- Katılım
- 2 Mart 2023
- Mesajlar
- 3.431
- Emoji Skoru
- 12.673
- Puanlar
- 158
- Konu Sahibi nisannur011
- #61
Ayaklarınıza kapanması hayali komikKomikmi
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Ayaklarınıza kapanması hayali komikKomikmi
Allah ol derse olurAyaklarınıza kapanması hayali komik
Kardeş kusura bakma ama sen anlatırken ben bi boğuldum yaaEşimle 17 yıllık Bi beraberlik yasadım 1 kez bosandık ve 2.şans istedi verdim şans cünkü kızım küçüktü ama değişmedi bir türlü anlaşamadık herşey kavga hesap soramazsın nerdesin diyemezsin eve alışverişi o yapar Pazara o gider bende çalışan biriyim 2 tane erkek patronla hemde merak edip kıskanıp bir gün işyerime gelmedi hep yoksaydı son 3 yılda çekyatta uyuyorum TV izlerken hep yerine kalk diyodum sonra bende gurur yaptım bişey demedim yataklarda ayrıldı hem ruhen hem bedenen ve o hiç rahatsız olmadı işe gitti geldi akşam bişey lazımmı die arıyordu konuşmaya çalıştığımda sorun yok sorunu sen cıkarıyosun ben bişey yapmıyorum diyordu bende evde bir canavar oldum resmen Her pazar evde oturyoduk TV bakıyordu resmen değersiz dim o evde bende kavga ediyordum hakaret beddua küfür artık kendimi tanıyamadım o susuyordu hem ilgisiz hemde otel gibi eve geliyordu git dedim birkaç kez zamanı var diyodu hep son kavgada git dedim gitti 60 gündür yok ev tuttu sanırım kendine 46 yasında bir adam ama aklı yok artık asla aramam gel demem yine gel dedim yapamıyorum olmuyo dedi bidaha asla demem 60 gündür aramadım oda aramıyor 14 yasında kızım var ona üzülüyorum sadece babasız kaldı bu durumu yaşayanlar varmı ne olacak böyle bilmiyorum
Adam ruh gibi olursa evde siz naparsnzKardeş kusura bakma ama sen anlatırken ben bi boğuldum yaa
Yani adama hakaret,küfür,bedduayı hafta sonu rutini haline getirirsen adam napsın.
İki erkek patronla merak edip kıskanıp iş yerime gelmedi demek ne demek yahu? Asıl bunu yapsa problem olurdu.Niye babasız kalsın öldü mü bu adam
Bir çocuğun yeri sağlıklı ebeveynin yanıdır.Bir kız cocugunun yeri annesinin yanıdır
Boşanırız.Adam ruh gibi olursa evde siz naparsnz
Evlilik bumu 2 yabancı olmakAdam ruh gibi olursa evde siz naparsnz
Bir çocuğun yeri sağlıklı ebeveynin yanıdır.
Asla gel demem aslaAha da buraya yazıyorum gene gel diyeceksiniz
İnsallah adam akıllanmıştır da gelmez
İnşallah aynısını siz yaşarsınız bigünAha da buraya yazıyorum gene gel diyeceksiniz
İnsallah adam akıllanmıştır da gelmez
Bosanma sonrasi nafaka almis miydiniz?Bu arada zaten 2017 de resmi olarak boşandık tekrar nikah kıymadık imam nikahı kıyıldı sadece
Ewet evin kirasını ve cocugun masraflarını karsılıyorBosanma sonrasi nafaka almis miydiniz?
Su an adam elini silkelemis gitmis. Bundan sonrası icin maddi olarak cocugunun yaninda olacak mi?
Ben bedua edebileceğim adamla yanı evde yaşamamİnşallah aynısını siz yaşarsınız bigün
Adam kurtulmuş sizden.İnşallah aynısını siz yaşarsınız bigün
Adam babalik yapmaya niyetliyse uzakta olmasi bir seyi değiştirmiyor. Evde olup napiyor kuş mu konduruyor? Devamli kavga gurultu, kufur, beddua, cekyatta uyuma. Uzaktayken en azindan cocugun evinde huzuru olur.Başında babası olması için uzakta olması ile aynı evde olması cok farklı
Ne yaparım bilmiyorum ama ne yapmayacağımı biliyorum.Adam ruh gibi olursa evde siz naparsnz
Size diyecek söz bulamıyorum. Eşiniz size iyi sabretmiş.Eşim olarak işyerime gelebilir ben bekar değilim ki
Evlilik tabi ki bu değil ama sizin yaptığınız da değil. Hissettiğim kadarıyla da oluşan durumlarda etkiniz çok büyük.Evlilik bumu 2 yabancı olmak
Asla gel demem asla
E tamam gitmiş attık evde değil.2 . kez gitti
Cok mu zordu değişmek o zaman o evde kocam nie var ben herşeyi tek başıma yapscaksam eğer