• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlenmediğiniz için bu kadar güzel bir şeyi çöpe atar mıydınız?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Sizinle evlenmek istemiyor.
Birlikte yaşamakla hata etmişsiniz,adam niye evlensin ki,evli gibi yaşıyor halihazırda zaten.
Öte yandan affettiğiniz,e devletine bakarak öğrendiğiniz şey,yenilir yutulur cinsten değil,siz affettiginiz ve ilişkiye devam ettiğiniz için bu adam da" benden vazgeçemiyor ne de olsa " diye düşünerek devam ediyor. Siz kaybedilecek ,degerli birşey değilsiniz gözünde.
İdare edilebilir birisiniz sadece.
Sizi seviyor olsa boşandıktan sonra evlenirdi.
Hamilelik konusunu zorlamayın,bu adamdan bir cacık olmaz. Olan bebeğe olur.
Adam bosandigini söylememiş E devlet şifresini nasıl vermiş? Deli mi bu adam birde kırk yaşında şimdi kırk üç
 
Ovulasyon takibi yapıyorum ama gebelik oluşmadı 6 aydır. Reglim her zaman düzenli ama çok hafif lekelenmeler oluyor reglden 3-4 gün önce sonra regl oluyorum. Doktor progestan fitil verdi geçen ay 14 gün kullandım ama gebelik olmadı maalesef. Bu ay gecikmemin 4.günü ilk 2 gün lekelenme oldu ve kesildi ama bugun idrar testi yaptım negatif çıktı. İlk kez göğüs hassasiyeti mide bulantısı halsizlik gibi belirtileri yoğun yaşadığım bir aydı. Böyle bi durum yaşayıp Pozitife dönen oldu mu merak ediyorum. Eşimin ilk evliliğinden olan çocuğu tüp bebek. Kendisinde herhangi bir sorun olmadığını söylüyor. Üzerine gitmiyorum tabi kiHenüz onun için doktora gitmedik o 44 ben 33 yaşındayım. Benzer durumda olanlar varsa lütfen yazabilir mi?

Ay bi de eşim demiş dkdmdkd Allah akıl fikir versin aynen hamile kal bakalım noluyo
 
Sevgiliniz o kadar düzenbazki resmi olarak evliyken, aileleri olaya dahil etmiş, size gelinlik diktirtmiş, ufak bir nikah hayali kurdurmuş.
Bunları yapan adam bugün yarın derken sizi daha çok oyalar.
Siz de buz tabi aptal yerine konmayı seviyorum diye kabul etmişsiniz. Daha çok beklersiniz.
 
Son düzenleme:
3 yıl önce tanıştığımızda ben 30 o 40 yaşındaydı. Önceki evliliğinden bir çocuğu var. Yaş farkı çok gibi nedenlerle başlarda istemesem de, çok centilmen çok kültürlü, gerçekten bir erkekte aradığım özellikler onda olduğu için denemeye karar verdim ve kısa sürede karşılıklı duygularımız çok yoğunlaştı biz birlikte yaşamaya başladık ve çok geçmeden de evlenmek istediğini söyledi. Ailemle tanıştı planlar yapıldı gelinlik diktirdim o damatlığını aldı küçük bir nikahtı plan. ve planladığımız tarih yaklaştığında sıkıntılı iş mevzuları nedeniyle bunu erteledik çünkü bakıldığında çok erkendi, 3 ay olmuştu. Dert etmedim devam ettik konuyu da bir daha hiç açmadım ama çevrem bilhassa ailem sürekli “ertelediniz de ne zamana ertelediniz? Evlenmiyor musunuz hala? Niyeti ne bu adamın?”diye çok baskı yapıyorlardı. Bir yılı da geçince konuyu ben de irdelemeye başladım. O zaman yazın yapalım haziranda olsun dedi. Hazirana iki hafta kala konuyu yine hiç açmıyor. Çok da mutluyuz hiç ayrılmıyoruz iş hariç sürekli dipdibeyiz. Ama rahatsız oldum uzun süreli baskılarım sonucu e-devletini açtırınca evli olduğunu öğrendim. 10 yıl önce ayrıldığı kişiyle boşanmamış meğerse ama bana da bunu söyleyememiş. Bir saniyede sanki her şey yıkıldı en başta güven. Çok sevdiğiniz ve hiç beklemediğiniz biri bunu yapınca çok sarsıcı oluyor. Derken bir protokol mevzusu maddeler yerine getirildi ve boşanmaları gerçekleşti. Yeniden güvenmek zor olsa da çok sevdiğim için devam ettim. Belki de hatayı burada yaptım. Sonra 2 yıl oldu ve evlilik yine gündeme geldi ama artık güvensizlik bende öfke patlamalarına yol açıyordu hoşuma gitmeyen en ufak şeyde kırıp döküyordum, bağırıp çağırmalar kalp kırmalar hakaretler ama engel olamıyordum. O ne hissettiğimi hep anlar, nezaketle konuşur anlatır bir kez olsun bu 3 yılda sesini bana yükseltmemiştir. Bu da bende vicdan azabı yapıyordu. Bu şekilde evlenmek yine sağlıklı olmayacak diye yine erteledik. Bazı şeyleri çözmemiz gerekiyordu. Sonuçta çözdük ben sakinleşmek iyileşmek için her şeyi yaptım o da benim için sabretti idare etti ama her şey duzeldi. Şimdi 3 yıldır beraberiz ondan gördüğüm sevgiyi ve desteği ne ailemden ne hayatımdaki insanların toplamından görmedim. Geçen ay evlilik teklif etti sanırım çok istediğimi bildiği için. Ama ne zaman evleniriz diye sorduğumda çok uzatmayız diyor ama asla tarih planlamıyor. Evlenmek istiyorum diyor önümüzde hiç bir engel yok diyor. Gel işlemlere başlayalım diyorum şu bir kaç gün geçsin şu bir kaç hafta geçsin sürekli bu moddayız. Sen zaten eşimsin biz zaten aileyiz vs sürekli bunları söylüyor. Bir kızı olsun çok istiyor ben de çok istiyorum ama evlenmediğimiz için o da olamıyor. Ayrılalım ben yoluma gideyim desem ona da müsaade etmiyor. Evet sadece bir imza atmıyoruz diye bu kadar güzel giden bir şeyi çöpe atmak hiç kolay değil ama, sadece bir imza atma meselesi yüzünden psikolojim alt üst oldu dengem bozuldu. Bir gün her şey şahane giderken bir gün depresyonda gibi mutsuz hissediyorum. Evlilikten de soğudum. Evlensek evleniriz elbet ama içimde ne bir heyecan ne bir istek kaldı. Dengesiz bir ruh haline girdim iyice ve nasıl yoluna koyulur bilmiyorum.
Tam olarak nerden bakıp güzel olduğuna karar verdik adam başta bosanmamis şuan eski eşi olan kadınla evliymis hala sizinleyken siz beraber olmasalar da kuma oldunuz yani bunun neresi güzel Allah aşkına tam olarak
 
3 yıl önce tanıştığımızda ben 30 o 40 yaşındaydı. Önceki evliliğinden bir çocuğu var. Yaş farkı çok gibi nedenlerle başlarda istemesem de, çok centilmen çok kültürlü, gerçekten bir erkekte aradığım özellikler onda olduğu için denemeye karar verdim ve kısa sürede karşılıklı duygularımız çok yoğunlaştı biz birlikte yaşamaya başladık ve çok geçmeden de evlenmek istediğini söyledi. Ailemle tanıştı planlar yapıldı gelinlik diktirdim o damatlığını aldı küçük bir nikahtı plan. ve planladığımız tarih yaklaştığında sıkıntılı iş mevzuları nedeniyle bunu erteledik çünkü bakıldığında çok erkendi, 3 ay olmuştu. Dert etmedim devam ettik konuyu da bir daha hiç açmadım ama çevrem bilhassa ailem sürekli “ertelediniz de ne zamana ertelediniz? Evlenmiyor musunuz hala? Niyeti ne bu adamın?”diye çok baskı yapıyorlardı. Bir yılı da geçince konuyu ben de irdelemeye başladım. O zaman yazın yapalım haziranda olsun dedi. Hazirana iki hafta kala konuyu yine hiç açmıyor. Çok da mutluyuz hiç ayrılmıyoruz iş hariç sürekli dipdibeyiz. Ama rahatsız oldum uzun süreli baskılarım sonucu e-devletini açtırınca evli olduğunu öğrendim. 10 yıl önce ayrıldığı kişiyle boşanmamış meğerse ama bana da bunu söyleyememiş. Bir saniyede sanki her şey yıkıldı en başta güven. Çok sevdiğiniz ve hiç beklemediğiniz biri bunu yapınca çok sarsıcı oluyor. Derken bir protokol mevzusu maddeler yerine getirildi ve boşanmaları gerçekleşti. Yeniden güvenmek zor olsa da çok sevdiğim için devam ettim. Belki de hatayı burada yaptım. Sonra 2 yıl oldu ve evlilik yine gündeme geldi ama artık güvensizlik bende öfke patlamalarına yol açıyordu hoşuma gitmeyen en ufak şeyde kırıp döküyordum, bağırıp çağırmalar kalp kırmalar hakaretler ama engel olamıyordum. O ne hissettiğimi hep anlar, nezaketle konuşur anlatır bir kez olsun bu 3 yılda sesini bana yükseltmemiştir. Bu da bende vicdan azabı yapıyordu. Bu şekilde evlenmek yine sağlıklı olmayacak diye yine erteledik. Bazı şeyleri çözmemiz gerekiyordu. Sonuçta çözdük ben sakinleşmek iyileşmek için her şeyi yaptım o da benim için sabretti idare etti ama her şey duzeldi. Şimdi 3 yıldır beraberiz ondan gördüğüm sevgiyi ve desteği ne ailemden ne hayatımdaki insanların toplamından görmedim. Geçen ay evlilik teklif etti sanırım çok istediğimi bildiği için. Ama ne zaman evleniriz diye sorduğumda çok uzatmayız diyor ama asla tarih planlamıyor. Evlenmek istiyorum diyor önümüzde hiç bir engel yok diyor. Gel işlemlere başlayalım diyorum şu bir kaç gün geçsin şu bir kaç hafta geçsin sürekli bu moddayız. Sen zaten eşimsin biz zaten aileyiz vs sürekli bunları söylüyor. Bir kızı olsun çok istiyor ben de çok istiyorum ama evlenmediğimiz için o da olamıyor. Ayrılalım ben yoluma gideyim desem ona da müsaade etmiyor. Evet sadece bir imza atmıyoruz diye bu kadar güzel giden bir şeyi çöpe atmak hiç kolay değil ama, sadece bir imza atma meselesi yüzünden psikolojim alt üst oldu dengem bozuldu. Bir gün her şey şahane giderken bir gün depresyonda gibi mutsuz hissediyorum. Evlilikten de soğudum. Evlensek evleniriz elbet ama içimde ne bir heyecan ne bir istek kaldı. Dengesiz bir ruh haline girdim iyice ve nasıl yoluna koyulur bilmiyorum.
Bu konudan anliyoruzki arkadaşlar kızlarınızı çok çok sevin. Öyle çok sevimli böyle sevgi kirintisinin pesinden koşmasınlar
 
Sevgiliniz o kadar düzenbazki resmi olarak evliyken, aileleri olaya dahil etmiş size gelinlik diktirtmiş, ufak bir nikah hayali kurdurmuş.
Bunları yapan adam bugün yarın derken sizi daha çok oyalar.
Siz de buz tabi aptal yerine konmayı seviyorum diye kabul etmişsiniz. Daha çok beklersiniz.
Adam bütün aileyi kekliyor ama affediliyor. Benimkiler evlatlıktan reddederdi beni adama geri dönsem. Ne rahat insanlar var.
 
kısa sürede karşılıklı duygularımız çok yoğunlaştı biz birlikte yaşamaya başladık ve çok geçmeden de evlenmek istediğini söyledi. Ailemle tanıştı planlar yapıldı gelinlik diktirdim o damatlığını aldı küçük bir nikahtı plan. ve planladığımız tarih yaklaştığında sıkıntılı iş mevzuları nedeniyle bunu erteledik çünkü bakıldığında çok erkendi, 3 ay olmuştu. Dert etmedim devam ettik konuyu da bir daha hiç açmadım ama çevrem bilhassa ailem sürekli “ertelediniz de ne zamana ertelediniz? Evlenmiyor musunuz hala? Niyeti ne bu adamın?”diye çok baskı yapıyorlardı. Bir yılı da geçince konuyu ben de irdelemeye başladım. O zaman yazın yapalım haziranda olsun dedi. Hazirana iki hafta kala konuyu yine hiç açmıyor. Çok da mutluyuz hiç ayrılmıyoruz iş hariç sürekli dipdibeyiz. Ama rahatsız oldum uzun süreli baskılarım sonucu e-devletini açtırınca evli olduğunu öğrendim.

Bu arada senin ailenle tanışmış bu adam, ailen hiç karşı tarafın ailesi ile tanışmadı mı veya sen tanışmadan nasıl evlilik yoluna girip gelinlik baktın? Ailen bunu nasıl hiç sorgulamaz, evlilik diye tutturan ailenin bu adamın ailesini sorgulamaması aşırı mantıksız, bu adam ağaçta yetişen meyve olsa, gidip hangi ağaçtan yetişmiş bu meyve diye gider bakar normal bir aile.

Adam düzgün baba olsa çocuğuna zaman ayırırdı, ayırmak zorunda kalırdı, sen buraya sürekli benimle beraberdi yazmışsın. Bunu yeniden baba mı yapacaksın? Büyük ihtimal adam hem seni hem eski eşi+çocuğu idare etti veya sen en başından bu adamın evli olduğunu kabul edip bu ilişkiye başladın.

Ailen de anormal çok değişik insanlar. Bu adamla olan yaş farkını, seni oyalamasını, çocuğu evliliği nasıl her şeyi kabul edebilirler, ilk onların engel olması, seni kolundan tutup bu saçmalıktan uzaklaştırmaları gerekirdi.
 
Eski konularınız da hamile olmak istediğiniz yazıyor. Doğru mu okudum ben
 
O ne hissettiğimi hep anlar, nezaketle konuşur anlatır bir kez olsun bu 3 yılda sesini bana yükseltmemiştir. Bu da bende vicdan azabı yapıyordu.

Sesini yükseltmek gibi bir şansı var mı sence? sizi elde tutmanın yolu bu zaten.
Ayrıca siz iyi misiniz? Neyin vicdan azabı adamın size ne yaptığının farkında değilsiniz. Sizin zamanınızi ve karşınıza çıkacak yeni eş adayını çalmış, çalıyor. Sizde izin veriyorsunuz. Son olarak siz bir güzel oyalıyor.
 
Ayrılalım ben yoluma gideyim desem ona da müsaade etmiyor.

Ne komik bir savunma! Ne demek izin vermiyor? Ayrılmak istemeyen sizsiniz. Bir şeyi isteyip istememek sizin kararınız onun değil kendinizi kandırmayın
Birde adam evli çocuğu var onun kaybedecek hiç bir şeyi yok siz kaybediyorsunuz hemde her saniye.
 
Adam bütün aileyi kekliyor ama affediliyor. Benimkiler evlatlıktan reddederdi beni adama geri dönsem. Ne rahat insanlar var.
Ailece tuhaflar.
Bu kadar aşağılık bir şekilde dalga geçilmiş kendileriyle ama herkes bir heves evlilik bekliyor. Bu kadar evlilik merakı olunca en berbat şeyler bile hazmedilebiliyorsa demek.
 
İlk çocuğuna babalık yapmadığını nereden biliyorsunuz? Yorumunuz çok düşüncesiz ve kabasınız. Burada kadın kadınayız diye içimi dökmek istemiştim.

Evli olduğunu bildiğiniz halde başka bir kadının yerini almaya çalışan siz hem kaba hem düşüncesiz olmuyor musunuz?
 
Ben de ceyizleri falan atacak sandim, yalan degil.
aynısı vallahi!

ay saçmalama aç aç kullan delirme en güzel eşyaların çeyiz diye bekletilmesi saçma zaten, yazaraktan kafamda geldim konuya
ne çıktı
 
Aaa komple değişik bir konu. Adama da bak bir ara ikinizi birden idare etmiş. Ama sen çıngar çıkarmışsın el mahkum karısını boşamış sen de o sırada elalemin kocasına eşim diyorsun dini nikah kıydınız sanırım. Ay çok değişik konu ama yorumlar daha eğlenceli😁
 
Ailece tuhaflar.
Bu kadar aşağılık bir şekilde dalga geçilmiş kendileriyle ama herkes bir heves evlilik bekliyor. Bu kadar evlilik merakı olunca en berbat şeyler bile hazmedilebiliyorsa demek.
Kadını anlarım da aile ne akla hizmet evli çıkmış adamı 2 sene asker yolu bekleyen ninem gibi sabırla bekliyor? Adam mı kalmadı?
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X