• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim evden gitti

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Saglikli dusunemiyorsunuz, esiniz kacip kurtulmus resmen. Kizinizin saglikli gelisimi olur umarim
Ben gayet iyiyim umarım sizde bir gün benim yaşadıgımı yasarsnz beni o zaman anlarsnz
 
Ben gayet iyiyim umarım sizde bir gün benim yaşadıgımı yasarsnz beni o zaman anlarsnz
Yasamam, kocam (eski) azcik bi ilgisiz davrandi, konustum kendisiyle duzeliyor musun bosanalim mi diye, duzelmedi bosadim gitti.

Anlasilacak bi tarafiniz yok yani
 
Yasamam, kocam (eski) azcik bi ilgisiz davrandi, konustum kendisiyle duzeliyor musun bosanalim mi diye, duzelmedi bosadim gitti.

Anlasilacak bi tarafiniz yok yani
Cocuk olmasa bende bu kadar üzülmezdim
 
Cocuk olmasa bende bu kadar üzülmezdim
Çocuk umrunuzda falan değil tek derdiniz kocasız kalmamak kusura bakmayın da. Gerçi ortada koca da yok nikah da o da ayrı bir mevzu. Gayrimeşru hayat yaşayıp çocuğu da saçma sapan bir aile ortamına maruz bırakıyosunuz.

Çocuk bile bıkmış artık sizin kavgalardan zaten. Geçimsizsiniz.
 
Lütfen saygılı olun bende bir kadınım sizler gibi
Ya ciddi anlamda buradan size sağlıklı düşünemediğinizi tedavi olmanız gerektiğini söylüyorum
HAsta olmak gayet insani bir durumdur
Ve hastalık sadece fiziksel olmaz
Adam anlaşamadığınız için ayrılmış sonra gel demişsiniz adam değişirmi sanıyorsunuz
Sonra tekrar hakaret küfür bedua git demişsiniz
Adam gitmiş
Özlüyorum babasız kaldı kızım diyorsunuz
Allah aşkına bu sağlıklımı hadi sen söyle
 
Ben gayet iyiyim umarım sizde bir gün benim yaşadıgımı yasarsnz beni o zaman anlarsnz
Gunluk doldurmaniz gereken beddua kotaniz mi var? Kocaniza edemeyince sira forumdakilere beddua etmeye gelmis.
 
Ya ciddi anlamda buradan size sağlıklı düşünemediğinizi tedavi olmanız gerektiğini söylüyorum
HAsta olmak gayet insani bir durumdur
Ve hastalık sadece fiziksel olmaz
Adam anlaşamadığınız için ayrılmış sonra gel demişsiniz adam değişirmi sanıyorsunuz
Sonra tekrar hakaret küfür bedua git demişsiniz
Adam gitmiş
Özlüyorum babasız kaldı kızım diyorsunuz
Allah aşkına bu sağlıklımı hadi sen söyle
 
Eğer değişip düzelseydi bunlar olmazdı
 
Eğer değişip düzelseydi bunlar olmazdı

🙈😂

Lisede aşk acısı yaşarken ben de böyle söylenmiştim. Ama aradan 15 küsür yıl geçti nerdeyse.

Hayatta gerçekçi olmak gerekiyor. Ne yeşilçam filmindeyiz ne masallar diyarındayız. Sizinkinin değişmeyeceği en başından belliymiş, aranız 2-3 yıldır kötü değil. Israrla gerçeği kabul etmemeniz size zarar olur. Herkes hayatına devam eder siz hayatı yaşamadan, hayatı kendinize zehir ederek durursunuz.
 
Yahu oturup sağlıklı kafayla düşünüp ayrıldığınıza şükredeceğinize size gerçekleri söyleyen kadınlara beddua ediyorsunuz. Ayrıca belli ki kötü bir dönemden geçiriyorsunuz, yardım almak ayıp değil.
 
Sadece kıskanılmak beklentiniz saçma buldum digerleri konusunda haklısınız boşanın
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X