6 yıldır İstanbul'da görev yapıyoruz. Çok şükür kızımın çok iyi bir bakıcısı oldu burda hiç kimsemiz yoktu şimdi de krese verdik. Sitede oturuyoruz kirası da öyle çok pahalı değil. Haftasonu yapılacak o kadar aktivite var ki ben de acaba memleketime tayin istesem burayı arar miyim diye düşünüyorum. İlla gelin diyor söylemiyorum ama aile huzurunuz söz konusuysa İstanbul da ihtimaller arasında ise bence o kadar da olumsuz bakmayın