- Katılım
- 20 Nisan 2026
- Mesajlar
- 61
- Emoji Skoru
- -36
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 39
- Konu Sahibi nisannur011
- #81
O noktaya geliniyor malesef bende beddua bilmezdim yaşattıkları sayesindeBen bedua edebileceğim adamla yanı evde yaşamam
Ha olaki yaşarım amin
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
O noktaya geliniyor malesef bende beddua bilmezdim yaşattıkları sayesindeBen bedua edebileceğim adamla yanı evde yaşamam
Ha olaki yaşarım amin
Ben gayet iyiyim umarım sizde bir gün benim yaşadıgımı yasarsnz beni o zaman anlarsnzSaglikli dusunemiyorsunuz, esiniz kacip kurtulmus resmen. Kizinizin saglikli gelisimi olur umarim
Vala hastasınız gidin tedavi olun benceO noktaya geliniyor malesef bende beddua bilmezdim yaşattıkları sayesinde
Lütfen saygılı olun bende bir kadınım sizler gibiVala hastasınız gidin tedavi olun bence
Yasamam, kocam (eski) azcik bi ilgisiz davrandi, konustum kendisiyle duzeliyor musun bosanalim mi diye, duzelmedi bosadim gitti.Ben gayet iyiyim umarım sizde bir gün benim yaşadıgımı yasarsnz beni o zaman anlarsnz
Cocuk olmasa bende bu kadar üzülmezdimYasamam, kocam (eski) azcik bi ilgisiz davrandi, konustum kendisiyle duzeliyor musun bosanalim mi diye, duzelmedi bosadim gitti.
Anlasilacak bi tarafiniz yok yani
2 tane bebekle bosandim, sizin her seye bahaneniz var masallah. Konfor alanimdan cikmak istemedim desenize acik acikCocuk olmasa bende bu kadar üzülmezdim
Çocuk umrunuzda falan değil tek derdiniz kocasız kalmamak kusura bakmayın da. Gerçi ortada koca da yok nikah da o da ayrı bir mevzu. Gayrimeşru hayat yaşayıp çocuğu da saçma sapan bir aile ortamına maruz bırakıyosunuz.Cocuk olmasa bende bu kadar üzülmezdim
Ya ciddi anlamda buradan size sağlıklı düşünemediğinizi tedavi olmanız gerektiğini söylüyorumLütfen saygılı olun bende bir kadınım sizler gibi
Gunluk doldurmaniz gereken beddua kotaniz mi var? Kocaniza edemeyince sira forumdakilere beddua etmeye gelmis.Ben gayet iyiyim umarım sizde bir gün benim yaşadıgımı yasarsnz beni o zaman anlarsnz
Acımasızca benim içimi acıtırken üzülüyorlar mıGunluk doldurmaniz gereken beddua kotaniz mi var? Kocaniza edemeyince sira forumdakilere beddua etmeye gelmis.
Ya ciddi anlamda buradan size sağlıklı düşünemediğinizi tedavi olmanız gerektiğini söylüyorum
HAsta olmak gayet insani bir durumdur
Ve hastalık sadece fiziksel olmaz
Adam anlaşamadığınız için ayrılmış sonra gel demişsiniz adam değişirmi sanıyorsunuz
Sonra tekrar hakaret küfür bedua git demişsiniz
Adam gitmiş
Özlüyorum babasız kaldı kızım diyorsunuz
Allah aşkına bu sağlıklımı hadi sen söyle
Degismek istememisEğer değişip düzelseydi bunlar olmazdı
Senin bir kocan yok o zaman bacım. Hukuken de yok dinen de yok.Bu arada zaten 2017 de resmi olarak boşandık tekrar nikah kıymadık imam nikahı kıyıldı sadece
Eğer değişip düzelseydi bunlar olmazdı
Degismek istememiş
Evli değil ki boşansınSadece kıskanılmak beklentiniz saçma buldum digerleri konusunda haklısınız boşanın