• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim ve ilk aşkı...

Zeyneppp2015

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Mayıs 2018
Mesajlar
213
Emoji Skoru
185
Puanlar
103
Eşimin benden önceki sevgilisine hala aşık olduğunu öğrendim bugün. Ne acı... İçim parçalanacakmış gibi hissediyorum. 10 küsür yıllık evliyım mutlu bir ailem var sanıyordum. Meğer öyle değilmiş... Eşim yıllar önce sevgilisiyle bir defa mesajlaştığını sonra kesinlikle görüşmediğini itiraf etmişti ve ben bunu yutmuştum. Hata benim biliyorum. Şimdi de dün gece kendi kendine yazdığı bir yazıyı gördüm. Paramparçayım. Öylesine yanlız kalınca yazdığı bir karalana kağıdı. Ve orada ona ne kadar minnettar olduğunu yazmış. Hayatımı mahvedebilirdin yapmadın bu nasıl bilgelik diye ona olan hayranlığını anlatmış. Hala inanamıyorum o kadar emek o kadar çaba çocuklar. Şimdi ne yapmalıyım?
 
esin gece vakti youtube sarkilarinin altina "aklindakiyle yaşar, yanindakiyle ölürsün" yazan dayilardan heralde 😡😡
nasil tanışmıştiniz? o ayrildi sonra sizinle tanisip ilk gunden "niyetim ciddi evlenelim" mi dedi? ya da görücü usulü falan mi oldu?
yoksa ilk askindan cok sonra normal sevgili oldunuz, yillar icinde evlilik teklifi vs mi geldi?
 
O zaman da ben fark etmedim ki lohusaydım. yıllar sonra kendisi itiraf etti neden bilmiyorum
 
Eşimin benden önceki sevgilisine hala aşık olduğunu öğrendim bugün. Ne acı... İçim parçalanacakmış gibi hissediyorum. 10 küsür yıllık evliyım mutlu bir ailem var sanıyordum. Meğer öyle değilmiş... Eşim yıllar önce sevgilisiyle bir defa mesajlaştığını sonra kesinlikle görüşmediğini itiraf etmişti ve ben bunu yutmuştum. Hata benim biliyorum. Şimdi de dün gece kendi kendine yazdığı bir yazıyı gördüm. Paramparçayım. Öylesine yanlız kalınca yazdığı bir karalana kağıdı. Ve orada ona ne kadar minnettar olduğunu yazmış. Hayatımı mahvedebilirdin yapmadın bu nasıl bilgelik diye ona olan hayranlığını anlatmış. Hala inanamıyorum o kadar emek o kadar çaba çocuklar. Şimdi ne yapmalıyım?
Kapının önüne koymalısınız,başka ne yapacaksınız?Sizin yakanızdan düştükten sonra istediği kişi için arabeske bağlayabilir
 
Çocuklarına mükemmel bir baba ve bundan mahrum bırakmaya hakkım olmadığını düşünüyorum...
Boşanmak çocukların babasız kalması demek değildir.O kadar mükemmel bir babaysa sizinle durumu ne olursa olsun babalık görevlerini yerine getirir zaten
 
O zaman da ben fark etmedim ki lohusaydım. yıllar sonra kendisi itiraf etti neden bilmiyorum
O zaman lohusa karısına durduk yere eski sevgilisini hatırlatan kocayı ne yapayım yani.

O halinizle sizin de tek derdiniz onun aşk hayatı sanki, evde aşk acısı çeken koca mı olur yahu neler konuşuyoruz biz artık.
 
O zaman lohusa karısına durduk yere eski sevgilisini hatırlatan kocayı ne yapayım yani.

O halinizle sizin de tek derdiniz onun aşk hayatı sanki, evde aşk acısı çeken koca mı olur yahu neler konuşuyoruz biz artık.
Lohusayken anlatmamış. Lohusayken mesaj yazmış, yıllar sonra konu sahibine anlatmış.
 
Back
X