- Katılım
- 10 Mayıs 2018
- Mesajlar
- 213
- Emoji Skoru
- 185
- Puanlar
- 103
- Konu Sahibi Zeyneppp2015
- #1
Eşimin benden önceki sevgilisine hala aşık olduğunu öğrendim bugün. Ne acı... İçim parçalanacakmış gibi hissediyorum. 10 küsür yıllık evliyım mutlu bir ailem var sanıyordum. Meğer öyle değilmiş... Eşim yıllar önce sevgilisiyle bir defa mesajlaştığını sonra kesinlikle görüşmediğini itiraf etmişti ve ben bunu yutmuştum. Hata benim biliyorum. Şimdi de dün gece kendi kendine yazdığı bir yazıyı gördüm. Paramparçayım. Öylesine yanlız kalınca yazdığı bir karalana kağıdı. Ve orada ona ne kadar minnettar olduğunu yazmış. Hayatımı mahvedebilirdin yapmadın bu nasıl bilgelik diye ona olan hayranlığını anlatmış. Hala inanamıyorum o kadar emek o kadar çaba çocuklar. Şimdi ne yapmalıyım?