Şunu çok merak ediyorum sıradan evliliklerde bile ilk çocuktan sonra ikinciyi yaparken anne baba olan kişiler kırk kere düşünüyorlar, maddi olanakları, manevi olarak yetebilmeyi, aralarındaki yaş farkını her şeyi düşünüyorlar siz daha evli değilsiniz, bu çocuğun hayatınızda düzeni yok, adam gelmiş çocuk hayalim var diyor, merak ettiğim şu sen hiç bu adama "sen daha ilk çocuğuna ne sundun ne verdin de ikinciyi düşünüyorsun?" diye niye soramıyorsun.
Adam ahlaksız yalancının teki, daha ilk çocuğa babalık yapamamış, ikincinin hayalini kuruyor sen de buna inanıyorsun. Aklı başında kadın bunu çocuğuna baba yapar mı?
Siz ikinizden anne baba olmaz, sorumluluk yok, düşünmek yok. Yazık günah çocuğa.