- Katılım
- 17 Haziran 2024
- Mesajlar
- 4.068
- Emoji Skoru
- 18.148
- Puanlar
- 138
- Konu Sahibi Zeyneppp2015
- #41
Eh inanmadım. Masada sen gör diye bırakması garip amaArkadaşlar ben çalışıyorum devlet memuruyum eşim de yazar. Evet dayanamadım yüzleştik. Roman yazıyormuş muş konunun benimle onunla alakası yokmuş muş bana da okutmak için masada bırakmış falan filan. Bilmiyorum çok karmaşık duygularım. Mesajlaştığı kişi de o değilmil asla görüşmemiş falan bilmiyorum kafam çok karışık.