Lütfen gebelik yaşamış olanlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi
27 ocakta adet olmam gerekirken üzerinden 3 gün geçti bununla birlikte dün gece istifra ettim ve öncesinde 3 4 gündür bulantım vardı. Ayrıca kasıklarıma 10 15 saniyelik kramplar giriyor 1 haftadır sanki adet olacakmışım gibi adet oldum sanıyorum bakıyorum ama bir şey yok sarımtrak akıntım var yaklaşık 10 gündür. Normalde adetten önce göğüslerime elimi değemezken şimdi sadece uçları açıyor bir de aşırı halsizlik çöküyor birden kolumu kaldıracak halim olmuyor ve özellikle 1 haftadır akşamları yemekten sonra aşırı uykum geliyor. Son olarakta 3 4 gündür aşırı kabızlık çekiyorum makatımda kanama oluyor. Sizce gebelik belirtisi olabilir mi? 3 aydır test yapıyorum ama negatif görünce çok üzülüyorum bilginiz varsa ya da daha önce bu belirtileri yaşayıp hamile kalan varsa yardımcı olabilir misiniz?
Not: Yumurtlama günlerimi hep takip ederim bu ay tam o gün ilişkiye girdik.
Not: Yumurtlama günlerimi hep takip ederim bu ay tam o gün ilişkiye girdik.