• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evde görüşme

İlk görüşme için erkek kişisi eve çağırmışsa ne yapılmalı ve birşeyler yaşanmak istenmiyorsa nasıl önlem alınmalı
Gidilmemeli bence ilk görüşme için gerek yok . Hele de şu zamanda .Önce dışarıda görüşürüm ben olsam o güveni verirse değil eve uzaya bile gider insan .
 
İlk görüşme evde olmamalı bence zaten cafeler açıldı gidin gündüz konuşun.
 
Back
X