• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik Belirtisi

Nurr0606

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ocak 2026
Mesajlar
23
Emoji Skoru
11
Puanlar
3
Yaş
25
Lütfen gebelik yaşamış olanlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi🙏 27 ocakta adet olmam gerekirken üzerinden 3 gün geçti bununla birlikte dün gece istifra ettim ve öncesinde 3 4 gündür bulantım vardı. Ayrıca kasıklarıma 10 15 saniyelik kramplar giriyor 1 haftadır sanki adet olacakmışım gibi adet oldum sanıyorum bakıyorum ama bir şey yok sarımtrak akıntım var yaklaşık 10 gündür. Normalde adetten önce göğüslerime elimi değemezken şimdi sadece uçları açıyor bir de aşırı halsizlik çöküyor birden kolumu kaldıracak halim olmuyor ve özellikle 1 haftadır akşamları yemekten sonra aşırı uykum geliyor. Son olarakta 3 4 gündür aşırı kabızlık çekiyorum makatımda kanama oluyor. Sizce gebelik belirtisi olabilir mi? 3 aydır test yapıyorum ama negatif görünce çok üzülüyorum bilginiz varsa ya da daha önce bu belirtileri yaşayıp hamile kalan varsa yardımcı olabilir misiniz?
Not: Yumurtlama günlerimi hep takip ederim bu ay tam o gün ilişkiye girdik.
 
Lütfen gebelik yaşamış olanlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi🙏 27 ocakta adet olmam gerekirken üzerinden 3 gün geçti bununla birlikte dün gece istifra ettim ve öncesinde 3 4 gündür bulantım vardı. Ayrıca kasıklarıma 10 15 saniyelik kramplar giriyor 1 haftadır sanki adet olacakmışım gibi adet oldum sanıyorum bakıyorum ama bir şey yok sarımtrak akıntım var yaklaşık 10 gündür. Normalde adetten önce göğüslerime elimi değemezken şimdi sadece uçları açıyor bir de aşırı halsizlik çöküyor birden kolumu kaldıracak halim olmuyor ve özellikle 1 haftadır akşamları yemekten sonra aşırı uykum geliyor. Son olarakta 3 4 gündür aşırı kabızlık çekiyorum makatımda kanama oluyor. Sizce gebelik belirtisi olabilir mi? 3 aydır test yapıyorum ama negatif görünce çok üzülüyorum bilginiz varsa ya da daha önce bu belirtileri yaşayıp hamile kalan varsa yardımcı olabilir misiniz?
Not: Yumurtlama günlerimi hep takip ederim bu ay tam o gün ilişkiye girdik.
Benimde aynı belirtilerim vardi inşallah gebelik vardır test yapsan çıkar 3 geçince yapmıştım bende direk iki çizgi çıktı
 
Lütfen gebelik yaşamış olanlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi🙏 27 ocakta adet olmam gerekirken üzerinden 3 gün geçti bununla birlikte dün gece istifra ettim ve öncesinde 3 4 gündür bulantım vardı. Ayrıca kasıklarıma 10 15 saniyelik kramplar giriyor 1 haftadır sanki adet olacakmışım gibi adet oldum sanıyorum bakıyorum ama bir şey yok sarımtrak akıntım var yaklaşık 10 gündür. Normalde adetten önce göğüslerime elimi değemezken şimdi sadece uçları açıyor bir de aşırı halsizlik çöküyor birden kolumu kaldıracak halim olmuyor ve özellikle 1 haftadır akşamları yemekten sonra aşırı uykum geliyor. Son olarakta 3 4 gündür aşırı kabızlık çekiyorum makatımda kanama oluyor. Sizce gebelik belirtisi olabilir mi? 3 aydır test yapıyorum ama negatif görünce çok üzülüyorum bilginiz varsa ya da daha önce bu belirtileri yaşayıp hamile kalan varsa yardımcı olabilir misiniz?
Not: Yumurtlama günlerimi hep takip ederim bu ay tam o gün ilişkiye girdik.
Test yap zaten 3 gün gecikmiş varsa çıkar
 
Benimde aynı belirtilerim vardi inşallah gebelik vardır test yapsan çıkar 3 geçince yapmıştım bende direk iki çizgi çıktı
Yaa inşallah benimde vardır Allahın izniyle🙏eşim haftasonu evde onu da umutlandırmak istemem ama ilk fırsatta sizi dinleyip yapacağım🤍
 
Lütfen gebelik yaşamış olanlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi🙏 27 ocakta adet olmam gerekirken üzerinden 3 gün geçti bununla birlikte dün gece istifra ettim ve öncesinde 3 4 gündür bulantım vardı. Ayrıca kasıklarıma 10 15 saniyelik kramplar giriyor 1 haftadır sanki adet olacakmışım gibi adet oldum sanıyorum bakıyorum ama bir şey yok sarımtrak akıntım var yaklaşık 10 gündür. Normalde adetten önce göğüslerime elimi değemezken şimdi sadece uçları açıyor bir de aşırı halsizlik çöküyor birden kolumu kaldıracak halim olmuyor ve özellikle 1 haftadır akşamları yemekten sonra aşırı uykum geliyor. Son olarakta 3 4 gündür aşırı kabızlık çekiyorum makatımda kanama oluyor. Sizce gebelik belirtisi olabilir mi? 3 aydır test yapıyorum ama negatif görünce çok üzülüyorum bilginiz varsa ya da daha önce bu belirtileri yaşayıp hamile kalan varsa yardımcı olabilir misiniz?
Not: Yumurtlama günlerimi hep takip ederim bu ay tam o gün ilişkiye girdik.
Bugün hastaneye gittik ve kan tahlili verdim aslında boğazım iltihaplandığı için gitmiştim ama gebelik şüphemi de belirttim. Değerim 332 çıktı hamileyimmmm🙈 benzer durumu yaşayanlara yol gösterir umarım🙃 değerim normal sanırım doktor 2 gün sonra tekrar tahlil ver dedi umarım bir sorun olmaz🙏
 
Bugün hastaneye gittik ve kan tahlili verdim aslında boğazım iltihaplandığı için gitmiştim ama gebelik şüphemi de belirttim. Değerim 332 çıktı hamileyimmmm🙈 benzer durumu yaşayanlara yol gösterir umarım🙃 değerim normal sanırım doktor 2 gün sonra tekrar tahlil ver dedi umarım bir sorun olmaz🙏
İki gün sonra 2 katına çıkması gerek onu takip ediyorlar canım hayırlı olsun 🌸
 
İki gün sonra 2 katına çıkması gerek onu takip ediyorlar canım hayırlı olsun 🌸
Evet öyleymiş yeni yeni öğreniyorum🤭 en son kontrol de doktor 2 kese gördüğünü 3 olabileceğini ama net olmadığını söyledi tedbir amaçlı tek düşün ama 2 kesede de yolk sac görünümü var dedi🙃 16 şubatta her şey netleşecek umarım ikizdir💖
 
Evet öyleymiş yeni yeni öğreniyorum🤭 en son kontrol de doktor 2 kese gördüğünü 3 olabileceğini ama net olmadığını söyledi tedbir amaçlı tek düşün ama 2 kesede de yolk sac görünümü var dedi🙃 16 şubatta her şey netleşecek umarım ikizdir💖
Hayırlı olsun inşallah
 
Merhaba arkadaşlar bende gebelik düşünüyorum bu ay sag bacagim çok ağrıyor yumurtlamadan bir kac gun sonra başladı ara ara geliyor adetim yarın hala agri devam edio gebelik belirtisi olabilir mi
 
Merhaba arkadaşlar bende gebelik düşünüyorum bu ay sag bacagim çok ağrıyor yumurtlamadan bir kac gun sonra başladı ara ara geliyor adetim yarın hala agri devam edio gebelik belirtisi olabilir mi
Sadece bacak ağrısı tek başına yeterli değil canım belki başka bir sebepten de ağrıyor olabilir🙏 heves kırmak gibi algılama lütfen bence adet gecikmesini beklemelisin inşallah gönlüne göre olur🧿
 
Bugün hastaneye gittik ve kan tahlili verdim aslında boğazım iltihaplandığı için gitmiştim ama gebelik şüphemi de belirttim. Değerim 332 çıktı hamileyimmmm🙈 benzer durumu yaşayanlara yol gösterir umarım🙃 değerim normal sanırım doktor 2 gün sonra tekrar tahlil ver dedi umarım bir sorun olmaz🙏
Merhaba bebeğiniz hayırlı olsun 😊 sağlıkla kucağınıza alın inşaallah.
Benim de adetime 1 hafta var 3 gün önceden belirtiler başladı sanki. Aşırı yorgunluk, karın ağrıdı şişlik. Dünden beri göğüslerde hafif doluluk ve inanılmaz bel ağrısı ve gece de bacak ağrısı var🥺 gebelik olabilir mi? Sizin de bacak ve bel ağrınız olmuş muydu?
 
Merhaba bebeğiniz hayırlı olsun 😊 sağlıkla kucağınıza alın inşaallah.
Benim de adetime 1 hafta var 3 gün önceden belirtiler başladı sanki. Aşırı yorgunluk, karın ağrıdı şişlik. Dünden beri göğüslerde hafif doluluk ve inanılmaz bel ağrısı ve gece de bacak ağrısı var🥺 gebelik olabilir mi? Sizin de bacak ve bel ağrınız olmuş muydu?
Merhabalarr çok teşekkür ederim💖 bende bacak ve bel ağrısı olmadı ama aşırı yorgunluğum oldu normalde de d vitamini eksikliğim var hep olurdu ama bu seferki çok değişik bir yorgunluktu ve canım hiçbir şey yapmak istemiyordu keyifsizlik de diyebiliriz🙃 bendeki en belirgin belirti aralıklı ve kısa süreli kasıklarıma giren adet benzeri ağrıydı birde adet öncesi hep göğsüm ağrırdı elimi değemezdim ama bu sefer uçları acıyordu sadece sütyen bile kullanamadım😶 bu arada ben kasıklarım ağrıdığı zaman ertesi gün en geç 2 gün sonra muhakkak regl olurdum ama olmadım eğer sizin de düzenli ise belki bu şekilde ayırt edebilirsiniz🙏 umarım çok güzel haberler alırsınız Rabbim isteyeni boş çevirmesin🤲
 
Merhabalarr çok teşekkür ederim💖 bende bacak ve bel ağrısı olmadı ama aşırı yorgunluğum oldu normalde de d vitamini eksikliğim var hep olurdu ama bu seferki çok değişik bir yorgunluktu ve canım hiçbir şey yapmak istemiyordu keyifsizlik de diyebiliriz🙃 bendeki en belirgin belirti aralıklı ve kısa süreli kasıklarıma giren adet benzeri ağrıydı birde adet öncesi hep göğsüm ağrırdı elimi değemezdim ama bu sefer uçları acıyordu sadece sütyen bile kullanamadım😶 bu arada ben kasıklarım ağrıdığı zaman ertesi gün en geç 2 gün sonra muhakkak regl olurdum ama olmadım eğer sizin de düzenli ise belki bu şekilde ayırt edebilirsiniz🙏 umarım çok güzel haberler alırsınız Rabbim isteyeni boş çevirmesin🤲
Amin çok teşekkür ederim ❤️❤️ az kaldı ben de heyecanla bekliyorum adetimin gecikmesini 😊
 
Back
X