• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlenmediğiniz için bu kadar güzel bir şeyi çöpe atar mıydınız?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Şunu çok merak ediyorum sıradan evliliklerde bile ilk çocuktan sonra ikinciyi yaparken anne baba olan kişiler kırk kere düşünüyorlar, maddi olanakları, manevi olarak yetebilmeyi, aralarındaki yaş farkını her şeyi düşünüyorlar siz daha evli değilsiniz, bu çocuğun hayatınızda düzeni yok, adam gelmiş çocuk hayalim var diyor, merak ettiğim şu sen hiç bu adama "sen daha ilk çocuğuna ne sundun ne verdin de ikinciyi düşünüyorsun?" diye niye soramıyorsun.

Adam ahlaksız yalancının teki, daha ilk çocuğa babalık yapamamış, ikincinin hayalini kuruyor sen de buna inanıyorsun. Aklı başında kadın bunu çocuğuna baba yapar mı?

Siz ikinizden anne baba olmaz, sorumluluk yok, düşünmek yok. Yazık günah çocuğa.
İlk çocuğuna babalık yapmadığını nereden biliyorsunuz? Yorumunuz çok düşüncesiz ve kabasınız. Burada kadın kadınayız diye içimi dökmek istemiştim.
 
Kandırdıgını nereden biliyorsunuz? İnsan bazen ilişkinin içinde doğruları göremeyebiliyor, mantıklı dusunemeyebiliyor. Ben de zaten o durumda hissediyorum. Bir çıkmazda olduğum için buraya yazmak istedim. Teşekkürler yorumunuz için.
Boşandığını söylememiş e devletine bakınca gördüm demediniz mi
Bu kandırmak değil de ne🤔
 
Kandırdıgını nereden biliyorsunuz? İnsan bazen ilişkinin içinde doğruları göremeyebiliyor, mantıklı dusunemeyebiliyor. Ben de zaten o durumda hissediyorum. Bir çıkmazda olduğum için buraya yazmak istedim. Teşekkürler yorumunuz için.
Nasıl yani? 1 yıl boyunca evli olduğunu hala boşanmadığını saklamış sizden , bu durumdayken sizinle evlilik hazırlığı oyunu oynamış. Bu kandırma olmuyor mu sizce?
 
Boşandığını söylememiş e devletine bakınca gördüm demediniz mi
Bu kandırmak değil de ne🤔
Kandirmamistir utanmistir.

1770408121349.webp
 
Boşandığını söylememiş e devletine bakınca gördüm demediniz mi
Bu kandırmak değil de ne🤔
Ben kendisini savunmuyorum. Kesinlikle yaptığı çok büyük bir yanlış çok büyük bir hata. Bana göre de affedilemezdi. Ama affettim büyük konuşmamak gerekiyor.
 
Ben kendisini savunmuyorum. Kesinlikle yaptığı çok büyük bir yanlış çok büyük bir hata. Bana göre de affedilemezdi. Ama affettim büyük konuşmamak gerekiyor.
Yanlış değil yalan çok büyük bir yalan ve bunu nasıl affettiniz hiç anlamadım
 
Nasıl yani? 1 yıl boyunca evli olduğunu hala boşanmadığını saklamış sizden , bu durumdayken sizinle evlilik hazırlığı oyunu oynamış. Bu kandırma olmuyor mu sizce?
Evet ilk bir yıl için doğru söylem haklısınız. Ben şuandan bahsetmiştim.
 
3 yıl önce tanıştığımızda ben 30 o 40 yaşındaydı. Önceki evliliğinden bir çocuğu var. Yaş farkı çok gibi nedenlerle başlarda istemesem de, çok centilmen çok kültürlü, gerçekten bir erkekte aradığım özellikler onda olduğu için denemeye karar verdim ve kısa sürede karşılıklı duygularımız çok yoğunlaştı biz birlikte yaşamaya başladık ve çok geçmeden de evlenmek istediğini söyledi. Ailemle tanıştı planlar yapıldı gelinlik diktirdim o damatlığını aldı küçük bir nikahtı plan. ve planladığımız tarih yaklaştığında sıkıntılı iş mevzuları nedeniyle bunu erteledik çünkü bakıldığında çok erkendi, 3 ay olmuştu. Dert etmedim devam ettik konuyu da bir daha hiç açmadım ama çevrem bilhassa ailem sürekli “ertelediniz de ne zamana ertelediniz? Evlenmiyor musunuz hala? Niyeti ne bu adamın?”diye çok baskı yapıyorlardı. Bir yılı da geçince konuyu ben de irdelemeye başladım. O zaman yazın yapalım haziranda olsun dedi. Hazirana iki hafta kala konuyu yine hiç açmıyor. Çok da mutluyuz hiç ayrılmıyoruz iş hariç sürekli dipdibeyiz. Ama rahatsız oldum uzun süreli baskılarım sonucu e-devletini açtırınca evli olduğunu öğrendim. 10 yıl önce ayrıldığı kişiyle boşanmamış meğerse ama bana da bunu söyleyememiş. Bir saniyede sanki her şey yıkıldı en başta güven. Çok sevdiğiniz ve hiç beklemediğiniz biri bunu yapınca çok sarsıcı oluyor. Derken bir protokol mevzusu maddeler yerine getirildi ve boşanmaları gerçekleşti. Yeniden güvenmek zor olsa da çok sevdiğim için devam ettim. Belki de hatayı burada yaptım. Sonra 2 yıl oldu ve evlilik yine gündeme geldi ama artık güvensizlik bende öfke patlamalarına yol açıyordu hoşuma gitmeyen en ufak şeyde kırıp döküyordum, bağırıp çağırmalar kalp kırmalar hakaretler ama engel olamıyordum. O ne hissettiğimi hep anlar, nezaketle konuşur anlatır bir kez olsun bu 3 yılda sesini bana yükseltmemiştir. Bu da bende vicdan azabı yapıyordu. Bu şekilde evlenmek yine sağlıklı olmayacak diye yine erteledik. Bazı şeyleri çözmemiz gerekiyordu. Sonuçta çözdük ben sakinleşmek iyileşmek için her şeyi yaptım o da benim için sabretti idare etti ama her şey duzeldi. Şimdi 3 yıldır beraberiz ondan gördüğüm sevgiyi ve desteği ne ailemden ne hayatımdaki insanların toplamından görmedim. Geçen ay evlilik teklif etti sanırım çok istediğimi bildiği için. Ama ne zaman evleniriz diye sorduğumda çok uzatmayız diyor ama asla tarih planlamıyor. Evlenmek istiyorum diyor önümüzde hiç bir engel yok diyor. Gel işlemlere başlayalım diyorum şu bir kaç gün geçsin şu bir kaç hafta geçsin sürekli bu moddayız. Sen zaten eşimsin biz zaten aileyiz vs sürekli bunları söylüyor. Bir kızı olsun çok istiyor ben de çok istiyorum ama evlenmediğimiz için o da olamıyor. Ayrılalım ben yoluma gideyim desem ona da müsaade etmiyor. Evet sadece bir imza atmıyoruz diye bu kadar güzel giden bir şeyi çöpe atmak hiç kolay değil ama, sadece bir imza atma meselesi yüzünden psikolojim alt üst oldu dengem bozuldu. Bir gün her şey şahane giderken bir gün depresyonda gibi mutsuz hissediyorum. Evlilikten de soğudum. Evlensek evleniriz elbet ama içimde ne bir heyecan ne bir istek kaldı. Dengesiz bir ruh haline girdim iyice ve nasıl yoluna koyulur bilmiyorum.
Bence bu kişi evlenir, çocuk sahibi de olur ama sizinle değil.

Siz de onu beklerken bir ömrünüzü çöpe atarsınız.
 
Kandırdıgını nereden biliyorsunuz? İnsan bazen ilişkinin içinde doğruları göremeyebiliyor, mantıklı dusunemeyebiliyor. Ben de zaten o durumda hissediyorum. Bir çıkmazda olduğum için buraya yazmak istedim. Teşekkürler yorumunuz için.
Kendiniz dediniz ya kandırdı diye. Size boşandım demiş ama boşanmamış. Bu ne demek oluyor?
 
İlk çocuğuna babalık yapmadığını nereden biliyorsunuz? Yorumunuz çok düşüncesiz ve kabasınız. Burada kadın kadınayız diye içimi dökmek istemiştim.

İlk çocuğuna babalık yapan adam çocuğunun annesinden boşanmadan gidip evlilik dışı hayat yaşamaz bu birincisi.

Çocuğuna psikolojik durumu iyi olmayan, oyaladığı yalan söylediği bir kadından kardeş yapmaya kalkmaz bu ikincisi.

En önemlisi bu ekonomide nasıl ikisine yetecek, o kadar yaş farkıyla iki çocuk nasıl büyüyecek nasıl kardeş bağı olacak diye düşünmemiş adam.

Yorumum düşüncesiz ve kaba değil. Ben seni tanımıyorum kırılman üzülmen beni ilgilendirmez. Ama senin gibi düşüncesiz, çocuk yapmayı anne olmayı oyuncak bebek sahiplenmek sanan, anne olacak psikolojiye sahip olmayan, ki kendin yazmışsın psikolojim iyi değil diye anne olacak sorumluluklara sahip olmayan böyle evlilik dışı çarpık ilişkilere sahip kişilerin çocuk yapması yaşadığım toplumu etkiliyor. Niye düzgün o kadar aklı başında sorumluluk bilincine sahip annelerin ailelerin çocukları senin ve o ahlaksız adamın çocukları ile aynı ortamı paylaşmak zorunda kalsınlar?

Üstelik nikah tarihi için altı ay gerekiyor işlemlere. Sen şimdiden evlilik dışı çocuk için uğraşıyorsun. Çocuğuna yazık değil mi? Baya yazık yani.
 
Ayrı olduğu eşinden boşanamamış değil.
Sizi bulduğu için evine gitmemiş, çocuğunu ve karısını terk etmiş, muhtemelen kadın ve çocuk çaresiz beklemiş, en sonunda da gerçekleri siz öğrenince boşanma gerçekleşmiş.

Ömür boyu arkasından beddua eden bir kadın ve ağlayan bir çocuk olacak zaman zaman. Bu âhı alanın mutlu bir evliliği olacağını hiç sanmıyorum.

Anlattığınız şey güzellik değil, rezillik resmen.
 
Sizinle evlenmek istemiyor.
Birlikte yaşamakla hata etmişsiniz,adam niye evlensin ki,evli gibi yaşıyor halihazırda zaten.
Öte yandan affettiğiniz,e devletine bakarak öğrendiğiniz şey,yenilir yutulur cinsten değil,siz affettiginiz ve ilişkiye devam ettiğiniz için bu adam da" benden vazgeçemiyor ne de olsa " diye düşünerek devam ediyor. Siz kaybedilecek ,degerli birşey değilsiniz gözünde.
İdare edilebilir birisiniz sadece.
Sizi seviyor olsa boşandıktan sonra evlenirdi.
Hamilelik konusunu zorlamayın,bu adamdan bir cacık olmaz. Olan bebeğe olur.
 
madem bosanmamis ne evlilik teklifi ediyor, ailene evlenecegiz diyor, gelindiğini aliyorsun. cocuk oyuncagi mi bu is? böyle mal mal davranmasaydi sevgililiginizi sevgilj gibi yasasaydiniz, bosanmasi gerceklesince de evlilik teklif edip o zaman aileler tanissaydi bunlarin hicbiri olmazdi.
bu adam kesinlikle olgun degil. ogluna cok bakmks gibi bir de kiz istiyormus
eski karisi iyi yapmis bosayip. su genc yasinizda cidden hem cocuklu hem sizden 10 yas büyük hem yalanci hem de sizi ailenize rezil eden biri ile mi yapmak istiyorsunuz evlikiginjzi?
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X