canım ya bu konu sahte bir konu izlenimi uyandırdın bende
ikide bir intihar etmek istiyorum ölmek istiyorum diyorsun
ama şartların ayrılmak ve hayatını devam ettirmen için çok müsait
artı olayları anlatırken çok gerçekçi olmayan bir dil kullanıyorsun (dövdü beni

((( , bir şey söyleyin gibi)
arka arkaya da mesajların var,1 er dk arayla yazmışsın
darp raporuna gidip gelmen ve eşyaları topladım otele geldim demen kısa bir zaman içinde gerçekleşmiş
mesaj saatlerine baktım....
ayrıca otele geldiğini, 140 tl olduğunu, kocanın pahalı bulup kızacağını,
veeee en önemlisi arabayı vale ye bıraktım demeni hiç mi hiç anlamadım
annenin olaydan haberi yoktu hani, kardeşin duymuştu sadece, annen seni arıyor ve şüphelenip sesin kötü geliyor bişemi var diyor :)
gece 12 otobüsüne biner gelirim diyor (12 de otobüs olduğunu nerden biliyor)
vs vs çok detay var
ya konuyu anlatış şeklinde bir arıza var yada bu konu faso fiso....