başınıza silah mı dayadılar???Olmazı zorlayan sizin hiç mi suçunuz yok???Bunlar Bi kadının 17 sonunda yasadıkları birikim
Kızınız daha akliselimmis. Siz bir psikologa gidin. Hikayedeki kötü karakter kocanız değil sizsiniz problemli olan. Evli de degilmissiniz zaten İmam nikahı ne Allah aşkına.Kızım bu konuları konuşmuyo babasıyla zaten hep kavga ediyor dunuz diyor
hala ne diyorsunuz yaa :)Ewet beni kandırdı tuzak kurdu evden kovmam için o kadar uzak davrandıki hakkımı helal etmiyorum şimdi nerde ne alemde mutsuz olur inş ayaklarıma kapanır pişman olur ama affetmicem onu asla